Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

V vročini zračno hlajeni motorji popijejo več olja.

Sej ti tud :grim

Objavljeno

Olje se gleda po daljši vožnji ,lahko se tudi vmes ustaviš na petrolu,daš na centralno stojalo,ravna površina,brez kakšnih kotnikov itd ,počakaš 5 min in pogledaš okenček!!! To ti je mirodajno! Ko ga parkiraš pa nikoli preden ga ugasneš ne navijaj plina,tud mal ne,kvečjemu ga pusti še kakšno minutko ali dve tečt na štant gasu preden ga ugasneš in preveriš po 5 minutah.

 

P.S. res ne vrjamem,da ti bi po krajši vožnji lahko popil 4dcl olja,saj od spodnjega dela kontrolnega okenčka (min) do zgornjega (max) je 1/2 L olja

Prodajaš buče !

Zračno hlajeno mašino je treba, ko se ustaviš ČIMPEJ-TAKOJ ugasnit najbolje tudi na semaforju saj se namestu še najbolj greje čeprav laufa pod prostim tekom in ne mi rečt,da jo takrat hladi olje saj, ko stojiš ni dotoka zraka (ni hlajenja cilindrov niti oljnega hladilnika-razem če naknadno vgradiš prisilno hlajenje) ! Zato imajo vsi motorji z vodnim hlajenjem še dodatni ventilator za prisilno hlajenje hladilnika. Lp Bremzer!

Objavljeno (popravljeno)

Prodajaš buče !

Zračno hlajeno mašino je treba, ko se ustaviš ČIMPEJ-TAKOJ ugasnit najbolje tudi na semaforju saj se namestu še najbolj greje čeprav laufa pod prostim tekom in ne mi rečt,da jo takrat hladi olje saj, ko stojiš ni dotoka zraka (ni hlajenja cilindrov niti oljnega hladilnika-razem če naknadno vgradiš prisilno hlajenje) ! Zato imajo vsi motorji z vodnim hlajenjem še dodatni ventilator za prisilno hlajenje hladilnika. Lp Bremzer!

Hm

 

Ja se ogreva, samo se tudi hladi z oljem, in pri prostm teku je manj obremenitve kot pri delovanju, to je res,  in tudi čez hladilnik se vsaj malo hladi, res pa da ne toliko kot med delovanjem - vožnjo. In je tudi resnica da je delovna temperatura zračnohlajenih motorjev višja kot vodnohlajenih. Iz prakse - služba, delovna temperatura stalna delovnih strojev je lahko 98 - 100 stopinj, med tem  pa je delovna temperatura olja kot hladilnega medija lahko pri zračno-oljno hlajenih motorjih do 130 stopinj merjeno v karterju.

 

 

Varnostna stikala vodno hlajeni motorji opozorilo pri cca 102 - 106 stopinjah, izklop pri 112- 118

 

oljno hlajeni izklop pri cca 135 +- 3

 

 

 

Kar pa se porabe olja tiče, pa je lahko več vzrokov, od slabega olja, do iztrošenosti mašine, do napačne vožnje, uporabe.

 

 

Lep pozdrav

 

 

Dušan

Popravljeno . Popravil Motorist76
Objavljeno

Prodajaš buče !

Zračno hlajeno mašino je treba, ko se ustaviš ČIMPEJ-TAKOJ ugasnit najbolje tudi na semaforju saj se namestu še najbolj greje čeprav laufa pod prostim tekom in ne mi rečt,da jo takrat hladi olje saj, ko stojiš ni dotoka zraka (ni hlajenja cilindrov niti oljnega hladilnika-razem če naknadno vgradiš prisilno hlajenje) ! Zato imajo vsi motorji z vodnim hlajenjem še dodatni ventilator za prisilno hlajenje hladilnika. Lp Bremzer!

