Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Živjo!

 

Mene pa zanima kako rešiti problem, da mi hladen motor ne vžiga(Husqvarna TC250. 2010, 4-takt). Ko se pa segreje mi pa iz prve užge. V hladnem stanju tudi kompresije ni, ko pa se segreje pa kompresija je. Tako da ga v hladnem vžigam po bregu :D
Pred 15 urami so bili na novo popravljeni kanali za vantile in ventili nastavlejni. 
Je mogoče problem v vzmeteh, da premalo stisnejo ventile? Ali v čem bi bil problem?
 

Objavljeno

Živjo!

 

Mene pa zanima kako rešiti problem, da mi hladen motor ne vžiga(Husqvarna TC250. 2010, 4-takt). Ko se pa segreje mi pa iz prve užge. V hladnem stanju tudi kompresije ni, ko pa se segreje pa kompresija je. Tako da ga v hladnem vžigam po bregu :D

Pred 15 urami so bili na novo popravljeni kanali za vantile in ventili nastavlejni. 

Je mogoče problem v vzmeteh, da premalo stisnejo ventile? Ali v čem bi bil problem?

 

Če si siguren,da imajo ventili dovolj zračnosti najprej obvezno izmeri kompresijo,če je manjša od ca 10 At. potem bo potrebno šeenkrat demontirat glavo motorja in bolj strokovno to naredit to delo na žalost ni za vsazga "hobi"mehanika ! Če je kompresija vredu potem pa samo po novo vžigalno tuljavo (cinšpulo).

Objavljeno

Ziv

a bi mi en mojster dal kaksen nasvet kako spolirat praske iz plasticnega spegla? Zgleda tako kot bi se en v fasado podrgnu.

h0jx.jpg

Objavljeno

Kakšna barva za plastične odbijače. Če mene vprašaš bi raje investiral v bencin.

Objavljeno

Ziv

a bi mi en mojster dal kaksen nasvet kako spolirat praske iz plasticnega spegla? Zgleda tako kot bi se en v fasado podrgnu.

h0jx.jpg

Fin brusni papir da bo use enako in potem z tisto peno za gume ali za črno plastiko in potem je vse enake barve, kako lepo izpade je odvisno koliko zdrsaš plastiko.
Objavljeno

Fin brusni papir da bo use enako in potem z tisto peno za gume ali za črno plastiko in potem je vse enake barve, kako lepo izpade je odvisno koliko zdrsaš plastiko.

namaži z črno šuh pasto, bo lepo mat! ;)

Objavljeno

Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm?

 

steering-damper-solid-bl.jpg

 

 

Hvala! 

Objavljeno

Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm?

 

 

Hvala! 

 

Če ti 'od oka' kaj pomaga, ti lahko povem, da je pri HyperPro stabilizatorju tam vijak M8.

 

http://www.wilbersusa.com/installation/BMWK1200-damper-installation.pdf

Objavljeno

Kakšna barva za plastične odbijače. Če mene vprašaš bi raje investiral v bencin.

:grim :OK:

Objavljeno

Ima kdo doma na mizi, polici ali kjer koli pri roki kakršen koli stabilizator krmila, rabil bi samo en podatek, namreč koliko je fi luknje za vijak na koncu okroglega nosilca...od oka predvidevam, da je nekje fi8mm?

 

steering-damper-solid-bl.jpg

 

 

Hvala! 

Ohlins ima M8.

Objavljeno

Bi imel kdo za posodit klešče za snemanje vzmeti na amontizerju zadnjem?

 

Je vzmet elektrostatično barvana, ali obično na pištolo? Ker nevem kako bi peka barve kaj vplivala na sam material vzmeti, jebela, da mi slučajno potem ne poči kdaj :S?

Objavljeno

Bi imel kdo za posodit klešče za snemanje vzmeti na amontizerju zadnjem?

