danci1973 Objavljeno November 2, 2013 Opozori Objavljeno November 2, 2013 evo rele, verjetno ni pravi? Ima kdo originalnega za prodat? Če je to tvoj rele, potem je pravi za navadne žarnice - 4x 21W ...
Motorist76 Objavljeno November 2, 2013 Opozori Objavljeno November 2, 2013 Kako se knjižno slovensko reče semering? Osno tesnilo
Hytech Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Ali kdo ve če pašejo lamele in plošče sklopke od cbr600 2003+, v cbr900?
Bremzer Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Kako se knjižno slovensko reče semering? Če rečeš pri naročilu semering te bo vsak razumel sicer pa pravimo samo oljno tesnilo !
Bremzer Objavljeno November 3, 2013 Opozori Objavljeno November 3, 2013 Ali kdo ve če pašejo lamele in plošče sklopke od cbr600 2003+, v cbr900? Pokliči na servis in lahkoi primerjajo po kataloški številki ali pa poglej npr.v Luisov katalog sklopk in boš po številki lahko sam ugutovil če je sklopka identična. Po navadi pa imajo močnejše mašine premer sklopke večji ! daneb 1
HyperJack Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Pozna kdo kakšno firmo, kjer mi lahko kvalitetno odstranijo iglične ležaje, in jih nato po obnovi ponovno vprešajo..po vsej verjetnosti, je treba uporabit nove ležaje? lp
trojan69 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Pozna kdo kakšno firmo, kjer mi lahko kvalitetno odstranijo iglične ležaje, in jih nato po obnovi ponovno vprešajo..po vsej verjetnosti, je treba uporabit nove ležaje? lp To misliš pri križih?
HyperJack Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 To misliš pri križih? Zadnja nihajka...baje prašno barvanja-gretje barve uniči ležaje in jih mora nekako izprešati...
trojan69 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Aha to pomoje lahko nardiš tud sam. Lahko si pomagač z primežem, ampak naslednja metoda bo pomoje bolš delovala. Sicer je še nisem uporabu za ležaje nihajke ampak je delovala za podobne zadeve. Skratka; na eni strani nihajke daš cev primerne valikosti da lepo nalega na zunanji rob ležaja, na drugi strani pa cev, ki bo večja od ležaja. Skozi daš vijak in primerne podložke, da vijak ne pade čez in matico. Ko priteguješ vijak (seveda medted držiš matico na drugi strani da se ne obrača) bo manjša cev počasi rinila ležaj proti večji in ga na koncu potisnila iz ležišča. Upam da mi je kolikor toliko uspelo pojasniti princip.
ludiluka Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 namesto cevi uporabiš gedore
trojan69 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 namesto cevi uporabiš gedore Jp, pozabu sm napisat . Najbolš je uporabt gedore, da se ne zajebavaš z merami cevi. Čez obično 3/4 gedoro lahk daš čist dovolj močen vijak. Glede na to, da maš stružnco pa kr neki znanja si pa lahko tud postružiš primerno napravco.
HyperJack Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 Aha to pomoje lahko nardiš tud sam. Lahko si pomagač z primežem, ampak naslednja metoda bo pomoje bolš delovala. Sicer je še nisem uporabu za ležaje nihajke ampak je delovala za podobne zadeve. Skratka; na eni strani nihajke daš cev primerne valikosti da lepo nalega na zunanji rob ležaja, na drugi strani pa cev, ki bo večja od ležaja. Skozi daš vijak in primerne podložke, da vijak ne pade čez in matico. Ko priteguješ vijak (seveda medted držiš matico na drugi strani da se ne obrača) bo manjša cev počasi rinila ležaj proti večji in ga na koncu potisnila iz ležišča. Upam da mi je kolikor toliko uspelo pojasniti princip. namesto cevi uporabiš gedore Dobre ideje, ubistvu je to vse kar sem potreboval od informacij , za novo prešanje, pa kar isti postopek, z malo več pozornosti, je smiselno uporabit nove ležaje?
ludiluka Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 glede na to da jih boš že imel zunaj in glede na to da novi niso dragi se jih splača zamenjat oz vsaj jaz jih vedno zamenjam
HyperJack Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 glede na to da jih boš že imel zunaj in glede na to da novi niso dragi se jih splača zamenjat oz vsaj jaz jih vedno zamenjam Je smiselno, imaš prav..
