Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Poglej če iglica na plovčku dobr zapira, možno tud da je izrabljena, možno da se plovček zatika itd... lahko da je gor v originalu cevka. Ampak zgolj z razloga, da ti bencin v takem priemru ne teče po mašini-je speljana mimo mašine na tla. še vedno ne sme puščat.

P.S.-poglej po youtubu si najprej mal poglej delovanje fergov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem imam z ninjo zx6r 2008. Akumulator je sicer star 2 leti a je bil vedno priklopljen na ctekov vzdrzevalec. Do dveh tednov nazaj je motor deloval normalno. Bil po voznji ociscen in parkiran. Danes sem se zelel it peljat in naletel na problem. Ko dam kontakt se slisi crpalka goriva a motor ne vzge. Nekje v blizini akumulatorja samo brni. Zvok je identicen temu:

 

Po pogovoru z mehanikom naj bi sel regulator. Je imel kdo podoben problem. Ne vem cesa naj se najprej lotim. Akumulator sem napolnil in priklopil nazaj a je motor samo 1x zaverglal, potem pa spet brnenje. Je mozno, da je aku toliko slab, da takoj pocepne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno. In bolje da je akomulator - to je še najceneje. Poskusi si kje sposoditi akku.

Še prej pa malo pomeri napetost koliko ima akku in ko ga vklopiš na koliko ga fila.

Dober akku ima okoli 12.8V in več. Polniti bi ti pa moral okoli 14.4V.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

 

mene pa zanima a ima kdo izkušnje z obnovo agregata? Namreč v tretji prestavi mi iz mašine prihaja čuden zvok, kot da bi neki "gulilo/drsalo" notr... tri mnenja serviserjev so kar podobna, obrabljen zobnik na menjalniku ... ima kdo kake izkušnje s tem? motor je pa honda transalp 650 ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav, 

 

Sem iskal po forumu, ampak tale iskalnik ni bok ve kaj, ali pa ga ne znam uporabljat.

 

Vglavnem, rabil bi nasvet in nek diagram kako bi lahko klučavnico prevezal na neko stikalo, ali že na obstoječe ki je na motorju (npr trobla) ali pa kakšnega dodatnega - on/off varjanta. Pač motor imam samo za na pisto, ključ je že bol bogi, na kestlu itak več nimam kapice na ključ in se bojim da ob morebitnem naslednjem padcu (upam da ga sploh nebo:) ) da bo ključ odletel in potem nastane ena pizdarja :)

Gre za Hondo CBR 600rr 2005 letnik. Če ve kdo kaj, bi mu bil zelo vesel.

 

Hvala, lp Nejc

Če koga zanima kak sem rešil zadevo... imam video, stikalo ima 3 pine, naročil od kitajcev...cena menda okolo 2$.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo!

vozim gsr 600 in me zanima kaj bi blo narobe, da mi sprednje vilice če srednje močno zaviram in da priletim v kašno luknjo v asfaltu  pridejo do konca ( pač da se sliši kot trk kovine ob kovino)...zdej vilice so sicer nastavljive...trenutno so nastavljene še tovarniško od 7ih stopennj so na četrti!....je možno da je to premalo olja v vilicah?....je lahko kaj narobe če se vozim?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče pa olja ni več not ... a je kej mastno kje? servis vilic so/ste nardil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...ja mastno ni videti da bi blo kje...zdej js še nisem delov servis vilic ker se mi ni zdelo potrebno, ker ma motor 3500 km...je lahka kej narobe če se vozim tak? oz. kje lahko preverim olje? je treba zato vse razdret?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

za vikend mi je honda mal nagajala. vzgala in normalno delala je prvih 120Km, po naslednjih 80 pa ni vec vzgala-baterija crknila. zjutraj je blo treba bump-startat, in cez 20Km je zadeva spet spilala normalno. Uzigala je brez problemov. tudi danes je startala BP.

baterija je nova, kleme so ciste in trdno pricvrscene. bojim se da me heca regler. a lahko kdo napise minimalne vrednosti ki jih moram zmerit ko je:

ugasnjen motor

uzgan motor

uzgan motor+uzgane luci

Hvala

Če še nisi rešil in ti kaj pomaga, so tle moje meritve.

Motor: Varadero L.2003 - SD02

ugasnjen motor s prižganimi lučmi:12,25V

ugasnjen motor z ugasnjenimi lučmi:12,57V

delujoč motor s prižganimi lučmi:13,8V

delujoč motor z ugasnjenimi lučmi:14,25V

Merjeno na kontaktih baterije.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam bmw 1200gsa 07 in mi zadnje čase pri zagonu motorja nekaj zaruži v motorju,ko pa vžge se po sekundi-dveh ta  zvok preneha.

