macak333 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Zmeri ti ostane možnost, da matico zategneš in privariš. Samo naslednjič boš mogu menjat celo gred. Kolega je imel na Gileri podoben problem in sva na koncu kr privarila matico. Tako jo je vozil 1 let in prodal, s tem da so navoji bili tok uničeni, da sploh nisi mogu zategnit na predpisan moment. Pa ta metoda z dvemi maticami ne vem če bo šla, ker običajno so to neki čudni navoji, lahko pa da se motim.
smasher Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 ja ponavadi imajo take zadeve nek fini navoj, učasih colski, kakšen pa je fi osi, kaj če bi urezal metrični navoj in dal samozatezno matico al pa kaj pdobnega, samo potem zgubi par milimetrov debeline, ne vem koliko je os predimenzjonirana.
macak333 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Pomoje če se ureže navoj ni problema, sam kakšno podložko bi blo treba dati, ker itak tok pa spet ne pritiska na vijak, da bi potrgalo navoje. Edino zoprno je vrezat navoj, ker si omejen s prostorom.
Bremzer Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Matica ima še lepe linije, vijak od gredi pa že bolj slabo prime. Zdrajsane linije ima in slab oprijem. Zjutraj sem kupil neko lepilo za kovine, ki je proti tresenju in ima baje dobro vezivnost. Prav za vijake in matice naj bi bil. Odštel sem slabih 10€, bom vidu kako se bo kaj odneslo. Zdaj bom pustil kakšno uro, dve pri miru. Placa pa ni za dve matici. Komaj je dovolj za to matico, razen če bi dve polovični matici? Ampak ali bi to sploh koristilo? To se da popravit samo se obrni na dobrega mahanika ! Navoj, če je zdaj npr.10X1,5 mm se popili z pilo za navoje na 9X1,5 in daš zdrejat tako matico z navojem 9X1,5 mm sploh ni nujno, da se za toliko popili lahko npr, popiliš samo na 9,5X1,5 mm in korak ostane enak matica pa je malo manjša in tako popravljeno je za vedno! Nikakor pa ne uporabljaj kako lepilo ali celo švasat saj vse skipaj dokraja uničiš ! yamahaxt600 1
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Ampak ali se ne bo potem tisto "kolo" z zobniki znotraj variomata grdo premikalo po tem vijaku?
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 Sorry za double post. Zdej sem dal nek zelo tanek bel trak okoli matice in sem sprobal motor in 1km je dobro opravil. Sem ga potisnil tudi na večje obrate. Upam da ni samo začasno tole. Me pa zanima ali se bi dalo kako utišat tega LeoVince ZX? Ker zvok je ubijalski, ampak zelo glasen. Zdejle sem se bal da bom cele Jarše prebudil ...
trojan69 Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) Teflonski trak pomoje ni neko trajno popravilo-v osnovi je namenjen predvsem tesnjenju spojev (vodovodnih itd. .) cevi. MOgoče bi se dalo navoj popravit oz vrezat novega. https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCwQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3D8ZP9m1z7o9k&ei=HlTYUs2fLJLCygOxkYC4Aw&usg=AFQjCNEVJlT9cAEdbQ1yay4aCygzD8WMBQ&sig2=9fOuTvMKk4t9ql11zljyzA https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CDEQtwIwAA&url=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%3DGxhpNkkKxaQ&ei=clTYUo2uNaOWywPI-4HQBQ&usg=AFQjCNE9hBnQBwm5O2wfBPbvvGxck992rg&sig2=Lm3ezqjYTe6iTktanOCbIg Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil trojan69
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 haha, treba se je znajdt hec To pa ne vem če se bi spravil delat. Oziroma to bom že nekako poštimal, zvok me zdej skrbi... ne vem zakaj sem šel sploh menjat ... no ja, zdej razen na začetku ko rabi ene 5sec postopnega gasa da spelje, lepo zelo potem teče. Zadovoljen. Silencerji pa tudi vidim da so kar po 50€+ na netu ...