matija1234 Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 zivjo mene zanima ce mi lahko kdo porezka/struzi naredi nekaj delov za prijateljsko ceno za kolega motorista. vse imam zmodelirano v solidworksu in lahko posljem datoteke v STEP formatu. surovce(aluminij) zrihtam jaz. pri kosih gre pa za 2 vecja kosa, 4 puse in 2 manjsa prikljucka. en izmed dveh vecjih delov je dimenzij cca 183x100x10 in obdelava potrebna v dveh ravninah, drugi je dimenzij cca 170x105x30 ampak je izdelek bolj kompleksne oblike za izdelavo na kaksnem cnc-vecosnem stroju. puse so pa dvakrat fi20x20 in dvakrat fi26x14 in dva enaka prikljucka 32x33.5x25 lahko se izdelata z rezkanjem. nimam predhodnjih izkusenj s temi obdelavami in bi potreboval nasvet kako velike surovce moram kupiti, ker nevem kako se to vse skupaj vpenja v stroje. prilepil sem slike prvega, drugega kosa in prikljucka. pri drugem kosu moram se popraviti nekaj detajlov. z izdelavo se ne mudi, nekje do pomladi. ponudbe na zs. komentarji zazeljeni in upam da sem zadel temo sam izdelek je desni in levi fusraster(nosilec za pritrditev tack) za yamaho xt660X/R/Z. polozaj tack je premaknjen 20mm navzgor in 10mm nazaj, prihranek v tezi skupaj z novimi stopalkami je okoli 1-1.2kg in izgled je veliko boljsi kako se pa obnese v praksi bom pa se videl. LP
zupi Objavljeno November 4, 2013 Opozori Objavljeno November 4, 2013 (popravljeno) ŽIVJO A mogoče je bi lahk naročil tele gumice za tripmaster (HONDA AFRIKA TWIN) L.P Zupi Popravljeno November 4, 2013. Popravil zupi
zupi Objavljeno November 5, 2013 Opozori Objavljeno November 5, 2013 ŽIVJO A mogoče je bi lahk naročil tele gumice za tripmaster (HONDA AFRIKA TWIN) L.P Zupi Ups zgori neki teksta manjka.Amogoče kdo ve kje bi se dalo dobit tele gumice za tripmaster ??????
Ervin93 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 (popravljeno) Trenutni smerniki imajo moč 4x18w, ker pa jih bom zamenjal z led smerniki kjer bo 4x1w pa me zanima če bo vredu če dam pri vsakem 20w 10 Ohm. Keramični ali bi bilo boljše 25w 8 Ohm Popravljeno November 7, 2013. Popravil Ervin93
danci1973 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 Trenutni smerniki imajo moč 4x18w, ker pa jih bom zamenjal z led smerniki kjer bo 4x1w pa me zanima če bo vredu če dam pri vsakem 20w 10 Ohm. Keramični ali bi bilo boljše 25w 8 Ohm Jaz bi zamenjal avtomat za elektronskega, ki ima konstantno frekvenco, ne glede na obremenitev... Če pa vztrajaš pri uporih, pa je po moje bolje 10 Ohm, saj ima tak upor pri 13,8V disipacijo 19W, medtem ko bi 8 Ohm upor imel 24W... Če imaš možnost, preizkusi, katera je najvišja upornost, s katero bo avtomat še delal pravilno in uporabi takšne upore... D. trojan69 in daneb 2
Ervin93 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 (popravljeno) Jaz bi zamenjal avtomat za elektronskega, ki ima konstantno frekvenco, ne glede na obremenitev... Če pa vztrajaš pri uporih, pa je po moje bolje 10 Ohm, saj ima tak upor pri 13,8V disipacijo 19W, medtem ko bi 8 Ohm upor imel 24W... Če imaš možnost, preizkusi, katera je najvišja upornost, s katero bo avtomat še delal pravilno in uporabi takšne upore... D. rele mislm da za moj motor ne pride v poštev suzuki gsxr k5 potem sem pa še našu tele upore u bs centru sam zdj nwm ker so 10w? http://www.bscenter.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3149&detailID=9635&ime=10W_Upor_za_Led_smerokaze Popravljeno November 7, 2013. Popravil Ervin93 Cartman 1
