sayo Objavljeno Januar 9, 2014 Opozori Objavljeno Januar 9, 2014 Dokler se ne čutjo z nohtom je po mojih izkušnjah ok, ampak če so že narazen nč ne škod če se jih spolira. Je pa to, kot rečeno, indikator izrabljenih puš do česar ponavadi pride, ker ljudje ne menjajo olja v vilicah. Če so pa globlje rise pa ja-z vodobrusnim cca 1000-2000 previdno prečno zbrusit pa po možnosti spolirat. Pri tem pa pazt, da se ne pobere preveč materiala ker potem so cevi za v smeti Pa obvezno menjat puše (ki jih je kr jeba dobit) ker čene bodo po par 1000 km cevi spet ˝risaste˝ pa še naprej bodo puščale. Teleskope vilic je treba tud čistit in včasih pošpricat z silikonskim sprejom, svinarijo ki se nabere za zgornjim semeringom ki se vidi pa odstraniš z tanko plastično folijo ki jo porineš med semering in teleskop
Whitee Objavljeno Januar 9, 2014 Opozori Objavljeno Januar 9, 2014 Bom enkrat proti spomladi peljal nazaj k mehaniku, saj bi doma delal, samo kaj ko nimam pravega orodja.
Ervin93 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Pač ker sem imel pri vsakem motorju do sedaj težave z ogledali da ko sem ga razpru in nato zapru da se je vijak odvil in ogledalo postalo mlahavo in nimam ponovne želje pred vsako vožnjo vijaka zategovati sem se odločil in vijak namazal z rdečim loctite (modra tekočina) v upanju da se vijak ne bo zopet odvijal. Ali sem ravnal pravilno ali obstaja kakšna druga rešitev?
Ervin93 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Vzmetna podložka mogoče . sej maš to v mislih ane? to ne pride v poštev ker morta nalegat v ogledalo dve navadni podložki (je prau nrjen tko da se točno podložka usede noter in ni nič placa vmes.) drugače ne sede noter. No sej bom jutr sprobu če je lepilo opravu svoje delo.
macak333 Objavljeno Januar 14, 2014 Opozori Objavljeno Januar 14, 2014 Ja to sm mislu. Če ne gre, mogoče varovalna matica, tista k ma plastiko/gumo na koncu navoja.
Kmet2 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Mačak mi tem maticam pravimo Avionske matice.Ervin,mogoče bi pa eno podložko ki nalega zamenjal z eno vzmetno!Drugače pa lepilo dela na KTM, preverjeno,tako da mislim da bo tudi tebi
KNNMS Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Pač ker sem imel pri vsakem motorju do sedaj težave z ogledali da ko sem ga razpru in nato zapru da se je vijak odvil in ogledalo postalo mlahavo in nimam ponovne želje pred vsako vožnjo vijaka zategovati sem se odločil in vijak namazal z rdečim loctite (modra tekočina) v upanju da se vijak ne bo zopet odvijal. Ali sem ravnal pravilno ali obstaja kakšna druga rešitev? Pri meni deluje ok tudi Kemiskol od Kemisa :yes:. http://ss1.spletnik.si/4_4/000/000/28a/e03/kemisKOL-varovala-1.png LP
Ervin93 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Eto sm sprobu in se ni izslo z lepilom. je popustil po parih odpiranj/zapiranj ogledala. Sm pa potem resu zadevo z gumjastimi podlozkami in zaenkrat deluje kot treba.
KNNMS Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Eto sm sprobu in se ni izslo z lepilom. je popustil po parih odpiranj/zapiranj ogledala. Sm pa potem resu zadevo z gumjastimi podlozkami in zaenkrat deluje kot treba. Ajaaa nisem čisto razumel tvoje zadeve... Ti večkrat premikaš ogledala. Jaz sem mislil da vijak zalepiš in fiksiraš ogledalo da se ne zmika. LP
Ervin93 Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) Ajaaa nisem čisto razumel tvoje zadeve... Ti večkrat premikaš ogledala. Jaz sem mislil da vijak zalepiš in fiksiraš ogledalo da se ne zmika. LP Jp. Ma vedno so tiste matice zagrable vijak in ga vrtele vsakič ko sm ogledalo premaknu. Te gumjaste dihtunge pa lepo drsijo in je vijak pri miru. Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Ervin93
Bremzer Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Mačak mi tem maticam pravimo Avionske matice.Ervin,mogoče bi pa eno podložko ki nalega zamenjal z eno vzmetno!Drugače pa lepilo dela na KTM, preverjeno,tako da mislim da bo tudi tebi Te bom mal popravil,tem maticam se reče po slovensko SAMOVAROVALNE ali po Nemško selbstgeziherte ! Kmet2 1
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) Ali je zahebana menjava auspuha? Na skuterju. Namreč danes sem se spravil menjat valjčke, pa je variomat še odprt in bi zraven menjal še auspuh. Če je dosti podobno temu? http://www.youtube.com/watch?v=2j8JVcAYaMk Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Urke Zakelinho
Fiat Barchetta Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Vsak skuter ima drugace, tako da na splosno ne mores govorit ce je zajebana menjava. Na Kymcotu sta samo dva šraufa in je cist lahko za odsraufat, za Speedfighta ne vem. Ce mas kaksno sliko od kje mas auspuh speljan pa to, ti mogoce lahko kej vec napisem.
