David Muršič Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Pozdravljeni, a mogoče ve kdo kako nastavit vetile na yamahi xt magnetu in na zobniku na odmični, lepo prosim za odgovor, Hyala lp600, preskočila mi je veriga in zdaj ne vem kako morejo bit postavljene označbe skupaj, na magnetu in na zobniku na odmični. Prosim za pomoč in hvala, lp
ciciban Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 @David; navodila in tole pa si zmagal: http://www.youtube.com/watch?v=kkIc14FTUXg Kmet2 1
David Muršič Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Ciciban, najlepša ti hvala, torej morem magnet dol potegnit.
ciciban Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 (popravljeno) Preden se sploh kaj spraviš delat si nabavi oreng navodila. Je pa tale tip na youtube dal gor celo serijo posnetkov obnove... pohvalno če mene vprašaš. Popravljeno Avgust 26, 2013. Popravil ciciban
Vito23 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Po IPCju od BMWja je PN za ročično gred Rockstarja 11211342275; http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0308&mospid=51769&btnr=11_2805&hg=11&fg=21 Torej paše enaka gred na R1100, R850, R1150/GS/R/Rockstar/RT.... http://www.realoem.com/bmw/partxref.do?part=11211342275 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-R1100RT-R-1100-RT-Kurbelwelle-mit-Pleuel-R850RT-R-1150-RT-RS-R-GS-/121110718003?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item1c32c2e633 Sej ti pravim motor je motor... Ja smo danes dobili informacije da nej bi bilo isto. Tok boljse ) ciciban 1
Buschi Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Sicer sem že v neki temi to spraševal, pa nisem dobil odgovora: na spomladi sem na svoji 125 2T aprili dal delat tavelik servis; menjava bata, olja, verige, nekaj delov v menjalniku in gas zajlo. Naredil sem ca 500km, kot so mi svetovali, da ga ulaufam, ampak motor ni enak, kot pred servisem: nikamor ne gre-tko končna kot pospeški, poraba je skočila iz 4.5-5 litrov na 8, prav tako je vsaj za enkrat poskočila poraba 2T olja(nekak logično z porabo bencina), prav tako mi je začelo nekje po malem kapljati olje tam okoli 2T pumpe(česar prej ni delalo). Verjetno je potrebno na novo nastavit fergazer in 2T pumpico. Lahko to storim sam, ali samo servis? Hvala. Mehanik se je sicer malo poigral z fergazerjem, toda željenega učinka ni. Je možno, da nov, a neorginalen bat praktično prepolovi moč?
trojan69 Objavljeno Avgust 26, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 26, 2013 Mehanik se je sicer malo poigral z fergazerjem, toda željenega učinka ni. Je možno, da nov, a neorginalen bat praktično prepolovi moč? Si prov obrnil bat?
Buschi Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Hm, delal je mehanik, tko da ne vem.
trojan69 Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 (popravljeno) Hm, delal je mehanik, tko da ne vem. jah potem pa reklamiraj zadevo in anj se on z tem ukvarja. Zgleda je nekaj narobe sestavil...Da ni bil slučajno Živc? Popravljeno Avgust 27, 2013. Popravil trojan69 daneb 1
Buschi Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 (popravljeno) Pa sej bat je enak, kakorkoli ga pogledaš(če gledam starega, ki je bil noter) ! P.S.: Kje šraufa Živc? Popravljeno Avgust 27, 2013. Popravil Buschi
trojan69 Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 NI enak-fora je predvsem v stiku batnih obročkov ki ne smejo it čez kanal. Ampak kolker se spomnim, ko sem tudi jast pred leti obrnil narobe bat pri Tomosu ni blo neke blazna izgube moči... Živc je iz Lj..nategun prve klase. daneb 1
vandrovec Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Pri Tomosu je bila na vrhu bata puščica, ki je morala biti usmerjena proti izpušnemu kanalu, če se prav spomnim? Zakaj si pa menjal bat, a ne bi bilo dovolj, če bi le obročke zamenjal? Pa je novi bat enak prejšnjemu ali je prejšnji mogoče bolj odpiral kanale, če je bil spodaj malo krajši? Moral bi menjati tudi tesnila, lahko ni glava dovolj stisnjena, sicer je možno, da je kaj narobe nastavljeno tudi na vplinjaču ali filtru zraka...
Buschi Objavljeno Avgust 27, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 27, 2013 Na 2T moraš vsakih 20.000 menjat bat.
daneb Objavljeno Avgust 29, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2013 Na 2T moraš vsakih 20.000 menjat bat. Na 20 000 moraš še kaj drzga menjat ne samo bat.
