Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo

Rabil bi kakšen nasvet, kam v Italijo hodite po rezervne dele za Guzzija.  Rabim zavorne ploščice  in nekaj delov za motor.....

LP

Objavljeno

lep pozdrav! js imam en problem in eno vprašanje :) na GSR 600 imam prednjo luč ki jo sestavljata 2 H3 focusa (npr. tako kot ktm duke 3 690) in imam problem (sicer nevem kako je to mozno), da mi navadna 55w H3 zarnica zaradi temperature skuri nosilec ki jo drzi v fokus in tako neha svetiti ker se odmakne od mase....zanima me s katero zarnico bi lahko nadomestil to 55w navadno da bi se manj grela...navadne led h3 imajo premalo svetilnosti....kaksne zarnice ima potem duke h3 da se negreje tako in sveti normalno....

Objavljeno

Jp!  Xenon, ampak ne vem kako bo na tehničnem.

Objavljeno

Živjo

Rabil bi kakšen nasvet, kam v Italijo hodite po rezervne dele za Guzzija.  Rabim zavorne ploščice  in nekaj delov za motor.....

LP

 

http://www.crmmoto.com/

Objavljeno

Jp!  Xenon, ampak ne vem kako bo na tehničnem.

hmmm...je komplicirana inštalacija xenona...in kakšni so storški?

Objavljeno

hvala! sam zanima me še...kak lahko ma npr. duke 690 xenon pa tudi nima pranja zarometov, niti nastavljive višina....

se xenon greje dosti manj od 55w halogen zarnice?

Objavljeno

Xenon se greje precej manj od halogenske žarnice ja. Kako je pa s homologacijo - xenon na motor nebi vedel. Domnevam, da je zahtevana leča za fokusiranje žarka.

.

.

.

.

No pa ker me firbec matra sem klical možiclja ki homologira zadeve (avtokrka)......

Motor mora izpolnjevati za vgradnjo in homologacijo xenon žarometov naslednje zahteve:

Certificirano avtomatsko niveliranje luči s senzorjema spredaj in zadaj, ter parabolo ki je namenjena xenon žarnicam, torej z oznako D in ne H.

 

Spet kot pri avtomobilih.....skoraj nemogoče....(beri - novo predrago)

 

Upam da sem kaj pomagal.

LP

Objavljeno

hvala za informacije....sam tile pogoji so skoraj nemogoč...policaji pa verjetno xenon kar hitro opazijo!?

Objavljeno

Opazijo že, sam koliko kontrolirajo zadeve je pa drugo. To naj napišejo tisti ki jih imajo. Jaz sem se v avtu vozil 4 leta s xenoni, ampak sem se naveličal pred vsakim tehničnim pregledom ven metat žarnice, pa druge noter.

z možmi postave pa nisem imel problemov.

Lp

Objavljeno

Če še nisi rešil in ti kaj pomaga, so tle moje meritve.

Motor: Varadero L.2003 - SD02

ugasnjen motor s prižganimi lučmi:12,25V

ugasnjen motor z ugasnjenimi lučmi:12,57V

delujoč motor s prižganimi lučmi:13,8V

delujoč motor z ugasnjenimi lučmi:14,25V

Merjeno na kontaktih baterije.

 

LP

 

 

Zna bit tud stator ... Med 13,5 in 14,8 (pri 5000 rpm) mora filat. Tle mas "fault finding chart" pa mal potestiraj. http://www.electrosport.com/technical-resources/diagnosis-center/fault-finding-guide sicer pa je pri teh masinah tak problem precej pogost.

 

 

tenx za ideje in info...ampak se mi zdi da je bil kriv pilot. V mraku/temi sm precej nebogljen, in je motor brbral z verjetno manj kot 3000RPM, pa dolge luči in ....sm baterijo počas scuzal med jajčarjenjem. Tak filing imam, ker Veta od takrat ni laufala tri tedne, v soboto pa je kresnla s prve in normalno dela. tud meritve niso pokazale kake napake. K sreči!

 

 

Po forumu je krožil nek link z veliko zbirko service in repair manualov. a ma kdo to zabeleženo? Hvala. 

Objavljeno

Živjo!

