Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

fantje ti hočejo samo dopovedati, da če že podiraš, se splača menjati vse. prav tako kot pri glavnem servisu na avtomobilu, menjaš vodno pumpo, čeprav še vedno tesni.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

V koliko vam Ljubljana/Vič ni predaleč ....................... se oglasite, imam take zatiče

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

V koliko vam Ljubljana/Vič ni predaleč ....................... se oglasite, imam take zatiče

 

Lep pozdrv

Se že dobu v metalopremi. Hvala vseeno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje ti hočejo samo dopovedati, da če že podiraš, se splača menjati vse. prav tako kot pri glavnem servisu na avtomobilu, menjaš vodno pumpo, čeprav še vedno tesni.

 

 

jas pa pravim da prodajalec pravi da se lahko samo ta ležaj zamenja brez podiranja cele vage

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nasvet glede zračenja zavor. Sem prebral in pregledal en kup reči, pa najdem samo primer za enojni sprednji disk, če pa že je dvojni, ima vsaka stran svojo zavorno cev direkt od rezervoarja...

 

Torej, spredaj imam dva diska. Zavorna cev gre iz rezervoarja najprej na levo čeljust in nato čez blatnik še v desno čeljust. Takole kot na tej sliki, levi primer:

 

spiegler_brake_line_routing.jpg

 

Nameni sem se dela takole:

 

1. nataknem prozorno cevčico na desni (zadnji v vrsti) nipelj

2. odprem rezervoar

3. napumpam bremzo in tiščim

4. odprem nipelj, da steče

5. zaprem nipelj

6. spustim bremzo

7. ponovi 3 do 6 dokler ne priteče čista tekočina

 

Moje vprašanje je, se zdi taka metoda smiselna? Levega niplja (vmesnega na prvem disku) sploh ne mislim odpirat, da bo tekočino porinilo čez in čez čez oba. Skrbi me, da bo na vmesni cevi od ene strani na drugo kje zrak ostal.

 

Če odprem oba niplja, bom ziher zrak dobil not pomoje.

 

Drugo vprašanje: kako bom vedel, kdaj priteče nova tekočina? Bo opazna razlika v barvi?

 

Tretja reč: mislite, da se bo tekočina v ceveh zmiksala, ali bo porinilo tastaro ven?

Popravljeno . Popravil Mattithyahu
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če misliš menjat tekočino jo bi jst najprej spustil vn pri levem niplu potem pa še pri desnem. Obeh na enkrat ne odpiraj oz. brezveze ker bo šla tekočina vn pri prvem, ki ga boš odpru. zraka ti ne bo potegnilo notr če ne boš pri odprtem niplu spustil zavore oz. če boš imel v rezervarčku diost tekočine. Staro tekočino bo porninilo vn.

 

Skratka jst delam tko:

-odprem rezervoarček, z brizgo potegnem staro tekočino iz posodice ter nalijem svežo

-napumnpam zavoro in jo držjim ter pri tem odtegnem najprej nipl na levi čeljusti (oz. prvi čeljusti do katere pride cev)-ročka bremze pade do gripa, zategnem nipl in spet pumpam (ne spustit ročke dokler je nipl odtegnjen!!) - to nekajkrat ponovim

-zadevo ponovim še na desni čeljusti

-dotankam tekočino 

-grem na pivo

 

P.S. - eventuelno bi lahko prezračil zadevo samo na koncu, ampak je poomoje bolš če greš lepo postopoma po sistemu. 

Popravljeno . Popravil trojan69
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nasvet glede zračenja zavor. Sem prebral in pregledal en kup reči, pa najdem samo primer za enojni sprednji disk, če pa že je dvojni, ima vsaka stran svojo zavorno cev direkt od rezervoarja...