 

Je vzmet elektrostatično barvana, ali obično na pištolo? Ker nevem kako bi peka barve kaj vplivala na sam material vzmeti, jebela, da mi slučajno potem ne poči kdaj :S?

 

Mislim, da se pri prašnem / elektrostaričnem barvanju barva peče pri 160-200°C za 10-20 minut, kar po moje ne bi smelo vplicat na material vzmeti.

 

 

   D.

Objavljeno

Koliko Kg se zateguje kolesa in inbuse na vilicah?  :blush:

Objavljeno

Koliko Kg se zateguje kolesa in inbuse na vilicah?  :blush:

Kateri motor? Nimajo vsi isto...

Objavljeno

Kateri motor? Nimajo vsi isto...

honda cb 1300

Objavljeno

Zasledil sem eno težavico na moji XJR. Iz 1. karburatorja  (skrajo levi) oz. manšete se mi je začelo cediti olje mešano z bencinom. Mogoče tri kaplice ko je parkiran cca. 2 dni. Filter sem "scukal" ven a na njem ni vidnih sledi olja imam pa v samem air box-u malce olja na dnu. Tudi gumijasti kanali za karburaturjem so malce mastni najbolj pri tem prvem karburatorju.  Zaznal sem tudi malce večjo porabo olja.

Kaj bi lahko bilo narobe?

post-16620-0-05070600-1379099769_thumb.jpg

post-16620-0-35440900-1379099862_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Zasledil sem eno težavico na moji XJR. Iz 1. karburatorja  (skrajo levi) oz. manšete se mi je začelo cediti olje mešano z bencinom. Mogoče tri kaplice ko je parkiran cca. 2 dni. Filter sem "scukal" ven a na njem ni vidnih sledi olja imam pa v samem air box-u malce olja na dnu. Tudi gumijasti kanali za karburaturjem so malce mastni najbolj pri tem prvem karburatorju.  Zaznal sem tudi malce večjo porabo olja.

Kaj bi lahko bilo narobe?

a si zadnje čase nalival olje, pa si ga mogoče preveč nalil? ker vrjetno maš odduško speljano v airbox, in če naliješ preveč olja, ti ga potem iz mašine zmeče v airbox

p.s.: če kdo ve kje bi lahko dobil te gumijasti cevi, ki sta med uplinjačom pa med glavo za yamaho xt 600, se priporočam :blush:

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Objavljeno

Nisem čisto prepričan, da je res speljan oddušnik v airbox. Mislim da je kar direkt cev pod mašino. Ampak v nobene primeru ne bi smelo tam kapljati ven (med glavo in manšeto), ker potem tudi zrak vleče noter. Olje sem sicer dolival vendar je vse v mejah normale.

Objavljeno

a ti motor zadnje čase kej cuka, ali pa mogoče poka iz izpuha? ali pa na tem prvem cilindru poglej kakšna je svečka (če imaš potem prerevno mešanico zaradi fouš zraka, naj bi bla bela, oziroma črna z osedlinami zaradi olja..?), ker to bi potem res fouš zrak moglo vlečt, če tam olje teče.. razen če ti mogoče teče nad tem gumicam, tam kje je pokrov ventilov, pa da teče mimo, oziroma pod tem gumicam.?

Objavljeno

a si zadnje čase nalival olje, pa si ga mogoče preveč nalil? ker vrjetno maš odduško speljano v airbox, in če naliješ preveč olja, ti ga potem iz mašine zmeče v airbox

p.s.: če kdo ve kje bi lahko dobil te gumijasti cevi, ki sta med uplinjačom pa med glavo za yamaho xt 600, se priporočam :blush:

Za odduške olja lahko uporabiš cevi za benzin te pa dobiš različnih premerov v trgovinah z avtodeli npr;Turbo šop,Evroton itd.

Objavljeno

Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.

Objavljeno

Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.

 

Ne, fuč akumulator ni edini možni vzrok.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!