 

Zanima me ali je imel kdo izkušnje/probleme z blokado motorja oz. kodirnim ključem pri Hondi Transalp XL 650 V? Namreč, motor mi ne užge več, na armaturni se lučka (zelena lučka z ključem) ne ugasne več? Ali je potrebno samo sčistit ključavnico ali je tukaj še kakšna druga stvar v igri. Probal sem že prešpricat z wd40 ampak ne pomaga. Po tistem je motor še parkrat vžgal, potem pa nič več ... Ko motor stoji nekaj dni mi ne vžge, nekaj časa je še bilo tako da je motor ko si ga enkrat uspel vžgati potem ko je bil "topel" še užigal ...

 

Vsak nasvet bi mi prav prišel ...

 

Lp,

 Jernej

Objavljeno

Napolni baterijo in bo vse ok. Pri transalpki je problem prenizka napetost ob zagonu in ti blokira vžig.

LP

Objavljeno

Baterija napolnjena, motor spet vžiga normalno, čudno pa mi je ker nisem niti pomislil na akumulator saj je motor normalno "verglal", se ni opazilo da bi mu manjkalo malo štroma :)

Objavljeno

Pa da še tle prilepim ne le zasebno, da bo mogoče še komu pomagalo.

 

Pri transalpih je tako, da ko napetost pade pod cca 10-11V (ob veliki porabi-zagonu) se blokada vžiga zresetira. Ker je kontakt s ključem vzpostavljen že od prej (pred resetom/padcem napetosti) ključa ponovno ne preverja in "misli" da se motor vžiga brez kodiranega ključa. To je problem tudi pri varaderotu in verjetno še kakem motorju. Ob zamenjavi raje kupit dražji akumulator, kot pa samo gledat mere in napisane karakteristike, pa seveda znamko.

 

LP

Objavljeno

Zdravo!

Zanima me ali je običajno/normalo da ima zadnji zobnik oz. zobnikov nosilec (kateri je potem vpasan v kolo) malo prostega teka. Zadnjič sem opazil pri natezanju verige da lahko zadnji zobnik z roko potegnem 2 cm v smeri vrtenja zobnika in cca. 0,5 cm levo - desno. Je to običajno? Motor: Yamaha XT660X.

Hvala za odgovor,

 

Šmexguy

Objavljeno

Zdravo!

Zanima me ali je običajno/normalo da ima zadnji zobnik oz. zobnikov nosilec (kateri je potem vpasan v kolo) malo prostega teka. Zadnjič sem opazil pri natezanju verige da lahko zadnji zobnik z roko potegnem 2 cm v smeri vrtenja zobnika in cca. 0,5 cm levo - desno. Je to običajno? Motor: Yamaha XT660X.

Hvala za odgovor,

Šmexguy

Tole je prevec zluftano. Normaln je kak mm v smeri vrtenja, vec ali levo desno ne sme bit nic.

Objavljeno

Pomoje se tud mal preveč miga. Verjetno je treba zamenjat gumjaste ´blažilce´, ki ležijo za zobnikom.

Objavljeno (popravljeno)

Izgledajo pa ti blažilci (sprocket damper) nekako takole...

post-7865-0-99448700-1369333614.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Tudi meni se zdi da je preveč hoda. Pri meni je zadeva precej trdno skupaj in ne miga skoraj nič.

Ne vem pa kakšen sistem ima tvoj motor. Moj je enak sliki v prejšnjem postu.

LP

Objavljeno

Zdravo!

Zanima me ali je običajno/normalo da ima zadnji zobnik oz. zobnikov nosilec (kateri je potem vpasan v kolo) malo prostega teka. Zadnjič sem opazil pri natezanju verige da lahko zadnji zobnik z roko potegnem 2 cm v smeri vrtenja zobnika in cca. 0,5 cm levo - desno. Je to običajno? Motor: Yamaha XT660X.

Hvala za odgovor,

 

Šmexguy

Šmex tule si poglej (SM) za tvoj motor.

Objavljeno

Živjo,

 

Ima tukaj kdo izkušnje s prirejanjem krmila? Zamenjal sem namreč balanco na svoji japanski bubi in prišel do dileme. Original hondina ima namreč par lukenj, v katere se nato vležejo elementi (ročke za zavore, assembly za gas). Ker se zaradi zatičev na elementih le-ti ne poklopijo, je dilema ali odščipniti te zatiče in uporabiti lepilo, ali pa zvrtati luknje v krmilo. Sicer se bolj nagibam k slednji rešitvi, vendar ne vem, kako bo luknja vplivala na trdnost krmila.

Objavljeno

Ktero si pa vzel? Drgac pa tiste mejhne luknjice ne bojo bistveno oslabile trdnosti ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!