 

Torej, spredaj imam dva diska. Zavorna cev gre iz rezervoarja najprej na levo čeljust in nato čez blatnik še v desno čeljust. Takole kot na tej sliki, levi primer:

 

 

 

Nameni sem se dela takole:

 

1. nataknem prozorno cevčico na desni (zadnji v vrsti) nipelj

2. odprem rezervoar

3. napumpam bremzo in tiščim

4. odprem nipelj, da steče

5. zaprem nipelj

6. spustim bremzo

7. ponovi 3 do 6 dokler ne priteče čista tekočina

 

Moje vprašanje je, se zdi taka metoda smiselna? Levega niplja (vmesnega na prvem disku) sploh ne mislim odpirat, da bo tekočino porinilo čez in čez čez oba. Skrbi me, da bo na vmesni cevi od ene strani na drugo kje zrak ostal.

 

Če odprem oba niplja, bom ziher zrak dobil not pomoje.

 

Drugo vprašanje: kako bom vedel, kdaj priteče nova tekočina? Bo opazna razlika v barvi?

 

Tretja reč: mislite, da se bo tekočina v ceveh zmiksala, ali bo porinilo tastaro ven?

 

V želiš zamenjati komplet zav. tekočino je le to potrebno predhodno v celoti izčrpati iz sistema, bodisi z injekcijo ali še lažje kar na kompresor. Ko je sistem popolnoma prazen natakneš prozorno cev na prezrečevalni nipelj, doliješ novo olje v zav. šalčko nekajkrat stisneš ročico bremze. Stisneš do konca in odviješ nipelj. Na začetku bo pač potrebno da vsa količina zraka sploh pride ven. Nato se pojavi olje konkretno mešano z zrakom in vse kasneje ratuje že brez zračnih mehurčkov. Postopek je čez celotno prezračevanje enak. Stisneš ročico odviješ vijak, zašraufaš vijak spustiš ročico. Najprej se lotiš leve strani (gledano od spredaj) nato desne strani in nato še obvezno enkrat levo...

 

V kolikor nisi 100% prepričan v svoje početje prepusti to nekomu, ki je vešč prezračevanja.

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V želiš zamenjati komplet zav. tekočino je le to potrebno predhodno v celoti izčrpati iz sistema, bodisi z injekcijo ali še lažje kar na kompresor. Ko je sistem popolnoma prazen natakneš prozorno cev na prezrečevalni nipelj, doliješ novo olje v zav. šalčko nekajkrat stisneš ročico bremze. Stisneš do konca in odviješ nipelj. Na začetku bo pač potrebno da vsa količina zraka sploh pride ven. Nato se pojavi olje konkretno mešano z zrakom in vse kasneje ratuje že brez zračnih mehurčkov. Postopek je čez celotno prezračevanje enak. Stisneš ročico odviješ vijak, zašraufaš vijak spustiš ročico. Najprej se lotiš leve strani (gledano od spredaj) nato desne strani in nato še obvezno enkrat levo...

 

V kolikor nisi 100% prepričan v svoje početje prepusti to nekomu, ki je vešč prezračevanja.

 

lp

Lahko tako kot zgoraj pisano

 

Lahko pa nabavis 2 kos tega

 

http://www.ebay.de/itm/Bremsenentlufter-Bremsenentluftung-Entluftungsventil-Entluftung-Ventil-NEU-/331119792116?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item4d18470ff4

 

staro olje ven, odtegnes rahlo vijaka, prej das gor cevke, nalijes novo olje  in pumpas, pazis da ne zmanjka olja, prepumpaš do čistega olja zapareš in bi to moglo biti to

 

L.P

 

 

