Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Jst bi za zacetek ocistil vse "iberlaufe" na airbox in s pokrova ventilov. Pa stator bi zmeril kolk stroma daje.

Objavljeno

Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp

Objavljeno

Če ti amortizer dela normalno, močnejši feder ne bo problem. Je pa že v štartu amortizer na KLE bolj slabe sorte.

lp

Objavljeno

Kje bi lahko dobil kovinsko cev z zunanjim premerom 20mm?

Rabim 1m cevi, kot osovino za pomožna kolesa na mopedu, debelina stene 2,0-2,5mm.

Najraje nekje med Lj-Kp.

 

Hvala.

 

lp

Objavljeno (popravljeno)

Motor: Honda CBF 1000 FA, letnik 2010.

 

Danes na bencinski črpalki po točenju goriva vžgem motor, takoj zatem je bilo slišati pok (ne preveč močan) iz območja same mašine; NE iz izpuha, izpod tanka se je nekoliko belkasto pokadilo. Motor ni crknil, normalno delovanje. Ko se je dim razkadil sem speljal in nato vse normalno. Ob vrnitvi domov sem preveril nivo olja in je kazalo ful nad oznako max. No, da skrajšam, iztočil sem cca. 0.8 litra olja, da je nivo v okencu kazal malo pod oznako MAX. Motor je bil pred kratkim pripeljan iz ITA, do servisa je še 1500 km. Olje je že ob nakupu bilo na vrhu okenca oz. je bilo okence polno ob preverjanju nivoja vendar nisem vedel, da ga je toliko preveč.

 

Pa še nekaj. Ob kontroli samega motorja sem opazil, da je porinilo delno ven tesnilo pokrova ventilov in sicer na sredi obeh daljših stranic pokrova. Na teh mestih je opaziti malo olja, sicer minimalno, le kot film.

 

Kaj bi lahko bil vzrok (je možni razlog v preveliki količini olja) in ali lahko motor peljem na servis; je vožnja "varna" za sam motor?

 

Tako kot je že @hajoktejn rekel, preveri stator, jaz bi rekel, da je 90% tam napaka. Na statorju je verjetno nekje uničena izolacija in pride do iskrice in bum.... Če porine tiste lunce na tesnilu glave ven je skoraj vedno to...

Čeprav sama meritev statorja možno, da ne bo dovolj, ampak bi predlagal, da se dejansko odpre pokrov statorja ter se ga pregleda. Pri meni so bile vse meritve OK, ko pa sem vztrajal, da še fizično pregledamo stator se je najdla prekurjena izolacija.

Popravljeno . Popravil CPU
Objavljeno

Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp

 

Si kar prav predstavljaš... Amortizer sam posebi nima praktično nobene nosilnosti, ampak samo upočasnjuje (duši) gibanje, medtem ko breme nosi vzmet. Močnejša vzmet bi seveda pomagala, vendar bi potem dušenje amortizerja lahko bilo preslabo in bi motor preveč nihal.

 

Predvidevam, da po meri narejen amortizer za 400€ pomeni cel komplet z močnejšo vzmetjo in primernim dušenjem - kar bi po moje bila prava izbira...

Objavljeno

Si kar prav predstavljaš... Amortizer sam posebi nima praktično nobene nosilnosti, ampak samo upočasnjuje (duši) gibanje, medtem ko breme nosi vzmet. Močnejša vzmet bi seveda pomagala, vendar bi potem dušenje amortizerja lahko bilo preslabo in bi motor preveč nihal.

 

Predvidevam, da po meri narejen amortizer za 400€ pomeni cel komplet z močnejšo vzmetjo in primernim dušenjem - kar bi po moje bila prava izbira...

 

Ja za 400€ je komplet.  Mi je pa danes tudi serviser povedal enako kot si tukaj napisal.

Objavljeno

Pozdrav!

Imam zarnico (phillipsovo) hs1 12v 35/35w

toda, ko je noc in vklopim dolge luci je zadeva enostavno prekratka (prekratki snob), ce pa luc dvignem v visji polozaj (v dober) pa je spet preslabotna. Obstaja kaksna mocnejsa taka zarnica? Ce ne bom probal nekako prevezat da ko vklopim dolge luci kratke ostanejo (dolge =kratke+dolge)

Lp

Objavljeno

Pozdrav! Imam Kawasakija KLE500. Ko sva gor dva, zadnji amortizer počepne do konca dol. Pozanimal sem se, da lahko dam gor močnejšo vzmet/feder(130 €) ali pa po meri narejen amortizer(400 €). Bi se vozne lastnosti samo z menjavo fedra poslabšale? Jaz si predstavljam, da če je močnejši feder, da se motor bolj "odbija" od ceste? lp

 

Mal razišči po tujih forumih če je amortizer izmenljiv z kakšnim drugim - iz kakšnega drugega motocikla. Boš pomoje dost cenej čez pršu.

