Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Mogoče alkoholni flomaster?

Objavljeno

Ne, ni to navaden alkoholni pomoje. Tako packo nardi, kot bi jo z penzelčkom narisal. Sem našel v Evrotonu, pravijo da imajo. In celo oranžnega :P

Objavljeno

poceni rešitev je tut lak za nohte, prav tako poči če vijak premakneš in je dokaj trpežn.

Objavljeno

serviserji imajo ponavadi za take stvari kar barvo za avto, ki je v taki steklenički kot lak za nohte.

Objavljeno

Ne, ni to navaden alkoholni pomoje. Tako packo nardi, kot bi jo z penzelčkom narisal. Sem našel v Evrotonu, pravijo da imajo. In celo oranžnega :P

to je flumaster na oljni osnovi...jih imam na šihtu celo barvno paleto...tudi po gumi piše....flomastri so EDDING tip 750

 

post-9362-0-41290000-1395492721_thumb.jpg

Objavljeno

Torque seal je komercialno ime za tisti marker. Išči pod anti sabotage inspection lacquer. To ptičje sranje je blo pakirano v nekakšni tubi.

Objavljeno (popravljeno)

lep pozdrav

na hondi crf 450 l 06-08 ima tale vijak na zadnji nihajki zračnost (označen na sliki )in me zanima kolikšno je kaj popravilo takšne zadeve

crf250-r7-pred-prodajo-0.jpg

 

 

 

pa še to a je možno da je zaradi zajl ki vodijo mimo številke šasije, da so poškodovale številko šasije tako da je neprepoznavna vsaj tisti del kjer piše letnik?

in se še da kako drgače preveriti letnik?

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno

Tm notr je lezaj. Asfericni ponavadi. Ta dobi zracnost in ga je treba zamenjat. Sam lezaj kosta cirka 70 eur, pa ce ze podiras zamenjat lezaje na drugi strani, pa mogoce se v nihajki, pa stroski konkretno narastejo. Ni pa nujno da ma luft, mal se itak premika tam.

Glede ploscice - JE mozno, je pa malo verjetno ;) . Kako ugotovit letnik nimam pojma. A po kodi masine ne gre?

Objavljeno

lep pozdrav

na hondi crf 450 l 06-08 ima tale vijak na zadnji nihajki zračnost (označen na sliki )in me zanima kolikšno je kaj popravilo takšne zadeve

crf250-r7-pred-prodajo-0.jpg

 

 

 

pa še to a je možno da je zaradi zajl ki vodijo mimo številke šasije, da so poškodovale številko šasije tako da je neprepoznavna vsaj tisti del kjer piše letnik?

in se še da kako drgače preveriti letnik?

 

Komplet kit za obnovitev vage price cca. 80€. Dobiš pa vse potrebno: ležaje, semeringe,... Če boš imel srečo, lahko mogoče dobiš ležaje in semeringe posamezno in menjaš kar je potrebno.

 

Da bi pa zajla znucala številko šasije se mi pa ne zdi verjetno :)

Objavljeno (popravljeno)

zračnost ma samo ta vijak ki sem ga označil na sliki na tem vijaku se premika zadnja nihajka torej to lahko računam 80 e samo deli za popravilo

koliko pa stane verižni set za tak motor ta je tudi zanič

za številko šasije se mi pa tudi zdi čudno manjka pa samo del št. šasije na katerem gre skozi zajla

sicer ma kolega enak  motor in ma tudi mal obrabljeno na tistem delu ampak št. šasije je še vidna

 

 

 a je kakšna možnost da se preveri kako je bat če je potreben menjave?

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno

80€ je cel komplet, ja. Jaz sem moral na moji Yamahi menjat komplet, ker ležaji niso standardnih mer in jih nisem dobil v nobeni trgovini. Menjaš jih lahko sam. Zobnike in verigo lahko dobiš že za 90€.

 

Koliko ur pa ima motor?

Objavljeno

a samo ta ležaj se pa neda dobit?

števca pa nima

Objavljeno

Ziher se da dobit,drugače pa oni terenski korošci z kitajsko robo imajo cele komplete.

Objavljeno

poglčerj tut u bauhausu če jih majo (sicer tam zmiri iščeš ko fuknnjen in se mi zdi das e uni zaposleni skrivajo da ti nebi pomagali ins e ti smejijo ko greš 3x čez celo trgovino), na rduniku majo eno steno z vzmetmi, posebnimi neti, in zatiči.