smasher Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) kaj un pokrou drži gor kakšn posebn zatič al samo matica? ki jst sm mislu kr na roke pa če gre gor m12 al pa m10 je pomje dost močno pa še matice boš meu zmiri na voljo Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil smasher
Urke Zakelinho Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 "pokrov" oziroma zobnike drži matica skupaj. In če matica popusti, potem gre skuter v prazno ko dam gas. Zato more to na hard držat. ummm, kaj je to za ena naprava (m10/12)? haha
smasher Objavljeno Januar 16, 2014 Opozori Objavljeno Januar 16, 2014 (popravljeno) no, uzemi šubler, po slovensko kljunasto merilo (slika spodaj) če ga še nimaš ga kupi stane manj kot 10€ in ti bo večkrat v življenju prišel prav. lahko tut z metrom poskusiš mal na uč zmirt kolk je debela osovina in M10 pomeni da je debelina vijaka ali navojne palice 10mm, to so navoji po DIN standardu. (navadni vijaki in matice ki jih kupiš u merkurju) Osovine, cevi, tudi osi na kolesih imajo colske navoje, to je druga stvar dam je pa merilo kolko je dolg korak....(o tem ti bo kdo drug bolše povedau jst nimam ne stružnice in nimam nobenga kolega strugarja) poskušam zmiri use rešit po DIN standardu. ps: v Sloveniji smo uglaunem poznali dva standarda JUS in DIN (jus je jugoslovanski standard), za večino strojnih stvari po europi se na koncu uporabljajo DIN standardi, to so standardi ki so pomagali da je nemčija postala industrijska velesile med svetovnima vojnama, ker so pogruntali da za masovno proizvodnjo rabjo standarde da bo šrauf narjen u mingnu pasau na matico narjeno v nirbergu, in ker so bli prvi in uspeši v tem so se njihovi standardi prjeli DIN okrajšava pomeni: Deutsches Institut für Normung Popravljeno Januar 16, 2014. Popravil smasher Cofko Cof, Kmet2, DXR16 in 2 others 5
tomash Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 Problem! BMW R80 RT (1986) ob zagonu se motor samo matra, zažene pa ne. Skoraj verjetno napaka na zaganjaču. Akumulator OK, če poizkusim zagnati z odvitimi svečkami motor zaganja, drugače pa samo zelo težko zaganja. Kakšen predlog, ali pa če mogoče kdo pozna kakšnega strokovnjaka za zaganjače.lp
Bremzer Objavljeno Januar 18, 2014 Opozori Objavljeno Januar 18, 2014 Problem! BMW R80 RT (1986) ob zagonu se motor samo matra, zažene pa ne. Skoraj verjetno napaka na zaganjaču. Akumulator OK, če poizkusim zagnati z odvitimi svečkami motor zaganja, drugače pa samo zelo težko zaganja. Kakšen predlog, ali pa če mogoče kdo pozna kakšnega strokovnjaka za zaganjače.lp Če mi ga pošlješ po pošti ti ga obnovim imam pa tudi že obnovljenga za več info PM ali GSM imaš ga v avtarju.. Lp Avtoelektrikar Peter
Kmet2 Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 Če odvijačiš svečke je logično da bo normalno vrtel saj ni kompresije ,vseeno bi prej probal priklopit še kleme na aku in poskusil znova! BMW F650CS ali GS(rotax) nisi vžgal če aku res ni bil v odličnem stanju.Je vrtel s težavo sam vžgal pa ni,se mi zdi da opisuješ podobno težavo! matija1234 1
Bremzer Objavljeno Januar 19, 2014 Opozori Objavljeno Januar 19, 2014 Če odvijačiš svečke je logično da bo normalno vrtel saj ni kompresije ,vseeno bi prej probal priklopit še kleme na aku in poskusil znova! BMW F650CS ali GS(rotax) nisi vžgal če aku res ni bil v odličnem stanju.Je vrtel s težavo sam vžgal pa ni,se mi zdi da opisuješ podobno težavo! Predno ga dokraja uniči je bolje zaganjač pregledat ker, če je Valeo zaganjač se rad odlima magnet na statorju in rotor drsa po magnetu zato vrti prešvioh in vsak poizkus z močnejšim akumulatorje samo UNIČI rotor !
alenn46 Objavljeno Januar 21, 2014 Opozori Objavljeno Januar 21, 2014 Kupim rabljen števec za Yamaho R6, letnik 2006-2007.
zanski18 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Rabim pomoc, in sicer glede stevca. Nemorem ga nikakor nastavit (pri 20kmh kaze nekje 28kmh, pri 50 pa vcasih 35 ali pa 55) Navodil nimam. Na sliki se vidi meni, obseg je dober, kaj pa pomenijo tiste oznake (35P,...) Gre se pa za motor znamke hm derapage
macak333 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Po italjansko je obseg perimetro, tako da mogoče to črka "P" pomeni.
zanski18 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Obseg cesa? Ker obseg kolesa je ono na desnem, z malimi stevilkqmi.
zanski18 Objavljeno Januar 24, 2014 Opozori Objavljeno Januar 24, 2014 Saj jaz tud ne, zato pa vprasam:D ce ma kdo tudi to "opcijo" teh oznak, ce lahko v manualu pogleda?
MKast Objavljeno Februar 3, 2014 Opozori Objavljeno Februar 3, 2014 Zdravo! Ko nalahko privijem gas ročko, mi pri 1500 obratih nekaj klikne (slišati je približno tako, kot bi se preklopil kak rele). To se zgodi ob dodajanju gasa ko je motor v leru in na štendru, kakor tudi pri lahnem speljevanju. Če speljem z večjim dodajanjem gasa tega zvoka ni slišati (lahko da ne poči ali pa ga preglasi mašina, ne vem). Ali je to normalno ali ne in pa kaj bi lahko bil razlog? Gre pa za Hondo VFR 800A 2007 letnik. Za odgovore se vnaprej zahvaljujem, lp
tomash Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Nov problem. Bmw r80rt letnik 1992. Ali se lahko navadni svinceni akomulator 30 Ah zamenja z gelastim 18 Ah?
smasher Objavljeno Februar 5, 2014 Opozori Objavljeno Februar 5, 2014 Uprašanje je zagonski tok? sicer tehnologija novega gel akumulatorja je boljša od tistih ki si bili leta 92.. preveri specifikacije. lahko ti ga tudi preveč agresivno polni. LP
tomash Objavljeno Februar 6, 2014 Opozori Objavljeno Februar 6, 2014 Uprašanje je zagonski tok? sicer tehnologija novega gel akumulatorja je boljša od tistih ki si bili leta 92.. preveri specifikacije. lahko ti ga tudi preveč agresivno polni. LP zamenjal bi ga zato, da bi imel manjši akumulator, gre za predelavo. Itak moram kupit nov akumulator, pa bi sedaj vzel manjšega, če bo šlo.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se