ludiluka Objavljeno Julij 29, 2013 Deli Objavljeno Julij 29, 2013 Najlažja varjanta je da vzameš wd40 daš gor rdečo cevko porineš cevko pod gumo in malo špricneš in nato malo zavrtiš kumo naprej nazaj da pride wd40povsod in jo brez problema snameš dol. takoj kot jo snameš dol jo pa daj obrisat Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Motorist76 Objavljeno Julij 29, 2013 Deli Objavljeno Julij 29, 2013 Zamenat bi mogu ročico sklopke. Stvar je taka da je treba celo levo ročko (gumasto) dol potegn pol pa še use komande (stikalo za luči, žmigavce.. .) Zanima me pa kko nj dam to gumasto ročko na balanci dol. Hvala Najlažje boš to naredil s stisnjenim zrakom - kompresor, s pištolo za izpihovanje, samo ob strani pa bo šlo dol. Za gor pa uporabi kak sprej za zavore, pa potem pustiš 24 ur in drži Najlažja varjanta je da vzameš wd40 daš gor rdečo cevko porineš cevko pod gumo in malo špricneš in nato malo zavrtiš kumo naprej nazaj da pride wd40povsod in jo brez problema snameš dol. takoj kot jo snameš dol jo pa daj obrisat WD 40 pa mislim da ni najboljši, ker napihuje gumo. Preverjeno na tesnilih konektrojev. Lep pozdrav Dušan Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ludiluka Objavljeno Julij 29, 2013 Deli Objavljeno Julij 29, 2013 Najlažje boš to naredil s stisnjenim zrakom - kompresor, s pištolo za izpihovanje, samo ob strani pa bo šlo dol. Za gor pa uporabi kak sprej za zavore, pa potem pustiš 24 ur in drži WD 40 pa mislim da ni najboljši, ker napihuje gumo. Preverjeno na tesnilih konektrojev. Lep pozdrav Dušan Sej zato sem napisal da obriše drugače pa ni problematično razen če bi stvar pustil namočeno v wd-ju dalj časa. Drugače pa preverjena metoda na najmanj 20 parih gripov in nikoli nobenega problema Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Julij 29, 2013 Deli Objavljeno Julij 29, 2013 Jaz sem si z Prilom pomagal. Pa tisti sprej za armature (coockpit spray) bi znal bit tudi vredu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žan96 Objavljeno Julij 30, 2013 Deli Objavljeno Julij 30, 2013 Hvala za odgovore glede tega spreja za zavore, mi loh kj vec poveste? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
svobodnaptica01 Objavljeno Julij 30, 2013 Deli Objavljeno Julij 30, 2013 Hvala za odgovore glede tega spreja za zavore, mi loh kj vec poveste? To je brake cleaner. Tole je Motulov Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Žan96 Objavljeno Julij 30, 2013 Deli Objavljeno Julij 30, 2013 Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sayo Objavljeno Julij 30, 2013 Deli Objavljeno Julij 30, 2013 Spreji za čiščenje zavor vsi vsebujejo isti snov to je ETER zato je vseeno če kupiš najcenejšega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ninjaxx Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
vandrovec Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 Pošpricaš s kakšnim WD-jem, ga udariš s kladivom, z žago zarežeš eno zarezo in potem z macolo in klinom da ga zmakneš :grrr ...upam, da bo dal kdo boljši nasvet. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HyperJack Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora... Pa je v vijaku se kaj vidnih sledi inbus glave? Če je, se da eno dimenzijo večji ključ zbrusit toliko da paše zelo na tesno, še bolje, da gre tako na tesno, da ključ v glavo vijaka vstaviš s pomočjo kladiva, pa predhodno ogrej cilinder, potolči glavo in bi moralo vn, z wd.jem nimaš kej špricat, ker ne bo nikoli prišel do delov kjer navoj dejansko drži.. lp sayo 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KNNMS Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 (popravljeno) Svinjski repek mogoče? http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQZRTTgVGgjlKrLOJJ9NYE-stnBgpA2lDVHxTnRmZiHib-TvL_3 Mene je že velikokrat rešil tale prašiček :yes: Lp Popravljeno Avgust 6, 2013. Popravil KNNMS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motogp1999 Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 (popravljeno) kaj pa če zvezdo not zatolčeš? Popravljeno Avgust 6, 2013. Popravil motogp1999 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KNNMS Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 (popravljeno) kaj pa če zvezdo not zatolčeš? Člowk ima 10cm lufta, dvomim da bo lahko tolko tolku, da bo not spravu in da bo kej zdržalo. Popravljeno Avgust 6, 2013. Popravil KNNMS Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 Pošpricaš s kakšnim WD-jem, ga udariš s kladivom, z žago zarežeš eno zarezo in potem z macolo in klinom da ga zmakneš :grrr ...upam, da bo dal kdo boljši nasvet. To! Jst sm se te metode že tokrat poslužil, da ti garantiram, da bi mogu popustit. Je pa zoprno, ker je lih pri cilindru, tko da preveč ornk ne bi blo fajn udarajt. