Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Da ne bom iskal teme, bi postavil kar tule eno vprašanje:

iridium svečke....na koliko km jih menjate?

Veliko mehanikov mi je zatrdilo, da komot z njimi naredim 40000km, seveda je v servisni knjigi predvidena menjava na 20kkm. 

Kaj menite?

Objavljeno

Majo mehaniki prav :)

CBR 600 RR, ki ima že original iridium svečke ima na 25k km kontrolo in na 51k km menjavo.

Objavljeno

Majo mehaniki prav :)

CBR 600 RR, ki ima že original iridium svečke ima na 25k km kontrolo in na 51k km menjavo.

hvala, si me mau potolažila sicer že mam 35kk, pa zdj en izlet cca 4000km, pa neb rad, da mi kaj škripne

Objavljeno

Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice :)

Objavljeno

Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice :)

hehe...js bi rabu celo mehanično, dab do svečke pršu...bo kr axa v tem primeru, če slučajn crkne

Objavljeno

Če te kaj potolaži, meni je enkrat ena crknila cca 300 km od menjave (na poti na Pag) od takrat dalje na daljše izlete v tujino vedno vzamem sabo še eno rabljeno svečko. Za vsak slučaj. Drugač se pa pač počasi in z hecnim zvokom voziš do prve mehanične delavnice :)

Še ena naj ti crkne pa boš ducatija mela :D

Objavljeno

Da ne bom iskal teme, bi postavil kar tule eno vprašanje:

iridium svečke....na koliko km jih menjate?

Veliko mehanikov mi je zatrdilo, da komot z njimi naredim 40000km, seveda je v servisni knjigi predvidena menjava na 20kkm. 

Kaj menite?

Kolikor jaz vem se na motorju(vsaj pri mojem) menja na 30K kil. Na avtih pa na 50K kil. Na tvojem mestu bi ti jaz priporočal menjavo ! !

Objavljeno

Imam problem z mojo Suzo Gsx600f...žmigavci ne delajo. Štrom pride do releja, tudi sliši se klikanje med prižiganjem in ugašanjem šalterja. Domnevam da šalter ni ker pride do releja. Varovalke sem pregledal, vse so cele čeprav je ni posebaj za utripalke. Ostale zadeve delajo brez problema. Kaj naj še pogledam?

Najbolje bo da se odpelješ do avtoelektrikarja,da ti on pregleda kajti če imaš avtomat z samougašanjem zna bit to draga zadevščina tam do 100 € če pa imaš navadni 3-polni pa probaj z drugim avtomatom kar z avtomobilskim elektronski stane ca 10 €

Objavljeno (popravljeno)

Še ena naj ti crkne pa boš ducatija mela :D

zaenkrat sem še vedno mnenja da  za cestno/pistaško veselje štejejo  samo 3 valji in več :)

Kolikor jaz vem se na motorju(vsaj pri mojem) menja na 30K kil. Na avtih pa na 50K kil. Na tvojem mestu bi ti jaz priporočal menjavo ! !

Mogoče si gledal milje?

post-20956-0-07548100-1374237496_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil svobodnaptica01
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Imam problem z mojo Suzo Gsx600f...žmigavci ne delajo. Štrom pride do releja, tudi sliši se klikanje med prižiganjem in ugašanjem šalterja. Domnevam da šalter ni ker pride do releja. Varovalke sem pregledal, vse so cele čeprav je ni posebaj za utripalke. Ostale zadeve delajo brez problema. Kaj naj še pogledam?

žarnico?

Objavljeno

 

Da še jaz malo povprašam za mnenje. Sam si lastim Hondo CX500 (letnik 1980), ki sem jo predelal v cafe racerja / brat style. Pred tednom dni sem uspešno naredil tehničnega in registracijo in sem se veselo vozil, dokler nisem pred dvema dnevoma zjutraj, ko sem se peljal v službo, opazil zvok, ki ni bil prisoten do takrat... Gre pa za zvok, ko da bi bil nek vijak odvit in bi neka kovinska zadeva "rožljala" nekje. Sem se ustavil in malo poslušal in nisem mogel točno ugotovit, od kod prihaja zvok. Je pa zadeva taka, da je ta zvok prisoten pri obratih malo višjih od štandgasa, pri višjih vrtljajih pa mislim, da izgine (težko reečt, ker je zvok motorja že kar glasen). Zvok se sliši tudi, ko iz višjih vrtljajev pustiš, da se motor izteče v nižje, na štandgasu pa spet zgine. Sem malo pogledal po forumih in večina jih piše, da je zvok lahko od verige za odmično gred oz. njenega napenjalca (če je poškodovan ali odlomljen) ali pa od ventilatorja, ki je direktno vezan na motor. Sem oboje poslušal doma, pa spet ne morem določit kaj bi lahko bilo. Potem sem se glede na tovarniška navodila lotil napenjanja odmične verige (nima samodejnega napenjalca) in zvok je ostal enak. Ventilatorja nisem čekiral, ker nisem imel še časa, da bi odmontiral kiler in od blizu pogledal ventilator. 

Pri meni se je oglasil tudi kolega, ki ima več izkušenj z agregati in z metodo kovinske palice na uho ni mogel določiti lokacije zvoka. 

Sem pa zvok posnel s telefonom. Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo, sem vesel vsake ideje. 

http://www.metacafe....embed/10716203/

 

Si ugotovil kaj klenka? Sem danes poslušal posnetek, in če se ne motim je zvok premo sorazmeren z obrati.

