Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

pametno je pogledat ker lahko odkriješ kako skrito napako ;) preden je prepozno

luka alen ma japonski izdelek, tam ni skritih napak. pa večina ne strmi ravno po tem kako bi čim več šraufala, ampak kako bi čim manj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom testiral. Pa še ena zadeva. Na kolko km čekirate ventile? Opažam, da veliko serviserjev tega noče delat, ker je preveč obsežen poseg in če je za nastavit je potrebno odmične gredi dol snet... Skoraj vsakega ki pršašam pravi "ti samo vozi".

Pa še glede sinhronizacije karburatorjev. V luisu sem videl da imajo barometre mislim da so od rothewald-a 4 za okrog 70€ je ta zadeva kaj vredna? Imajo sicer še ene ampak so čez 200€.

Ej nimam pojma, ni neki zakompliciranga (dol tank, pokrov ventilov, po možnosti deklc pa preverš) Jst jih vedno preverjem po intervalu al pa celo mal prej če se mi zadzdi da so začel mičkeno ružit. Vsaj vem kaj se dogaja z mašino če nič druzga.

Olje v vilicah pa nujno menjavat, ne zgolj zaradi blaženja ampak tudi zaradi obrabe. Ob nemenjavi olja se zgodi da se uničijo puše, ki lahko posledično naredijo praske/kanale v ceveh vilic. Sem tega kr dost vidu pri starejših ne tok dobr vzdrževanih motorjih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Doma se ravno ne bi lotil šraufati ventilov in podobnih kompliciranih zadevščin. Pa če kaj kiksneš potem si pa pomagaj. Na servisu lahko vsaj reklamiraš oz. so ti dolžni oni odpravit napako. Motor sem kupil pred dvema letoma imel je realnih 11000 je pa letnik 2005. Sedaj jih ima skoraj 50000. Motor nima skritih napak, do sedaj mi še ni nikoli zatajil. Morem potrkat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pametno je pogledat ker lahko odkriješ kako skrito napako ;) preden je prepozno

 

Pri 50.000 bi jih moral že parkrat prevert, če niso clo že zreli za nastavljanje. Gre se čist za vzdrževanje.

Pa kar se tiče puščajoče prirobnice tud čimprej uredi zadevo (poskusi majčkeno pritegnit imbusa, če pa ne bo OK so pa o ringi oz. je kako deformirana), Skratka čez ti vleče fouš luft in se posledično ta cilinder bol greje. Poglej svečko po tem ko nekaj časa lavfa v prostem teku-stavim da je belkasta. Od tukaj tudi nemiren tek mašine, sam sinhronizacija ne bo odpravla zadeve, sam mičkeno boš kompenziral za napako, ki leži drugje. + poglej kaj je z zapiralci na plovčkih vplinjača.

 

Take zadeve najbolš da rihtaš sproti, ker čene znajo pripeljat do drugih problemov. Ni pa to nič strašnega, čist rutinske stvari. Vsi motorji rabjo vzdževanje (razn od najbolgalsnga za šankom ne :) )

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da ni ne vem kaj. Vem tudi da tiste gume pač preparijo, sploh pa je moj motor zračno hlajen in se tam še mičkeno bolj segreje. Glede vintilov pa kot sem rekel večina se jih dela otepa. Sedaj me za zanima ali je res potrebno odstraniti odmične gredi za nastavljanje? A ne obstaja ena zadeva, ki ventil odpre in se da "podložko" lepo zamenjat potem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vem da ni ne vem kaj. Vem tudi da tiste gume pač preparijo, sploh pa je moj motor zračno hlajen in se tam še mičkeno bolj segreje. Glede vintilov pa kot sem rekel večina se jih dela otepa. Sedaj me za zanima ali je res potrebno odstraniti odmične gredi za nastavljanje? A ne obstaja ena zadeva, ki ventil odpre in se da "podložko" lepo zamenjat potem?

 

Eni imajo podložko na vrhu:

 

shimtappet.jpg

 

Drugi pa spodaj:

 

05ShimUnderBucketBill02.JPG

 

Ugani, pri katerih je zagotovo treba sneti odmične? :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Novejši majo ponavad ploščico pod šalčko in da prideš do nje morš najprej odstranit odmične, da lahko dvigneš šalčko. Starejši pa majo ponavad ploščico direktno pod odmično-z posebnim orodjem odpreš ventil in zamenjaš ploščico-ni treba odmontirat odmičnih.

pr tvojmu jih je pomoje žal treba.

 

P.S.-zgleda se mehanikom tega ne splača delat, laže menat tist filter pa računat. jst bi na tvojem mestu najdu druzga mehanika.

