milosh Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 Jaz sem pokrov sklopke zatesnil z črno tesnilno maso od loctite-a, pušča nič...dobra alternativa če ne dobiš tesnila
trojan69 Objavljeno Julij 3, 2013 Opozori Objavljeno Julij 3, 2013 (popravljeno) Tesnilo lahko sam narediš. Deklc na tanko namažeš z oljem, obliko odtisneš na lepenko če nimaš tesnita. Izrežeš z sklapelom oz. olfa nožem, luknje pa narediš z luknjačem (dobiš npr. v Bauhausu set za par eur). Silikonu in podobnim tesnilnim masan ne zaupam ravno najbolj (razen zelo na tanko v kombinaciji z tesnilom), ker lahko na drugi strani pogledajo v notranjost mašine ter se čez čas odlušči... Pri stranskih deklcih sicer pomoje ni tolk problema, bolj pri pokrovu ventila, ker lahko hitro zamaši kak oljni prehod za mazanje odmičnih. Najbolj elegantna, pa čeprov malo dražja rešitev je pa seveda novo tesnilo Popravljeno Julij 3, 2013. Popravil trojan69 hajoktejn 1
Žan96 Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km?
alime Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Sporoč kaj si rešu,me zanima Pozen odgovor, ampak ker te zanima am olje sem zamenjal z enakim novim oljem in stvar dela tko kot more Kmet2 1
orcus Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 (popravljeno) Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km? Tudi do 1000 ne bo neke tragike, če ne voziš na pisti! Poznam pa ene , ki bi definitivno slabo spali, če bi šli 100 km čez. Če si takšne sorte, boš, če prekoračiš interval, sebi naredil več škode kot motorju... P.S. Drugo pa je , če je motor v garanciji. Takrat pa se jaz nebi špilal v današnjih časih, ampak 100 čez pa verjetno ne bo noben serviser kompliciral. Popravljeno Julij 6, 2013. Popravil orcus
Coban Objavljeno Julij 6, 2013 Opozori Objavljeno Julij 6, 2013 Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km? Jaz sem ga v garanciji za 1000 Km pa ni noben nič rekel,kar se tiče olja,ko ni več garancije, pa sploh ni važno tudi + 1 leto ali +5K kil. važno je samo, da redno kontroliraš in dolivaš, seveda se stvar mal spremeni za na pisto ali če ga dokraja ožemaš.
Ice Objavljeno Julij 7, 2013 Opozori Objavljeno Julij 7, 2013 Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km? tudi par 1000 km cez ni problem. dokler nisi na pisti z masino. v slednjem primeru veljajo drugacne predpostavke in parametri.
MihaJ Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 A mogoče kdo ve, kje delajo takšne prevleke kot so tiste srebrne na vilicah, mislim da je to hard kromanje? Če je že kdo nosil vilce kam popravljat in bi mogoče vedel. Rabil bi čisto en majhen košček površinsko utrdit, pa bi bilo najlepš da je srebrno.
