Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Jaz sem probal stršat zadnje fedre pri taščinem 250ccm skuterju. Vse kar sem naredil je bilo to da sem skrivil original ključ do amena :)

Potem sem šel v delavnico vzel orodje za menjavo fedrov in zadevo hitro rešil.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

zanima me, če se kdo med vami ukvarja s popravilom motorjev, bolj točno z ravnanjem sprednjih vilc oz. če poznate koga?
bi bil zlo hvaležen za kakšen kontakt :)

lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo!

zanima me, če se kdo med vami ukvarja s popravilom motorjev, bolj točno z ravnanjem sprednjih vilc oz. če poznate koga?

bi bil zlo hvaležen za kakšen kontakt :)

lp!

V avtarju nimaš podatka(vsaj regije) od kje si sicer bi ti rekel,če bi bil kje v bližini, pridi k meni pa jih zravnava !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V avtarju nimaš podatka(vsaj regije) od kje si sicer bi ti rekel,če bi bil kje v bližini, pridi k meni pa jih zravnava !

uff Dolenjska mi je pa res malce daleč, ampak vseeno hvala!

bom probu v svoji okolici najdti nekoga :)

lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

uff Dolenjska mi je pa res malce daleč, ampak vseeno hvala!

bom probu v svoji okolici najdti nekoga :)

lp!

Probaj pri Jermanu v Depali vasi ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni normalno. Tule imaš "part listo" zadnjega kolesa za XT660 najbrž je na MT-03 zadeva zelo podobna (lita kolesa).

Preveri ležaj št.3 in distančnik št.5 na osi.

post-7865-0-37214700-1382346618_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pogledal na moji xt 600 (po skici sodeč je zadeva zelo podobna), in nima zračnosti. zobnik malo se premakne, ampak ni pa začutiti da bi se prosto premaknil levo oziroma desno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej se ti malo premakne, če ga kao "pod naklonom" povlečeš in odrineš? 

 

Bom potem naredil posnetek in boste strokovno ocenili.

Popravljeno . Popravil m0f0x
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

preveri gumijaste blazilce sunkov v zadnjem pestu pri meni je bilo lufta v vse smeri za okoli 5-10mm in ko sem jih zamenjal je slo vse skupaj tako na tesno da sem komaj sestavil, ce z roko premikam ni lufta v nobeni smeri. pri voznji se zelo pozna, ni vec velikih sunkov pri odpiranju gasa in vse skupaj deluje bolj zvezno. strosek teh gumijastih delov je cca 30eurov, link na louisu:

http://www.louis.de/_2062a97e069dae5c57e0311c140be3ca6f/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10043070&typ_id=DM011

vseeno razdri in preveri v kaksnem stanju so tvoji preden karkoli kupujes. upam da pomaga

LP

 

PS: imam yamaho xt660x 2005 letnik in v service manualu ni podatka na kaksne intervale se menja te blazilce sam bi jih verjetno menjal vsaj 10k km prej ce bi vedel da bo razlika tako ocitna

Popravljeno . Popravil matija1234
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

malo se premakne ja, ampak to imam občutek da se zobnik toliko okrivi, ker takoj nazaj skoči. sicer pa tudi če so gumice zanič, ti zobnik pomojem nebi smel opletati, razen naprej in nazaj okoli osi, ker imaš  v pesti ležaj, in pa zraven distančnik, ki ti zobnik drži pri miru. tudi v mojem service manualu nič ne piše o menjavi teh gumic, ampak po prevoženih 10.000 km so še v zelo dobrem stanju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Levo in desno tudi pomoje nebi smel opletat-tko kot je reku yamahaxt600 zobnik drži distančnik, das e ne premika po osi. Kar se pa tiče guminc pa menjava navadno ni predpisana z rednimi servisi. Men jih še ni blo treba menjat na nobenem motorju. Se pa zna zgodit, da se guma deformira...potem je pa treba menjat ja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje je šel ležaj nosilca zobnika. Najbolš da snameš zadnjo gumo pa pogledaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo link na youtube. Najbolje se vidi takoj na začetku. Kaj menite?

 

http://www.youtube.com/watch?v=3653Xel6e0s&feature=youtu.be

Kot sem ti že napisal  "Preveri ležaj št.3 in distančnik št.5 na osi."

Drugače, kot da razstaviš in preveriš ne bo šlo.

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem ti že napisal  "Preveri ležaj št.3 in distančnik št.5 na osi."

Drugače, kot da razstaviš in preveriš ne bo šlo.

Torej na moji sliki je to št. 11 in 2?

zadnjekolo.jpg

Popravljeno . Popravil m0f0x
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej na moji sliki je to št. 11 in 2?

zadnjekolo.jpg

5 in 10 sta ležaja pomojem, ki bi jih bilo dobro preveriti. distančnika sta pa 11 in 20

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 10000 prevozenih nebi smelo bit z lezajem nic narobe. prej bi probu zamenjat blazilce, ker pri meni se je premikalo v vse smeri. strosek je 30 eurov, dela je 1 uro, da vse spucas in nazaj sestavis. ce se pa izkaze da blazilci niso krivec za luft jih mas pa itak na zalogi, ker bojo sli slej ko prej. najbols je pa da razdres pa sam pogledas ker od usazga uporabnika bos dubu drug nasvet.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po 10000 prevozenih nebi smelo bit z lezajem nic narobe. prej bi probu zamenjat blazilce, ker pri meni se je premikalo v vse smeri. strosek je 30 eurov, dela je 1 uro, da vse spucas in nazaj sestavis. ce se pa izkaze da blazilci niso krivec za luft jih mas pa itak na zalogi, ker bojo sli slej ko prej. najbols je pa da razdres pa sam pogledas ker od usazga uporabnika bos dubu drug nasvet.

LP

Tudi z blažilci po 10000km ne bi smelo biti nič narobe...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoje vprašanje (Eno splošno vprašanje imam. A je normalno, da lahko zobnik na zadnjem kolesu premikaš vstran od kolesa (1-2mm) oz. ima vmes malo zraka?) smo ti že dali odgovor, ki se je glasil NE.

Kaj pa je resnično vzrok za "malo zraka" je pa, kot smo tudi že ugotovili, da zadevo razstaviš in pregledaš kaj je v resnici narobe.

Pesto (št.9) je uležajeno z ležajem (št.10) fiksirata pa ga distančnika (št.11 in 20). 

Preveri ležaj 10 in  distančnika 11 in 20. Najbrž boš moral zato odstraniti "semering" (št.12).

Distančnik (št.2) je med ležajema v pestu kolesa.

 

ps, ko odkriješ vzrok in ga odpraviš pa le poročaj....

Popravljeno . Popravil MiNa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi z blažilci po 10000km ne bi smelo biti nič narobe...

Odvisno od vožnje,če so ga dosti postavljali na zadnje kolo je to možno pri 20.000km.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!