 

(bemu danciju pokvaru uganko :), ampak zdej sem že napisu hehe)

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj ima podložko na vrhu in ni treba odstranjevat odmičnih gredi. Tudi v service manualu je opisana uporaba teh "vilic" in menjava ploščic brez odstranjevanja odmičnih gredi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pol maš sam 2 urci dela :D bolj je problem te ploščice dobit :D oz če jih že dobiš jih moreš cel komplet nabavit cene se pa gibljejo od 70€ naprej če me spomin ne vara

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no pol maš sam 2 urci dela :D bolj je problem te ploščice dobit :D oz če jih že dobiš jih moreš cel komplet nabavit cene se pa gibljejo od 70€ naprej če me spomin ne vara

Mislim da se da dobit tudi posamezne. Vsaj za moj prejšni motor se je dal dobit na e bay-ju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da se da dobit tudi posamezne. Vsaj za moj prejšni motor se je dal dobit na e bay-ju.

 

Možno ko sem jaz za en motor iskal se je dobilo samo komplet

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj se toliko obremenjujete z nastavitvijo ventilov ! ! To je delo za pooblaščen servis !  Zakaj, če hočeš pravilno nastavit ne PREKONTROLIRAT rabiš ORODJE : konusno merilo,(poseben šubler) da točno izmeriš zračnost v stotinkah npr:0,37 ali je 0,38mm ker z desetinskimi lističi je nenatančno! npr:če gre notri 0,35 in 0,40 negre sploh neveš kolikšna je zranost,

potem rabiš orodje za pritisnit dtočnik,da lahko ploščico demontiraš, set ploščic,nato potrebuješ mikrometer,da ploščico izmeriš in šele nato izbereš in ponovno izmeriš ploščico kajti mehanik vedno uporabi stare ploščiče in samo nekatere občasno dokupi v set namreč na rabljenih ploščicah je oznaka za debelino ponavadi izbrisana.Meni so nastavili ventile pri 30K kil za 67 €.To bi znal tudi sam naredit samo, če računam vse orodje + nove pravih dimenzij ploščice in čakanje na materijai par dni se to NIKAKOR neizplača.Razen,. če bi res se poročil z neko znamko motorja in še drugim to delal potem se bi mogoče splačalo sicer pa naj na mojem motorju ventile kar pooblaščeni serviser nastavlja !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čisto tako iz firbca... Kako je pri Italjanih? Ali se to potem štela v "obe smeri"?

Kako misliš v OBE smeri,če daš ploščico tanšo dobiš večjo zračnost in obratno,če daš ploščico debelejšo je zračnost manjša ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eeee to!!

Potem pa treba preverit pipico, če ne pušča ter pogledat če se je kaka smet zataknila pod zapiralca plovčkov oz. če le te niso izrabljeni. Hkrati pa popravit puščanje prirobnice.

Če je oddušek speljan v airbox, bi se oljni hlapi izgubili tam in se ne bi smlei mešati z bencinom. Če plovček ne zapira, bi bencin tekel v cilinder in bi zalilo svečko, posledično bi bile težave pri vžiganju. Mešanje olja in bencina pa nikoli nikoli ni dobro, prav tako ni dobro, če ti kje vleče fauš zrak.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je oddušek speljan v airbox, bi se oljni hlapi izgubili tam in se ne bi smlei mešati z bencinom. Če plovček ne zapira, bi bencin tekel v cilinder in bi zalilo svečko, posledično bi bile težave pri vžiganju. Mešanje olja in bencina pa nikoli nikoli ni dobro, prav tako ni dobro, če ti kje vleče fauš zrak.

 

Pomoje se ˝hlapi˝ nimajo kam zgubit, potegne jih v cilinder. Sem mal raziskal zadevo in so odduški nameroma speljani v airbox, ker pomagajo mazat slajderje. Pri pod filtrih se tako znajo pojavt problemi z zatikanjem-padanjem obratov. Zdej če je nalil preveč olja in ga je zemtalo v airbox, čist možno da se je mal pomešal z bencinom. Druge razlage tukaj ne more bit. ker če bi tolk puščal tefloni potem bi mu pil olje skor tok kot bencin.

 

Sem imel primere da se mi je zataknu plovček, pa sem sam mal potrkal z izvijačam in je blo OK. Verjetno zato se je zataknu samo na enem cilindru, če bi se na vseh pa vernetno res nebi vžgal.

Druge razlage pomoje tud tukaj ne more bit, benz lahko pride sam iz fergov.

 

Skratka zadeva ja za vzet dol pa pogledat, neki na pamet govorit prek foruma je vedno tko-tko

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako misliš v OBE smeri,če daš ploščico tanšo dobiš večjo zračnost in obratno,če daš ploščico debelejšo je zračnost manjša ! !

