medvedr Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 se strinjam z vami samo mi smo probali z polnilcem ki ima tudi zagonskii tok pa ni bilo uspeha. v sredo sem zmenjen z Vonbergerjem ki ima tester za ta model,in ga peljem na diagnostiko. lp robi
bobiboss Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Če je zdrav akku. Ko meriš v mirovanju je okoli 12.8V Ko daš kontakt in vključiš luči je tam okoli 12.4V Ko zaverglaš za trenutek pade malo pod 12V. Če ti pade pod enajst je že slabo. Pod 10V katastrofa. Scarabeo hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal.
HyperJack Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal. Zagon misliš zagon agregata, ali samo zagon motorja z ključem - kontakt? Ker če imaš pri delujočem napetost 10V, potem je zanič aku in alternator, oz. mogoče samo regler za polnenje.. Pri delujočem motorju je običajno napetost 13,8V lp
bobiboss Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Zagon misliš zagon agregata, ali samo zagon motorja z ključem - kontakt? Ker če imaš pri delujočem napetost 10V, potem je zanič aku in alternator, oz. mogoče samo regler za polnenje.. Pri delujočem motorju je običajno napetost 13,8V lp pri zagonu agregata pade do 10 v, pri kontaktu in polnenju vbrizga pade čisto malo, na nekje 12.4 v.med delovanjem agregata pa je napestost tu okoli 13 in še malo in se povača na 14 + z obrati.aku je nov, danes kupljen inmislim da ni kar slab.če pa ga bom reklamiral.je pa moj stroj 1100 ccm in če je kolega napisal za svoj stroj ki ima 650 ccm je sigurno razlika v padcu napetosti.
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 hm hm, torek smatraš, da je moj nov aku slab, ker pri zagonu pade na 10 v, ker prejšnji je padel pod 8 v in sem menjal. Zdaj kje je ta meja, da je zanič težko rečem. Morda moj stroj porabi manj energije za zagon. Morda pa tvoj akku ni povsem napolnjen. Pred enim dnevom sem meril in moj ne pade pod 11V pri zagonu. Prvi Original yuasa je šel v maloro po dveh sezonah. Ta je sedaj že tretjo sezono in dela super. Sem pa imel težave, ko je bila vrednost okoli 10V sploh v hladnejših dneh. Na obeh motorjih. Prišel sem do zaključka, da tak akku raje zamenjam, ko se bliža 10V pri zagonu. Pri obeh motorjih sem imel težave pri tako nizki napetosti. Takšne so pač moje izkušnje. Scarabeo
bobiboss Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Zdaj kje je ta meja, da je zanič težko rečem. Morda moj stroj porabi manj energije za zagon. Morda pa tvoj akku ni povsem napolnjen. Pred enim dnevom sem meril in moj ne pade pod 11V pri zagonu. Prvi Original yuasa je šel v maloro po dveh sezonah. Ta je sedaj že tretjo sezono in dela super. Sem pa imel težave, ko je bila vrednost okoli 10V sploh v hladnejših dneh. Na obeh motorjih. Prišel sem do zaključka, da tak akku raje zamenjam, ko se bliža 10V pri zagonu. Pri obeh motorjih sem imel težave pri tako nizki napetosti. Takšne so pač moje izkušnje. Scarabeo prodajalec ni omenjal nobene polnitve pred uporabo zaradi morebitne nerabe do prodaje.je AGM tehnologija in je že zadeva aktivirana.Yuasa je preživel od 07 do današnje menjave ker sem oni dan imel malček težav z zagonom in sem pomeril napetost pri zagonu motorja, ki je padla do 8 v in še malo pod to vrednost.sicer se sliši da starter počasneje zavrti. zna pa biti zagonska poraba pri mojem večja že zaradi kubature kot tudi večje število valjev
Scarabeo 500 Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 Bobibos. Jaz bi ga dodatno napolnil - priklopil za par ur in potem še enkrat pomeril. Sem prepričan, da ni povsem napolnjen. Praviloma imajo močnejši stroji tudi močnejše akku in zato se te vrednosti ne bi smele bistveno razlikovati. Moje laično razmišljanje. LP Scarabeo
bobiboss Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 no seveda to lahko storim to je še najmanj.je pa 11,2 Ah tko da to zadostuje.grem kr zdele prec ga priklopit na polnilec
Cartman Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 pri zagonu agregata pade do 10 v, pri kontaktu in polnenju vbrizga pade čisto malo, na nekje 12.4 v.med delovanjem agregata pa je napestost tu okoli 13 in še malo in se povača na 14 + z obrati.aku je nov, danes kupljen inmislim da ni kar slab.če pa ga bom reklamiral.je pa moj stroj 1100 ccm in če je kolega napisal za svoj stroj ki ima 650 ccm je sigurno razlika v padcu napetosti. 650 stroj ima samo dva bata, in je poraba/obremenitev precej vecja kot pri 1100ccm 4 valjniku. drugace pa jaz nikoli nisem polnil nove baterije. ko pa sem kupil baterijo kjer nisem dobil kisline in jo nesel aktivirat/nalit evtoelektricistu, jo je se za cca uro prikloppil na polnilec in rekel naj motor uzgem in grem na furo. ne samo probat ce dela.
bobiboss Objavljeno Junij 24, 2013 Opozori Objavljeno Junij 24, 2013 sem ga dopolnil z polnilcem in sedaj samo še gasa.trenutno kaže 13,7 v tko da to mora biti ok.