Leeeej buče prodajaš ti,ker ne prebereš posta v celoti ampak mogoče vsako tretjo besedo. A mi poveš kje sem govoril v svojem postu o kakšnem hlajenju zračnooljnega boxer agregata :kva1:

Govorili smo o preverjanju nivoja olja !!!

Noben ti ni niti približno govoril o kakšnem gretju na mestu,pa ugasnit takoj ko se ustaviš,pa o ventilatorjih,Bremzer,da se nisi mal zgubil :P

Pa med drugim,nikoli ne ugasnem takoj motorja ko se ustavim,pa naj to velja za vožnjo v koloni,ali na semaforiziranem križišču ali pa ko čakam da se iz stranske ceste priključim na glavno in nikoli nisem imel nobenih problemov,tudi med drugim moj motor pije 6dcl na 10kkm :D

Zakaj pa na centralnem stojalu pustit kakšno minutko ali dve po daljši vožnji in kasnejšemu preverjanju olja,bi pa ti kot tehničen človek mogel vedet in tudi zakaj ne navijat gasa preden ga ugasneš pred preverjanjem nivoja olja itd........

 

 

Da odgovorim še motoristu76,daleč od tega je resnica ,da boxer motor pije olje zaradi iztrošenosti,veliko olja popijejo nepravilno utečeni motorji,ki so lahko stari leto ali dve(daleč od iztrošenosti) zakaj pa si poglej v temah o teh mašinah,je veliko napisanega in s tako mašino ni nič narobe razen bolečine v denarnici ob vsakič vnovičnem nakupu olja.....Lp

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Men recimo 30 let stari BMW porabi v vseh razmerah zanemarljivo malo olja. Pa motor ni ravno znan po majhni porabi olja. Očitno imam srečo. Med menjavam cca 1 deci. Pri Wju je pa zelo odvisno. Sedaj od servisa je 3K km pa je še na maksimumu. Vozil sem se sam po lokalnih cestah. Zgodba na daljši furi je lahko čisto drugačna. Pri 40 stopinjah plus, vožnja v dvoje in polno naložen je v  dveh dneh 1K km spil olje od maksimuma do minimuma cca 4dcl. Sem že mislil, da je kaj narobe. Jah niti ni bilo. Italjanu je R1100 spil na isti relaciji skoraj liter olja. Tudi en Nizozemec je preklinjal in iskal olje za svojo Hondo. Ko so padle temperature pod 35 se je poraba zmanjšala na neke normalne vrednosti. 

 

Je pa odčitavanje olja včasih malo težavno. Tisto okence je tako fajn majhno, da če že malo visi teren in že izgleda, da olja sploh ni noter. Treba malo pazit, da se ne nažene panika in, da se motorja ne prefila. Jaz olje vozim okoli v alu čutari, ki je namenjena bencinu za kamping gorilce. na daljših furah čekiram olje pri vsakem tankanju na bencinski, ker imajo praviloma raven teren.

Objavljeno

No malo za presekat. Rabil bi celotno masino za motor bmw r1150r rockstar 2004 letnik. Gledam povsod in je samo amerika opcija. Ce kdo ve kje bi ga dobil kje blizje prosim da mi pise.

Hvala

Objavljeno

Pa saj imaš rabljene pri nas. Res, da niso za rockstarja ampak motor je motor.

 

BTW Kaj točno ti je šlo?

Objavljeno

Meni nic. Rabil bi kurbnvelo pa se ostale stvari. Za navadnega r1150r ni ista more bit prov za rockstar.

Objavljeno

Leeeej buče prodajaš ti,ker ne prebereš posta v celoti ampak mogoče vsako tretjo besedo. A mi poveš kje sem govoril v svojem postu o kakšnem hlajenju zračnooljnega boxer agregata :kva1:

Govorili smo o preverjanju nivoja olja !!!

