Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Seveda te nateguje...

 

Če ti je kdaj vrglo med prestave to pomeni ali preveč viskozno olje ali pa si bil "prenežen" med prestavljanjem. Ne vem no...pojdi do njega, probaj če motor deluje ( kakšni čudni zvoki itd... ), še preden ga upališ pa poskusi dati v prvo prestavo in pahniti. Če blokira zadnje kolo je kompresija in ni ribnilo.

 

Svetujem ti, da greš po motor, in pelješ k kakšnemu drugemu mehaniku.

 

Moja 2 centa, lp :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blo je tko. Zutri se usedem na motor da grem v šolo. Prvih neki metru (od 500 do nekje 600) se lepo mehko šalta. Pol rata pa šalthebl trd, sm mogu močno prtisnt. Čez cca 20 minut vožnje mi na semaforju med prestavlanjem navzdol crkne motor. Dam na odstavni pas, iščem ler. LERA NIKJER!! lučka kaže da je v leru, k sm pa kurbl dau vn je pa motor skoču naprej tko k da bi biu V prestavi. On je reku da je pršl med prestavo zato k ni blo varovalke notr. Motor je lepo vžigal :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Blo je tko. Zutri se usedem na motor da grem v šolo. Prvih neki metru (od 500 do nekje 600) se lepo mehko šalta. Pol rata pa šalthebl trd, sm mogu močno prtisnt. Čez cca 20 minut vožnje mi na semaforju med prestavlanjem navzdol crkne motor. Dam na odstavni pas, iščem ler. LERA NIKJER!! lučka kaže da je v leru, k sm pa kurbl dau vn je pa motor skoču naprej tko k da bi biu V prestavi. On je reku da je pršl med prestavo zato k ni blo varovalke notr. Motor je lepo vžigal :)

Če je vžgal ni bat, ker kompresijo ima, očitno. Lej raje vzami motor in odpelji komu drugemu, magari na pooblaščenca. Raje 50-100€ več kot pa da te nategne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo ve kje bi zelo na hitro dobil zajlo za sklopko za  Aprilia pegaso strada ?

Zelo se mi mudi ker me kupec caka !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce kdo ve kje bi zelo na hitro dobil zajlo za sklopko za  Aprilia pegaso strada ?

Zelo se mi mudi ker me kupec caka !

 

Ne vem od kje si, ampak na Dolgem mostu v Lj je podjetje, ki ti lahko naredi pletenice po meri. Prineseš vzorec pa t naredijo zadevo.

Drugač pa zan ta motor pomoje nebi smelo bit problema dobit pletenico na kakem servisu, če maš pa 5-7 dni pa e-bay.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je to, ker ce bi imel zajlo jutri zjutraj bi bilo ze propozno.....  Ampak kaj cemo, zgleda da bom se kar imel motor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

živio

 

Imam Triumpha Tiger 955i letnik 2004.

imam problem :klicaj:  Zadnji teden sem dvakrat zasledil da mi težko vžge ko se že prepeljem nekaj kilometrov (samo ne zmeraj).No včeraj sem pa zjutraj šel na vožnjo in ko sem ga doma ugasnil ne vžge več.

Vrti uredu,občasno pa malo občutim vonj po bencinu.

Prosim za mnenja preden ga zapeljem na servis.

Servis opravil pred enem mesecem:menjava olja,filtra in svečk. 40.000 km.(doma)

Prej redno serviseran na servisu.( Jerman depala vas)

Po servisu naredil cca 600 km.

 

lp robert :BUA:

Možne so dve napaki :

1.) da ti ga zalije - šteka plovček ali kaka smet in nezapre gorivo,ko je nivo dovolj visok.

2.) da je preslaba iskra def.špula ali modul vžiga (ojačevalec).

Ps.nikakor pa ni akumulator če ti kot praviš dovolj vrti !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok stvar je sledeča. Iz servisa mi je reku da je treba menjat bat, cilinder pobrust (ampak da bo to samo za silo rešitev), pol zobnik 3je prestave, dihtnge, semeringi. Cena 1200€. Zdj pa a je to možno da pride to tok dnarja? aprilia rx125...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to je cena z delom ??  ne vem kako bo brusil cilinder glede na to da je aluminijast,  če da na novo naparit nikasil pride mislim da 150-200€ bat ene 100-130€ tesnila   in semeringi na veliko 100€  tretji zobni nimam pojma sam mislim da več kot 100€ ne bi seml bit . Ostalo si je pa delo zaračunu :D Jaz bi ti to za 1/4 cene naredil +deli :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej težko rečt brez da vidiš stvar. Simptomi so podobni kot, da ti sklopka ne odvaja OK. Tist z batom tud ne vem, glede na to da ti je motor prej ok delal.

Je pa tako da je tip nategun---VELIK nategun, jst bi vezl motor in ga peljal drugam. Oz. za manj se pomoje dobi že komplet mašina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok stvar je sledeča. Iz servisa mi je reku da je treba menjat bat, cilinder pobrust (ampak da bo to samo za silo rešitev), pol zobnik 3je prestave, dihtnge, semeringi. Cena 1200€. Zdj pa a je to možno da pride to tok dnarja? aprilia rx125...