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Sem šel zdejle slikat https://www.dropbox.com/sh/8n8hpyj41z7wed8/WZpQ32jiyc
smasher Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 sej a ne vidiš vijakov? tam na uni ploščici ki drži lonc vidim enega mogoče je malo nižje še en in 2 sta na bloku kjer pobere izpušne pline iz mootrja. Urke Zakelinho 1
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) aja o bed sem neumen ... tisti velik lonec moram gor pustit ane ojoj, what was I thinking ... Ampak po tehle slikah vidim kako grdo je ohranjen za 10 let starega skuterja ... joj PS : Sej sm že malce googlal, ampak kakšne valjčke naj dam za LeoVince ZX? Če ne drugega, bom dal 6.5g. PS2 : Kako lahko spucam auspuh? Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Urke Zakelinho
Fiat Barchetta Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) aja o bed sem neumen ... tisti velik lonec moram gor pustit ane ojoj, what was I thinking ... Ampak po tehle slikah vidim kako grdo je ohranjen za 10 let starega skuterja ... joj PS : Sej sm že malce googlal, ampak kakšne valjčke naj dam za LeoVince ZX? Če ne drugega, bom dal 6.5g. PS2 : Kako lahko spucam auspuh? 'a' srauf moras odsraufat, pa pri 'b' mas verjetno se dva sraufa, ampak se mi zdi, da bos zelo tezko zraven prisel. Najbolje, da odpres prtljaznik pod zicem in das tisto plastiko ven, pa bos verjetno lazje prisel do obeh 'b' sraufov. http:// Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Fiat Barchetta
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Takoj ko si mi stvari razložil, sem šel v garažo štimat In uspelo mi je Zamenjal auspuh za ZX, notri dal 6.5 ali 6.7g valjčke in stvarca ŠIBA! Lepe pospeške ima, odličen zvok! Ponosen sem To je bil moj prvi resnejši poseg v skuter ali avto ipd. Mogu ceu zic dat dol za menjavo auspuha ... pa še takrat sem komi odvil. Dobro da imam micene rokice. trebor 1
Fiat Barchetta Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 Takoj ko si mi stvari razložil, sem šel v garažo štimat In uspelo mi je Zamenjal auspuh za ZX, notri dal 6.5 ali 6.7g valjčke in stvarca ŠIBA! Lepe pospeške ima, odličen zvok! Ponosen sem To je bil moj prvi resnejši poseg v skuter ali avto ipd. Mogu ceu zic dat dol za menjavo auspuha ... pa še takrat sem komi odvil. Dobro da imam micene rokice. Razložila* :grim No, me veseli, da sem dosti nazorno povedala:) Bostjan L in trebor 2
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 15, 2014 Opozori Objavljeno Januar 15, 2014 (popravljeno) Ojoj, treba bo resno gledat pod profil kdo je fant in kdo dekle Imam pa še eno vprašanje : Ta vijak na sliki ... malce je že slab, tist obroček za pritrditev ne prime več dobro in je možnost da bo padlo dol ... kje bi to dobil, koliko bi stalo, lahko doma to naredim? Da ni to slučajno glavna gred ... Popravljeno Januar 15, 2014. Popravil Urke Zakelinho
Collat3ral Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Ojoj, treba bo resno gledat pod profil kdo je fant in kdo dekle Imam pa še eno vprašanje : Ta vijak na sliki ... malce je že slab, tist obroček za pritrditev ne prime več dobro in je možnost da bo padlo dol ... kje bi to dobil, koliko bi stalo, lahko doma to naredim? Da ni to slučajno glavna gred ... Ta navoj je na glavni gredi. Prvo preveri navoj na matici, da ni tisti obrabljen, preden se spuščaš v menjavo gredi.
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Sej to k matica je ok, ta navoj je pa ze v kurcu. Ampak menjava gredi ... zdejle ko grem na nov motor ... 100€ ... ne splaca se. A se bi dalo matico got zalepit? Samo potem se je ne bi dalo vec dol dati, kajne? Ce bi uporabil neko lepilo z visoko vezivnostjo.
smasher Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 si 100% da tut če daš novo matico ne bo bolše? Jst bi poskusu z novo matico ker če je navoj znucan je matica tut vrjetno malo (in če ti za amtico ostane še kaj navoja poskusi dodat še eno). Ne vem kakšne sile prenaša ta vijak bočno obstajao dvokomponentna lepila s katerim lepijo avte praktično skipaj pa tudi niso poceni. (lahko malo pobrskaš po kakšnem bauhausu če majo samo bo tuba primernega lepila spet tam 30-40€ in nikoli več ne boš moral odvit matice. ČE bočne sile niso pretirane lahko urežeš eno dimenzijo ožji navoj in daš 2 matici (če gresta).
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Matica ima še lepe linije, vijak od gredi pa že bolj slabo prime. Zdrajsane linije ima in slab oprijem. Zjutraj sem kupil neko lepilo za kovine, ki je proti tresenju in ima baje dobro vezivnost. Prav za vijake in matice naj bi bil. Odštel sem slabih 10€, bom vidu kako se bo kaj odneslo. Zdaj bom pustil kakšno uro, dve pri miru. Placa pa ni za dve matici. Komaj je dovolj za to matico, razen če bi dve polovični matici? Ampak ali bi to sploh koristilo?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se