Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zamenat bi mogu ročico sklopke. Stvar je taka da je treba celo levo ročko (gumasto) dol potegn pol pa še use komande (stikalo za luči, žmigavce.. .) Zanima me pa kko nj dam to gumasto ročko na balanci dol. Hvala

 

Najlažje boš to naredil s stisnjenim zrakom - kompresor, s pištolo za izpihovanje, samo ob strani pa bo šlo dol. Za gor pa uporabi kak sprej za zavore, pa potem pustiš 24 ur in drži

 

 

Najlažja varjanta je da vzameš wd40 daš gor rdečo cevko porineš cevko pod gumo in malo špricneš in nato malo zavrtiš kumo naprej nazaj da pride wd40povsod in jo brez problema snameš dol. takoj kot jo snameš dol jo pa daj obrisat

 

WD 40 pa mislim da ni najboljši, ker napihuje gumo. Preverjeno na tesnilih konektrojev.

 

 

Lep pozdrav

 

Dušan

Objavljeno

Najlažje boš to naredil s stisnjenim zrakom - kompresor, s pištolo za izpihovanje, samo ob strani pa bo šlo dol. Za gor pa uporabi kak sprej za zavore, pa potem pustiš 24 ur in drži

 

 

 

WD 40 pa mislim da ni najboljši, ker napihuje gumo. Preverjeno na tesnilih konektrojev.

 

 

Lep pozdrav

 

Dušan

 

Sej zato sem napisal da obriše ;) drugače pa ni problematično razen če bi stvar pustil namočeno v wd-ju dalj časa.

 

Drugače pa preverjena metoda na najmanj 20 parih gripov in nikoli nobenega problema

Objavljeno

Jaz sem si z Prilom pomagal. Pa tisti sprej za armature (coockpit spray) bi znal bit tudi vredu.

Objavljeno

Hvala za odgovore :D glede tega spreja za zavore, mi loh kj vec poveste?

Objavljeno

Hvala za odgovore :D glede tega spreja za zavore, mi loh kj vec poveste?

To je brake cleaner. Tole je Motulov

Objavljeno

Spreji za čiščenje zavor vsi vsebujejo isti snov to je ETER zato je vseeno če kupiš najcenejšega

Objavljeno

kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora...

20130730171719.jpg

Objavljeno

Pošpricaš s kakšnim WD-jem, ga udariš s kladivom, z žago zarežeš eno zarezo in potem z macolo in klinom da ga zmakneš :grrr

 

...upam, da bo dal kdo boljši nasvet.

Objavljeno

kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora...

 

 

Pa je v vijaku se kaj vidnih sledi inbus glave? Če je, se da eno dimenzijo večji ključ zbrusit toliko da paše zelo na tesno, še bolje, da gre tako na tesno, da ključ v glavo vijaka vstaviš s pomočjo kladiva, pa predhodno ogrej cilinder, potolči glavo in bi moralo vn, z wd.jem nimaš kej špricat, ker ne bo nikoli prišel do delov kjer navoj dejansko drži..

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

kaj pa če zvezdo not zatolčeš?

Popravljeno . Popravil motogp1999
Objavljeno (popravljeno)

kaj pa če zvezdo not zatolčeš?

Člowk ima 10cm lufta, dvomim da bo lahko tolko tolku, da bo not spravu in da bo kej zdržalo.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno

Pošpricaš s kakšnim WD-jem, ga udariš s kladivom, z žago zarežeš eno zarezo in potem z macolo in klinom da ga zmakneš :grrr

 

...upam, da bo dal kdo boljši nasvet.

To! Jst sm se te metode že tokrat poslužil, da ti garantiram, da bi mogu popustit. Je pa zoprno, ker je lih pri cilindru, tko da preveč ornk ne bi blo fajn udarajt.

Objavljeno

kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora...