Objavljeno

Pozdrav!

Imam zarnico (phillipsovo) hs1 12v 35/35w

toda, ko je noc in vklopim dolge luci je zadeva enostavno prekratka (prekratki snob), ce pa luc dvignem v visji polozaj (v dober) pa je spet preslabotna. Obstaja kaksna mocnejsa taka zarnica? Ce ne bom probal nekako prevezat da ko vklopim dolge luci kratke ostanejo (dolge =kratke+dolge)

Lp

 

Philips HS1 55W

 

Da bi ti hkrati svetila dolga in kratka najbrž ne bo OK, ker bo žarnica verjetno zelo hitro pregorela... Pa preveri, če je generator sploh dovolj močen za 55W žarnico.

Objavljeno

Ker bom sedaj v kratkem menjal hladilno tekočino me nekaj zanima. Ali so kakšne razlike med hladilno za avto oz. motor?

Objavljeno (popravljeno)

Ker bom sedaj v kratkem menjal hladilno tekočino me nekaj zanima. Ali so kakšne razlike med hladilno za avto oz. motor?

 

Ne... Ampak (tudi za avto) obstajajo različne vrste tekočin proti zmrzovanju (antifriz), glede na njihovo osnovo (etilenglikol, propilenglikol, ... ) in dodatke (fosfati, nitrati, silikati, ... ).

 

Za vsak motor oz. hladilni sistem je potrebno preveriti, kaj proizvajalec priporoča oz. predpisuje in glede na to izbrati ustrezen antifriz.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno (popravljeno)

Piše mi samo da nej bo za aluminajsti radiator

 

Aha spregledu. Piše ethylene ter glycol torej etilenglikol

Popravljeno . Popravil Ervin93
Objavljeno

Kolikor sem gledala so zdaj že vsi za aluminijaste, ker so tudi hladilniki iz tega. Pismo še po barvah se jih da izbirati :P

Objavljeno

antifriz je določen glede na vrsto tesnil v hladilnem sistemu. po domače povedano: če je predpisan "ta drag" antifriz in not naliješ onega "ta poceni" ti bo razjelo tesnila. kontra pa lahko zamenjaš :)

Objavljeno

antifriz je določen glede na vrsto tesnil v hladilnem sistemu. po domače povedano: če je predpisan "ta drag" antifriz in not naliješ onega "ta poceni" ti bo razjelo tesnila. kontra pa lahko zamenjaš :)

kaj ti ješ gverilec, da si tko pameten??? :lol1:

Objavljeno

Zakaj mi utripajo luci zraven zmigavcev? Slaba masa al kej druzga?

Objavljeno

Kje bi lahko dobil kovinsko cev z zunanjim premerom 20mm?

Rabim 1m cevi, kot osovino za pomožna kolesa na mopedu, debelina stene 2,0-2,5mm.

Najraje nekje med Lj-Kp.

 

Hvala.

 

lp

Vprašaj v firmo Ogrinc (Senica pri Medvodah - tel: 01/36-19-000), ki je specializirana za posebne mere cevi, ......

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Vozim yamaha xtz 750 super tenere letnik 91.

Pri 4.700 obratih mi začne piskati in nato pri 3.000 neha. Enako je v vseh prestavah. Tudi ni važna hitrost. Zvok je zelo glasen in prihaja izpod rezervarja.

Če ima kdo kakšno idejo prosim da jo pove.

 

Hvala za pomoč.

 

LP

Objavljeno

Črpalka za gorivo? No ne vem kje jo ima :)

Objavljeno

Potreboval bi 29mm ploščico (Kawasaki) za podlaganje ventilov in sicer 285 (2,85mm). Ma kdo za zamenjat? 

Objavljeno

Kje se dobi tisti rumeni (ali rdeči) flomaster, da obarvaš piko na šraufu in eno na telesu, da vidiš, če se je šrauf kaj odvil? Sem klical že v vse tri avto trgovine okolci, pa noben nima... so rekli naj kličem v kako "specializirano" trgovino.... specializirano za kaj? Flomastre?

 

Sploh ne vem kakšen flomaster bi moral to bit. Po moje me bo v mladinski knjigi debelo gledala, če bom rekel, da bi rad šraufe braval...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!