Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.

 

Ne, fuč akumulator ni edini možni vzrok.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne, fuč akumulator ni edini možni vzrok.

Če boš sam mojster in vžigal z ca 6 X močnejšim akumulatorjem boš spet skuril  regler (dijode v usmerniku) potem pa jok take imamo avtoelektrikarji najraje ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Da še jaz malo povprašam za mnenje. Sam si lastim Hondo CX500 (letnik 1980), ki sem jo predelal v cafe racerja / brat style. Pred tednom dni sem uspešno naredil tehničnega in registracijo in sem se veselo vozil, dokler nisem pred dvema dnevoma zjutraj, ko sem se peljal v službo, opazil zvok, ki ni bil prisoten do takrat... Gre pa za zvok, ko da bi bil nek vijak odvit in bi neka kovinska zadeva "rožljala" nekje. Sem se ustavil in malo poslušal in nisem mogel točno ugotovit, od kod prihaja zvok. Je pa zadeva taka, da je ta zvok prisoten pri obratih malo višjih od štandgasa, pri višjih vrtljajih pa mislim, da izgine (težko reečt, ker je zvok motorja že kar glasen). Zvok se sliši tudi, ko iz višjih vrtljajev pustiš, da se motor izteče v nižje, na štandgasu pa spet zgine. Sem malo pogledal po forumih in večina jih piše, da je zvok lahko od verige za odmično gred oz. njenega napenjalca (če je poškodovan ali odlomljen) ali pa od ventilatorja, ki je direktno vezan na motor. Sem oboje poslušal doma, pa spet ne morem določit kaj bi lahko bilo. Potem sem se glede na tovarniška navodila lotil napenjanja odmične verige (nima samodejnega napenjalca) in zvok je ostal enak. Ventilatorja nisem čekiral, ker nisem imel še časa, da bi odmontiral kiler in od blizu pogledal ventilator. 

Pri meni se je oglasil tudi kolega, ki ima več izkušenj z agregati in z metodo kovinske palice na uho ni mogel določiti lokacije zvoka. 

Sem pa zvok posnel s telefonom. Če se komu sanja, kaj bi lahko bilo, sem vesel vsake ideje. 

http://www.metacafe....embed/10716203/

 

Sam sem imel zelo bodoben zvok pri Zephyr-ju... Na koncu se je izkazalo da je imel en ventil veliko zračnost.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.

Hmm, da ti mogoče kje masa ne prebija? Mogoče poglej še alternator oz. navitje v kakšnem je stanju. Pa da nisi mogoče kakšno kitajsko veselje od reglerja kupil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam sem imel zelo bodoben zvok pri Zephyr-ju... Na koncu se je izkazalo da je imel en ventil veliko zračnost.

po zvoku bi rekel da je nekaj na motorju zelo rado bo res kaj z ventili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Suzuki gsxr 600 k6. Med vožnjo sem se za pol ure ustavil. Ko sem obrnil ključ, da bi ga zopet prižgal - tema. Prižgal se ni niti števec. Ko sem doma, na motorjev akumulator nataknil kable in ga povezal z avtomobilovim, je motor takoj normalno vžgal. Isti trenutek, ko sem kabel umaknil, pa je motor ugasnil. Je edini možni vzrok fuč akumulator? Spomladi sem menjal regler in alternator, ki sta se prekurila. Namreč, ne bi rad kupoval novega akumulatorja, če le ta ni nujno vzrok za sledeč problem.

