Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

ja koliko bi pa moralo biti štroma.

merjeno je med štartanjem.

 

lp

Tako kot pravijo kolegi.Najprej poskusi vžgat z drugim akumulatorjem na kable,recimo od avta.Predvidevam da bo vžgalo,nato odlopi kable.Statistično je največ šans da je aku.kaput,ni pa 100%!Zato zmeri napetost na klemah ko motor teče:napetost mora biti nekje 14.8V (vsaj 14V pa  do 15V).Če je dosti več običajno smrdi po gnilih jajcih..)).Če temu ni tako ,ti ne fila baterije (reglerske diode...)Če pa je napetost OK si privošči novo baterijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam z vami samo mi smo probali z polnilcem ki ima tudi zagonskii tok pa ni bilo uspeha.

v sredo sem zmenjen  z Vonbergerjem ki ima tester za ta model,in ga peljem na diagnostiko.

 

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je zdrav akku.

Ko meriš v mirovanju je okoli 12.8V

Ko daš kontakt in vključiš luči je tam okoli 12.4V

Ko zaverglaš za trenutek pade malo pod 12V.        Če ti pade pod enajst je že slabo. Pod 10V katastrofa.

 

Scarabeo

 

hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal.

 

Zagon misliš zagon agregata, ali samo zagon motorja z ključem - kontakt? Ker če imaš pri delujočem napetost 10V, potem je zanič aku in alternator, oz. mogoče samo regler za polnenje..

 

Pri delujočem motorju je običajno napetost 13,8V

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zagon misliš zagon agregata, ali samo zagon motorja z ključem - kontakt? Ker če imaš pri delujočem napetost 10V, potem je zanič aku in alternator, oz. mogoče samo regler za polnenje..

 

Pri delujočem motorju je običajno napetost 13,8V

 

lp

pri zagonu agregata pade do 10 v, pri kontaktu in polnenju vbrizga pade čisto malo, na nekje 12.4 v.med delovanjem agregata pa je napestost tu okoli 13 in še malo in se povača na 14 + z obrati.aku je nov, danes kupljen inmislim da ni kar slab.če pa ga bom reklamiral.je pa moj stroj 1100 ccm in če je kolega napisal za svoj stroj ki ima 650 ccm je sigurno razlika v padcu napetosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal.

 

Zdaj kje je ta meja, da je zanič težko rečem. Morda moj stroj porabi manj energije za zagon.

Morda pa tvoj akku ni povsem napolnjen. Pred enim dnevom sem meril in moj ne pade pod 11V pri zagonu.

Prvi Original yuasa je šel v maloro po dveh sezonah. Ta je sedaj že tretjo sezono in dela super. 

Sem pa imel težave, ko je bila vrednost okoli 10V sploh v hladnejših dneh. Na obeh motorjih.

Prišel sem do zaključka, da tak akku raje zamenjam, ko se bliža 10V pri zagonu.

Pri obeh motorjih sem imel težave pri tako nizki napetosti. Takšne so pač moje izkušnje.

 

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdaj kje je ta meja, da je zanič težko rečem. Morda moj stroj porabi manj energije za zagon.

Morda pa tvoj akku ni povsem napolnjen. Pred enim dnevom sem meril in moj ne pade pod 11V pri zagonu.

Prvi Original yuasa je šel v maloro po dveh sezonah. Ta je sedaj že tretjo sezono in dela super. 

Sem pa imel težave, ko je bila vrednost okoli 10V sploh v hladnejših dneh. Na obeh motorjih.

Prišel sem do zaključka, da tak akku raje zamenjam, ko se bliža 10V pri zagonu.

Pri obeh motorjih sem imel težave pri tako nizki napetosti. Takšne so pač moje izkušnje.

 

Scarabeo

prodajalec ni omenjal nobene polnitve pred uporabo zaradi morebitne nerabe do prodaje.je AGM tehnologija in je že zadeva aktivirana.Yuasa je preživel od 07 do današnje menjave ker sem oni dan imel malček težav z zagonom in sem pomeril napetost pri zagonu motorja, ki je padla do 8 v in še malo pod to vrednost.sicer se sliši da starter počasneje zavrti.

zna pa biti zagonska poraba pri mojem večja že zaradi kubature kot tudi večje število valjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bobibos. Jaz bi ga dodatno napolnil - priklopil za par ur in potem še enkrat pomeril. Sem prepričan, da ni povsem napolnjen.

Praviloma imajo močnejši stroji tudi močnejše akku in zato se te vrednosti ne bi smele bistveno razlikovati.

Moje laično razmišljanje. 

