Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Uprašanje je zagonski tok? sicer tehnologija novega gel akumulatorja je boljša od tistih ki si bili leta 92.. preveri specifikacije. lahko ti ga tudi preveč agresivno polni.

LP

zamenjal bi ga zato, da bi imel manjši akumulator, gre za predelavo. Itak moram kupit nov akumulator, pa bi sedaj vzel manjšega, če bo šlo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zamenjal bi ga zato, da bi imel manjši akumulator, gre za predelavo. Itak moram kupit nov akumulator, pa bi sedaj vzel manjšega, če bo šlo.

To ne gre Ah nesmeš zmanjšat kvečemu jih lahko povečaš !

Ali je gel ali kislinski nima nikakršnega vpliva na moč akumulator ! Gelov je dražji od kislinskega je pa bolši,ker ne izpušča nikakršnih hlapov in v slučaju poškodbe -padca se ne razlije ! !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...ze lepi cajt iscem po forumih in googlu kje povsod je detuniran GSR 600 saj je v osnovi identicen agregat od gsxr 600 k4 le da ima 20 konjev manj....razmišljal sem da je v racunalniku....ampak po mojem verjetno ni dovolj da bi menjal le ECU saj so pomoje potem se druge finte glede vbrizga in vsega....ima kdo kaksen nasvet....ker mi manjka se ravno enih 20 ps, ker drugace je motor odlicen...hvala za vsak odgovor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne vem točno, ampak po moje ne more biti drugačen samo ECU. Ta mora biti prilagojen vsemu 'hardware-u' v motorju ter skrbi da le ta deluje optimalno. Torej, usklajuje vse senzorje in ostale parametre v motorju.

Najbrž je drugačna odmična gred, ponavadi je pri nakedih tako. To pomeni drugačen način delovanja motorja oz. podajanja moči oz. navora, tudi poraba goriva je npr. lahko zmanjšana. Agregat je prilagojen vožnji, kateri je naked namenjen, po domače povedano.

Popravljeno . Popravil dive
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdravo...ze lepi cajt iscem po forumih in googlu kje povsod je detuniran GSR 600 saj je v osnovi identicen agregat od gsxr 600 k4 le da ima 20 konjev manj....razmišljal sem da je v racunalniku....ampak po mojem verjetno ni dovolj da bi menjal le ECU saj so pomoje potem se druge finte glede vbrizga in vsega....ima kdo kaksen nasvet....ker mi manjka se ravno enih 20 ps, ker drugace je motor odlicen...hvala za vsak odgovor

Mašina je drugačna (odmične, glava, blok, bati, ojnice, menjalnik, manjše spremembe na sklopki, itd), throttle bodies, ECU,..napeljava. Po kataloških mata pa isto glavno gred in generator, tako da mislim, da si s tem ravno ni za pomagat. Lahko pa da so določene spremembe relativno minimalne, in bi se dalo npr dele agregata GSXR vgraditi v GSR.

Če ti manjka samo 20 konjev presedlaj na GSR 750. Bo precej ceneje kot taka predelava.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hvala za odgovore....se pravi je to kr zapleten postopek...dobr vsaj iskal vec nebom kak resit to...drgc pa ce bi kupil drug motor bi imel vsaj 150 konjev...sam finance niso roznate :)...naslednjo sezono pride;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..ker mi manjka se ravno enih 20 ps, 

Nabavi se 1000ccm ali več, pa ne bo manjkalo nič ........................... mogoče bi še kje našel menjavo za vašega

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prehitro pohvalil svojo prduljo ... ah, pa tako srečen sem bil.

Torej, ko sem prišel iz Logatca domov, ugasnem motor, grem jest, pridem dol, grem na šiht. Po nekje 500m mi nekaj dokaj močno poči v auspuhu oziroma v predelu auspuha, ampak motor je šel še naprej ... skora. Zmanjšal je hitrost na 25-30km/h pa nekaj ga je zaviralo, ni mogu več potegn ubožec.

