danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Meni na SV1000 brez zategovanja zdrži okrog 40000km, menjam jo pa zato, ker postane glasna.
Terier Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 na 40000 al 4000? Prva opcija,je pa ketna potrošni materijal ki mu z rednim mazanjem 300-500km in normalnim načinom vožnje lahko zelo podaljšaš življensko dobo.Moj oče penzionist ima na svojem motorju 60.oookm in še prvi verižni set,kateremu pa se že vidi obraba.
aljazek07 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Brez da bi ketno enkrat napel zdrži 40.000 km? Ne razumem najbolj tega. daneb 1
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Brez da bi ketno enkrat napel zdrži 40.000 km? Ne razumem najbolj tega. Veriga naj imela od 20-30 mm 'prostega hoda' - jaz novo verigo nastavim tako, da ima 'dobrih' 30mm in v 40.000km se pač ne raztegne in je ni potrebno napeti... Postane pa glasna. Na začetku svoje moto kariere pa sem novo verigo vedno nastavljal na 20mm in tudi 'sproti' pazil, da je vedno bila na 20mm, pa še mazal sem jo precej bolj redno - takrat pa mi je veriga zdržala borih 20.000km. Skratka - za verigo je bolje, da je malce bolj ohlapna. Cartman, sayo, daneb in 1 other 4
cikadina Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Veriga naj imela od 20-30 mm 'prostega hoda' - jaz novo verigo nastavim tako, da ima 'dobrih' 30mm in v 40.000km se pač ne raztegne in je ni potrebno napeti... Postane pa glasna. Na začetku svoje moto kariere pa sem novo verigo vedno nastavljal na 20mm in tudi 'sproti' pazil, da je vedno bila na 20mm, pa še mazal sem jo precej bolj redno - takrat pa mi je veriga zdržala borih 20.000km. Skratka - za verigo je bolje, da je malce bolj ohlapna. vem da se je dami34 jezil, da so pri kawasakiju napačna navodila glede napetosti ketne, sploh če se vozita 2 (mislim da je bilo enako 20-30mm). DAMI34 1
aljazek07 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 moja ima tak od 1.5 do 2cm, pol bo vredu samo namažem pa je to to.
cikadina Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 (popravljeno) takole more bit na z750 Popravljeno Oktober 23, 2013. Popravil cikadina
danci1973 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 moja ima tak od 1.5 do 2cm, pol bo vredu samo namažem pa je to to. Sicer je to res odvisno od konstrukcije motorja oz. geometrije zadnjega vzmetenja, ampak 2cm se mi zdi premalo... Veriga v nobenem položaju zadnjega kolesa ne sme biti resno zategnjena. To najbolje preveriš tako, da na motor posadiš dva krepka kolega, ki ga potem zanihata medtem ko ti opazuješ verigo - če se kadarkoli resno zategne, je preveč napeta. gsxf750, Scarabeo 500, Cartman in 2 others 5
aljazek07 Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 Hm, tu vidim da se mora merit na stranskem stojalu, jaz sem meril pač na tistem stojalo ko zadnjo kolo dvigne.
cikadina Objavljeno Oktober 23, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2013 to nima toliko velike veze, bolje da je manj napeta, kot preveč, ker so pol una tesnilca zelo obremenjena in zato se ketna zelo hitro "pretegne" in je za zamenjavo.
DAMI34 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 (popravljeno) Hm, tu vidim da se mora merit na stranskem stojalu, jaz sem meril pač na tistem stojalo ko zadnjo kolo dvigne. Poglej kak video na youtube- chain slack, al kaj podobnega, kajti tudi meni se 1,5-2cm zdi malo. V bistvu mora meta veriga toliko lufta, da v kolikor jo pritisneš navzgor(na stranski tački ali stojalu) se dotakne vilic. Če bo preveč zategnjena, se poleg verige lahko uniči tudi ležaj prvega verižnika. moj primer: ohlapnost naj bi bila 2-3cm (po knjigi), pa jo imam nastavljeno na 3,5 in takrat lepo teče in tudi velik kmju zdrži. Sicer pa ni noben problem se zapeljat do kakega servisa, kjer ti jo pravilno nastavijo. Več kot 5€ ti ne morejo zaračunat. Popravljeno Oktober 24, 2013. Popravil DAMI34 daneb 1
Bremzer Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 to nima toliko velike veze, bolje da je manj napeta, kot preveč, ker so pol una tesnilca zelo obremenjena in zato se ketna zelo hitro "pretegne" in je za zamenjavo. Že velikokrat je bilo napisano,da mora imeti veriga 2-4 cm pri neobremenjenem motorju je pa vseno ali je na stranski tački ali na stojalu za dvig zadnjega kolesa.Gumi obročki pa pri tem neigrajo nikakršne vloge saj so samo zato, da zglob z obeh strani zatesnijo !
