Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Če samo ENKRAT odklopiš akumulator,ko mašina laufa je CRKNIL usmernik in ta je v reglerju .Nimaš kaj merit kupi nov regler in predno ga montiraš napolni akumulator in ko imaš vse zmontirano izmeri napetost pri ca 3K o/min ti mora polnit ca 12,8-14,5V za natančne podatke poglej v manual.Če z novim reglerjem in polnim akumulatorjem nebo predpisane napetosti potem ti je zgorelo tudi statorsko navitje !

Ps; za vse HOBI mehanike ALTERNATOR se meri,ko mašina laufa z ca 3K o/min  na + in - klemi  V-volte,med  - (minus) klemo in šasijo (gištelom) INDUKTIVNO  A -ampere tako, da akumulator obremeniš z vrtljivim uporom, da pade napetost na 12V in prečitaš vrednost na induktivnem A-metru,če vrtljivega upora nimaš si pomagaš tako,da vklopiš čim več porabnikov,da napetost pade na 12 V in prečitaš vrednosti v A-mperih Podatki-moč alternatorja je večkrat napisana v W-atih tako potem pomnožiš A-mpere z V-olti in dobiš podatke v Watih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, nism vedu da naj bi se regulator uniču če akumulator ni priklopljen, ki avto je imel akumulator v stiku in potem ko smo ga užgali je delal, iz skuterja sm fliknu akumulator vn ko je crknu pa je zadeva še vedno čisto uredu delala, sm pa napisau prej če ima seveda dovol staro svtvar da nima vbrizga in računalnika.

 

Drugače pa, dej na volt metru na izmenično in poglej če ti kakšne špice zazna ali kaj podobnega, iz mojih izkušenj ko je bilo kaj narobe z regulatorjem je voltaža naraščala z obrati ali sos e pojavle neke čudne špice do 100V, (sicer to pti avtu) v prostem teku je bilo cca 12V pri kakšnij 2500 je bilo 13V, pri 5000 obratih pa skoraj 20V in se je pojavila tma u žarnicah  :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če samo ENKRAT odklopiš akumulator,ko mašina laufa je CRKNIL usmernik in ta je v reglerju .Nimaš kaj merit kupi nov regler

 

 

Ne vem zakaj bi kar tako po občutku menjal komponente.....saj niso zastonj.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem zakaj bi kar tako po občutku menjal komponente.....saj niso zastonj.......

Ker tak to delajo 'profiji'... :whistle:

 

Mi, HOBI mehaniki, pa pač premislimo, zmerimo, preizkusimo in popravimo tisto, kar je potrebno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam več primerov takih profičev letno, ko zamenjajo po dva ali celo tri reglerje preden se spravijo iskat vzrok okvare.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mojo GS-ko razdrem in sestavim kot AK-47 v JNA...miže, z eno sampo...pod vodo... :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

 

Verjetno misliš da nekaj prebija na maso-je ˝parazitski tok˝ ? Sam to bi se verejtn poznal že pri merjenju brez luči? pa tud kr orng bi moral prebijat pomoje?

 

ne, to si ti opisal kratek stik oz. po domače kurc-šlus, kjer ti pozitivni pol ˝švasa˝ po masi, če pride do tega ti praviloma tako ali tako varovalka pregori, pri slabi masi pa se pozna samo padec napetosti, to je enako kot bi dal čisto tanek kabel od okvirja do minusa na akumulatorju....lahko se pomeri tudi z ohm-metrom, sonde daš na minus na akumulatorju, drugo pa na okvir (kjer ni barve, kak vijak recimo ali pa navoj), in mislim da ne sme pokazat kaj več kot 0,1ohm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali ima honda cbf 600 letnik 2004 že bencinsko črpalko ali ne ker kolegu zadeva ne vžge sploh .

