Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Za foro pejt v lokalno trgovino z avtodeli, mu samozavestno vrži termo stikalo na pult in se zaderi; "Tole nucam!" Če je kakšen star prodajalec, ti zna kakšno zabavno nazaj pribit. Tako kot je že smasher napisal... določene stvari niso nujno vezane na znamko ali tip prevoznega sredstva. Recimo enak senzor, ki pri motorjih služi kot TPS, se pri avtih uporablja na stopalki plina. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam en problem, pa bi rabil pomoč

 

Imam suzuki rf 600R in mi je v dolomitih crknilo termostikalo ventilatorja.......ja ni bilo fino, ampak smo za silo zrihtali na stikalo in prišli do doma

 

Sedaj bi pa rad to stvar zamenjal, kjer pa pride do "problema"

 

Eno klinčevo termostikalo košta 100€......Klical sem 2 zastopnika za suzuki. ( so rekli da je bilo cca 50€ še 2 leti nazaj, sedaj so nabili cene)

 

Kje bi prišel do kake aftermarket zadeve, ker 100€ je kar malo veliko ....rabljeno mi seveda ne diši (nikoli ne veš, kdaj spet crkne)

 

Kaka ideja?

 

lp

 

Za foro pejt v lokalno trgovino z avtodeli, mu samozavestno vrži termo stikalo na pult in se zaderi; "Tole nucam!" Če je kakšen star prodajalec, ti zna kakšno zabavno nazaj pribit. Tako kot je že smasher napisal... določene stvari niso nujno vezane na znamko ali tip prevoznega sredstva. Recimo enak senzor, ki pri motorjih služi kot TPS, se pri avtih uporablja na stopalki plina. 

Zastonj se bo dru treba bo kar originalnega novega saj ima poseben navoj veliko manjši kot se uporablja pri avtih ! !Prava stvar bi bila novo originalno stikalo in vmes reley tako bo stikalo za vedno razen, če boš mašino pregrel takrat crkne tudi stikalo !

Reley montiraš tako, da na termo stikalu plus tok15 (kontakt) pustiš in ga še povežeš z releyem št.30 drugi kabel na stikalu,ki gre zdaj na ventilator snameš in ga vežeš na reley št.87, iz termo stikala(drugi priklop) vežeš na reley št. 85 in releyu daš še maso na št.86 Če tako vežeš je stiksalo popolnoma neobremenjeno !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer:

potrebno bo zamenjati zavorno olje in sklopke na VFR-ki ter Duku. Razmišljam o nabavi vakuumske črpalke  Mityvac http://www.louis.de/_30b6d84ecaf18438693fd8be4300850f59/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003261 , samo da mi je tale deluje preveč plastik-fantastik, poleg tega pa se čaka do dveh tednov, preden pride na dom, sezone pa je ostalo samo še malo.

 

Mi lahko kdo priporoča kje v LJ/ Sloveniji bi lahko dobil tako orodje, za zmeren denar in ali se tale Mityvac-ova obnese?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer:

potrebno bo zamenjati zavorno olje in sklopke na VFR-ki ter Duku. Razmišljam o nabavi vakuumske črpalke  Mityvac http://www.louis.de/_30b6d84ecaf18438693fd8be4300850f59/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003261 , samo da mi je tale deluje preveč plastik-fantastik, poleg tega pa se čaka do dveh tednov, preden pride na dom, sezone pa je ostalo samo še malo.

 

Mi lahko kdo priporoča kje v LJ/ Sloveniji bi lahko dobil tako orodje, za zmeren denar in ali se tale Mityvac-ova obnese?

V Eurotonu majo nekaj teh črpalk, tu imaš link od kataloga, cena je 47 €:

http://www.euroton.si/avtodeli/Images/akcije/SEALY%20akcija.PDF

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer:

potrebno bo zamenjati zavorno olje in sklopke na VFR-ki ter Duku. Razmišljam o nabavi vakuumske črpalke  Mityvac http://www.louis.de/_30b6d84ecaf18438693fd8be4300850f59/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003261 , samo da mi je tale deluje preveč plastik-fantastik, poleg tega pa se čaka do dveh tednov, preden pride na dom, sezone pa je ostalo samo še malo.