Dusan

Popravljeno . Popravil Motorist76
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm zmeri staro tekočino čez un nipel na čeljust ven in potem novo natankal, če je kej stare ostalo se nisem sekiral. Ti pa priporočam, če imaš nipl na zavornem cilindru da prvo njega odzračiš in šele potem čeljusti. Honde tega nimajo pa še marsi kateri. Pa raje prvo čeljust bližje cilindru odzrači, da eliminiraš zrak v celotni cevi in čeljusti. Sicer pa je trojan69 dobr napisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naredi tako kot ti je trojan69 napiso,edino dobro bi bilo da sta poleg dva,eden pumpa in pazi da je v posodi zadosti zav.olja,drugi pa šraufa...dobro pa je imeti tudi merilec vlage in izmeriti vlago v zav.olju,ker sedaj je je sigurno kake 2-3% noter,ko pa vse odzračiš na novo ne sme biti vlaga več prisotna.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabil bi nasvet glede zračenja zavor. Sem prebral in pregledal en kup reči, pa najdem samo primer za enojni sprednji disk, če pa že je dvojni, ima vsaka stran svojo zavorno cev direkt od rezervoarja...

 

Torej, spredaj imam dva diska. Zavorna cev gre iz rezervoarja najprej na levo čeljust in nato čez blatnik še v desno čeljust. Takole kot na tej sliki, levi primer:

 

spiegler_brake_line_routing.jpg

 

Nameni sem se dela takole:

 

1. nataknem prozorno cevčico na desni (zadnji v vrsti) nipelj

2. odprem rezervoar

3. napumpam bremzo in tiščim

4. odprem nipelj, da steče

5. zaprem nipelj

6. spustim bremzo

7. ponovi 3 do 6 dokler ne priteče čista tekočina

 

Moje vprašanje je, se zdi taka metoda smiselna? Levega niplja (vmesnega na prvem disku) sploh ne mislim odpirat, da bo tekočino porinilo čez in čez čez oba. Skrbi me, da bo na vmesni cevi od ene strani na drugo kje zrak ostal.

 

Če odprem oba niplja, bom ziher zrak dobil not pomoje.

 

Drugo vprašanje: kako bom vedel, kdaj priteče nova tekočina? Bo opazna razlika v barvi?

 

Tretja reč: mislite, da se bo tekočina v ceveh zmiksala, ali bo porinilo tastaro ven?

Preveč si se načital "nekompliciraj" najprej se izprazni rezervoarček zavorne tekočine nato nalij novo tekočino in prezrači kot si opisal "samo" na levi zavorni čeljusti. Saj za batki v zavornih kleščah je zelo malo zavorne tekočine zato se prezrači vedno pri tem sistemu, ko gre iz ene zavorne čeljusti v drugo se prezrači SAMO na koncu se pravi v tvojem primeru na levi strani in popolnoma zadostuje če 2x naliješ rezervoarček samo pazi,da ni nivo prenizek,da ti nepotegne zrak.Če kje zavorno tekočino poliješ takoj izperi z vodo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč si se načital "nekompliciraj" najprej se izprazni rezervoarček zavorne tekočine nato nalij novo tekočino in prezrači kot si opisal "samo" na levi zavorni čeljusti. Saj za batki v zavornih kleščah je zelo malo zavorne tekočine zato se prezrači vedno pri tem sistemu, ko gre iz ene zavorne čeljusti v drugo se prezrači SAMO na koncu se pravi v tvojem primeru na levi strani in popolnoma zadostuje če 2x naliješ rezervoarček samo pazi,da ni nivo prenizek,da ti nepotegne zrak.Če kje zavorno tekočino poliješ takoj izperi z vodo!

... imam eno laično vprašanje za strokovnjake! A pri avtih tudi menjate zavorno (hidravlično) tekočino na dve leti?? A jo je že kdo sploh kdaj menjal pri avtu ??Zakaj jo je potem treba menjat pri motociklih, ki že po defaultu vozijo v bistveno manj neugodnih (beri vlaga, nizke temperature-možnost kondenzacije, ...) razmerah?? Še sploh pa če posodica za tekočino ni transparentna???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... imam eno laično vprašanje za strokovnjake! A pri avtih tudi menjate zavorno (hidravlično) tekočino na dve leti?? A jo je že kdo sploh kdaj menjal pri avtu ??Zakaj jo je potem treba menjat pri motociklih, ki že po defaultu vozijo v bistveno manj neugodnih (beri vlaga, nizke temperature-možnost kondenzacije, .. .) razmerah?? Še sploh pa če posodica za tekočino ni transparentna???

