Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Meni nic. Rabil bi kurbnvelo pa se ostale stvari. Za navadnega r1150r ni ista more bit prov za rockstar.

 

Po IPCju od BMWja je PN za ročično gred Rockstarja 11211342275;

 

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0308&mospid=51769&btnr=11_2805&hg=11&fg=21

 

Torej paše enaka gred na R1100, R850, R1150/GS/R/Rockstar/RT....

 

http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11211342275

 

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1100RT-R-1100-RT-Kurbelwelle-mit-Pleuel-R850RT-R-1150-RT-RS-R-GS-/121110718003?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c32c2e633

 

Sej ti pravim motor je motor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, a mogoče ve kdo kako nastavit vetile na yamahi xt  magnetu in na zobniku na odmični, lepo prosim za odgovor, Hyala lp600, preskočila mi je veriga in zdaj ne vem kako morejo bit postavljene označbe skupaj, na magnetu in na zobniku na odmični. Prosim za pomoč in hvala, lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preden se  sploh kaj spraviš delat si nabavi oreng navodila. Je pa tale tip na youtube dal gor celo serijo posnetkov obnove... pohvalno če mene vprašaš.

Popravljeno . Popravil ciciban
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja smo danes dobili informacije da nej bi bilo isto. Tok boljse :))
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer sem že v neki temi to spraševal, pa nisem dobil odgovora: na spomladi sem na svoji 125 2T aprili dal delat tavelik servis; menjava bata, olja, verige, nekaj delov v menjalniku in gas zajlo. Naredil sem ca 500km, kot so mi svetovali, da ga ulaufam, ampak motor ni enak, kot pred servisem: nikamor ne gre-tko končna kot pospeški, poraba je skočila iz 4.5-5 litrov na 8, prav tako je vsaj za enkrat poskočila poraba 2T olja(nekak logično z porabo bencina), prav tako mi je začelo nekje po malem kapljati olje tam okoli 2T pumpe(česar prej ni delalo).

 

Verjetno je potrebno na novo nastavit fergazer in 2T pumpico. Lahko to storim sam, ali samo servis?

 

Hvala.

Mehanik se je sicer malo poigral z fergazerjem, toda željenega učinka ni. Je možno, da nov, a neorginalen bat praktično prepolovi moč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mehanik se je sicer malo poigral z fergazerjem, toda željenega učinka ni. Je možno, da nov, a neorginalen bat praktično prepolovi moč?

Si prov obrnil bat?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, delal je mehanik, tko da ne vem.

jah potem pa reklamiraj zadevo in anj se on z tem ukvarja. Zgleda je nekaj narobe sestavil...Da ni bil slučajno Živc?

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa sej bat je enak, kakorkoli ga pogledaš(če gledam starega, ki je bil noter) !

 

P.S.: Kje šraufa Živc?

Popravljeno . Popravil Buschi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NI enak-fora je predvsem v stiku batnih obročkov ki ne smejo it čez kanal. Ampak kolker se spomnim, ko sem tudi jast pred leti obrnil narobe bat pri Tomosu ni blo neke blazna izgube moči...

 

Živc je iz Lj..nategun prve klase.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri Tomosu je bila na vrhu bata puščica, ki je morala biti usmerjena proti izpušnemu kanalu, če se prav spomnim?

Zakaj si pa menjal bat, a ne bi bilo dovolj, če bi le obročke zamenjal? Pa je novi bat enak prejšnjemu ali je prejšnji mogoče bolj odpiral kanale, če je bil spodaj malo krajši? Moral bi menjati tudi tesnila, lahko ni glava dovolj stisnjena, sicer je možno, da je kaj narobe nastavljeno tudi na vplinjaču ali filtru zraka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 20 000 moraš še kaj drzga menjat ne samo bat.

1293176123_valj.jpg

 

Ahh ja pa jade, po pravilnem vteku motorja in z uporabo kvalitetnega olja za mešanico, je pri 20kkm povsem dovolj menjava bata+batni obročki, tesnila pod cilindrom + svečka in to je to...pa ja mnda ne bo vsakih 20kkm menjal še cilinder...:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ahh ja pa jade, po pravilnem vteku motorja in z uporabo kvalitetnega olja za mešanico, je pri 20kkm povsem dovolj menjava bata+batni obročki, tesnila pod cilindrom + svečka in to je to...pa ja mnda ne bo vsakih 20kkm menjal še cilinder... :D

Tudi po 44000 km je bil cilinder pr navitem motorju še vedno ok ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi po 44000 km je bil cilinder pr navitem motorju še vedno ok ;)

Kaj na Tomosu :OK: star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj na Tomosu :OK: star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim

 

Pustimo ekstreme, ko je na napiljenem BT.ju pri (110 po števcu) zlomilo gred blajerce :D, je delal en cel dan :grim

Mel sem tudi primer ko sem mimoidočega nahecal, naj nalije v APN4.ko malo metanola, mi je ostalo od čolna (modelarskega) je tudi fajn letel....en dan...pa tako naprej...

 

Ob normalni uporabi pa vsi vemo koliko material drži :) :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj na Tomosu :OK: star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim

Al pa po pol ure

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ahhh.. piaggiotu potegneš vn plokade ima takoj 4KW in bat zdrži 20 000km

(sesalec gor dol pr domosu ne dobiš zlahka take pospeške in končno kot jo ma npr. Zip FR brez nobene predelave)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 2T moraš vsakih 20.000 menjat bat.

Ja, odvisno. Danes sem govoril z nekom, ki menja na približno 2000 km, ampak ni tako enostavno.

Original bat je 6 stotink manjši od premera cilindra, potem pa imaš bate A,B,C,D in vsak je eno stotinko večji. Ko se cilinder izrabi za 1 stotinko daš vanj bat A. Ravno danes je izmeril premer cilindra in ker še ni bil izrabljen za 0.01 mm bo vgradil nov originalni bat.

To je motor 2T, 250 ccm, KTM hard enduro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dober, tle imamo rotax 122 mašino, ista kot na Aprilii RS, samo z pol manj obrati...ne pa nek vrhunski napiljen MX.

 

Še kakšna ideja zakaj pol manj moči po menjavi bata?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa dober, tle imamo rotax 122 mašino, ista kot na Aprilii RS, samo z pol manj obrati...ne pa nek vrhunski napiljen MX.

 

Še kakšna ideja zakaj pol manj moči po menjavi bata?

Heh, sam tok Rotax 122 so kr napiljene mašine. Samo poglej si razliko med 123 cilindrom in 122. Sicer pa zakaj ne reklamiraš zadevo, če bi sam šraufu bi nam znal točno povedat kaj je blo delan, tko pa ko ti je nekdo drug, pa lahko celo leto ugibamo kaj bi lahka blo.

P.S.: Si mogoče že pogledu barvo svečke?

Popravljeno . Popravil macak333
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!