 

Mi lahko kdo priporoča kje v LJ/ Sloveniji bi lahko dobil tako orodje, za zmeren denar in ali se tale Mityvac-ova obnese?

greš v sanolabor in kupiš "šprico" (oz inekcijo kakor koli se temu reče pravilo) on deci, so precej dražje kot navadne tako da pride okoli 2.5€ ampak dosti ceneje kot katera koli vakmumska črpalka je pa dosikrat za 1x uporabo sicer ne vem ali olje lai bencin nekaj napihne gumo notri in pol ni več uporabna ampak za eno menjavo olja bo komot

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če pa v lekarni rečeš da bi rad mel tisto brizgo ki nima gume not ampak samo plastiko si pa zmagal ;)

kako bo pol dihtalo? (sej vem ene manjše so tut z ravno plastiko notri brez gume, samo večina jih ma gumo zato da tesnijo drugače gre zrak mimo :D )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si ze kupil Sealey komplet iz Eurotona :) Ker imam namen si kupit se 3. moped, se mi splaca investicija v kvalitetno orodje, ki spara poleg denarja tudi zivce - zavore znajo bit tecne, sploh na VFR-ki s CBS sistemom!

Hvala za napotke, bom porocal kako je slo opravilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer:

potrebno bo zamenjati zavorno olje in sklopke na VFR-ki ter Duku. Razmišljam o nabavi vakuumske črpalke  Mityvac http://www.louis.de/_30b6d84ecaf18438693fd8be4300850f59/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003261 , samo da mi je tale deluje preveč plastik-fantastik, poleg tega pa se čaka do dveh tednov, preden pride na dom, sezone pa je ostalo samo še malo.

 

Mi lahko kdo priporoča kje v LJ/ Sloveniji bi lahko dobil tako orodje, za zmeren denar in ali se tale Mityvac-ova obnese?

 

Ga ni čez kompresor od hladilnika! poleg kompresorja je potrebno imet nekaj silikonskih cevi, posodo kot zbiralnik starega olja in gasa. Sam sem med kompresor in "zbiralnik" dodal ventilček z katerim reguliram vakum, nastavim na minimum, in ko menjam zavorno olje, samo dolivam počasi novo olje v zavorni rezervoarček in zadeva deluje bolj kot kakršen koli ročni črpalnik =)

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm, zdaj me pa zanima, (pa po mojem še koga tukaj) kako tole izgleda :hmm:  DIY orodja so izredno zanimivi projekti in bi koga lahko še prijelo demontirati od njegove žene/tašče hladilnik  :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snameš kompresor iz hladilnika in na tisto stran kjer vleče zrak v kompresor povežeš na čeljust in počasi odšraufaš vijak na čeljusti 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

snameš kompresor iz hladilnika in na tisto stran kjer vleče zrak v kompresor povežeš na čeljust in počasi odšraufaš vijak na čeljusti

:hmm:

meni je hladilnik svojcas pohanjal vakum mizo. zadeva je v jeklenki ustvarila podtlak, in ko je dosegel dovol podtlaka sem ga lahko ugasnil, jeklenka pa je obdelovanec drzala na mestu Verjetno bi blo treba tako tud prezracevat zavore. eno cev iz kompresorja v neko posodo, drugo cev pa iz zavor. jaz kompresorja ne bi prepriceval da je potopna crpalka za zvorno olje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rezervar je samo zalogovnik zraka ki je pri vakumiranju nujna stvar (imam tudi jaz naštimano vakumirko na tak način) za zavore pa ta stvari ni potrebna. če prav želiš si lahko med čeljustjo in kompresorjem narediš zbirni lonček za olje 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebujem nasvet in sicer:

potrebno bo zamenjati zavorno olje in sklopke na VFR-ki ter Duku. Razmišljam o nabavi vakuumske črpalke  Mityvac http://www.louis.de/_30b6d84ecaf18438693fd8be4300850f59/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003261 , samo da mi je tale deluje preveč plastik-fantastik, poleg tega pa se čaka do dveh tednov, preden pride na dom, sezone pa je ostalo samo še malo.