20130730171719.jpg

Jaz kotn mehanik vidim edino možnost glavo vijaka zvrtat z kotno bormašino in sicer če je vijak m 6 z 6 mm svedrom,zvrtaš samo toliko ga glava vijaka odpusti in ko boš dvignil pokrov ventilov vijak odviješ z kleščami.Sicer pa ti dam pameten nasvet v aluminiju vijak VEDNO najprej malenkost privij in nato odvij pa ti "dober -pravi" ključ nebo nikoli preskočil !

Objavljeno (popravljeno)

Jaz take trdovratne vijake pošpricam z "Krown" sprejem saj prodre zelo globoko navadno kar do konca vijaka samo počakati je potrebno nekaj časa.

TES_KROWN.jpg

Popravljeno . Popravil daneb
Objavljeno

jaz ponavadi torx zabijem če se mi inbus obrne, tjale notr bi pomoje sel ene 30torks, zelo fino je če ga imas za na gadoro.

Objavljeno

Ojla ! Kdo tle ,,ko rad šraufa motorje pocen :) imam neki malega za uštimat.. Če je naj se javi!

 

lp,Vesna

Objavljeno

kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora...

20130730171719.jpg

velikokrat pomaga če privariš z žico/Co2 imbus na vijak in ga potem z neko cevko obrneš

Objavljeno

Imam en problem, pa bi rabil pomoč

 

Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma

 

Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema"

 

Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene)

 

Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne)

 

Kaka ideja?

 

lp

Objavljeno

Torej v garaži se je našla nova pridobitev SUZUKI GSXR 1100, napaka na motorju je da je počlo eno vodilo od ventila.....  

 

Iščem nekoga ki bi mi znal zamenjat vodilo od ventila, torej starega sprešat vn iz glave in novega prešat v glavo + tega pač zamenjat se teflone in poravnat glavo.

 

Če se kdo najde lahko na Z.S ali pa 040-697-895

Objavljeno

Imam en problem, pa bi rabil pomoč

 

Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma

 

Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema"

 

Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene)

 

Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne)

 

Kaka ideja?

 

lp

Tudi 50€ je preveč! Montiraj rabljenega ventilator pa zveži preko releja in tako Ti ne bo nikoli več odpovedal, ker bo šlo preko stikala samo par miliamperov toka.

LP

Objavljeno

kak bi odšraufal ta šrauf? Imbus mi je preskočil je pa močno privit... Kero orodje naj nabavim, ker med štango in šraufom je 10cm prostora...

20130730171719.jpg

poskusi  kot gor napisnao z torx ali lepim imbusom in dej na "nogo" (če je un ključ v oblili L) dolgo cev, jst sm ugotovu da je razlika precejšnaj ker če z roko pritiskaš samo na ključ mimgrede ni popolnoma raven ključ v vijaku, z dolgo ročico pa daš samo rotacijo in nič pritiska postrani (to sm ugotovil pri odvijanju zapečenih vijakov od zavonih željusti)

 

 

Imam en problem, pa bi rabil pomoč

 

Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma

 

Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema"

 

Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene)

 

Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne)

 

Kaka ideja?

 

lp

zmeri termostikalo in najdi enga pametnega mehanika ali pa ogromno lastnega časa in začni iskat po dimenzijah ker redko katero podjetje nardi termostikalo samo zase, jaz sem tako fliknu pipco za bencin iz yamahe na kawasakija samo sem moral precej spletnih strani in katalogov prebrskat ker večina serviserjeu naroča samo po kataloških številkah in nimajo pojma kaj pa kako pa morda od kje bi kaj drugega pasalo

Objavljeno

Za foro pejt v lokalno trgovino z avtodeli, mu samozavestno vrži termo stikalo na pult in se zaderi; "Tole nucam!" Če je kakšen star prodajalec, ti zna kakšno zabavno nazaj pribit. Tako kot je že smasher napisal... določene stvari niso nujno vezane na znamko ali tip prevoznega sredstva. Recimo enak senzor, ki pri motorjih služi kot TPS, se pri avtih uporablja na stopalki plina. 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!