 

ko daš kontakt ni slišati zvoka črpalke 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejta s kolegom tank dol, pa skozi rorček nalijta bencin, pomagajta si s kakšnim lijakom če vama bo uspelo. In če potem motor vžge, je mogoče membrana fuč. Če seveda drži trditev ki jo je napisal danci1973.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je model z vplinjači potem ima mitsubishijevo črpalko za gorivo katere so na veliko crkovale. Bna kontaktiraj me na PS.......če je hin črpalka jo je možno popraviti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moja hornet je ni mela. Moja cbf tud ne. Za slednjo sicer nism zihr, ampak mislm da je bla letnik 04. Je pa vcas problem jih vzigat, ker jih 123 zazaugas. Svece vn pa bosta vidla.

Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

En vijak me je jezil... pa je stric google najdu v čem je fora. Japonci so do nedavnega delal vijake z križno glavo malo po svoje. EU in US izvijači zato ne nalegajo najlepše v določene vijake in jih posledično uničujejo. JIS in ISO standarda naj bi bila sedaj poenotena, ampak očitno se še vedno najde kak ta star JIS vijak. Vijake na akumulatorskih pokrovih bom zato verjetno kar lepo zamenjal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi da lahko nekdo nasvet kako dobit vijak vn z uničenim navojem,(noben izvijač ni dobro nalegal pa ms ga uniču) pri uteži za ročko. Sm razmišku da bi zavrtu not sam se bojim da mi bo utež dol padla del vijaka/navoja pa še zmerom v ročki ostal

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno si uničil glavo in ne navoja, če prav razmišljam. Ena varijanta je "svinjski repek". Druga je vrtanje, utež pade dol in potem bo iz balance štrlel vijak brez glave, ki ga z grip kleščami odviješ. Lahko tudi zbrusiš ostanek vijaka in uporabiš nastavljiv ključ. Če imaš prostor lahko zarežeš v glavo vijaka in potem uporabiš udarni izvijač. Je pa še ena top shop možnost. Poseben nastavek za vrtalni stroj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

verjetno si uničil glavo in ne navoja, če prav razmišljam. Ena varijanta je "svinjski repek". Druga je vrtanje, utež pade dol in potem bo iz balance štrlel vijak brez glave, ki ga z grip kleščami odviješ. Lahko tudi zbrusiš ostanek vijaka in uporabiš nastavljiv ključ. Če imaš prostor lahko zarežeš v glavo vijaka in potem uporabiš udarni izvijač. Je pa še ena top shop možnost. Poseben nastavek za vrtalni stroj.

glavo vijaka ja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je glava vijaka: raven izvijač, torx, imbus, križna..................... ???

V koliko se ne bo rešilo, se oglasi pri meni in ga bova odvila...........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna pa je glava vijaka: raven izvijač, torx, imbus, križna..................... ???

V koliko se ne bo rešilo, se oglasi pri meni in ga bova odvila...........

križna. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potrebno bo uporabiti kakšno kvaliteno orodje ali v najslabšem primeru vrtanje, kot je bilo že svetovano

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi da lahko nekdo nasvet kako dobit vijak vn z uničenim navojem,(noben izvijač ni dobro nalegal pa ms ga uniču) pri uteži za ročko. Sm razmišku da bi zavrtu not sam se bojim da mi bo utež dol padla del vijaka/navoja pa še zmerom v ročki ostal

 

lp

Kladivo + majzel + občutek

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imaš dve varianti :1 sveder ki je malenkost večji kot je m šraufa in vrtaš toliko časa tokler ne odpade glava vijaka proč. Snameš utež in nato preostanek vijaka odviješ z grip kleščami  Drugi način je da prevrtaš vijak z manjšim svedrom in uporabiš extraktor za vijake () zgleda kot navojni sveder le da ima spiralo.

 

Še prej pa lahko probaš dati šraufenciger na vijak in parkrat udariš s kladivom po šraufencigru in nato probaš odšraufat pa še z wd-jem prej pošpricaj

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!