Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

crf ma zajlo, nima pletenice

zdaj ko sem zajlo do konca zategno je za silo ampak se še mi zdi da ga malo vleče pri dokonca stisnjeni sklopki pa nikako ne dobim v ler ko se pelem je treba počakat

Popravljeno . Popravil brancisv
Objavljeno

crf ma zajlo, nima pletenice

:slap:

 

zdaj ko sem zajlo do konca zategno je za silo ampak se še mi zdi da ga malo vleče pri dokonca stisnjeni sklopki pa nikako ne dobim v ler ko se pelem je treba počakat

To, da je pletenica do konca zategnjena, pomeni, da je najbrž tudi raztegnjena.

Objavljeno

imam eno vprašanje se kateri spozna na elektriko pri tdm-kah

Objavljeno

ok zajla ali pletenica verjetno če je do konca razregnjena hod ma še zmeraj enak

sem jo zategno tako da je že dersela sproščena ampak do konca stisnjena še zmer ni čisto prijela tako da zajla vrjetno ni ali se motim

Objavljeno

ok zajla ali pletenica verjetno če je do konca razregnjena hod ma še zmeraj enak

sem jo zategno tako da je že dersela sproščena ampak do konca stisnjena še zmer ni čisto prijela tako da zajla vrjetno ni ali se motim

Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če  je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim  oljem npr. vizkoznosti  10W-40 in ne 15W-50 !

Objavljeno

Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če  je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim  oljem npr. vizkoznosti  10W-40 in ne 15W-50 !

vem da zajla mora imeti prosti hod zajla nevem kakna je ker motor sem komaj v soboto kupil potem je lahko zajla tudi zanič in zato ne prime? sam zato sem jo pa zategnil do konca da sem sprobal če bo takratm prijela pa bolše je bilo smpak ni to to. kolko sem gledal okoli ročk je zajla cela

gre se za crf 450 r

Objavljeno

Dej narest novo zajlo. Ce ne pomaga bo treba pa pokrov sklopke vzet dol, lamele in plosce pregledat, pa kosaro mal vtore spilit.

Objavljeno (popravljeno)

pozdrav

 

zanima me če je že kdo imel podoben problem. na CBRi se mi dogaja, kljub temu da so vsi vijaki na križih in na kliponih vredu zategnjeni, mi teleskopi enostavno sčasoma zlezejo navzgor. praktično po vsaki malo daljši furi na novo nastavljam teleskope kar mi gre pošteno na živce, to se mi še na nobenem motorju ni dogajalo. vzel sem že komplet dol, obrisal (sem mislil če bi slučajno blo vmes kaj mastno), sestavil - še vedno isto. nimam več ideje, z loctite-om pa vilic ne bi rad mazal, saj se mi to ne zdi rešitev, če na drugih motorjih drži kot je treba bi moglo tudi tukaj. aja, pa motor ni bil nikoli razbit ali poškodovan, vilice so bile odstranjene samo ob menjavi sprednjih semeringov. kakšna ideja?

(slika je poleg samo za primerjavo kaj mislim, drugače zleze vse skupaj gor tudi za pol cm

 

LP

post-20836-0-12382200-1396262967_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil carmagedon
Objavljeno

zanima me če je že kdo imel podoben problem. na CBRi se mi dogaja, kljub temu da so vsi vijaki na križih in na kliponih vredu zategnjeni, mi teleskopi enostavno sčasoma zlezejo navzgor.

S kakšnim navorom pa so zategnjeni vsi ti vijaki (spodnji križ, zgornji križ, clip-on)?

Pri 2008 CBR1000RR naj bi križi bili zategnjeni s 23Nm, clip-oni pa s 27Nm.

http://www.1000rr.net/forums/1000rr-mods-upgrades/45225-quick-reference-torque-specs.html

Objavljeno

točno s takim ;) oz na kliponih s 25 Nm, kot narekuje manual za ta model. pa sem potem z navadnim ključem še malenkost "dodal".

sem skoraj ziher da če bi še malo pritegnil bi šel navoj..

