Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Nastavil sem ventile, spustil iglo za eno zarezo, zaprl vijak za gorivo za pol obrata, nastavil plovec (vse na tovarniske vrednosti) in odstranil eko sas sistem recirkulacije izpusnih plinov. Motor sicer zalaufa, ampak po 3s krepne. Kako bi ugotovil ce dobi zadost goriva? Sveco sem dal novo, sam noce laufat zadost dolgo da bi vidu barvo ...

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Nastavil sem ventile, spustil iglo za eno zarezo, zaprl vijak za gorivo za pol obrata, nastavil plovec (vse na tovarniske vrednosti) in odstranil eko sas sistem recirkulacije izpusnih plinov. Motor sicer zalaufa, ampak po 3s krepne. Kako bi ugotovil ce dobi zadost goriva? Sveco sem dal novo, sam noce laufat zadost dolgo da bi vidu barvo ...

Najprej preveri čok.Potem poskusi obogatit mešanco z enim dodatnim obratom nad defoltom,drugač bo treba  privzdignit iglo. Ena zareza premalo na igli običajno pomeni sekanje iz auspuha ,lahko pa te zeza še bolj.Eko sisteme na mopedih pa mi še nismo imeli v šoli...

Objavljeno

Ker sam še nisem rešil problema - zamenjal sem svečko in ni nič boljše, upor namesto lambda sonde je tudi ok (2k17), olje je v normalni meji ko je motor hladen, tako da uhajanje bencina v olje ni kot je napisal bremzer in tudi vplinjač ima "fuel injection" tako da je lahko kaj narobe v elektroniki ali pa mogoče zamašen sam injector?

Preveril sem tudi zračnost ventilov in sta izhodna kar razštelana - bi zamenjal podložke pa me zanima kje v okolici Kranja, Ljubljane bi jih lahko dobil oz. kje jih vi kupujete?

 

Najlepša hvala za odgovore in nasvete....

 

Lp, J

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Servisi jih nabavljajo v specializiranih trgovinah, kjer opremljajo servise. Nekaj ceneje je čez mejo, vendar to vam ne bo prišlo prav, ker so garniture. Pokličite me po tel. in bova pogledala, če imam kaj teh dimenzij, ki jih potrebujete.

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Najprej preveri čok.Potem poskusi obogatit mešanco z enim dodatnim obratom nad defoltom,drugač bo treba  privzdignit iglo. Ena zareza premalo na igli običajno pomeni sekanje iz auspuha ,lahko pa te zeza še bolj.Eko sisteme na mopedih pa mi še nismo imeli v šoli...

Cok ocitno deluje, ker brez njega motor crkne takoj. Bom prestavil iglo nazaj kot je bla pa vijak odvil. Da bi zarad prevec "ohlapno" nastelanih ventilov tko delal je mal verjetno najbrz?

Objavljeno

mogoče malo neumen odgovor, ampak a si po odstranitvi eko sranja vse dobro blindiral oziroma zaprl, pa tisto vakum cevko dobro zatesnil?

Objavljeno (popravljeno)

Nc neumno, cist na mestu ;)

Tam kjer na glavi pride cev prikljucena sem dal original cep (v USA niso mel teh sistemov), tam kjer je vakum cev sem itak prikljucil samo bencinsko pumpo, cev ki gre v airbox sem pa blindiral. Edin ce tam vlece se ksn fous zrak.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Cok ocitno deluje, ker brez njega motor crkne takoj. Bom prestavil iglo nazaj kot je bla pa vijak odvil. Da bi zarad prevec "ohlapno" nastelanih ventilov tko delal je mal verjetno najbrz?

Zelo verjetno je igla prenizko."Ohlapnost" ni tak problem če se pogovarjamo o par stotinkah,če bi bilo zelo hudo ti itak ne bi vžgal.Lahko pa ima tudi kolega zgoraj prav in ti kje vleče kak falš zrak.Je pa tudi nerodno kadar spremenimo več zadev hkrati in potem ne veš kje je caka.

Veselo šraufanje

Objavljeno (popravljeno)

Zelo verjetno je igla prenizko."Ohlapnost" ni tak problem če se pogovarjamo o par stotinkah,če bi bilo zelo hudo ti itak ne bi vžgal.Lahko pa ima tudi kolega zgoraj prav in ti kje vleče kak falš zrak.Je pa tudi nerodno kadar spremenimo več zadev hkrati in potem ne veš kje je caka.

Veselo šraufanje

Ja sej, ponavadi se izogibam vec stvari naenkrat spreminjat, ampak sem menjal lezaje na odmicni in spotoma se razdrl ferg in ostalo ...

post-9206-0-17485100-1387271416_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

zdej dela :) dovodno cev za gorivo od pumpe na ferg sem mel tko zvito da je komi kej bencina šlo čez. sej ferg sem mel razdrt, očistil zunanjost in notranjost, zamenjal o-ringe in tesnila, nastavil plovec na višino ki jo predpisuje proizvajalec (dellorto v mojem primeru) in stestiral ventil ki zapira dovod goriva.

res da ne štelam ventilov vsak dan, ampak za desetinko sigurn nism falil po moje, še vseen so pa precej manj glasni k so bli pa tud motor se mi zdi da lepš laufa, bolj odziven na gas, predvsem pa tišji je, pa precej manj trese pod štandgasom; je možno če so ventili preveč "na tesno" naštelani da agregat bolj vibrira?

