zanski18 Objavljeno Februar 25, 2014 Opozori Objavljeno Februar 25, 2014 Glede te plasticne ploscice nevem, jaz sem resil tako da sem tipalo (stikalo) menjal in je delovalo pol. Poglej ce ni kaka zica pretrgana v stikalu ali pa tudi izven. Glede onega sem mislo da obrni ta kontakt (ce ti je prej dobro delal) glih kontra, po logiki bi moglo bit pol stikalo tud kontra
zanski18 Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 S cim pobarvat izpuh? Sprej res drzi, ampak ni odporen na praske, itd. Do sedaj je bil (mislim da) pocinkan? Rabim pa neko res dobro idejo (rihta se endurca) in nocem da se poznajo praskice ze po prvi voznji. Hvala za pomoc, lp
danci1973 Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 Idealna varianta je keramični nanos ('ceramic coat', npr. http://www.jet-hot.com/ ali http://www.zircotec.com/)... Ampak najbrž se s tem v Sloveniji nihče ne bavi.
Whitee Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Glede ne delovanja smernikov. Očitno sem pri razstavljanju vsega še po nesreči odklopil konektor, ki pelje v glavno ožičenje, tako da sedaj dela. Tudi hupa sedaj dela, sem samo malo pošprical lote z wd-40.
Urke Zakelinho Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Torej skuter sem dal v oskrbo sosedu mehaniku, ampak sem ga gledal pri razdiranju cilindra in vsega drugega razen glavne gredi. Ne, dobro da nisem šel jaz razstavljat. Po treh urah je bilo vse ok. Cilinder, bati, tesnila, cevke za bencin in olje, vplinjač, filter, auspuh vse v delujočem stanju ...kaj naprej?
macak333 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ste spucal vplinjač? Pogledal plovec, iglo, dize? Ste ga mogoče še probal zakurblat ko ste vse pregledal, sčistil? Pa a se je kakšno tesnilo strgalo pri demontaži? Če se je ga bo treba zamenjat, da ti nau vleku falš zrak. No zdej si vidu vsaj kako gre in za naslednjič veš na koga se lahka obrneš.
Borutt Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Torej skuter sem dal v oskrbo sosedu mehaniku, ampak sem ga gledal pri razdiranju cilindra in vsega drugega razen glavne gredi. Ne, dobro da nisem šel jaz razstavljat. Po treh urah je bilo vse ok. Cilinder, bati, tesnila, cevke za bencin in olje, vplinjač, filter, auspuh vse v delujočem stanju ...kaj naprej? Se ti hecaš ? Če je mehanik, bo že vedel.
Urke Zakelinho Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tesnilo pa bat obročke je stran vrgel, čakam na ponedeljek da grem nove kupit. Pač vprašam, dokler se čaka. Vplinjač je razdrl, ga spucal, sestavil nazaj. Skuter seveda še ni nazaj sestavljen, ampak ne vem, nikjer ni našel kakšne napake do sem.
Borutt Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Ni kaj, skuter je zaj... stvar. Na moji Gileri je bil en tak čuden problem, kateri je mojstra kar mučil. Je pa takoj rekel, da bo potrebno trebuh odpreti in čreva na plano potegniti, da bo lahko videl drobovino. Vendar se je odpiranje pač zavleklo zaradi takih in drugačnih zadev. Problem je bil pa v delovanju skuterja pri polnem plinu. Nekako ga je dušilo, medtem, ko je z nekoliko manj plina deloval normalno. To pa seveda ne more biti normalno, ker ročica je narejena za vrtenje do konca. In, ko je prišel dan za rezanje, je bila ugotovitev počen bat. Ni kaj, drugega noter in gas dalje. Sedaj deluje normalno. Čeprav mi marsikdo reče, da to sploh ni normalno. Kaj pa oni vedo.
macak333 Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Tesnilo pa bat obročke je stran vrgel, čakam na ponedeljek da grem nove kupit. Pač vprašam, dokler se čaka. Vplinjač je razdrl, ga spucal, sestavil nazaj. Skuter seveda še ni nazaj sestavljen, ampak ne vem, nikjer ni našel kakšne napake do sem. Aha OK sm mislu rečt, da je dobr obročke zamenjat, če se lih razdira. Če je bla diza zapacana je to težko vidt, če sam pihaš s kompresorjem (predvidevam da sta s tem čistila). Sej več kot to pa ne morš nardit, edino lahka pogleda še štrom, da ni kakšna tuljava pregorela, da ima iskro pri predpisanem kotu itd. Borutt če je bil počen bat, je lahko vzrok da si imel slabo izgorevanje (plini ne raporedijo po celotni glavi oz batu in potem seveda bum), ampak takrat običajno stopi bat. Lahka pa da je bil sam slab bat (material).
Urke Zakelinho Objavljeno Marec 1, 2014 Opozori Objavljeno Marec 1, 2014 Pucal je z acetonom se mi zdi in potem spihal z kompresorjem. Bom rekel še za štrom. Je pa pripomnil da je bilo kar nekaj "odvečnega" bencina pod bati.