 

Popolnoma enako je bilo z očetovim Suzukijem, ko je imel akumulator prebito celico. Z akumulatorjem prej ni bilo nič narobe, potem pa se je enkrat ustavil pri eni gostilni in ko je hotel vžgat motor in nadaljevat pot pa enaki simptomi kot pri tvojem. Na kable je motor vžgal in je delalo vse brez problema, takoj ko ga je odklopu pa nikakršnih znakov življenja. En domačin mu je odstopil en star zanič akumulator ki pa je za razliko od njegovega imel dobre celice, motor je vžgal na kable in šel do prve trgovine kjer je kupil nov akumulator. Ko je kupil nov akumulator in ga zmontiral na motor je delalo vse tako kot mora, tako da poskusi z novim akumulatorjem ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popolnoma enako je bilo z očetovim Suzukijem, ko je imel akumulator prebito celico. Z akumulatorjem prej ni bilo nič narobe, potem pa se je enkrat ustavil pri eni gostilni in ko je hotel vžgat motor in nadaljevat pot pa enaki simptomi kot pri tvojem. Na kable je motor vžgal in je delalo vse brez problema, takoj ko ga je odklopu pa nikakršnih znakov življenja. En domačin mu je odstopil en star zanič akumulator ki pa je za razliko od njegovega imel dobre celice, motor je vžgal na kable in šel do prve trgovine kjer je kupil nov akumulator. Ko je kupil nov akumulator in ga zmontiral na motor je delalo vse tako kot mora, tako da poskusi z novim akumulatorjem ;)

Celica NE prebije lahko pride samo do medceličnega stika,(če se pretaka elektrolit iz ene celice v drugo - sosednjo celico) ali pa prekine povezava med dvema celicama in tak akumulator je medcelično in sploh prekinjen napetost med klemama = 0 Volta !

Ps: pri starajšemu akumulatorju pa lahko pride do stika v celici na dnu med svinčenimi ploščami vsled svinčenih usedlin !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ti motor zadnje čase kej cuka, ali pa mogoče poka iz izpuha? ali pa na tem prvem cilindru poglej kakšna je svečka (če imaš potem prerevno mešanico zaradi fouš zraka, naj bi bla bela, oziroma črna z osedlinami zaradi olja..?), ker to bi potem res fouš zrak moglo vlečt, če tam olje teče.. razen če ti mogoče teče nad tem gumicam, tam kje je pokrov ventilov, pa da teče mimo, oziroma pod tem gumicam.?

Oddušnik gre res v airbox. Motor sicer vžiga in dela normalno. Razen na minimo nima čisto gladkega teka ampak to sumim sinhronizacijo karburatorjev (niso bili nastavljeni že kar nekaj časa). Svečka se mi zdi normalna. Bencin pa še kar priteče ven. Kot sem rekej pustiš dva dni na stranski tački pa že kaplja ven bencin malce pomešan z oljem k(ot je razvidno iz slin ka prejšni strani). Teče pa na striku med glavo in to gumo. Mislim, da je vmes o-ring mogoče je samo ta za menjat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To moreš nujno menjat ker če ti pušča tam ti motor sploh ne dela dobro si siguren da je olje tisto al samo umazan bencin?? oz bencin pomešan z oljem 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo olje ni sam bencin pa tudi ne. Rjavo je pomoje od olja. V airboxu je blo sicer malce olja vendar sam filter ni nič umazan. Iz tega karburatorja sem ven spustil bencin ni nobenih smeti ne nič samo čisti bencin. Sem skoraj 100%, da je potreben menjave o-ringov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

možno da ti plovček ne zapre pa ti bencin teče v cilinder

 

Jst bi tud to reku, sam od kje pride olje mi ni čist jasno + nemiren prosti tek je verjetno posledica velčenja fouš zraka na prirobnici.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni glih šraufarija ampak vseno prašam tuki, z Kawasaki Versys 650 se gre v Maroko in bo del vožnje tudi na peščeni podlagi, nisem siguren ampak če se dobro spomnim so nekateri dobili filter za zrak kateri ima na vrhu bolj gosto spužvo v ta namen da fin pesek ne pride v motor.

 

To obstaja ali je samo moja ideja? :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi tud to reku, sam od kje pride olje mi ni čist jasno + nemiren prosti tek je verjetno posledica velčenja fouš zraka na prirobnici.