Objavljeno

Lepše zna tečt,kadar zmatrano ketnco odmične gredi zamenjaš z novo.(pravilnejše odpiranje/zapiranje ventilov).Tudi generalka karburota mu ni škodla.

Sam da laufa!

Objavljeno

važno da dela, pa da ni bilo kaj hudega :OK:

Objavljeno (popravljeno)

Res je :) ker me je ze tud mal skrbel da nism odmicne za kksn zob zamaknil al pa kej podobnga ...

Hvala za ideje fantje ;)

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Objavljeno

Sam sem rešil problem s husko - na ventilih sem pri izpušnih zamenjal podložke med sabo in sedaj je lepo pri obeh ta prava distanca....

Privil sem še kleme na akumulatorju in mislim da je bilo tisto jamranje povezano ravno s tem....

Danes je motor naredil ~25km brez vsakega problema.tako da  :OK:

 

Lp, J

Objavljeno

Hmm pomoje tud ni lih fajn. Jst bi najprej preveru akumulator-medtem ko kurblaš pomeri napetost oz. kok pada. aja pa poglej če niso kleme korodirane.

Objavljeno

Pa regler prav tako poglej, da ni skurjen. Če je skurjen poglej še navitje, da ni prav tako šlo.

Objavljeno

na kolko stari zadevi to gledaš? Če lahko dela brez akumulatorja(torej starejša zadeva brez ubrizga in računalnika) probaj odklopit akumulator, in potem pogledaš če luči svetijo brez akumulatorja (al utripajo al se čisto napetost sesede). Ker če še ne prazne akumulatorja, še dela. Pol ko bo začelo praznit akumulator je bol panika.

Objavljeno

pomeri napetost med negativnim polom akumulatorja in šasijo motorja (maso), če pokaže karkoli dugega kot 0, imaš slabo maso

Objavljeno

na kolko stari zadevi to gledaš? Če lahko dela brez akumulatorja(torej starejša zadeva brez ubrizga in računalnika) probaj odklopit akumulator, in potem pogledaš če luči svetijo brez akumulatorja (al utripajo al se čisto napetost sesede). Ker če še ne prazne akumulatorja, še dela. Pol ko bo začelo praznit akumulator je bol panika.

 

Ni lih zdravo odklapljat akumulatorja medtem ko motor lavfa. Lahko ti skur regler, alternator, računalnik (nprCDi)...

 

pomeri napetost med negativnim polom akumulatorja in šasijo motorja (maso), če pokaže karkoli dugega kot 0, imaš slabo maso

Verjetno misliš da nekaj prebija na maso-je ˝parazitski tok˝ ? Sam to bi se verejtn poznal že pri merjenju brez luči? pa tud kr orng bi moral prebijat pomoje?

Objavljeno

Hmm pomoje tud ni lih fajn. Jst bi najprej preveru akumulator-medtem ko kurblaš pomeri napetost oz. kok pada. aja pa poglej če niso kleme korodirane.

  

bakterija je letosnja.

Pa regler prav tako poglej, da ni skurjen. Če je skurjen poglej še navitje, da ni prav tako šlo.

 

ja sej druzga ni vec kej gledat....

 

na kolko stari zadevi to gledaš? Če lahko dela brez akumulatorja(torej starejša zadeva brez ubrizga in računalnika) probaj odklopit akumulator, in potem pogledaš če luči svetijo brez akumulatorja (al utripajo al se čisto napetost sesede). Ker če še ne prazne akumulatorja, še dela. Pol ko bo začelo praznit akumulator je bol panika.

Uradno razglasam paniko. Med voznjo mi jo je letos parkat spraznilo. ce sm luc na furi ugasnil za 5-10 minut pa je vzigala brez problema. Ampak cez zimo moram to resit.

A obstaja zanesliv test za regler? Pri avto elektrikarju mislim, ne doma.

Objavljeno

ZAčni na začetku pri alternatorju......pa ti bo takoj jasno kje je greška. Za več info PM

Objavljeno

Če samo ENKRAT odklopiš akumulator,ko mašina laufa je CRKNIL usmernik in ta je v reglerju .Nimaš kaj merit kupi nov regler in predno ga montiraš napolni akumulator in ko imaš vse zmontirano izmeri napetost pri ca 3K o/min ti mora polnit ca 12,8-14,5V za natančne podatke poglej v manual.Če z novim reglerjem in polnim akumulatorjem nebo predpisane napetosti potem ti je zgorelo tudi statorsko navitje !

Ps; za vse HOBI mehanike ALTERNATOR se meri,ko mašina laufa z ca 3K o/min  na + in - klemi  V-volte,med  - (minus) klemo in šasijo (gištelom) INDUKTIVNO  A -ampere tako, da akumulator obremeniš z vrtljivim uporom, da pade napetost na 12V in prečitaš vrednost na induktivnem A-metru,če vrtljivega upora nimaš si pomagaš tako,da vklopiš čim več porabnikov,da napetost pade na 12 V in prečitaš vrednosti v A-mperih Podatki-moč alternatorja je večkrat napisana v W-atih tako potem pomnožiš A-mpere z V-olti in dobiš podatke v Watih.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!