 

Težko napisat, ampak mislim, da me je ludiluka razumel. Zanimal me je če pri Ducatiju nastavljaš zračnost še za cikel, ko ti gred preko vzvoda zapira nazaj ventil. Pri klasičnem motorju to nalogo opravi vzmet.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje se ˝hlapi˝ nimajo kam zgubit, potegne jih v cilinder. Sem mal raziskal zadevo in so odduški nameroma speljani v airbox, ker pomagajo mazat slajderje. Pri pod filtrih se tako znajo pojavt problemi z zatikanjem-padanjem obratov. Zdej če je nalil preveč olja in ga je zemtalo v airbox, čist možno da se je mal pomešal z bencinom. Druge razlage tukaj ne more bit. ker če bi tolk puščal tefloni potem bi mu pil olje skor tok kot bencin.

 

Sem imel primere da se mi je zataknu plovček, pa sem sam mal potrkal z izvijačam in je blo OK. Verjetno zato se je zataknu samo na enem cilindru, če bi se na vseh pa vernetno res nebi vžgal.

Druge razlage pomoje tud tukaj ne more bit, benz lahko pride sam iz fergov.

 

Skratka zadeva ja za vzet dol pa pogledat, neki na pamet govorit prek foruma je vedno tko-tko

Delno se strinjam, samo oljne hlape bi skozi zračni filter lahko potegnilo le pri delovanju motorja, medtem ko motor stoji, pa to ne bi šlo, zato sem napisal, da bi se izgubili. Poleg tega bi se oljni hlapi tudi morali zadržati na filtru, kar pomeni, da bi od filtra moralo kapljat.

Men na stari super teneri (2 cilindra) plovec ni zapiral in mi je tako zalilo svečko, d aje motor laufal samo po enem cilindru. Moral sem demontirati svečko, jo zamenjat ali posušit z brenerjem, potem je pa delal po dveh cilindrih.

 

Ne pozabit, da je to samo moje razmišljanje in ne trditve.

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa še to: če bi spuščali tefloni, bi olje teklo v zgorevalni prostor, od koder ne more priteči do fergazerja, razen če bi bili fergazerji nameščeni nižje od sesalnega kanala.

 

Ali ima motor kakšen povrati izpušni vod, ki je speljan nazaj pred sesalne kanale. Tako je imel moj 660 SMC, da so dosegali emisijske norme.

 

lp A

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem zakaj se toliko obremenjujete z nastavitvijo ventilov ! ! To je delo za pooblaščen servis !  Zakaj, če hočeš pravilno nastavit ne PREKONTROLIRAT rabiš ORODJE : konusno merilo,(poseben šubler) da točno izmeriš zračnost v stotinkah npr:0,37 ali je 0,38mm ker z desetinskimi lističi je nenatančno! npr:če gre notri 0,35 in 0,40 negre sploh neveš kolikšna je zranost,

potem rabiš orodje za pritisnit dtočnik,da lahko ploščico demontiraš, set ploščic,nato potrebuješ mikrometer,da ploščico izmeriš in šele nato izbereš in ponovno izmeriš ploščico kajti mehanik vedno uporabi stare ploščiče in samo nekatere občasno dokupi v set namreč na rabljenih ploščicah je oznaka za debelino ponavadi izbrisana.Meni so nastavili ventile pri 30K kil za 67 €.To bi znal tudi sam naredit samo, če računam vse orodje + nove pravih dimenzij ploščice in čakanje na materijai par dni se to NIKAKOR neizplača.Razen,. če bi res se poročil z neko znamko motorja in še drugim to delal potem se bi mogoče splačalo sicer pa naj na mojem motorju ventile kar pooblaščeni serviser nastavlja !

Sej to se na pooblaščenem servisu otepajo. Pa trdi mi, da je potrebno odmični gredi dol dat. Pa saj vsi vemo kako je pri večini (ne tikaj dokrel dela).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo če bi imel speljan del izpušnih plinov nazaj v motor, bi mu tudi olje kurilo, ker to olje mora najprej priti v izpušni kanal, posledično bi se modro kadilo. tudi to mi ni jasno, od kje bi bencin lahko prišel, a xjr nima bencinske pumpe, oziroma vsaj tiste membrane ki dela na vakum, in odpira dotok goriva ko motor teče? tudi če bi metalo olje iz mašine skozi odduško v airbox, je vrjetno ta cevka speljana pod te sesalne kanale, tako da direkt v frgazer vrjetno nebi moralo teči. ampak vseeno nebi bilo slabo pogledat airbox, pa zračni filter, mogoče se motim :) poglej če imaš mogoče odduško speljano direkt v frgazer?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!