Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Ktero si pa vzel? Drgac pa tiste mejhne luknjice ne bojo bistveno oslabile trdnosti ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem pristaš vrtanja lukenj :). Zvrtaj samo toliko globoko luknjo, da se čepek vsede vanju, včasih niti ni potrebno v celoti prevrtati cevi.Drugač pa par luknjic krmila pomoje nebi smelo oslabiti, če bi govorili o okvirju bi bila druga zgodba...

Poleg tega boš lahko motor po žalji spravil v orignalno stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Krmilo je Barracudino (link), je nižje in širše od originalnega. Se bom kar spravil k vrtanju, za dodatno trdnost pa bom skušal vstaviti še uteži, če mi jih uspe izbezati ven iz original krmila. Tnx za nasvete in srečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vijak za mesanco na uplinjacih; prsraufas da dobi vec zraka al manj?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno ali uravnava zrak ali bencin. Če je na sprednjem koncu ferga ponavadi uravnava gorivo (bol odvit več goriva v mešanici), če je pa na zadnjem delu ponavad uravnava zrak (bol odvit več zraka v mešanici).

Po mojih izkušnjah so na večjih motorjih ponavad vijaki za bencin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi že tri krat odrezal čepke na stikalih. Prvič, zadnjič in nikoli več. Vrtaj raje luknjice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Odvisno ali uravnava zrak ali bencin. Če je na sprednjem koncu ferga ponavadi uravnava gorivo (bol odvit več goriva v mešanici), če je pa na zadnjem delu ponavad uravnava zrak (bol odvit več zraka v mešanici).

Po mojih izkušnjah so na večjih motorjih ponavad vijaki za bencin.

Tenks, tejle moji so bolj pri cilindrih. Za 1/4 obrata sm jih privil in se mi zdi da je precej bolj odziven na dodajanje gasa. No a, vsaj na mestu.

Aja, kaksne barve je sveca, ce je prerevna mesanica?

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno-tile šravfi vplivajo predvsem na delovanje agregata v rpostem teku in nižjih obratih. Če je prerevnabencina svečka postane bela. Mora bit čokoladno rjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno-tile šravfi vplivajo predvsem na delovanje agregata v rpostem teku in nižjih obratih. Če je prerevnabencina svečka postane bela. Mora bit čokoladno rjava.

+1

Rjava je prava.Ampak raje črna kot bela!

Prerevna mešanica je strup za agregat ker so delovne temperature previsoke.Bodi pozoren na belo svečko,plav kromiran izpuh in pokanje ob odvzemu plina.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se eno na to temo. Preden sem se poigral s temi vijaki mi je motor tudi ko se je segrel pod dolocenimi obrati - 1/4 gasa in manj - lepse vlekel ce sem potegnil zaug. Zdej mi ga zamori ce to nardim, kar se mi zdi normalno? Tudi ko je mrzel je prej laufal tudi 5min s polnim zaugom bp, zdej ga morm izklopit, sicer crkne. Kolkr se spomnim so mi vsi motorji s frgazerji tko delal. Ce bi zdej vec zraka vlekel bi blo obratno al ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je  segret motor lepše delal z zaugom si imel presiromašno mešanico. 

Če ti zaug zamori segret motor je pravilno.

Ko boš pa hladen motor lahko (lažje) zaganjal brez zauga in ti bo crkaval v visokih hribih ,je to znak prebogate mešanice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem možno da je tisti vijak za uravanavanje zraka in si z tem, ko si ga privil naredil mešanico bogatejšo. 

Edina druga razlaga, ki se jo spomnim, bi bila da nekje pri frgazerjih veleč ´fouš´ zrak. Tudi simptom najbolj očiten pri nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali je za dovod goriva (v fergazer motorja) po levi cevki možno reči,da dobiva mašina manj goriva glede na velikost, premer, desne cevke za gorivo in bodo posledično slabše performanse motorja? Desna je širša ane :)

Kakšna so mnenja? :)

cev-gorivo.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislm da nimaš takega požeruha da bi benncin na polno teku u mašino,zato pa ima vsak frgazar plovček da mu dotok goriva zapira.Če je pa ajnšpric pa vzame tolk kokr rab.Probej kolk benza ti steče po cevki v eni minuti pa boš vidu da moped tega ne more nikol požret!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Yoshimura, če je luknja na cevki manjša se od bencinske pumpe ustvarja večji pritisk, lahko pride do iztekanja bencina na iberlaufu, to je tako kot bi na cevi za zalivanje vrta stisnil cev in se ustvari večji pritik 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

 

Mene pa zanima, koliko je normalno da poka iz auspuha ko zaprem gas ali se peljem po hribu brez gasa?Imam pa 4-taktnoTC250 Huso(2010)? Pred 8 urami je bil menjan bat, popravljena glava, nastavljeni ventili. Pena v dušilcu je tudi že bolj boga. 
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram):

 

Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?)