Borutt Objavljeno Marec 2, 2014 Opozori Objavljeno Marec 2, 2014 Aha OK sm mislu rečt, da je dobr obročke zamenjat, če se lih razdira. Če je bla diza zapacana je to težko vidt, če sam pihaš s kompresorjem (predvidevam da sta s tem čistila). Sej več kot to pa ne morš nardit, edino lahka pogleda še štrom, da ni kakšna tuljava pregorela, da ima iskro pri predpisanem kotu itd. Borutt če je bil počen bat, je lahko vzrok da si imel slabo izgorevanje (plini ne raporedijo po celotni glavi oz batu in potem seveda bum), ampak takrat običajno stopi bat. Lahka pa da je bil sam slab bat (material). Bat je počil zaradi kvalitete.
MKast Objavljeno Marec 11, 2014 Opozori Objavljeno Marec 11, 2014 Pozdravljeni! Par dni nazaj se mi je zgodilo, da je motor med vžiganjem izgubil štrom. Premeril sem ga z multimetrom: - napetost v stanju: cca 12,5V - napetost, ko je prižgan: cca 14,5V - napetost pri vžiganju: 9,2 - 9,4V Pri vžiganju naj napetost ne bi padla pod 9,6V. Ali to pomeni, da je akumulator kaput in potreben zamenjave ali se ga da poštimati s kakim posebnim polnjenjem? Hvala in lp
MKast Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 napolni i vozi. Hvala za odgovor. Akumulator sem polnil čez noč. En dan je bilo v redu, danes se je problem ponovil. Očitno bo akumulator zrel za zamenjavo
Bremzer Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 Če slab akumulator polniš je tako kot če bi umrlemu še kar naprej dajal inekcije ! dore 1
shark90 Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 morda kdo ve koliko olja gre v sprednje vilce od gs-a 1200, letnik 08?
trebor Objavljeno Marec 13, 2014 Opozori Objavljeno Marec 13, 2014 morda kdo ve koliko olja gre v sprednje vilce od gs-a 1200, letnik 08? Ti teli podatki kaj pomagajo: http://www.louis.de/_109930bd324678872bbf91fdf42c5a90ef/index.php?topic=bikedb&article_context=bikedb&anzeige=0&CONTENT=technik&typ_id=0303 LP Robert hajoktejn 1
Bremzer Objavljeno Marec 15, 2014 Opozori Objavljeno Marec 15, 2014 (popravljeno) Bo kar držalo v vsak teleskop 0,65 l v oba teleskopa 1,3l. jaz bi ti priporočil orig. Bmw-ejevo W-10 ali če hočeš malo trše W-15 olje nebo pa nič narobe,če uporabiš Motul Fork oil to je sintetika 5W-15. Popravljeno Marec 15, 2014. Popravil Bremzer
Dejanx Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 eno vprašanje. vozil sem od punce cbr 600 rr 03. ko motor zavrtim v malo višje obrate in pol spustim gas da zavira samo motor nastane pri padanju obratov čuden zvok kot da bi ružila ketna od odmičnih pol stisnem sklopko dam malo po gasu in zvok izgine. pojavi se večinoma te ko gas spustiš v višjih obratih da zavira samo motor. zvok ko se pojavi pa traja tudi ko padejo obrati že čist nizko.zgine pa takoj ko daš gas. Je to napanjalec odmične verige ali naj iščem drugje? Lp Dejan
dive Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 Verjetno napenjalec oz. veriga odmične. Kar pogosta zadeva pri takih hondah. Čudi me le, da praviš, da zvok zgine...kdaj se zopet pojavi?
Dejanx Objavljeno Marec 16, 2014 Opozori Objavljeno Marec 16, 2014 če se voziš normalno ni dobenih težav se ne pojavlja to. samo ko ga zasučeš malo višje in pol zaviraš z motorjem ko je zaviranje motorja bol močno takrat začne ružit. če pa še daš v nižjo prestavo da še bol grobo zavira pa je še slabše ampak takoj ko stisnem sklopko pa samo malo dam gas recimo do 5k obratov takoj zgine zcok dalje daš v brzino pelješ vse tiho.
joshi Objavljeno Marec 18, 2014 Opozori Objavljeno Marec 18, 2014 Motor: Honda CBF 1000 FA, letnik 2010. Danes na bencinski črpalki po točenju goriva vžgem motor, takoj zatem je bilo slišati pok (ne preveč močan) iz območja same mašine; NE iz izpuha, izpod tanka se je nekoliko belkasto pokadilo. Motor ni crknil, normalno delovanje. Ko se je dim razkadil sem speljal in nato vse normalno. Ob vrnitvi domov sem preveril nivo olja in je kazalo ful nad oznako max. No, da skrajšam, iztočil sem cca. 0.8 litra olja, da je nivo v okencu kazal malo pod oznako MAX. Motor je bil pred kratkim pripeljan iz ITA, do servisa je še 1500 km. Olje je že ob nakupu bilo na vrhu okenca oz. je bilo okence polno ob preverjanju nivoja vendar nisem vedel, da ga je toliko preveč. Pa še nekaj. Ob kontroli samega motorja sem opazil, da je porinilo delno ven tesnilo pokrova ventilov in sicer na sredi obeh daljših stranic pokrova. Na teh mestih je opaziti malo olja, sicer minimalno, le kot film. Kaj bi lahko bil vzrok (je možni razlog v preveliki količini olja) in ali lahko motor peljem na servis; je vožnja "varna" za sam motor?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se