HyperJack Objavljeno Junij 25, 2013 Opozori Objavljeno Junij 25, 2013 sem ga dopolnil z polnilcem in sedaj samo še gasa.trenutno kaže 13,7 v tko da to mora biti ok. Je pa potrebno tudi razumeti, da se v prostem teku aku ne polni, se je vseeno potrebno malo zapeljati in ga spraviti čez določene obrate, kjer alternator polni z max močjo.
bobiboss Objavljeno Junij 25, 2013 Opozori Objavljeno Junij 25, 2013 Je pa potrebno tudi razumeti, da se v prostem teku aku ne polni, se je vseeno potrebno malo zapeljati in ga spraviti čez določene obrate, kjer alternator polni z max močjo. ja vem, sem to napisal malo nazaj, da mi na obratih pride polnenje na 14+ voltov tko da vse štima.
medvedr Objavljeno Junij 29, 2013 Opozori Objavljeno Junij 29, 2013 peljal triumpha na servis k Jermanu ki je zdaj podal diagnozo,štartna sklopka. Spodrsava štartna sklopka,ko bi morala zagrabit po vsakem tretjem taktu spodrsne. Aku ok,štarter ok,prvo mislil da ga je vrglo iz faze,da je hidravlični šponar popustil in je ketna preskočila za en zob,vendar se je izkazalo da ne. Ko motor porineš takoj pali,dela ok. Nov kos komplet sklopka pride cca400 eur. Če pozna kdo kakšno spletno stran da se da dobiti kaj ceneje mi naj napiše,drugače naročim novo. Če pozna kdo kakšen isti primer ,in da se da to nekako obnoviti naj mi javi. lp robert Kar se tiče servisa Jerman vse pohvale,mojster se res poglobi in tudi zelo strokovno podkovan.
a79 Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Imam problem: Dans se normalno peljem, nakar motor crkne, cagerje obrne in obstane mrtev. Ustavim na parkingu, se mal cudim, snamem sedez, dam kontakt, mal potipam po kabelnih od akumulatorja in evo motor ozivi. Stisnem start, naredi klik in spet vse crkne. Ponovim 2x - 3x , motor vzge in se normalno pripeljem do doma. Po 10ih minutah doma, je motor spet mrzu... Kaj se je zgodilo?? Je akumulator zanic? Kako preverim? Alternator ne polne akumulatorja? Kako preverim? Kaj tretjega???
medvedr Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 slabo ta ebay. bo verjetno treba naročiti kar novo še najbolj sigurno
ludiluka Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Ne vem kaj je slabo na ebayu na nemškem sem dobil 3 štarterje od 70 do 100€ potem maš pa še angleškega
hajoktejn Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 Imam problem: Dans se normalno peljem, nakar motor crkne, cagerje obrne in obstane mrtev. Ustavim na parkingu, se mal cudim, snamem sedez, dam kontakt, mal potipam po kabelnih od akumulatorja in evo motor ozivi. Stisnem start, naredi klik in spet vse crkne. Ponovim 2x - 3x , motor vzge in se normalno pripeljem do doma. Po 10ih minutah doma, je motor spet mrzu... Kaj se je zgodilo?? Je akumulator zanic? Kako preverim? Alternator ne polne akumulatorja? Kako preverim? Kaj tretjega??? če ti je "oživel" po otipavanju kablovja je nekje slab kontakt treba pa ugotovit kje; jst bi začel pri klemah, štarterju, masi, reglerju pa še kje vmes kjer so konektorji daneb in Kmet2 2
KNNMS Objavljeno Junij 30, 2013 Opozori Objavljeno Junij 30, 2013 če ti je "oživel" po otipavanju kablovja je nekje slab kontakt treba pa ugotovit kje; jst bi začel pri klemah, štarterju, masi, reglerju pa še kje vmes kjer so konektorji Pa še pri relejih pa varovalkah,... Srečno!
milosh Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Mogoče kdo ve kolliko je premer podloške na čepu za izpust olja na hondi cbr 954? LP
Coban Objavljeno Julij 1, 2013 Opozori Objavljeno Julij 1, 2013 Kljunasto merilo vroke in izmeri,pri motorjih je navadno 12mm ali pa 14 mm !
MICO987 Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 (popravljeno) zdravo ker imam malo podrajsan pokrov od altenatorja, in bi ga rad prelakirav, me zanima ali moram paziti na kaj posebnega ko ta pokrov odstranjujem? mogoče malo smešno vprašanje za nekatere, ki sta to že delali. hvala za odgovore:) za z750 l.2009 gre... lp Popravljeno Julij 2, 2013. Popravil MICO987
macak333 Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Kupi tesnilo, ker ga boš rabil zamenjat. Pa mal potrpežljivosti bo potrebne ko boš dajal dol, ker ga magnet drži (polje).
MICO987 Objavljeno Julij 2, 2013 Opozori Objavljeno Julij 2, 2013 Kupi tesnilo, ker ga boš rabil zamenjat. Pa mal potrpežljivosti bo potrebne ko boš dajal dol, ker ga magnet drži (polje). hvala
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se