Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Meni na SV1000 brez zategovanja zdrži okrog 40000km, menjam jo pa zato, ker postane glasna.

Objavljeno

na 40000 al 4000?

Prva opcija,je pa ketna potrošni materijal ki mu z rednim mazanjem 300-500km in normalnim načinom vožnje lahko zelo podaljšaš življensko dobo.Moj oče penzionist ima na svojem motorju 60.oookm in še prvi verižni set,kateremu pa se že vidi obraba.

Objavljeno

Brez da bi ketno enkrat napel zdrži 40.000 km? Ne razumem najbolj tega. :hmm:

Objavljeno

Brez da bi ketno enkrat napel zdrži 40.000 km? Ne razumem najbolj tega. :hmm:

 

Veriga naj imela od 20-30 mm 'prostega hoda' - jaz novo verigo nastavim tako, da ima 'dobrih' 30mm in v 40.000km se pač ne raztegne in je ni potrebno napeti... Postane pa glasna.

 

Na začetku svoje moto kariere pa sem novo verigo vedno nastavljal na 20mm in tudi 'sproti' pazil, da je vedno bila na 20mm, pa še mazal sem jo precej bolj redno - takrat pa mi je veriga zdržala borih 20.000km.

 

 

Skratka - za verigo je bolje, da je malce bolj ohlapna.

Objavljeno

Veriga naj imela od 20-30 mm 'prostega hoda' - jaz novo verigo nastavim tako, da ima 'dobrih' 30mm in v 40.000km se pač ne raztegne in je ni potrebno napeti... Postane pa glasna.

 

Na začetku svoje moto kariere pa sem novo verigo vedno nastavljal na 20mm in tudi 'sproti' pazil, da je vedno bila na 20mm, pa še mazal sem jo precej bolj redno - takrat pa mi je veriga zdržala borih 20.000km.

 

 

Skratka - za verigo je bolje, da je malce bolj ohlapna.

vem da se je dami34 jezil, da so pri kawasakiju napačna navodila glede napetosti ketne, sploh če se vozita 2 (mislim da je bilo enako 20-30mm). 

Objavljeno

moja ima tak od 1.5 do 2cm, pol bo vredu :) samo namažem pa je to to.

Objavljeno (popravljeno)

takole more bit na z750

post-23082-0-00885400-1382554195_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil cikadina
Objavljeno

moja ima tak od 1.5 do 2cm, pol bo vredu :) samo namažem pa je to to.

 

Sicer je to res odvisno od konstrukcije motorja oz. geometrije zadnjega vzmetenja, ampak 2cm se mi zdi premalo...

 

Veriga v nobenem položaju zadnjega kolesa ne sme biti resno zategnjena. To najbolje preveriš tako, da na motor posadiš dva krepka kolega, ki ga potem zanihata medtem ko ti opazuješ verigo - če se kadarkoli resno zategne, je preveč napeta.

Objavljeno

Hm, tu vidim da se mora merit na stranskem stojalu, jaz sem meril pač na tistem stojalo ko zadnjo kolo dvigne.

Objavljeno

to nima toliko velike veze, bolje da je manj napeta, kot preveč, ker so pol una tesnilca zelo obremenjena in zato se ketna zelo hitro "pretegne" in je za zamenjavo.

Objavljeno (popravljeno)

Hm, tu vidim da se mora merit na stranskem stojalu, jaz sem meril pač na tistem stojalo ko zadnjo kolo dvigne.

Poglej kak video na youtube- chain slack, al kaj podobnega, kajti tudi meni se 1,5-2cm zdi malo. V bistvu mora meta veriga toliko lufta, da v kolikor jo pritisneš navzgor(na stranski tački ali stojalu) se dotakne vilic. Če bo preveč zategnjena, se poleg verige lahko uniči tudi ležaj prvega verižnika.

 

moj primer: ohlapnost naj bi bila 2-3cm (po knjigi), pa jo imam nastavljeno na 3,5 in takrat lepo teče in tudi velik kmju zdrži. Sicer pa ni noben problem se zapeljat do kakega servisa, kjer ti jo pravilno nastavijo. Več kot 5€ ti ne morejo zaračunat.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno

to nima toliko velike veze, bolje da je manj napeta, kot preveč, ker so pol una tesnilca zelo obremenjena in zato se ketna zelo hitro "pretegne" in je za zamenjavo.