 

Mi lahko kdo priporoča kje v LJ/ Sloveniji bi lahko dobil tako orodje, za zmeren denar in ali se tale Mityvac-ova obnese?

se obnese. Že nekaj let, s tem da je v uporabi med sezono vsaj 1-2 mesečno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene neki zanima. A je to mogoce da se en mesec nazaj sem imel olja tako kot more bit. Po prevozenih okoli 600 km pa je olje cisto na podnu? Sem probaval finto ki sem jo prebral na tujih forumih 10 min na stranski tacki pa 10 min na tavelkem stenderju pa ni blo nic drugac ? Je pa res da olja je se neki ampak pod tisto pikco...

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene neki zanima. A je to mogoce da se en mesec nazaj sem imel olja tako kot more bit. Po prevozenih okoli 600 km pa je olje cisto na podnu? Sem probaval finto ki sem jo prebral na tujih forumih 10 min na stranski tacki pa 10 min na tavelkem stenderju pa ni blo nic drugac ? Je pa res da olja je se neki ampak pod tisto pikco...

V 600km pa tudi boxer ne bi smel požreti toliko olja, če je vse kolikor-toliko v redu z njim... :hmm:

 

Pri mojem SV-ju, pa tudi pri drugih, se nagib motorja levo-desno zelo pozna na nivoju olja - če je nagnjen malo na desno, je okence prazno, če pa na levo, pa je polno (preko MAX).

Zato zdaj uporabljam kotno merilo, s katerim motor postavim res 'navpično':

 

dat_269_KOTNI_MERILEC.jpg

Morda se pri boxer-u pozna tudi nagib 'naprej - nazaj'? Je razlika, če sloni na prednjem kolesu ali na zadnjem kolesu?

Popravljeno . Popravil danci1973
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem si ze kupil Sealey komplet iz Eurotona :) Ker imam namen si kupit se 3. moped, se mi splaca investicija v kvalitetno orodje, ki spara poleg denarja tudi zivce - zavore znajo bit tecne, sploh na VFR-ki s CBS sistemom!

Hvala za napotke, bom porocal kako je slo opravilo.

CBS je simpl v čem bi bil problem? no ja če obvladaš :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V 600km pa tudi boxer ne bi smel požreti toliko olja, če je vse kolikor-toliko v redu z njim... :hmm:

 

Pri mojem SV-ju, pa tudi pri drugih, se nagib motorja levo-desno zelo pozna na nivoju olja - če je nagnjen malo na desno, je okence prazno, če pa na levo, pa je polno (preko MAX).

Zato zdaj uporabljam kotno merilo, s katerim motor postavim res 'navpično':

 

dat_269_KOTNI_MERILEC.jpg

Morda se pri boxer-u pozna tudi nagib 'naprej - nazaj'? Je razlika, če sloni na prednjem kolesu ali na zadnjem kolesu?