orcus Objavljeno Julij 8, 2013 Opozori Objavljeno Julij 8, 2013 A mogoče kdo ve, kje delajo takšne prevleke kot so tiste srebrne na vilicah, mislim da je to hard kromanje? Če je že kdo nosil vilce kam popravljat in bi mogoče vedel. Rabil bi čisto en majhen košček površinsko utrdit, pa bi bilo najlepš da je srebrno. http://www.galvanizacija-zlindra.si/slo/ MihaJ 1
Vito23 Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Sj nevem če to spada v to temo sam me vsen zanima če kdo kej ve kaj nardit. Na mojmu bmju mi je ura crknla:) in ker me to moti bi rad čimprej popravil. Ampak nimam pojma kako? Mam analogno uro. Vse luči delajo normalno. K sm pa dons zjutri se usedel na konjička je bla pa ura kar na miru. In tko je se zdej. Zadi ma samo tak stift k lahko uro prestavlas. Ce je mel kdo take problem prosim da kr napiše. LP
MiNa Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Ura kot ura venda draga (nabrž navadna quartz ura) preveri če sploh ima napajanje... R1150Dash.pdf
Vito23 Objavljeno Julij 11, 2013 Opozori Objavljeno Julij 11, 2013 Ura kot ura venda draga (nabrž navadna quartz ura) preveri če sploh ima napajanje...Bom preveril morm sipco dol dat to bom pa cez vikend. Ce ma se kdo kaksne predloge kr na plano
zverac Objavljeno Julij 12, 2013 Opozori Objavljeno Julij 12, 2013 Bom preveril morm sipco dol dat to bom pa cez vikend. Ce ma se kdo kaksne predloge kr na plano Bo potrebno razmisliti. Morda je najpametneje kupiti nov propeler
Vito23 Objavljeno Julij 13, 2013 Opozori Objavljeno Julij 13, 2013 No sem zrihtal. Varovalka je bila zanič.
ludiluka Objavljeno Julij 14, 2013 Opozori Objavljeno Julij 14, 2013 Ima mogoče kdo v okolici gorice tisto majhno kamerco ki jo priklopiš na pc in lahko pogledaš v motor??
Ramzy Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala aja...vozim pa gsr 600...motor ma 200 kg...z mano pa 310
ninjaxx Objavljeno Julij 16, 2013 Opozori Objavljeno Julij 16, 2013 Mene zanima če lahko kable priklopim +direkt na zaganjač, - pa na štel da nebo kaj skurlo?
medvedr Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 peljal triumpha na servis k Jermanu ki je zdaj podal diagnozo,štartna sklopka. Spodrsava štartna sklopka,ko bi morala zagrabit po vsakem tretjem taktu spodrsne. Aku ok,štarter ok,prvo mislil da ga je vrglo iz faze,da je hidravlični šponar popustil in je ketna preskočila za en zob,vendar se je izkazalo da ne. Ko motor porineš takoj pali,dela ok. Nov kos komplet sklopka pride cca400 eur. Če pozna kdo kakšno spletno stran da se da dobiti kaj ceneje mi naj napiše,drugače naročim novo. Če pozna kdo kakšen isti primer ,in da se da to nekako obnoviti naj mi javi. lp robert Kar se tiče servisa Jerman vse pohvale,mojster se res poglobi in tudi zelo strokovno podkovan. Danes motor popravljen menjana zagonska sklopka,vžiga super. Še enkrat vse pohvale Marku Jermanu za strokovnost in prijaznost. lp robi
Coban Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 (popravljeno) lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala aja...vozim pa gsr 600...motor ma 200 kg...z mano pa 310 Prednjo 2,5- 2,6 zadnjo pa 2,7- 2,8 ne manj raje + 0,1 Ps:pumpaj vedno gume, ko je še hladna vročo-toplo pa vsaj 0,2 več Popravljeno Julij 17, 2013. Popravil Coban
Coban Objavljeno Julij 17, 2013 Opozori Objavljeno Julij 17, 2013 Mene zanima če lahko kable priklopim +direkt na zaganjač, - pa na štel da nebo kaj skurlo? Če priklopiš napačno bo skurilo neglede kam priklopiš,maso lahko priklopiš na gištel-okvir Plus pa boš moral na akumulator + kajti za vžgat gre tok še skozi reley ! !
Incubation Objavljeno Julij 18, 2013 Opozori Objavljeno Julij 18, 2013 Imam problem z mojo Suzo Gsx600f...žmigavci ne delajo. Štrom pride do releja, tudi sliši se klikanje med prižiganjem in ugašanjem šalterja. Domnevam da šalter ni ker pride do releja. Varovalke sem pregledal, vse so cele čeprav je ni posebaj za utripalke. Ostale zadeve delajo brez problema. Kaj naj še pogledam?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se