smasher Objavljeno December 24, 2013 Opozori Objavljeno December 24, 2013 Ok, nism vedu da naj bi se regulator uniču če akumulator ni priklopljen, ki avto je imel akumulator v stiku in potem ko smo ga užgali je delal, iz skuterja sm fliknu akumulator vn ko je crknu pa je zadeva še vedno čisto uredu delala, sm pa napisau prej če ima seveda dovol staro svtvar da nima vbrizga in računalnika. Drugače pa, dej na volt metru na izmenično in poglej če ti kakšne špice zazna ali kaj podobnega, iz mojih izkušenj ko je bilo kaj narobe z regulatorjem je voltaža naraščala z obrati ali sos e pojavle neke čudne špice do 100V, (sicer to pti avtu) v prostem teku je bilo cca 12V pri kakšnij 2500 je bilo 13V, pri 5000 obratih pa skoraj 20V in se je pojavila tma u žarnicah
Leteči Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Če samo ENKRAT odklopiš akumulator,ko mašina laufa je CRKNIL usmernik in ta je v reglerju .Nimaš kaj merit kupi nov regler Ne vem zakaj bi kar tako po občutku menjal komponente.....saj niso zastonj....... hajoktejn 1
danci1973 Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Ne vem zakaj bi kar tako po občutku menjal komponente.....saj niso zastonj....... Ker tak to delajo 'profiji'... Mi, HOBI mehaniki, pa pač premislimo, zmerimo, preizkusimo in popravimo tisto, kar je potrebno. macak333 1
Leteči Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Imam več primerov takih profičev letno, ko zamenjajo po dva ali celo tri reglerje preden se spravijo iskat vzrok okvare. Cartman 1
MihaGS Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Mojo GS-ko razdrem in sestavim kot AK-47 v JNA...miže, z eno sampo...pod vodo... Kmet2 in vidmar j 2
k0ci Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 Verjetno misliš da nekaj prebija na maso-je ˝parazitski tok˝ ? Sam to bi se verejtn poznal že pri merjenju brez luči? pa tud kr orng bi moral prebijat pomoje? ne, to si ti opisal kratek stik oz. po domače kurc-šlus, kjer ti pozitivni pol ˝švasa˝ po masi, če pride do tega ti praviloma tako ali tako varovalka pregori, pri slabi masi pa se pozna samo padec napetosti, to je enako kot bi dal čisto tanek kabel od okvirja do minusa na akumulatorju....lahko se pomeri tudi z ohm-metrom, sonde daš na minus na akumulatorju, drugo pa na okvir (kjer ni barve, kak vijak recimo ali pa navoj), in mislim da ne sme pokazat kaj več kot 0,1ohm
bna Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 ali ima honda cbf 600 letnik 2004 že bencinsko črpalko ali ne ker kolegu zadeva ne vžge sploh . ko daš kontakt ni slišati zvoka črpalke
Leteči Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 A gre še za model z vplinjači??
bna Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 A gre še za model z vplinjači?? da in pa ročni čok
danci1973 Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 da in pa ročni čok Potem najbrž nima električne črpalke, ampak samo podtlačno krmiljen ventil (kot npr. ta na eBay-u).
yamahaxt600 Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 Dejta s kolegom tank dol, pa skozi rorček nalijta bencin, pomagajta si s kakšnim lijakom če vama bo uspelo. In če potem motor vžge, je mogoče membrana fuč. Če seveda drži trditev ki jo je napisal danci1973.