 

Je imel že kdo kaj podobnega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm...ja mastno ni videti da bi blo kje...zdej js še nisem delov servis vilic ker se mi ni zdelo potrebno, ker ma motor 3500 km...je lahka kej narobe če se vozim tak? oz. kje lahko preverim olje? je treba zato vse razdret?

nov motor? al star z tolk kmji? če slišiš da udari in je kovinski zvok, pelji na servis; pa magari da ti oni nastavijo vilice, čeprov dvomim da bi s tovarniško nastavitvijo ti jih zabijal do konca, pod pogojem da je olje not in ustreza specifikacijam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nov motor? al star z tolk kmji? če slišiš da udari in je kovinski zvok, pelji na servis; pa magari da ti oni nastavijo vilice, čeprov dvomim da bi s tovarniško nastavitvijo ti jih zabijal do konca, pod pogojem da je olje not in ustreza specifika

motor je letnik 2007, tk da tut nima več garancije...ampak zelo malo vozen...ja sej ga bom moral nekam pelat...misliš da je panika če se vozim s takimi vilcami, vsaj dokler ne uredim te zadeve? ker sem prejšn tedn narediu izpit in registrirov motor, tk da se mi neda glih spet čakat :)) hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se dajo štelat jih našteli (preload) to je običajno zgornji vijak in ga probi za obrat, dva pritegnit. Samo pazi, da si stvar zapišeš, če ti kasneje ne bo odgovrajala, da veš kok si jih mel naštelane.

Je pa res, da zabijal ti jih ne bi smelo.

PreloadAdjusters.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je letnik 2007, tk da tut nima več garancije...ampak zelo malo vozen...ja sej ga bom moral nekam pelat...misliš da je panika če se vozim s takimi vilcami, vsaj dokler ne uredim te zadeve? ker sem prejšn tedn narediu izpit in registrirov motor, tk da se mi neda glih spet čakat :)) hvala

Če se boš vozil brez olja, lahko narediš veliko škodo, tako da se ti odloči...

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je letnik 2007, tk da tut nima več garancije...ampak zelo malo vozen...ja sej ga bom moral nekam pelat...misliš da je panika če se vozim s takimi vilcami, vsaj dokler ne uredim te zadeve? ker sem prejšn tedn narediu izpit in registrirov motor, tk da se mi neda glih spet čakat :)) hvala

jst bi jih snel pa zamenju olje ... al pa pelu na servis, če sam ne bi mogu tega narest; lahko probaš še to kar ti je napisal @macak, sam do konca naj ne bi zabile kakorkoli obrneš; vsaj pri zmerni obremenitvi in serijskih nastavitvah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je letnik 2007, tk da tut nima več garancije...ampak zelo malo vozen...ja sej ga bom moral nekam pelat...misliš da je panika če se vozim s takimi vilcami, vsaj dokler ne uredim te zadeve? ker sem prejšn tedn narediu izpit in registrirov motor, tk da se mi neda glih spet čakat :)) hvala

 

Peli do Čarmana, oz. ga pokliči, sedaj so imeli ali pa se imajo brezplačni pregled in nastavljanje vzmetenja...

Popravljeno . Popravil urkoman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem se odličil da bom sinhroniziral uplinjače po kakih 30 min zajebavanja je nastalo tole 

 

 

Zdaj če se kdo spozna naj pove če je to ok,sam sem namreč prvič to delal 

 

lp 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol ure "zajebavanja" ? v pol ure niti vakumskih cevk ne natakneš na hornetki ... drgač pa men zgleda v nulo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pol urce ja 4 šraufe za odšraufat za tank dol,pa dva za airbox,Ma pa zx vse cevke že perajt samo take čepke ma noter vtakjene  :blush: Upam da je to to svečke,filtri olje zdaj nastavil fergazerje.Upam še samo da naredim izpit 17.5 pa on the road again  :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

Nujno bi rabil levi nosilec za stopalko-fustraster za kawasaki ninja zx9r letnik 2001 za solidno ceno. Ce ima kdo ali ve za koga ko bi imel mi kar javi na pm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kawasaki ZX6R , 2001 letnik mi je nehalo delovati polnjenje akumulatorja , ko sem razstavil del kjer je stator in magnet , sem ugotovil ,da je bil magnet poškodovan in je poškodoval tudi stator, posledično mi je nehalo polniti aku.

Ker bi potreboval tudi drug magnet je treba tega sneti , vendar se tu zatakne , zato bi prosil , če kdo ve kako se sname ta magnet.

Že v naprej se zahvaljujem za kakršnokoli pomoč.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni!

Kawasaki ZX6R , 2001 letnik mi je nehalo delovati polnjenje akumulatorja , ko sem razstavil del kjer je stator in magnet , sem ugotovil ,da je bil magnet poškodovan in je poškodoval tudi stator, posledično mi je nehalo polniti aku.

Ker bi potreboval tudi drug magnet je treba tega sneti , vendar se tu zatakne , zato bi prosil , če kdo ve kako se sname ta magnet.

Že v naprej se zahvaljujem za kakršnokoli pomoč.

lp

 

Verjetno rabiš ˝abciger˝, 

 

Neki podobnega (tale je za starejše ninje)

http://www.ebay.com/itm/Motion-Pro-Flywheel-Puller-Tool-Fits-Kawasaki-Ninja-ZX-6-ZX-600D-1990-1993-/310658635323?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4854b2963b&vxp=mtr

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!