Objavljeno

zdravo.

 zanima me ce obstaja kabl  ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit!

Objavljeno (popravljeno)

zdravo.

 zanima me ce obstaja kabl  ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit!m

majo v tc ju , bs u , in mislim dacelo v kmc ju seveda pa jih prej pokličeš da se ne voziš zaston

Popravljeno . Popravil tazzy
Objavljeno (popravljeno)

zdravo.

 zanima me ce obstaja kabl  ki se ga fiksno prikljuci na akumulatorj (+,-) na drugi strani pa usb, pa kje bi se ga dalo dobit!

Jaz imam vezano vtičnico in adapter, tako lahko uporabljaš tudi 12V . Vtičnico sem dobil v Louis preko Trg d.o.o.

post-25395-0-71893400-1374314696.jpg

post-25395-0-21359800-1374314708_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil sedomed
Objavljeno

Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena :BUA: .

Sej bom dal za kakšno kavo/pir.

Objavljeno

majo v tc ju , bs u , in mislim dacelo v kmc ju seveda pa jih prej pokličeš da se ne voziš zaston

v tc ju pa v bs u  nimajo tocno tega.

Jaz imam vezano vtičnico in adapter, tako lahko uporabljaš tudi 12V . Vtičnico sem dobil v Louis preko Trg d.o.o.

hocm  mini usb da imam samo kabelček pr balanci, vticnico je treba fikserat ker mam niked motor se neda oz. se da sam bi blo kr nekje

tko sm pa prek ebaya narocu pride  12€ + postnina tko da bo mn k 20€  http://www.ebay.co.uk/itm/Power-OUTLET-GPS-Charger-Converter-12V-5V-mini-USB-Waterproof-Motorcycle-Scooter-/151071505447?ssPageName=ADME:L:OC:DE:3160

Objavljeno

Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena :BUA: .

Sej bom dal za kakšno kavo/pir.

 

Malo šalabajzerska ampak prav tako vredu metoda je lak za nohte. Za nekritična mesta se obnese. Drugače pa tisti lock tite enkrat kupiš in imaš potem za par let mir.

Objavljeno

Italjanske motorje si kupte boste lahko kupovali taveliko pakirnje loctita :D

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Zdravo! Ma kdo doma Locktite pa da je iz Lj? Bi ga rabil samo za dva vijaka, pa se mi ga lih ne kupuje ko vidim, kakšna je cena :BUA: .

Sej bom dal za kakšno kavo/pir.

Mam jst luisov ponaredek ... ce rabis mi pisi na zs pa se zmenva.
Objavljeno

Sicer sem že v neki temi to spraševal, pa nisem dobil odgovora: na spomladi sem na svoji 125 2T aprili dal delat tavelik servis; menjava bata, olja, verige, nekaj delov v menjalniku in gas zajlo. Naredil sem ca 500km, kot so mi svetovali, da ga ulaufam, ampak motor ni enak, kot pred servisem: nikamor ne gre-tko končna kot pospeški, poraba je skočila iz 4.5-5 litrov na 8, prav tako je vsaj za enkrat poskočila poraba 2T olja(nekak logično z porabo bencina), prav tako mi je začelo nekje po malem kapljati olje tam okoli 2T pumpe(česar prej ni delalo).

 

Verjetno je potrebno na novo nastavit fergazer in 2T pumpico. Lahko to storim sam, ali samo servis?

 

Hvala.

Objavljeno

Najbolje da das porihtat nazaj serviserju kateri ti je delal veliki srevis, ker motorja ni sestavil tako kot mora.. Za moje pojme bi moral reklamirati delo, oz. material !

Objavljeno

zdravo...js imam pa eno vprašanje...včeri sm razdru sprednje kolo, in sicer sm ga odšraufov dol, odšraufov diske z felgne in potem vse skupi nazaj....diske sm obrnil kot je blo prej... ko sem sestavil in se šel peljat mi je začelo bo bremzanju potresovat, kar mi prej ni...tudi diski se mi grejejo spredi pa čeprav nič ne bremzam na prvo kolo....kaj bi lahka zajebal oz. kaj bi lahk blo narobe?? ...je možno da sm akso preveč zategnil? ker prej je ime on senzor za abs malo zračnosti, zdaj pa je fiksen!!?! hvala za pomoč, popoldne bom motor še enkrat podrl zato bi mi bil vsak nasvet v pomoč;)

Objavljeno

Si pri tem ditancnike dal nazaj ? ali pa si zamenjal levega in desnega, ce sta na obeh straneh !

Objavljeno

Kontroliraj distančnike kot pravi kolega .Lahko pa sedaj  zavorni diski ne nalegajo več  enakomerno po celi površini.Včasih je za sitnosti dovolj že malenkost.

Objavljeno

v bistvu sploh ni distančnikov, edino kar je se zraven na aksi je samo abs senzor, ki pa je videt tudi kot distančnik...ja vceri sm se enkrat na novo zasraufov diske in pregledov zavorne celjusti....ni mi jasno zakaj se cilindri gibajo le z ene strani na drugi pa ne grejo nič nazaj...je to normalno, al je mozno da so bremz cilindri zarustali....ker zdej se mi se diski vseeno grejejo pa ceprav ne zaviram na sprednje diske...lahka naredim s tem kaksno vecjo skodo (pregretje diskov) ce se peljem kaksno daljso turo?? ...hvala

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!