aljazek07 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem?
svobodnaptica01 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem? Kr tako.
tintin Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 ne ne.. obvezno enga takratkega prej da bo mirna roka Mavti, mig72, daneb in 4 others 7
yamahaxt600 Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 z milnico. tam kjer je lim na nalepki namažeš z milnico, da lahko potem spraviš tiste mehurčke stran daneb 1
ludiluka Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 pa razmastit površino prej je dobro
Nemirni Duh Objavljeno Oktober 24, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2013 Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem? Pozdravljeni Najprej si pripravite milnico ( 2-3dcl vode in nekaj kaplic čistila za posodo - NE ARF - čistilo naj bo nežno in tekoče ), z mešanico pošpticajte površino na katero nameravate nalepiti nalepko/popko, odstranite na nalepki zaščitni papir, pošpricajte nalepko po lepilu in jo namestite. Tako pripravljeno nalepko lahko še zmeraj ravnate/premikate/nastavljate........................ ko je nalepka na svojem mestu, se iz sredine proti koncu stisne milnica ven ( lahko se uporabi kar gumo za čiščenje avtomobilskega stekla ), na kraju se vse skupaj obriše z mehko cunjo................... Lep pozdrav daneb 1
MKast Objavljeno Oktober 25, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2013 (popravljeno) Zdravo! Sem videl, da obstajajo diskusije na temo ličanja plastik. Ker pa so bolj kot ne neaktivne, sem se odločil za objavo tu. Ali kdo lahko priporoči kakega dobrega mojstra v radiju 50 km od Ljubljane za barvanje podrsanih plastik? Hvala za odgovore! Popravljeno Oktober 25, 2013. Popravil MKast
Urke Zakelinho Objavljeno Oktober 25, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2013 Še vedno sem na skuterju. Morda napačna tema, ampak bi rad čimpej našel. Je kdo tukaj "domači mehanik", torej ni nujno da je po poklicu, le da se spozna na skuterje. In pa da ima doma delavnico recimo. V okolici BTC (Ljubljana max). Poklicni mehaniki so trenutno zasedeni z gumami ipd. in nimajo časa za malenkosti. Menjal bi valjčke pa glede auspuha še nekaj. Par 10min dela. Nimam tiste pištole, brez pa pravijo naj se ne zaje*avam s tem. Seveda plačam.
Nemirni Duh Objavljeno Oktober 25, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2013 Ali kdo lahko priporoči kakega dobrega mojstra v radiju 50 km od Ljubljane za barvanje podrsanih plastik? Pozdravljeni To vam lahko uredi vsak ličar, res je, da dober ne bo poceni, bo pa lepo urejeno .......................... naprimer Bergant Vrhovci, Štojs Dolgi most .................... Lahko pa si uredite sami, prajmer za plastiko, nekaj kita, šric kit in barva ........................... no ja, pa jeklene živce in veliko časa Lep pozdrav
Robyy Objavljeno Oktober 26, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2013 Še vedno sem na skuterju. Morda napačna tema, ampak bi rad čimpej našel. Je kdo tukaj "domači mehanik", torej ni nujno da je po poklicu, le da se spozna na skuterje. In pa da ima doma delavnico recimo. V okolici BTC (Ljubljana max). Poklicni mehaniki so trenutno zasedeni z gumami ipd. in nimajo časa za malenkosti. Menjal bi valjčke pa glede auspuha še nekaj. Par 10min dela. Nimam tiste pištole, brez pa pravijo naj se ne zaje*avam s tem. Seveda plačam Če neboš dobil koga bližje kar dvomim ampak nikoli ne veš se lahko pripelješ do Postojne pa ti zrihtam
motom Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 (popravljeno) Imam dilemo kdaj menjati olje, zdaj ob koncu sezone ali tik pred sezono? V izrabljenem olju je nesnaga in kisline... po drugi strani pa sintetično olje na zraku izgublja na kvaliteti. Pa še to, oljni filter naj bi se menjal le vsako drugo menjavo. Po moje je to šparanje brez veze in še več starega olja ostane v motorju. Popravljeno Oktober 27, 2013. Popravil motom
Nemirni Duh Objavljeno Oktober 27, 2013 Opozori Objavljeno Oktober 27, 2013 Pozdravljeni Osebno menjam oljni čistilec pri vsaki menjavi olja. V koliko se bo čez zimo motor prižigal, je bolje da ima sveže olje Lep pozdrav
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se