 

Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov

najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno

hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil,  da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je

navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej

sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65)

vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43).

Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno

vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih).

 

Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)?

Kako rešiti problem? – menjava olja?  - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?)

Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram):

 

Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?)

 

Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov

najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno

hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil,  da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je

navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej

sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65)

vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43).

Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno

vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih).

 

Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)?

Kako rešiti problem? – menjava olja?  - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?)

Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?

Zamenjaj olje in filter in nič drugega,to bi moralo zadostovat......so meli motoristi že par takšnih prigod,sam ne na R1. Na KLE500 ista težava odpravljena z menjavo olja na prejšnjega,ki ga je uporabljal.....sporoči če je uspelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oj, kolega na R1 ima težave in sicer (citiram):

 

Opis: Težave s pospeševanjem R1 2002 (sklopka?)

 

Pri pospeševanju iz ovinka in na ravninah se sliši mašino in tudi po obratomeru je mogoče zaznat/opazit hiter porast obratov

najprej iz cca. 7.000 na 10.000 (skok), kasneje pa se je to dogajalo že od cca. 5.000min-1 naprej. Torej obrati so skočili nenormalno

hitro, medtem, ko pospeška ni bilo čutiti. Sprva sem mislil,  da zdrsuje zadnje kolo (Dunlop GP Racer), po menjavi gum na KR108 se je

navedeno začelo pojavljat že kar v 2. krogu (Pannonia, grelci). Res pa je, da sem pred tem menjal olje in nalil Motul 7100 (10W40)– prej

sem vedno uporabljal Motul 300V (10W40); ter za odmik zadnjega kolesa od zadnje vilice (zaradi večje zadnje gume KR108 195/65)

vgradil mali verižnik Z=15 (na kolesu Z=43).

Seveda sem zaključil, da so hin lamele na sklopki, zadevo razdrl in ugotovil, da so lamele čisto OK (naj bi bile 2,9 – 3,1 ….izmerjeno

vse vsaj 3,1mm !?!?!; vmesne jeklene plošče brez praske ali kakršnih koli sledu zdrsov tornih oblogo lamel po njih).

 

Je možno, da je navedeno zdrsavanje posledica neprimernega olja (na pisti se je motor vrtel večino časa okoli 8.000-10.000)?

Kako rešiti problem? – menjava olja?  - nazaj 300V (je potrebna menjava filtra in lamel (ker so bile potopljene v ''napačnem olju''?)

Menjati komplet torne in kovinske lamele, olje in filter?

Olje ali pa vzmeti na sklopki.

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje zanima me ali je kdo iz Ljubljane in bi mi lahko v sredo posodil merilne lističe za kakšno urico. S kolegom rihtava en motorček, pa bi rada pregledala ventile.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje zanima me ali je kdo iz Ljubljane in bi mi lahko v sredo posodil merilne lističe za kakšno urico. S kolegom rihtava en motorček, pa bi rada pregledala ventile.

 

Pridi k meni, ti jih posodim. Tudi za pol ure več, če jih boš potreboval.

 

LP Robert

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo razloži zakaj v service manualu piše,

 

total amount olja: 3.8L

without oil filter replacement: 2.9L

with oil  filter replacement: 3.1L

 

Kolk potem dam? 3.1, ker nameravam tudi filtr menjat? Al dam najprej 3.1, pa pol užgem, pa počakam de se use podmaže pa pol dolijem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi lahko kdo razloži zakaj v service manualu piše,

 

total amount olja: 3.8L

without oil filter replacement: 2.9L

with oil  filter replacement: 3.1L

 

Kolk potem dam? 3.1, ker nameravam tudi filtr menjat? Al dam najprej 3.1, pa pol užgem, pa počakam de se use podmaže pa pol dolijem?

Naliješ do maximuma, vžgeš, doliješ do max.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!