 

LP Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no seveda to lahko storim to je še najmanj.je pa 11,2 Ah tko da to zadostuje.grem kr zdele prec ga priklopit na polnilec

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri zagonu agregata pade do 10 v, pri kontaktu in polnenju vbrizga pade čisto malo, na nekje 12.4 v.med delovanjem agregata pa je napestost tu okoli 13 in še malo in se povača na 14 + z obrati.aku je nov, danes kupljen inmislim da ni kar slab.če pa ga bom reklamiral.je pa moj stroj 1100 ccm in če je kolega napisal za svoj stroj ki ima 650 ccm je sigurno razlika v padcu napetosti.

650 stroj ima samo dva bata, in je poraba/obremenitev precej vecja kot pri 1100ccm 4 valjniku.

drugace pa jaz nikoli nisem polnil nove baterije. ko pa sem kupil baterijo kjer nisem dobil kisline in jo nesel aktivirat/nalit evtoelektricistu, jo je se za cca uro prikloppil na polnilec in rekel naj motor uzgem in grem na furo. ne samo probat ce dela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ga dopolnil z polnilcem in sedaj samo še gasa.trenutno kaže 13,7 v tko da to mora biti ok.

 

Je pa potrebno tudi razumeti, da se v prostem teku aku ne polni, se je vseeno potrebno malo zapeljati in ga spraviti čez določene obrate, kjer alternator polni z max močjo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa potrebno tudi razumeti, da se v prostem teku aku ne polni, se je vseeno potrebno malo zapeljati in ga spraviti čez določene obrate, kjer alternator polni z max močjo.

ja vem, sem to napisal malo nazaj, da mi na obratih pride polnenje na 14+ voltov tko da vse štima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

peljal triumpha na servis k Jermanu ki je zdaj podal diagnozo,štartna sklopka.

Spodrsava štartna sklopka,ko bi morala zagrabit po vsakem tretjem taktu spodrsne.

Aku ok,štarter ok,prvo mislil da ga je vrglo iz faze,da je hidravlični šponar popustil in je ketna preskočila za en zob,vendar se je izkazalo da ne.

Ko motor porineš takoj pali,dela ok.

Nov kos komplet sklopka pride cca400 eur.

Če pozna kdo kakšno spletno stran da se da dobiti kaj ceneje mi naj napiše,drugače naročim novo.

Če pozna kdo kakšen isti primer ,in da se da to nekako obnoviti naj mi javi.

 

lp robert

 

Kar se tiče servisa Jerman vse pohvale,mojster se res poglobi in tudi zelo strokovno podkovan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem: Dans se normalno peljem, nakar motor crkne, cagerje obrne in obstane mrtev. Ustavim na parkingu, se mal cudim, snamem sedez, dam kontakt, mal potipam po kabelnih od akumulatorja in evo motor ozivi. Stisnem start, naredi klik in spet vse crkne. Ponovim 2x -  3x , motor vzge in se normalno pripeljem do doma. Po 10ih minutah doma, je motor spet mrzu... Kaj se je zgodilo??

Je akumulator zanic? Kako preverim?

Alternator ne polne akumulatorja? Kako preverim?

Kaj tretjega???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabo ta ebay.

bo verjetno treba naročiti kar novo še najbolj sigurno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem: Dans se normalno peljem, nakar motor crkne, cagerje obrne in obstane mrtev. Ustavim na parkingu, se mal cudim, snamem sedez, dam kontakt, mal potipam po kabelnih od akumulatorja in evo motor ozivi. Stisnem start, naredi klik in spet vse crkne. Ponovim 2x -  3x , motor vzge in se normalno pripeljem do doma. Po 10ih minutah doma, je motor spet mrzu... Kaj se je zgodilo??

Je akumulator zanic? Kako preverim?

Alternator ne polne akumulatorja? Kako preverim?

Kaj tretjega???

če ti je "oživel" po otipavanju kablovja je nekje slab kontakt ;) treba pa ugotovit kje; jst bi začel pri klemah, štarterju, masi, reglerju pa še kje vmes kjer so konektorji

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ti je "oživel" po otipavanju kablovja je nekje slab kontakt ;) treba pa ugotovit kje; jst bi začel pri klemah, štarterju, masi, reglerju pa še kje vmes kjer so konektorji

Pa še pri relejih pa varovalkah,...

 

Srečno!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo

 

ker imam malo podrajsan pokrov od altenatorja, in bi ga rad prelakirav, me zanima ali moram paziti na kaj posebnega ko ta pokrov odstranjujem?

mogoče malo smešno vprašanje za nekatere, ki sta to že delali.

 

hvala za odgovore:)

 

za z750 l.2009 gre...

 

lp

Popravljeno . Popravil MICO987
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupi tesnilo, ker ga boš rabil zamenjat. Pa mal potrpežljivosti bo potrebne ko boš dajal dol, ker ga magnet drži (polje).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!