Grem na šiht, 8ur kasneje pržgem skuter, se peljem s temi 30km/h ene 100m nakar mi crkne. Čisto. Ga probam pržgat z ključem, nič. Ga probam s pedalkami, nič. Sm ga moral gnat domov #yolo

Kaj bi lahko bilo narobe? Auspuh šel v qurac?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prehitro pohvalil svojo prduljo ... ah, pa tako srečen sem bil.

Torej, ko sem prišel iz Logatca domov, ugasnem motor, grem jest, pridem dol, grem na šiht. Po nekje 500m mi nekaj dokaj močno poči v auspuhu oziroma v predelu auspuha, ampak motor je šel še naprej ... skora. Zmanjšal je hitrost na 25-30km/h pa nekaj ga je zaviralo, ni mogu več potegn ubožec.

Grem na šiht, 8ur kasneje pržgem skuter, se peljem s temi 30km/h ene 100m nakar mi crkne. Čisto. Ga probam pržgat z ključem, nič. Ga probam s pedalkami, nič. Sm ga moral gnat domov #yolo

Kaj bi lahko bilo narobe? Auspuh šel v qurac?

Če ga le moreš ga pelji nazaj kjer si ga kupil ! Šla je mašina v ku..ac in ne auspuh  !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ga le moreš ga pelji nazaj kjer si ga kupil ! Šla je mašina v ku..ac in ne auspuh  !

Ni rečen, ne uči krive vere.

Za začetek dej svečko ven in poglej kakšna je, ter če lahko prideš z led svetilko zraven (mobi) poglej v cilinder če se vidijo kakšni opilki. Pa glede na to da si menjal valjčke dej pokrov dol pa še tam poglej, če je kej napačnega. Pa itak standardne stvari če, da iskro, če ma kompresijo itd. Če je mašina šla v res v q... potem pa maš res lahka kr velik strošek (gred, cilinder, bat...), sam jaz te ne bom strašil, orodje v roke pa se mal umazat in stvar zrihtat :OK:.

Ali pa ga odpelji do najbližjega serviserja pa ti ga bodo oni zrihtal v zameno za € :D.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, ce je cela masina sla, ga bom za par evra prodal po delih. Ne bom se vec je.bal s tem. Cez vikend imam cas, bom se spet spravil ga malce odpirat.

Problem je ker vecino stvari se nisem nikoli pocel. Ampak vse je enkrat prvic.

Koliko pa bi me prisel recimo en pregled al kako nej temu recem? Ker v ta skuter ne mislim vec prevec vlagat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kompresijo brez orodja težko izmeriš...
Lepo se vidi notranjost cilindra če vzameš auspuh dol, pa počasi obračaš kurbl da pride bat v SMT.

Edit:
Če jo misliš za par € prodati, potem vseeno le izkoristi to možnost in se loti šraufanja - tako kot si rekel, enkrat moraš začeti.
Ni pa težko - tudi sam sem iz 0 se spravil menjat cilinder, bat, pa je potem delalo brez problema - se dobi dosti načrtov na netu in se da.

Popravljeno . Popravil _Fingi_
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma kompresijo brez orodja težko izmeriš...

Lepo se vidi notranjost cilindra če vzameš auspuh dol, pa počasi obračaš kurbl da pride bat v SMT.

Edit:

Če jo misliš za par € prodati, potem vseeno le izkoristi to možnost in se loti šraufanja - tako kot si rekel, enkrat moraš začeti.

Ni pa težko - tudi sam sem iz 0 se spravil menjat cilinder, bat, pa je potem delalo brez problema - se dobi dosti načrtov na netu in se da.

Sej je ne rabi merit, samo pogledat če jo ma t.j. prst kjer je svečka in če čutiš pritisk pol upanje ostaja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Okej, popoldne grem malce stimat tole. Mi ne da miru.

Bom dal par neumnih vprasanj se do takrat :

1.)Kaksna mora biti svecka, da vem da se lepo deluje.

2.)Ko dam auspuh dol lahko prizgem motor?