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Avgust 6, 2013 Deli Objavljeno Avgust 6, 2013 kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora... Jaz kotn mehanik vidim edino možnost glavo vijaka zvrtat z kotno bormašino in sicer če je vijak m 6 z 6 mm svedrom,zvrtaš samo toliko ga glava vijaka odpusti in ko boš dvignil pokrov ventilov vijak odviješ z kleščami.Sicer pa ti dam pameten nasvet v aluminiju vijak VEDNO najprej malenkost privij in nato odvij pa ti "dober -pravi" ključ nebo nikoli preskočil ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Avgust 7, 2013 Deli Objavljeno Avgust 7, 2013 (popravljeno) Jaz take trdovratne vijake pošpricam z "Krown" sprejem saj prodre zelo globoko navadno kar do konca vijaka samo počakati je potrebno nekaj časa. Popravljeno Avgust 7, 2013. Popravil daneb Kmet2 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pocesnkII Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 jaz ponavadi torx zabijem če se mi inbus obrne, tjale notr bi pomoje sel ene 30torks, zelo fino je če ga imas za na gadoro. dore 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pupolina Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 Ojla ! Kdo tle ,,ko rad šraufa motorje pocen imam neki malega za uštimat.. Če je naj se javi! lp,Vesna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pocesnkII Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 kaj pa je narobe? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
FLY Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora... velikokrat pomaga če privariš z žico/Co2 imbus na vijak in ga potem z neko cevko obrneš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Gricko Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 Imam en problem, pa bi rabil pomoč Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema" Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene) Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne) Kaka ideja? lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto_mat Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 Torej v garaži se je našla nova pridobitev SUZUKI GSXR 1100, napaka na motorju je da je počlo eno vodilo od ventila..... Iščem nekoga ki bi mi znal zamenjat vodilo od ventila, torej starega sprešat vn iz glave in novega prešat v glavo + tega pač zamenjat se teflone in poravnat glavo. Če se kdo najde lahko na Z.S ali pa 040-697-895 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
daneb Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 Imam en problem, pa bi rabil pomoč Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema" Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene) Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne) Kaka ideja? lp Tudi 50€ je preveč! Montiraj rabljenega ventilator pa zveži preko releja in tako Ti ne bo nikoli več odpovedal, ker bo šlo preko stikala samo par miliamperov toka. LP KNNMS 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Avgust 8, 2013 Deli Objavljeno Avgust 8, 2013 kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora... poskusi kot gor napisnao z torx ali lepim imbusom in dej na "nogo" (če je un ključ v oblili L) dolgo cev, jst sm ugotovu da je razlika precejšnaj ker če z roko pritiskaš samo na ključ mimgrede ni popolnoma raven ključ v vijaku, z dolgo ročico pa daš samo rotacijo in nič pritiska postrani (to sm ugotovil pri odvijanju zapečenih vijakov od zavonih željusti) Imam en problem, pa bi rabil pomoč Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema" Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene) Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne) Kaka ideja? lp zmeri termostikalo in najdi enga pametnega mehanika ali pa ogromno lastnega časa in začni iskat po dimenzijah ker redko katero podjetje nardi termostikalo samo zase, jaz sem tako fliknu pipco za bencin iz yamahe na kawasakija samo sem moral precej spletnih strani in katalogov prebrskat ker večina serviserjeu naroča samo po kataloških številkah in nimajo pojma kaj pa kako pa morda od kje bi kaj drugega pasalo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se