Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

glede nastavljanja ventilov, sm pa slišal da je to kot ruleta, dostikrat je potem samo še slabše :BUA:

 

Hm zanimivo potem pa ne vem zakaj so vsi svetovni proizvajalci ugotovili da jih je pametno štelat ;) 

 

Pa še kr govorite o olju v airboxu in filtri  so ponavadi na vstopu zraka v airbox in ko motor dela te hlape vleče v karburatorje in se ne morejo nikoli nabrat na filtru 

In v tisti črni kapljici ki jo je alen posliku je samo malenkost olja zraven pa še raznorazna fina umazanija ki jo filter ne prestreže in se zato bencin obarva

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Se bolj zanimivo je ko jih brez stelanja prezge al pa stolce ...

Objavljeno (popravljeno)

Hm zanimivo potem pa ne vem zakaj so vsi svetovni proizvajalci ugotovili da jih je pametno štelat ;)

 

Pa še kr govorite o olju v airboxu in filtri  so ponavadi na vstopu zraka v airbox in ko motor dela te hlape vleče v karburatorje in se ne morejo nikoli nabrat na filtru 

In v tisti črni kapljici ki jo je alen posliku je samo malenkost olja zraven pa še raznorazna fina umazanija ki jo filter ne prestreže in se zato bencin obarva

so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma se pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo uredu.

so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma so pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo več tako kot je bilo. kar se tiče tiste kapljice.. enkrat ko pride iz vožnje, bi moral spustiti bencin iz tistega frgazerja, in če bi se potem ponovno naredila kapljica, je problem nekje drugje. razen če je membrana zanič, in skos teče bencin, pa da je še igla skos odprta. + zanič prirobnica, oziroma o-ring

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Objavljeno

so ugovoli, to je res, sam zgleda da jih marsikdo nezna, oziroma so pred servisom še vedno v odličnem položaju, tako da karkoli zraven brskaš, nebo več tako kot je bilo. kar se tiče tiste kapljice.. enkrat ko pride iz vožnje, bi moral spustiti bencin iz tistega frgazerja, in če bi se potem ponovno naredila kapljica, je problem nekje drugje. razen če je membrana zanič, in skos teče bencin, pa da je še igla skos odprta. + zanič prirobnica, oziroma o-ring

 

Malo manj teorije in več prakse ;)  

Objavljeno

Se bolj zanimivo je ko jih brez stelanja prezge al pa stolce ...

..... v primeru, da imajo premalo lufta..... si pozabil dodati

Objavljeno

glede nastavljanja ventilov, sm pa slišal da je to kot ruleta, dostikrat je potem samo še slabše :BUA:

Ja če jih štela kakšen vaški posebnež :P drugače ima vsak model motorja točno napisano na koliko km naj bi preverili in ne nastavljali ventilov :)

Objavljeno

Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice??

Hvala za kakšno mnenje.

Objavljeno

Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice??

Hvala za kakšno mnenje.

Mogoče je problem samo v lajtungi,če je navadna gumjasta ,kupi ojačano z pletenico,jaz sem tako rešil problem!

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Alpa preprosto preveč žlajfaš z zavoro in premalo z motorjem :D

Objavljeno

Mogoče je problem samo v lajtungi,če je navadna gumjasta ,kupi ojačano z pletenico,jaz sem tako rešil problem!

Zdj ti bo Brumer hitro povedal, da opletene cevi ne delujejo :)

 

lp A

Objavljeno

Eno vprašanje: So to nekvalitetne ploščice??

Hvala za kakšno mnenje.

 

Pozdravljeni

 

To je znak, da so zavorne ploščice pregrete - posledično je njihov učinek slabši, večja obremenitev na zavorni disk................................. Kliče po zamenjavi, je vseeno koliko so še debele

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Zdj ti bo Brumer hitro povedal, da opletene cevi ne delujejo :)

 

lp A

Nevem od kje ti to znanje! ! namreč sam imam na obeh motorjih opletene zavorne cevi na enem celo od sklopke ! Na skuterjih so pa res gumijaste in jih NEBOM menjal - se bojim,da neb delale zaradi preobremenitve in velikih hitrosti !