3.)Zdej bate ne vem a bom vidu ce dam samo sedez dol, ampak ko jih bom enkrat mel na dosegu moram kaj narest z njimi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter pelji na en zaupanja vreden servis, kjer bodo takoj ugotovili napako. Ko bo postavljena diagnostika, boš tudi zvedel morebiten strošek popravila. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ni kaj z elektriko narobe, ponavadi takrat poči kaj. Če zariba, se naenkrat ustavi. Imaš to 2taktni ali 4taktni motor?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skuter pelji na en zaupanja vreden servis, kjer bodo takoj ugotovili napako. Ko bo postavljena diagnostika, boš tudi zvedel morebiten strošek popravila. 

Kjer mu bodo za "diagnostiko" računal isto kot če bi jim ga pustil na popravilu

1.Poglej če sploh da iskro, mora pa bit rjave barve.

2.Lahko, sam se bo drlo :).

3.Nič ne rabiš z njimi delat, sam kot sm reku poglej da se ne vidijo kakšni opilki v cilindru ali mogoče tudi na svečki

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na to da možakar sprašuje če bo videl bate ko bo snel sedež..............ja servis......definitivno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči pwnd me :) Lej, jst sm bom za racunalniske stvari, kot pa mehaniko. Te neumne stvari vprasam, da mi jih naslednjic ne bo treba, da se probam resiti stroska in da se kej iz tega naucim.

Zato prosim, vzdrzi se takih komentarjev naslednjic. Hvala.

Motor je 2T, servis pa ... razen tega na letaliski ne poznam nobenega. Ta pa ni ravno najbolj strokoven za skuterje.

Popravljeno . Popravil Urke Zakelinho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Urke ne posluš jih,ti se kar uči :OK:

 

P.S. sam moreš si pa kupit še en scooter da se boš lohk vozu :lol:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Leteči pwnd me :) Lej, jst sm bom za racunalniske stvari, kot pa mehaniko. Te neumne stvari vprasam, da mi jih naslednjic ne bo treba, da se probam resiti stroska in da se kej iz tega naucim.

Zato prosim, vzdrzi se takih komentarjev naslednjic. Hvala.

Motor je 2T, servis pa ... razen tega na letaliski ne poznam nobenega. Ta pa ni ravno najbolj strokoven za skuterje.

 

Najprej poskusi z novo, pravilno nastavljeno svečko. Če še ne bo vžgal in bo svečka suha je zamašen vplinjač ali je šla črpalka goriva. Če bo svečka mokra in mastna, preveri filter zraka.

Če je vse to v redu, je pri takih simptomih običajno kriva elektronika. Včasih tudi kabel svečke s kapico.

Je pa še nekaj drugih možnosti, predvsem pri rabljenih mopedih, ko ne veš kaj vse je prejšnji lastnik ušpičil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svečka je suha. Zgoraj je čisto bela, je pa pravilno nastavljena. Sem jo odvil in nazaj priklopil.
Torej, vrti se v prazno. Akumulator torej dela, glede na to da mu da zagon?

Prilagam video, če kaj pomaga (električni vžig) :

http://www.youtube.com/watch?v=hOKxELJse18&feature=youtu.be
Oprostite za vertikalen video. Umazana tla pa nisem položil mobitela potem ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če imaš iskro na svečki in je ta suha, pomeni, da ne dobi goriva.

Ko vrtiš motor, mora biti navoj svečke stalno v stiku z maso, da ne poškoduješ elektronike!

Preveri, če gorivo pride do vplinjača. Če pride, preveri še vplinjač tako, da oviješ bel časopisni papir okoli prsta in ga vtakneš v odprtino svečke ter zavrtiš motor.

Če se papir ovlaži in diši po benzinu, pomeni, da je tudi vplinjač OK. Glede nq to, da je svečka suha, bi moral biti tudi papir.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekaj je narobe z dovodom goriva ali zraka, zaliva svečko.
Prižgem skuter, počasi na gas .. ga pustim nekaj časa na malih obratih, čim sem dal na več obratov ga je motor crknil.

Kako preverim če pride gorivo do vplinjača?
Grem probat še tole s časopisom.

Popravljeno . Popravil Urke Zakelinho
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!