Seveda jo zamenjam, pa zavorne cevi tudi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Seveda jo zamenjam, pa zavorne cevi tudi...

na avtu nikoli, pa tolčem z vsakim po 300000km

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne na avtu na 10 let  :D , jaz sem jo dal zamenjat (ker se mi je zdelo bol kompicirano kot na motorju), ker sem ob menjavi zadnjih zavornih batkov (oz cilindrčkov sm že pozabil kako se jim reče pri bobnastih zavorah) opazil rjo v tistemu kar je izteklo vn ko sem prezračil.

 

(sicer pa imajo mtorji za use bol kratke intervale servisa, čeprav sem videl da naj bi pri ER6 bil interval za menjanje olja 12000km, se mi zdi to popolnoma predolg interval)

Popravljeno . Popravil smasher
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na dve leti na avtu? :)

:yes: Zavorno tekočino vsekakor...

 

Cevi pa na 5-6 (gibljive), negiblijive pa po potrebi, glede na stanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po moje smo na avtih malo nemarni. Glede na to, kako zelo poceni je tekočina se mi zdi nesmiselno šparat

Dobro opisano:

Če ima kdo težave z pojavljanem mehurčov v zadnjih zavorah (abs) Dukatiji, Aprilije…… Je dobro iti po napisanem, vendar vse skupaj narediš zelooo počasi, kot v slow motion filmu. Posebno počasi stiskaš zavoro…ne greš čisto dokonca…. nato zapreš nipl… Deluje :)

 

Nameni sem se dela takole:

 

1. nataknem prozorno cevčico na desni (zadnji v vrsti) nipelj

2. odprem rezervoar

3. napumpam bremzo in tiščim (zeloo počasi)

4. odprem nipelj, da steče

5. zaprem nipelj

6. spustim bremzo (preden pride do konca)

7. ponovi 3 do 6 dokler ne priteče čista tekočina

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... imam eno laično vprašanje za strokovnjake! A pri avtih tudi menjate zavorno (hidravlično) tekočino na dve leti?? A jo je že kdo sploh kdaj menjal pri avtu ??Zakaj jo je potem treba menjat pri motociklih, ki že po defaultu vozijo v bistveno manj neugodnih (beri vlaga, nizke temperature-možnost kondenzacije, .. .) razmerah?? Še sploh pa če posodica za tekočino ni transparentna???

Ravno tako naj bi se pri avtih tudi menjala na 2 leti meni so jo na servisu na 2 leti in na 4 leta (gratis) letos bo avto star 5 let in bo konec z zastonj servisi zdaj bo morala zdržati kako leto dlje. Tekočina se mora menjati zato ker je zavorna tekočina higroskopična in absorbira vlago tudi,če vozilo stoji in ni voženo ! Če tekočino dlje časa ne zamenjaš s časoma postane pedal bolj mehek še sploh ko pride do večkratnega zaviranja takrat se tekočina vgreje in v sistemu nastanejo iz kaplic vode pare kar povzroči v skrajnem primeru tudi popoln izpad pedala-zavor ! Te kapljice niso problem samo pri zaviranju,ko se vpari problem je tudi zaradi oksidiranja cilindrov batkov vsled kaplic vode zarujavijo in s časoma začnejo gumice puščati zato je bolje,kar redno menjat,če že ne strogo na 2 leti vsaj recimo na 3-4 leta.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdrav na hondi crf 450 je sklopka že malo boga in sicer ko stisnem sklopko do konca še zmiraj motor malo sili naprej in ma zanima če mogoče kdo ve kaj točno bi bilo potrebno menjati in če je menjava konplicirana nekaj sem že šravfal motorje ampak sklopke še pa ne, razen na apn-u

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!