 

 

hlapi olja se pomešajo z bencinom 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hlapi olja se pomešajo z bencinom 

 

 

Eeee to!!

Potem pa treba preverit pipico, če ne pušča ter pogledat če se je kaka smet zataknila pod zapiralca plovčkov oz. če le te niso izrabljeni. Hkrati pa popravit puščanje prirobnice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni glih šraufarija ampak vseno prašam tuki, z Kawasaki Versys 650 se gre v Maroko in bo del vožnje tudi na peščeni podlagi, nisem siguren ampak če se dobro spomnim so nekateri dobili filter za zrak kateri ima na vrhu bolj gosto spužvo v ta namen da fin pesek ne pride v motor.

 

To obstaja ali je samo moja ideja? :D

Za Versysa bo dovolj original papirnat filter. Če te med vožnjo ujame peščeni vihar, boš naslednji dan ščistil papirnat filter. Po približno 5000 kilometrih po asfaltnih cestah Maroka se je v mojem papirnatem filtru nabralo za 0.1 dl peska. Zračni filtri s spužvo (Twin air) ali posebna prekrivala iz tkanine (K&N PreCharge air filter cover wrap) proti finem pesku se večinoma uporabljajo za kros motorje. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeee to!!

Potem pa treba preverit pipico, če ne pušča ter pogledat če se je kaka smet zataknila pod zapiralca plovčkov oz. če le te niso izrabljeni. Hkrati pa popravit puščanje prirobnice.

Bom testiral. Pa še ena zadeva. Na kolko km čekirate ventile? Opažam, da veliko serviserjev tega noče delat, ker je preveč obsežen poseg in če je za nastavit je potrebno odmične gredi dol snet... Skoraj vsakega ki pršašam pravi "ti samo vozi".

Pa še glede sinhronizacije karburatorjev. V luisu sem videl da imajo barometre mislim da so od rothewald-a 4 za okrog 70€ je ta zadeva kaj vredna? Imajo sicer še ene ampak so čez 200€.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile previrjaš na intervale, ki so opisane v servisni knjigi. Ni neki zakompliciran poseg.

Barometri so pomoje OK. Mam jst neki podobnega pa mi čist uredu služijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ventile previrjaš na intervale, ki so opisane v servisni knjigi. Ni neki zakompliciran poseg.

Barometri so pomoje OK. Mam jst neki podobnega pa mi čist uredu služijo

Na 20000 naj bi bil interval. Ne vem zakaj se toliko "serviserjev" tega dela otepa in raje ne odpirajo mašine dokler dela. Isto sem vprašal za menjavo olja v vilicah. Odgovor je bil da raje pusti dokler ne pušča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na 20000 naj bi bil interval. Ne vem zakaj se toliko "serviserjev" tega dela otepa in raje ne odpirajo mašine dokler dela. Isto sem vprašal za menjavo olja v vilicah. Odgovor je bil da raje pusti dokler ne pušča.

meni je bilo tako razloženo, da po njihovih izkušnjah je interval 20000 pri neki "normalni" vožnji še prezgodaj in da je še vse v tolerancah, zato nima smisla tega delat. Kar se dela tiče so me podučili, da sicer odvisno od zasnove, to ni nobena taka reč. 

 

sej zdej med zimo boš mel cajt, najbulš da ga kr v šolski delavnici pustiš bojo meli muloti kej šraufat :P 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

meni je bilo tako razloženo, da po njihovih izkušnjah je interval 20000 pri neki "normalni" vožnji še prezgodaj in da je še vse v tolerancah, zato nima smisla tega delat. Kar se dela tiče so me podučili, da sicer odvisno od zasnove, to ni nobena taka reč. 

 

sej zdej med zimo boš mel cajt, najbulš da ga kr v šolski delavnici pustiš bojo meli muloti kej šraufat :P

 

pametno je pogledat ker lahko odkriješ kako skrito napako ;) preden je prepozno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!