 

Interdiksont, cela škatla 10€ poišči na njihovi strani pod PALIČNA VAROVALA BOX 280-DELNI 

Objavljeno (popravljeno)

a samo ta ležaj se pa neda dobit?

števca pa nima

 

Če že razdiraš se splača obnovit celo vago vse kar dobiš v setu ker lufti v vagi se poznajo kasneje na pokvarjenem ali celo zvitem amortizerju, tako da rajši dat 80€ in obnoviti celo vago kot pa kasneje novo vago in nov amortizer.  :OK:

Preverjeno ker  sem velikokrat zraven ko se delajo Cross in Supermoto motorji pa tudi na bratovem cr250 se je prejšnji lastnik vozil z luftom v vagi in je bila posledica zvit amortizer.

Popravljeno . Popravil jany
Objavljeno

Eno splošno vprašanje imam. A je normalno, da lahko zobnik na zadnjem kolesu premikaš vstran od kolesa (1-2mm) oz. ima vmes malo zraka?

Sem vzel dol zadnje kolo, ker sem peljal  menjat pnevmatiko in ugotovil, da so blažilci fuč :oops:

cam00399.jpg

Objavljeno

Meni se pa ne stran od kolesa ampak naprej in nazaj :) Blažilci so videti kot novi, če se dol vzame kolo in pogleda.

Objavljeno

Če že razdiraš se splača obnovit celo vago vse kar dobiš v setu ker lufti v vagi se poznajo kasneje na pokvarjenem ali celo zvitem amortizerju, tako da rajši dat 80€ in obnoviti celo vago kot pa kasneje novo vago in nov amortizer.  :OK:

Preverjeno ker  sem velikokrat zraven ko se delajo Cross in Supermoto motorji pa tudi na bratovem cr250 se je prejšnji lastnik vozil z luftom v vagi in je bila posledica zvit amortizer.

 

 

saj, sam zračnosti ni nikjer drugje sam na tem vijaku pa če sam ta ležaj menjam verjetno ni treba cele vage razdirat

Objavljeno

Če boš dobil ta ležaj v trgovini pa menjaj samo tega. Vago boš moral vseeno dol vzet.

 

Ampak dvomim, da je ležaj standardni. Kot sem ti že rekel, pri moji Yamahi sem menjal komplet ležaje v nihajki in vagi. V trgovini sem lahko dobil samo ležaje za nihajko in semeringe za vago. Je blo treba kit kupit.

Objavljeno

saj, sam zračnosti ni nikjer drugje sam na tem vijaku pa če sam ta ležaj menjam verjetno ni treba cele vage razdirat

 

Sej ležaj dobiš tudi posamezno vendar ali se splača razdirat in nevem čez nekaj ur vožnje še enkrat razdirat za kerega drugega menjat ? 

 

Moje mnenje je da daš 80€ obnoviš vago in maš mir kar nekaj ur vožnje.  :OK:

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Če boš dobil ta ležaj v trgovini pa menjaj samo tega. Vago boš moral vseeno dol vzet.

 

Ampak dvomim, da je ležaj standardni. Kot sem ti že rekel, pri moji Yamahi sem menjal komplet ležaje v nihajki in vagi. V trgovini sem lahko dobil samo ležaje za nihajko in semeringe za vago. Je blo treba kit kupit.

 

 

sm klical v trgovino majo ležaj na zalogi cena 10 e pa pravi da zaradi tega ležaja ni treba cele vage razdirat

Objavljeno

sm klical v trgovino majo ležaj na zalogi cena 10 e pa pravi da zaradi tega ležaja ni treba cele vage razdirat

poglej slikci, da boš vsaj približno vedel kaj lahko pričakuješ.... sta sicer od aprilije ampak zna biti podobno....

1 ležaj = 5€, za komplet jih potrebujem 6 + 6 semeringov(ne vem kok €)

post-5414-0-31197700-1395733527.jpg

post-5414-0-20238900-1395733538_thumb.jpg

Objavljeno

sm klical v trgovino majo ležaj na zalogi cena 10 e pa pravi da zaradi tega ležaja ni treba cele vage razdirat

 

Super. Predvidevam, da si klical na servis. Potem pa menjaj samo tega.

Objavljeno

fantje ti hočejo samo dopovedati, da če že podiraš, se splača menjati vse. prav tako kot pri glavnem servisu na avtomobilu, menjaš vodno pumpo, čeprav še vedno tesni.

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!