Leteči Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 Če je model z vplinjači potem ima mitsubishijevo črpalko za gorivo katere so na veliko crkovale. Bna kontaktiraj me na PS.......če je hin črpalka jo je možno popraviti.
hajoktejn Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 (popravljeno) Moja hornet je ni mela. Moja cbf tud ne. Za slednjo sicer nism zihr, ampak mislm da je bla letnik 04. Je pa vcas problem jih vzigat, ker jih 123 zazaugas. Svece vn pa bosta vidla. Popravljeno December 31, 2013. Popravil hajoktejn
bna Objavljeno December 31, 2013 Opozori Objavljeno December 31, 2013 to mi je jasno imam horneto svečke sem zamenjal za suhe pa ne vžge so bile 3 popolnoma suhe ena pa zalita
ciciban Objavljeno Januar 5, 2014 Opozori Objavljeno Januar 5, 2014 En vijak me je jezil... pa je stric google najdu v čem je fora. Japonci so do nedavnega delal vijake z križno glavo malo po svoje. EU in US izvijači zato ne nalegajo najlepše v določene vijake in jih posledično uničujejo. JIS in ISO standarda naj bi bila sedaj poenotena, ampak očitno se še vedno najde kak ta star JIS vijak. Vijake na akumulatorskih pokrovih bom zato verjetno kar lepo zamenjal.
Ervin93 Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Mi da lahko nekdo nasvet kako dobit vijak vn z uničenim navojem,(noben izvijač ni dobro nalegal pa ms ga uniču) pri uteži za ročko. Sm razmišku da bi zavrtu not sam se bojim da mi bo utež dol padla del vijaka/navoja pa še zmerom v ročki ostal lp
ciciban Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 verjetno si uničil glavo in ne navoja, če prav razmišljam. Ena varijanta je "svinjski repek". Druga je vrtanje, utež pade dol in potem bo iz balance štrlel vijak brez glave, ki ga z grip kleščami odviješ. Lahko tudi zbrusiš ostanek vijaka in uporabiš nastavljiv ključ. Če imaš prostor lahko zarežeš v glavo vijaka in potem uporabiš udarni izvijač. Je pa še ena top shop možnost. Poseben nastavek za vrtalni stroj. Ervin93 1
Ervin93 Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 verjetno si uničil glavo in ne navoja, če prav razmišljam. Ena varijanta je "svinjski repek". Druga je vrtanje, utež pade dol in potem bo iz balance štrlel vijak brez glave, ki ga z grip kleščami odviješ. Lahko tudi zbrusiš ostanek vijaka in uporabiš nastavljiv ključ. Če imaš prostor lahko zarežeš v glavo vijaka in potem uporabiš udarni izvijač. Je pa še ena top shop možnost. Poseben nastavek za vrtalni stroj. glavo vijaka ja
Nemirni Duh Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Kakšna pa je glava vijaka: raven izvijač, torx, imbus, križna..................... ??? V koliko se ne bo rešilo, se oglasi pri meni in ga bova odvila........... Ervin93 1
Ervin93 Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Kakšna pa je glava vijaka: raven izvijač, torx, imbus, križna..................... ??? V koliko se ne bo rešilo, se oglasi pri meni in ga bova odvila........... križna.
Nemirni Duh Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Potrebno bo uporabiti kakšno kvaliteno orodje ali v najslabšem primeru vrtanje, kot je bilo že svetovano Ervin93 1
dive Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Mi da lahko nekdo nasvet kako dobit vijak vn z uničenim navojem,(noben izvijač ni dobro nalegal pa ms ga uniču) pri uteži za ročko. Sm razmišku da bi zavrtu not sam se bojim da mi bo utež dol padla del vijaka/navoja pa še zmerom v ročki ostal lp Kladivo + majzel + občutek Ervin93 1
ludiluka Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 Imaš dve varianti :1 sveder ki je malenkost večji kot je m šraufa in vrtaš toliko časa tokler ne odpade glava vijaka proč. Snameš utež in nato preostanek vijaka odviješ z grip kleščami Drugi način je da prevrtaš vijak z manjšim svedrom in uporabiš extraktor za vijake () zgleda kot navojni sveder le da ima spiralo. Še prej pa lahko probaš dati šraufenciger na vijak in parkrat udariš s kladivom po šraufencigru in nato probaš odšraufat pa še z wd-jem prej pošpricaj bosa in Ervin93 2
Cartman Objavljeno Januar 6, 2014 Opozori Objavljeno Januar 6, 2014 jaz bi pa snel klipon z motorja, in na oglodano glavo navaril nov vijak, in z njim odšraufal. Ervin93 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se