Že velikokrat je bilo napisano,da mora imeti veriga 2-4 cm pri neobremenjenem motorju je pa vseno ali je na stranski tački ali na stojalu za dvig zadnjega kolesa.Gumi obročki pa pri tem neigrajo nikakršne vloge saj so samo zato, da zglob z obeh strani zatesnijo !

Objavljeno

Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem?

Objavljeno

Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem?

Kr tako.

Objavljeno

z milnico. tam kjer je lim na nalepki namažeš z milnico, da lahko potem spraviš tiste mehurčke stran

Objavljeno

Še eno vprašanje, ni glih za mehaniko. Nalepka za tank se nalepi kr tak gor al se mora s kakim grelcem?

 

Pozdravljeni

 

Najprej si pripravite milnico ( 2-3dcl vode in nekaj kaplic čistila za posodo - NE ARF - čistilo naj bo nežno in tekoče ), z mešanico pošpticajte površino na katero nameravate nalepiti nalepko/popko, odstranite na nalepki zaščitni papir, pošpricajte nalepko po lepilu in jo namestite. Tako pripravljeno nalepko lahko še zmeraj ravnate/premikate/nastavljate........................ ko je nalepka na svojem mestu, se iz sredine proti koncu stisne milnica ven ( lahko se uporabi kar gumo za čiščenje avtomobilskega stekla ), na kraju se vse skupaj obriše z mehko cunjo...................

 

Lep pozdrav

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

Sem videl, da obstajajo diskusije na temo ličanja plastik. Ker pa so bolj kot ne neaktivne, sem se odločil za objavo tu. Ali kdo lahko priporoči kakega dobrega mojstra v radiju 50 km od Ljubljane za barvanje podrsanih plastik?

Hvala za odgovore!

Popravljeno . Popravil MKast
Objavljeno

Še vedno sem na skuterju. Morda napačna tema, ampak bi rad čimpej našel.

Je kdo tukaj "domači mehanik", torej ni nujno da je po poklicu, le da se spozna na skuterje. In pa da ima doma delavnico recimo. V okolici BTC (Ljubljana max). Poklicni mehaniki so trenutno zasedeni z gumami ipd. in nimajo časa za malenkosti.
Menjal bi valjčke pa glede auspuha še nekaj. Par 10min dela.
Nimam tiste pištole, brez pa pravijo naj se ne zaje*avam s tem.

Seveda plačam.
 

Objavljeno

 Ali kdo lahko priporoči kakega dobrega mojstra v radiju 50 km od Ljubljane za barvanje podrsanih plastik?

 

 

 

Pozdravljeni

 

To vam lahko uredi vsak ličar, res je, da dober ne bo poceni, bo pa lepo urejeno .......................... naprimer Bergant Vrhovci, Štojs Dolgi most ....................

Lahko pa si uredite sami, prajmer za plastiko, nekaj kita, šric kit in barva ........................... no ja, pa jeklene živce in veliko časa

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Še vedno sem na skuterju. Morda napačna tema, ampak bi rad čimpej našel.

Je kdo tukaj "domači mehanik", torej ni nujno da je po poklicu, le da se spozna na skuterje. In pa da ima doma delavnico recimo. V okolici BTC (Ljubljana max). Poklicni mehaniki so trenutno zasedeni z gumami ipd. in nimajo časa za malenkosti.

Menjal bi valjčke pa glede auspuha še nekaj. Par 10min dela.

Nimam tiste pištole, brez pa pravijo naj se ne zaje*avam s tem.

Seveda plačam

 

Če neboš dobil koga bližje kar dvomim ampak nikoli ne veš :D se lahko pripelješ do Postojne pa ti zrihtam :)

Objavljeno (popravljeno)

Imam dilemo kdaj menjati olje, zdaj ob koncu sezone ali tik pred sezono?

V izrabljenem olju je nesnaga in kisline... po drugi strani pa sintetično olje na zraku izgublja na kvaliteti.

 

Pa še to, oljni filter naj bi se menjal le vsako drugo menjavo. Po moje je to šparanje brez veze in še več starega olja ostane v motorju.

Popravljeno . Popravil motom
Objavljeno

Pozdravljeni

 

Osebno menjam oljni čistilec pri vsaki menjavi olja. V koliko se bo čez zimo motor prižigal, je bolje da ima sveže olje 

 

Lep pozdrav

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!