Saj meni tudi to ni jasno... pa, če rečem, da sm jih 1000 naredu pa vem, da jih nisem bi bilo to preveč. No sj mehanik pride hmal iz dopusta pa se bomo pogovoril :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj meni tudi to ni jasno... pa, če rečem, da sm jih 1000 naredu pa vem, da jih nisem bi bilo to preveč. No sj mehanik pride hmal iz dopusta pa se bomo pogovoril :)

Uradno lahko boxer požre do 1l na 1000km pa naj ne bi bilo z njim nič narobe,je pa zelo važno kako boxer agregat utekuješ,tu se naredi največ napak,zato kasneje pije olje,še enkrat ni pa to nič narobe ,no razen ,da denarnica trpi :P

Za info..........10kkm 6dcl olja,sicer je stroj nov in je to prvi intervalni servis,bomo vidli naprej,serviser je povedal da po 30kkm poraba olja še pade!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek:

 

.. ne vem v čem je fora s temi vakuumskimi črpalkami in špricami za zavorno olje  :eek:

 

... zamenjaš zavorno olje tko, da ga z zavorno ročko spumpaš preko "ajnlift" ventilčkov na zavornih čeljustih...in ko ga skoraj zmanjka v posodici, doliješ frišnega... in tako ponoviš 2x, da gre staro olje komplet ven in to-je-to...

  • Všeč mi je 4
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Zivnorc

 

Se strinjam, po istem postopku delam tudi jaz, le da jaz pustim da se posodica izprazni, da vidim če ostanejo na dnu kakšne vsedline da jih očistim.

 

V zadnje ko sem menjal zavorno tekočino prednje zavore je namreč na dnu posodice ostalo 2 mm vsedlin, torej prejšnja lastnica zelo dolgo ni zamenjala zavorne tekočine. Vsedline iz posodice sem očistil, nato pa skozi celoten sistem spumpal še skoraj celo posodico nove zavorne tekočine, dokler nisem videl da je skozi "ajnlift" ventilček pritekla čista, nova zavorna tekočina. Stara je namreč imela drugačno barvo kot nova.

 

Potem na koncu samo še v posodico dolit zavorno tekočino do oznake, odzračit in to je to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto tkole mi pokaze kok je olja po malo krajsi voznji. Kaksn mesec nazaj je blo v normalnem stanju tako kot sem rekel.

post-41489-0-99955600-1377196218_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:eek:

 

.. ne vem v čem je fora s temi vakuumskimi črpalkami in špricami za zavorno olje  :eek:

 

... zamenjaš zavorno olje tko, da ga z zavorno ročko spumpaš preko "ajnlift" ventilčkov na zavornih čeljustih...in ko ga skoraj zmanjka v posodici, doliješ frišnega... in tako ponoviš 2x, da gre staro olje komplet ven in to-je-to...

živnorc ni čudno da si ti tak hmmm kako bi se reklo "šarmer" k maš tke dobre nasvete, pa pol vse na to padejo :P

 

Eto tkole mi pokaze kok je olja po malo krajsi voznji. Kaksn mesec nazaj je blo v normalnem stanju tako kot sem rekel.

ja če je popapcal oljčka dolij, ne se furat s premalo, drgač pa bmwejaši prijazno odgovarjajo na te tegobe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eto tkole mi pokaze kok je olja po malo krajsi voznji. Kaksn mesec nazaj je blo v normalnem stanju tako kot sem rekel.

Olje se gleda po daljši vožnji ,lahko se tudi vmes ustaviš na petrolu,daš na centralno stojalo,ravna površina,brez kakšnih kotnikov itd ,počakaš 5 min in pogledaš okenček!!! To ti je mirodajno! Ko ga parkiraš pa nikoli preden ga ugasneš ne navijaj plina,tud mal ne,kvečjemu ga pusti še kakšno minutko ali dve tečt na štant gasu preden ga ugasneš in preveriš po 5 minutah.

 

P.S. res ne vrjamem,da ti bi po krajši vožnji lahko popil 4dcl olja,saj od spodnjega dela kontrolnega okenčka (min) do zgornjega (max) je 1/2 L olja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala kmet. Je pa tko da kokr sem napisu en mesec nazaj je bilo se vse ok tako kot more bit...po 600km je pa padlo na tako raven. Saj bom ta vikend zrihtal :)

Vse skupaj sem naredu 2000km mogoce kaksen km manj... ko sem ga kupu

Popravljeno . Popravil Vito23
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!