danci1973 Objavljeno November 7, 2013 Opozori Objavljeno November 7, 2013 rele mislm da za moj motor ne pride v poštev suzuki gsxr k5 potem sem pa še našu tele upore u bs centru sam zdj nwm ker so 10w? http://www.bscenter.si/default.asp?pid=modul_it&mid=sl&wid=3149&detailID=9635&ime=10W_Upor_za_Led_smerokaze 'Plug & Play' rele za Suzuki GSXR od 2000 naprej imajo v Louis-u, par evrov ceneje pa se ga da dobit tudi eBay-u. Ervin93 1
janezj Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 Zdravo, Imam problem z huso Te250 l08 in če ima kdo kak nasvet predno se spravim mogoče k nepotrebnemu šraufanju.... Danes sem se šel zapeljat malo v hribe mi je začela po poti delati težave - v štentgasu laufa normalno, ko pa damo cca 1/4 gasa pa se kar zaganja in tudi luč kar fejst miga (je mogoče problem z elektriko,....) in ves čas mi poka z izpuha kot da ne bi bil pravilno nastavljen vžig,.... Do sedaj je motor vedno delal ok oz. je mrzel vedno ga mi že nekaj biksal in ni hotel normalno delovati (na displayu je bilo izpisano "fail") če ni imel malo plina ampak to ponavadi ko je bil mrzel (pri visokih obratih je delal bp) kljub temu da ga vedno ogrevam predhodno! Mogoče ne bi bilo slabo omeniti da če zaprem zrak na vplinjaču ("zaug") se to komaj kaj pozna na obratih in ni tako kot pri ostalih motorjih je mogoče se mi kaj podrlo v vplinjaču,...? Mogoče naj še omenim da ko mi je danes začel nagajat sem preveril takoj tudi olje v motorju in nvm na kakšen način ga je bilo kar dosti čez zgornjo mejo kljub temu da sem ga imel vedno točno vmes med obema mejama na skali. Seveda sem preveril tudi hladilno tekočino in je tako kot mora bit. Je že kdo imel podobne probleme in kaj bi bilo lahko narobe? Najlepša hvala za odgovor že vnaprej Lp, J
Bremzer Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 Zdravo, Imam problem z huso Te250 l08 in če ima kdo kak nasvet predno se spravim mogoče k nepotrebnemu šraufanju.... Danes sem se šel zapeljat malo v hribe mi je začela po poti delati težave - v štentgasu laufa normalno, ko pa damo cca 1/4 gasa pa se kar zaganja in tudi luč kar fejst miga (je mogoče problem z elektriko,... .) in ves čas mi poka z izpuha kot da ne bi bil pravilno nastavljen vžig,.... Do sedaj je motor vedno delal ok oz. je mrzel vedno ga mi že nekaj biksal in ni hotel normalno delovati (na displayu je bilo izpisano "fail") če ni imel malo plina ampak to ponavadi ko je bil mrzel (pri visokih obratih je delal bp) kljub temu da ga vedno ogrevam predhodno! Mogoče ne bi bilo slabo omeniti da če zaprem zrak na vplinjaču ("zaug") se to komaj kaj pozna na obratih in ni tako kot pri ostalih motorjih je mogoče se mi kaj podrlo v vplinjaču,...? Mogoče naj še omenim da ko mi je danes začel nagajat sem preveril takoj tudi olje v motorju in nvm na kakšen način ga je bilo kar dosti čez zgornjo mejo kljub temu da sem ga imel vedno točno vmes med obema mejama na skali. Seveda sem preveril tudi hladilno tekočino in je tako kot mora bit. Je že kdo imel podobne probleme in kaj bi bilo lahko narobe? Najlepša hvala za odgovor že vnaprej Lp, J Očitno ti pride BENZIN v olje,to se zgodi,če ti je previsok nivo goriva v vergazerju,ventil nad plovkom nezapira ali je defektna gumi membrana. To govorim nasplošno,če ima motor še vergazer po vsej verjetnosti ga ima ker omenjaš čok - zaug !
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se