Noben ti ni niti približno govoril o kakšnem gretju na mestu,pa ugasnit takoj ko se ustaviš,pa o ventilatorjih,Bremzer,da se nisi mal zgubil :P

Pa med drugim,nikoli ne ugasnem takoj motorja ko se ustavim,pa naj to velja za vožnjo v koloni,ali na semaforiziranem križišču ali pa ko čakam da se iz stranske ceste priključim na glavno in nikoli nisem imel nobenih problemov,tudi med drugim moj motor pije 6dcl na 10kkm :D

Zakaj pa na centralnem stojalu pustit kakšno minutko ali dve po daljši vožnji in kasnejšemu preverjanju olja,bi pa ti kot tehničen človek mogel vedet in tudi zakaj ne navijat gasa preden ga ugasneš pred preverjanjem nivoja olja itd........

 

 

Da odgovorim še motoristu76,daleč od tega je resnica ,da boxer motor pije olje zaradi iztrošenosti,veliko olja popijejo nepravilno utečeni motorji,ki so lahko stari leto ali dve(daleč od iztrošenosti) zakaj pa si poglej v temah o teh mašinah,je veliko napisanega in s tako mašino ni nič narobe razen bolečine v denarnici ob vsakič vnovičnem nakupu olja.....Lp

 

 

Zdravo

 

Ne nisem napisal da od iztrosenosti samo, ampak sem samo navedel možno opcijo. Nikakor nekaj ne trdim na pamet. In vsekakor ima tudi utekanje velik pomen. Se povsem strinjam. In zato tudi ni možno kar takoj reči olje pije zaradi tega in tega, ker je lahko veliko več dejavnikov.

 

In kot kontrola olja, po moje je najbolj pomembno da ga vedno kontroliras ob istih pogojih, to je lahko hladen topel, ali takoj ko ustaviš. In če bo olje kak mm čez max je verjetno bolje kot da je na minimumu. Tako da sam veš kako ga kontroliras. In po moje če ga boš vedno isto, recimo tank štela natankaš, plačaš preveriš:) pa boš verjetno mel vedno enake pogoje za gedat.

 

Tako da samo da je olje noter, da ni pod minimumom, da motor vedno štarta, pa naj bo za 2 ali 2000 km, pa da vozimo z nasmeškom na obrazu, pa je to edino kar šteje.

 

Vse ostali pa je za debate ob šanku, ali v delavnici.

 

 

In vsak te lahko nauči kaj novega.

 

Vse življenje se učimo in na koncu butli umremo :)

 

 

Lep motoristični pozdrav

 

Dušan

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Pri vsakem motorju so priložena navodila,ki za določen model nalaga kako preveriš olje............nikoli pa ne boš videl,da navodila pri bilokaterem motorju povejo,da se olje kontrolira hladno.Ker če boš kontroliral hladno olje in ga imel na minimumu,ga dolil do MAximuma boš pri vročem agregatu kaj hitro ugotovil,da si ga dolil preveč,ker moraš upoštevati razteznost olja na delovni temperaturi!

Objavljeno

To je sam pri bmw tako ;)

Objavljeno

Ker če boš kontroliral hladno olje in ga imel na minimumu,ga dolil do MAximuma boš pri vročem agregatu kaj hitro ugotovil,da si ga dolil preveč,ker moraš upoštevati razteznost olja na delovni temperaturi!

Ne vem, če bo to držalo. Meni se zdi, da bo hladnega olja več, kot ogretega?

Objavljeno

Jao ste dosadni s tem oljem in bmw-ji če je olje tak problem ga dejte spustit iz motorja in bo konc problemov

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Razlike so minimalne, hladno olje je vso v karterju, ogreto pa rabi nekaj časa, da se "vsede".

