Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Kupi tesnilo, ker ga boš rabil zamenjat. Pa mal potrpežljivosti bo potrebne ko boš dajal dol, ker ga magnet drži (polje).

 

 

hvala :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pokrov sklopke zatesnil z črno tesnilno maso od loctite-a, pušča nič...dobra alternativa če ne dobiš tesnila

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tesnilo lahko sam narediš. Deklc na tanko namažeš z oljem, obliko odtisneš na lepenko če nimaš tesnita. Izrežeš z sklapelom oz. olfa nožem, luknje pa narediš z luknjačem (dobiš npr. v Bauhausu set za par eur). 

Silikonu in podobnim tesnilnim masan ne zaupam ravno najbolj (razen zelo na tanko v kombinaciji z tesnilom), ker lahko na drugi strani pogledajo v notranjost mašine ter se čez čas odlušči... Pri stranskih deklcih sicer pomoje ni tolk problema, bolj pri pokrovu ventila, ker lahko hitro zamaši kak oljni prehod za mazanje odmičnih.

 

Najbolj elegantna, pa čeprov malo dražja rešitev je pa seveda novo tesnilo :)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sporoč kaj si rešu,me zanima :smoke:

 

Pozen odgovor, ampak ker te zanima :D am olje sem zamenjal z enakim novim oljem in stvar dela tko kot more :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km?

Tudi do 1000 ne bo neke tragike, če ne voziš na pisti! Poznam pa ene , ki bi definitivno slabo spali, če bi šli 100 km čez. Če si takšne sorte, boš, če prekoračiš interval, sebi naredil več škode kot motorju... ;)

 

 

P.S. Drugo pa je , če je motor v garanciji. Takrat pa se jaz nebi špilal v današnjih časih, ampak 100 čez pa verjetno ne bo noben serviser kompliciral.

Popravljeno . Popravil orcus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km?

Jaz sem ga v garanciji za 1000 Km pa ni noben nič rekel,kar se tiče olja,ko ni več garancije, pa sploh ni važno tudi + 1 leto ali +5K kil. važno je samo, da redno kontroliraš in dolivaš, seveda se stvar mal spremeni za na pisto ali če ga dokraja ožemaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok tole je mogoče mal izven konteksta mogoče pa niti ne tok. A je hudo narobe če prekoračm servisni interval? recimo tko za 100 km?

tudi par 1000 km cez ni problem. dokler nisi na pisti z masino. v slednjem primeru veljajo drugacne predpostavke in parametri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, kje delajo takšne prevleke kot so tiste srebrne na vilicah, mislim da je to hard kromanje? Če je že kdo nosil vilce kam popravljat in bi mogoče vedel.

Rabil bi čisto en majhen košček površinsko utrdit, pa bi bilo najlepš da je srebrno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mogoče kdo ve, kje delajo takšne prevleke kot so tiste srebrne na vilicah, mislim da je to hard kromanje? Če je že kdo nosil vilce kam popravljat in bi mogoče vedel.

Rabil bi čisto en majhen košček površinsko utrdit, pa bi bilo najlepš da je srebrno.

http://www.galvanizacija-zlindra.si/slo/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj nevem če to spada v to temo sam me vsen zanima če kdo kej ve kaj nardit. Na mojmu bmju mi je ura crknla:) in ker me to moti bi rad čimprej popravil. Ampak nimam pojma kako? Mam analogno uro. Vse luči delajo normalno. K sm pa dons zjutri se usedel na konjička je bla pa ura kar na miru. In tko je se zdej. Zadi ma samo tak stift k lahko uro prestavlas. Ce je mel kdo take problem prosim da kr napiše.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ura kot ura venda draga (nabrž navadna quartz ura) preveri če sploh ima napajanje...

Bom preveril morm sipco dol dat to bom pa cez vikend. Ce ma se kdo kaksne predloge kr na plano :)
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom preveril morm sipco dol dat to bom pa cez vikend. Ce ma se kdo kaksne predloge kr na plano :)

Bo potrebno razmisliti. Morda je najpametneje kupiti nov propeler

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala


lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala

aja...vozim pa gsr 600...motor ma 200 kg...z mano pa 310 :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če lahko kable priklopim +direkt na zaganjač, - pa na štel da nebo kaj skurlo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

peljal triumpha na servis k Jermanu ki je zdaj podal diagnozo,štartna sklopka.

Spodrsava štartna sklopka,ko bi morala zagrabit po vsakem tretjem taktu spodrsne.

Aku ok,štarter ok,prvo mislil da ga je vrglo iz faze,da je hidravlični šponar popustil in je ketna preskočila za en zob,vendar se je izkazalo da ne.

Ko motor porineš takoj pali,dela ok.

Nov kos komplet sklopka pride cca400 eur.

Če pozna kdo kakšno spletno stran da se da dobiti kaj ceneje mi naj napiše,drugače naročim novo.

Če pozna kdo kakšen isti primer ,in da se da to nekako obnoviti naj mi javi.

 

lp robert

 

Kar se tiče servisa Jerman vse pohvale,mojster se res poglobi in tudi zelo strokovno podkovan.

 

 

Danes motor popravljen menjana zagonska sklopka,vžiga super.

Še enkrat vse pohvale Marku Jermanu za strokovnost in prijaznost.

 

lp robi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lep pozdrav...mene pa zanima kolk je idelno pumpat gume za sport turing vožnjo....??? hvala

aja...vozim pa gsr 600...motor ma 200 kg...z mano pa 310 :)

Prednjo 2,5- 2,6 zadnjo pa 2,7- 2,8 ne manj raje + 0,1

 

Ps:pumpaj vedno gume, ko je še hladna vročo-toplo pa vsaj 0,2 več

Popravljeno . Popravil Coban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene zanima če lahko kable priklopim +direkt na zaganjač, - pa na štel da nebo kaj skurlo?

Če priklopiš napačno bo skurilo neglede kam priklopiš,maso lahko priklopiš na gištel-okvir Plus pa boš moral na akumulator + kajti za vžgat gre tok še skozi reley ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!