Objavljeno

Eno vprašanje: zadnja zavora se mi na dolgih spustih pregreje. Špeha na ploščicah je še dovolj, prav tako sem zamenjal zavorno tekočino (enkrat spomladi). Tudi zvok ob zaviranju je nekako gumijasto cvileč. Ker je vse videti v redu, tudi privijačeno trdno me zanima, kaj bi še lahko bilo narobe. So to nekvalitetne ploščice??

Hvala za kakšno mnenje.

bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo.

Objavljeno

bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo.

Po terenu se uporablja predvsem zadnja :grim

Objavljeno

Tudi pri spustih v ostrih počasnih zavojih, se uporablja zadnja...

Objavljeno

Tudi pri spustih v ostrih počasnih zavojih, se uporablja zadnja...

Na asvaltu fizično nikoli ne uporabljam zadnje zavore,to dela namesto mene računalnik ;)

Objavljeno

bi rekel da če se pregreva samo pri spustih ni nikjer drugje napake kot pri vozniku. zanimivo da zadnja saj večino zaviranja uporabljamo prednjo.

 

Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno.

Objavljeno

Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno.

motor mora imeti 4 cilindre drugače mislim da doma vozim BCS kosilnico

Objavljeno

motor mora imeti 4 cilindre drugače mislim da doma vozim BCS kosilnico

Na kmetiji res ne rabiš širokoglednosti. Važno da imaš največji traktor.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Kdo ve kaj bi lahko bil problem, da se po menjavi balance gas ne vraca?

 

Potem, ko sem danes zamenjal balanco sem opazil da se gas ne vraca vec lepo nazaj. Je pa odvisno od polozaja balance, ce je obrnjena do konca v levo je vse kot mora bit. Na sredini se gas vraca precej pocasi in ne vedno do konca, ko pa je obrnjena popolnoma v desno pa gas ko ga odpres ostane odprt. Balanca je sicer precej nizja od originalne in bolj ravna(manj zavita nazaj) in na vsaki strani slaba 2cm daljsa.

Objavljeno

Kdo ve kaj bi lahko bil problem, da se po menjavi balance gas ne vraca?

 

Potem, ko sem danes zamenjal balanco sem opazil da se gas ne vraca vec lepo nazaj. Je pa odvisno od polozaja balance, ce je obrnjena do konca v levo je vse kot mora bit. Na sredini se gas vraca precej pocasi in ne vedno do konca, ko pa je obrnjena popolnoma v desno pa gas ko ga odpres ostane odprt. Balanca je sicer precej nizja od originalne in bolj ravna(manj zavita nazaj) in na vsaki strani slaba 2cm daljsa.

Mogoče bi rabil krajšo zajlo, če ni ta kje stisnjena. Verjetni je preveč zavita, sedaj, ko je belanca nižja. Mislim, da bi ti jo lahko skrajšal pri Novak Rajko s.p. ULICA MIRE MIHELIČEVE 21000 LJUBLJANA.

Objavljeno

Najbolje, da zamenjaš komplet zajlo z bovdni in jo spelješ malo drugače kot je sedaj. Lahko pa tudi poizkusiš staro zajlo speljati po malo drugačni poti kot je sedaj. Meni je na enem čoperju to pomagalo upam, da bo tudi Tebi.

Srečno vožnjo. :yea1:

Objavljeno

Kot so že pred mano napisali drugi je v ostrih serpentinah težko peljati motor brez uporabe zadnje zavore (sploh če sta na motorju dva). Z zadnjo zadržuješ motor da ne pobegne. Seveda je to manj potrebno pri japonskih mlinčkih kjer nežno zavira motor, ampak probaj enkrat peljati enovaljnika pa ti bo vse jasno.

 

motor pobegne ravo toliko kot mu pustiš---ali pa če si prehiter ( torej je to odvisno od voznika in njegovega poznavanja obnašanja samega motorja pri vožnji navzdol )  ... zaviraj z motorjem , pelji počasneje , zaviraj s sprednjo zavoro prej in bolj na ravnini...  al pa zavorno olje zamenjaj če je staro..

 

meni je enovaljnik precej jasen ... rešitev zate je tudi drug enovaljnik - tak z bobnasto zavoro zadaj - ta se pregreje takoj ali pa celo najprej ne prime nič potem pa samo zablokira  -- z bobnom se potem zelo dobro naučiš vožnje navzdol in ti nato tak z zadnjim diskom ne dela več težav ampak si car serpentin...

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!