HyperJack Objavljeno Avgust 29, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2013 Na 20 000 moraš še kaj drzga menjat ne samo bat. Ahh ja pa jade, po pravilnem vteku motorja in z uporabo kvalitetnega olja za mešanico, je pri 20kkm povsem dovolj menjava bata+batni obročki, tesnila pod cilindrom + svečka in to je to...pa ja mnda ne bo vsakih 20kkm menjal še cilinder...
ludiluka Objavljeno Avgust 29, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2013 Ahh ja pa jade, po pravilnem vteku motorja in z uporabo kvalitetnega olja za mešanico, je pri 20kkm povsem dovolj menjava bata+batni obročki, tesnila pod cilindrom + svečka in to je to...pa ja mnda ne bo vsakih 20kkm menjal še cilinder... Tudi po 44000 km je bil cilinder pr navitem motorju še vedno ok
Kmet2 Objavljeno Avgust 29, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2013 Tudi po 44000 km je bil cilinder pr navitem motorju še vedno ok Kaj na Tomosu star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim HyperJack in daneb 2
HyperJack Objavljeno Avgust 29, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 29, 2013 Kaj na Tomosu star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim Pustimo ekstreme, ko je na napiljenem BT.ju pri (110 po števcu) zlomilo gred blajerce , je delal en cel dan :grim Mel sem tudi primer ko sem mimoidočega nahecal, naj nalije v APN4.ko malo metanola, mi je ostalo od čolna (modelarskega) je tudi fajn letel....en dan...pa tako naprej... Ob normalni uporabi pa vsi vemo koliko material drži :grim Kmet2 1
Butnglavc Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Kaj na Tomosu star Tomos če si ga dobr navil,si lohk blajerco menjal v roku 2 mesecev :grim Al pa po pol ure
smasher Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 ahhh.. piaggiotu potegneš vn plokade ima takoj 4KW in bat zdrži 20 000km (sesalec gor dol pr domosu ne dobiš zlahka take pospeške in končno kot jo ma npr. Zip FR brez nobene predelave)
vandrovec Objavljeno Avgust 30, 2013 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2013 Na 2T moraš vsakih 20.000 menjat bat. Ja, odvisno. Danes sem govoril z nekom, ki menja na približno 2000 km, ampak ni tako enostavno. Original bat je 6 stotink manjši od premera cilindra, potem pa imaš bate A,B,C,D in vsak je eno stotinko večji. Ko se cilinder izrabi za 1 stotinko daš vanj bat A. Ravno danes je izmeril premer cilindra in ker še ni bil izrabljen za 0.01 mm bo vgradil nov originalni bat. To je motor 2T, 250 ccm, KTM hard enduro. daneb 1
Buschi Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Pa dober, tle imamo rotax 122 mašino, ista kot na Aprilii RS, samo z pol manj obrati...ne pa nek vrhunski napiljen MX. Še kakšna ideja zakaj pol manj moči po menjavi bata?
ludiluka Objavljeno September 1, 2013 Opozori Objavljeno September 1, 2013 Če je enak bat in ni blo spremenjeno nič drugega ne more bit manjša moč
macak333 Objavljeno September 2, 2013 Opozori Objavljeno September 2, 2013 (popravljeno) Pa dober, tle imamo rotax 122 mašino, ista kot na Aprilii RS, samo z pol manj obrati...ne pa nek vrhunski napiljen MX. Še kakšna ideja zakaj pol manj moči po menjavi bata? Heh, sam tok Rotax 122 so kr napiljene mašine. Samo poglej si razliko med 123 cilindrom in 122. Sicer pa zakaj ne reklamiraš zadevo, če bi sam šraufu bi nam znal točno povedat kaj je blo delan, tko pa ko ti je nekdo drug, pa lahko celo leto ugibamo kaj bi lahka blo. P.S.: Si mogoče že pogledu barvo svečke? Popravljeno September 2, 2013. Popravil macak333
Žan96 Objavljeno September 4, 2013 Opozori Objavljeno September 4, 2013 Pustimo ekstreme, ko je na napiljenem BT.ju pri (110 po števcu) zlomilo gred blajerce , je delal en cel dan :grim Mel sem tudi primer ko sem mimoidočega nahecal, naj nalije v APN4.ko malo metanola, mi je ostalo od čolna (modelarskega) je tudi fajn letel....en dan...pa tako naprej... Ob normalni uporabi pa vsi vemo koliko material drži :grim Js sm tut nafto ponesreč not dau (doilu v mešanco) pa je motor delou in se prodau za mastne denarce govora je o apn6
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se