Objavljeno

Jao ste dosadni s tem oljem in bmw-ji če je olje tak problem ga dejte spustit iz motorja in bo konc problemov

Kdo vam je kriv da vozite take čudne mašine-SAMI!!! Pol pa vzamte u zakup da je tud kontroliranje olja del motoriranja.Nabavte si Rotaxovo mašino pa vam nebo treba ne dolivat pa še kontrolo boste mel skozi na očeh (zunanji rezervar pa 4,5L olja noter pa ste brez skrbi )

Objavljeno

Pri vsakem motorju so priložena navodila,ki za določen model nalaga kako preveriš olje............nikoli pa ne boš videl,da navodila pri bilokaterem motorju povejo,da se olje kontrolira hladno.Ker če boš kontroliral hladno olje in ga imel na minimumu,ga dolil do MAximuma boš pri vročem agregatu kaj hitro ugotovil,da si ga dolil preveč,ker moraš upoštevati razteznost olja na delovni temperaturi!

Lp

piše malo drugače. :)

Rider's Manual

R 1200 GS Adventure

Engine oil

Checking engine oil level

The oil level varies with the

temperature of the oil. The

higher the temperature, the higher

the level of oil in the sump.

Checking the oil level with the

engine cold or after no more than

a short ride will lead to misinterpretation;

this in turn, means that

the engine will be operated with

the incorrect quantity of oil.

In order to ensure that the engine

oil level is read correctly,

check the oil level only after a

lengthy trip.

Switch off the engine when it is

at operating temperature.

Make sure the ground is level

and firm and place the motorcycle

on its centre stand.

Wait five minutes for the oil to

drain into the oil pan.

Check the oil level in oil-level

indicator 1.

Objavljeno

Lp

piše malo drugače. :)

Rider's Manual

R 1200 GS Adventure

Engine oil

Checking engine oil level

The oil level varies with the

temperature of the oil. The

higher the temperature, the higher

the level of oil in the sump.

Checking the oil level with the

engine cold or after no more than

a short ride will lead to misinterpretation;

this in turn, means that

the engine will be operated with

the incorrect quantity of oil.

In order to ensure that the engine

oil level is read correctly,

check the oil level only after a

lengthy trip.

Switch off the engine when it is

at operating temperature.

Make sure the ground is level

and firm and place the motorcycle

on its centre stand.

Wait five minutes for the oil to

drain into the oil pan.

Check the oil level in oil-level

indicator 1.

Lahko da sem blond, ampak kaj točno je tukaj drugače od tega kar je Kmet napisal, da nivo priveriš pri ogretem motorju?

Objavljeno

Lahko da sem blond, ampak kaj točno je tukaj drugače od tega kar je Kmet napisal, da nivo priveriš pri ogretem motorju?

 

Kakor se počutiš,še enkrat preberi.

 

Checking the oil level with the

engine cold or after no more than

a short ride will lead to misinterpretation.

 

 

 

Objavljeno (popravljeno)

 

 

 

To je ker berete samo prva dva stavka  :nono:  

 

Če bi bral naprej, bi videl da naprej od tam piše: means that

the engine will be operated with the incorrect quantity of oil. In order to ensure that the engine oil level is read correctly, check the oil level only after a lengthy trip. Switch off the engine when it is at operating temperature. Make sure the ground is level and firm and place the motorcycle on its centre stand. Wait five minutes for the oil to drain into the oil pan. Check the oil level in oil-level

indicator 1.

Popravljeno . Popravil speedfighttuning
Objavljeno

lp

Narobe sem si tolmačil,Kmet in ostali imate prav. :)

Objavljeno

Je kakšen majster iz mb-ja, ki bi ju3 šel pogledat z mano en motor ??

Objavljeno

Meni nic. Rabil bi kurbnvelo pa se ostale stvari. Za navadnega r1150r ni ista more bit prov za rockstar.

 

Po IPCju od BMWja je PN za ročično gred Rockstarja 11211342275;

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0308&mospid=51769&btnr=11_2805&hg=11&fg=21

 

Torej paše enaka gred na R1100, R850, R1150/GS/R/Rockstar/RT....

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11211342275

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1100RT-R-1100-RT-Kurbelwelle-mit-Pleuel-R850RT-R-1150-RT-RS-R-GS-/121110718003?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c32c2e633

 

Sej ti pravim motor je motor...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!