Seveda je možno, tip je NATEGUN. Kaj se ma dotikat sploh cilindra in bata? Moj cilinder je imel čez 40000km in je bil še vedno OK samo sem ga preventivno menjal. Še vedno ga imam in če hočeš ti pošljem tudi slike, NP. Lej kot sm ti jst in trojan69 svetovala, vzemi motor in ga odpelji drugam!

Kar se pa delov tiče: nov bat 100€ (kakšno brušenje :slap:), zobnik lahko komot kupiš rabljen za 20€ (jst sm cel menjalnik prodal za 20€, rabljen seveda, vendar brez večje obrabe, popolnoma delujoč), ter komplet dihtunge dobrih 50€. Pa poglej na čem si. Če mi ne verjameš za cene, se lahko sam prepričaš http://pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RX_125.html oz. greš na ebay.

Aja pa še to jaz sem na svoji za cca 1000€ zamenjal ojnico (+prešanje) cilinder, bat, vse ležaje in semeringe, s tem da sem mašino in dele odnesel na pooblaščeni servis AC-btw so me lih tko nategnili :/.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možne so dve napaki :

1.) da ti ga zalije - šteka plovček ali kaka smet in nezapre gorivo,ko je nivo dovolj visok.

2.) da je preslaba iskra def.špula ali modul vžiga (ojačevalec).

Ps.nikakor pa ni akumulator če ti kot praviš dovolj vrti !

 

prišli do ugotovitve da je sistem pumpica in regulator ok,

elektrika ok iskra dobra.bencina ne dobi.

treba ga bo peljati na tester k Jermanu ali Vomberger

akumolator dober merjeno pri štartanju 10.2 V.

 

 

 

lp robi

Popravljeno . Popravil medvedr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud ce "v redu" vrti je pri takem padcu napetosti premal stroma za einspric In ga ne bos vzgal. Menjaj aku.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam eno prošnjo.

Ali ima kdo kovček Givi maxia E52, s številko ključavnice 266

Dobil sem kovček brez ključev, bi rabil ključ na posodo, da naredim drugega.

Vsaj mislim, da so ključi iste št. ključavnice enaki.

 

Lp Edo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preberi si tole, če imaš več kovčkov jih lahko mogoče vse prirediš na en ključ

Ma ne. Imam kovček, ki sem ga dobil zastonj, vendar nima ključev in je zaprt. Da ne bi vrtal in kupoval nove ključavnice, bi bilo fino če bi imel ključ, da naredim drugega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrtanje ni vedno potrebno. Ko sem v Gruziji zgubil ključe sem snel kovček in razdrl klučavnico z Lethermanom. Doma sem potem sestavil nazaj na enak ključ kot kovčka, ki jih vozim na tamalem F-u (preložiš ploščice, ki zatikajo obračanje cilindra).

Res pa je da so moji kovčki Givi Monokey E45 ne Maxia.

Če boš pa vseeno vrtal pa TC ali pa kaj takšnega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vrtanje ni vedno potrebno. Ko sem v Gruziji zgubil ključe sem snel kovček in razdrl klučavnico z Lethermanom. Doma sem potem sestavil nazaj na enak ključ kot kovčka, ki jih vozim na tamalem F-u (preložiš ploščice, ki zatikajo obračanje cilindra).

Res pa je da so moji kovčki Givi Monokey E45 ne Maxia.

Če boš pa vseeno vrtal pa TC ali pa kaj takšnega

Ključavnico bi lahko razdrl, če bi bil kufer odklenjen, tako pa...

Bom počakal če ima kdo ključ, če ne bom pa vrtal.

 

Hvala vseeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ključavnico bi lahko razdrl, če bi bil kufer odklenjen, tako pa...

Bom počakal če ima kdo ključ, če ne bom pa vrtal.

 

Hvala vseeno.

Dej se probaj potrudit z dvema varilnima žičkama od enga milimetra ali malo več. Jaz sem svojo tako odprl, ko sem izgubil ključ. Ene 10 minut sem se igral, pa je ratalo. Jaz sicer imam maxio vendar ne take številke kot ti.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud ce "v redu" vrti je pri takem padcu napetosti premal stroma za einspric In ga ne bos vzgal. Menjaj aku.

ja koliko bi pa moralo biti štroma.

merjeno je med štartanjem.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi med zagonom mora "zdrav" akumulator obdržati napetost 12V, ker je to pomembno zato da zagotovi dovolj "štroma" za vrtenje zaganjača, napajanje elektronike, črpalke za gorivo šob za vbrizg in ostalega, če ima motorv EFI kot tvoj, če se ne motim imaš 955i.

Na akumulatorju je očino nekaj narobe da se napetost pri zagonu sesede na 10V. Seveda je lahko narobe še kaj drugega vendar jaz bi najprej začel pri akumulatorju.

 

Poskusi na kable

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je zdrav akku.

Ko meriš v mirovanju je okoli 12.8V

Ko daš kontakt in vključiš luči je tam okoli 12.4V

Ko zaverglaš za trenutek pade malo pod 12V.        Če ti pade pod enajst je že slabo. Pod 10V katastrofa.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!