Objavljeno

Kaj je lahko vzrok nestabilnosti motorja, predvsem v ovinkih? Motor namreč opleta z sprednjo balanco sem in tja, kar se z višanjem hitrosti povečuje. Tudi na ravnini je motor dokaj težko spraviti v nagib, pri tako rečenem "ogrevanju" gum. Je možno kaj povezano z zadnjim amortizerjem, nastavljen je na najnižjo višino in največjo mehkoto.

Objavljeno

točno s takim ;) oz na kliponih s 25 Nm, kot narekuje manual za ta model. pa sem potem z navadnim ključem še malenkost "dodal".

sem skoraj ziher da če bi še malo pritegnil bi šel navoj..

To je pa zelo čudno...

 

Da nimaš v 'razpoki' česa vmes, kar bi preprečilo, da zadeva dovolj stisne?

Objavljeno

zivjo
mene zanima s cim se podmaze cilindre v zavornih celjustih preden se jih vstavi nazaj na svoje mesto v celjusti? ali obstaja kaksno posebno mazivo ali pa kar z zavornim oljem? danes sem menjal zavorno cev spredaj pa sem mislil razdreti se prednjo celjust ampak na koncu sem jo pustil pri miru, jutri imam v planu menjavo zadnje zavorne cevi in bom vrjetno razdrl zadnjo celjust cisto iz firbca, da vidim kako zgleda :) vrjetno je vse v najlepsem redu ker ima motor 40k km ampak vseeno bi rad probal zdaj ko bo sansa :P

LP

Objavljeno

ATF mast modra tuba - kupiš v Evrotonu itd. Če je pa nimaš pri roki pa lahko tud z zavornim oljem

Objavljeno

mene zanima s cim se podmaze cilindre v zavornih celjustih preden se jih vstavi nazaj na svoje mesto v celjusti? ali obstaja kaksno posebno mazivo ali pa kar z zavornim oljem?

 

Načeloma kar z zavornim oljem, obstaja pa tudi namenska pasta.

Objavljeno

hvala za hiter odgovor :OK: . zdelo se mi je da obstaja kaksno namensko mazivo ampak ga nisem nasel v motoristicnih trgovinah. hvala za link si bom shranil!

Objavljeno

ATF mast modra tuba - kupiš v Evrotonu itd. Če je pa nimaš pri roki pa lahko tud z zavornim oljem

Uuups - ni atf ampak ATE

 

Dobi se pa v trgovinah zavtodeli-evroton, motomat,...

Objavljeno

kaj ni tudi silokonska mast? u kwasaki manualu piše silicone grease, in jaz sem uporabil silikonsko mast za O-ringe, ampak lepo vedet da se lahko da ta ATE mast ki silikonsko mast ni enostavno najt.

LP

Objavljeno

kaj ni tudi silokonska mast? u kwasaki manualu piše silicone grease, in jaz sem uporabil silikonsko mast za O-ringe, ampak lepo vedet da se lahko da ta ATE mast ki silikonsko mast ni enostavno najt.

LP

Obe masti se najde brez težav samo klešča se naj nebi NIKOLI razdirala (razen v poblaščenih zavornih servisih) pa če je ferbec še tako velik .Tudi če klešča blokirajo potisneš batek z zavorno ročico samo toliko ven,da olje še ne izteče batek spoliraš očistiš namežeš z ATF mastjo (ali silikonsko) in batek potisneš nazaj !

Objavljeno

no, jst si pa kr upam, dal lani vn batek ker je čisto zaribal, ga fajn spucal odstranil staro prašno tesnilo dal novo notri, batek rahlo namazal s silikonsko mastjo in ga dal nazaj notri. Ko olje izteče je batek že zunaj??

Sicer ne vem akko ej pri novih zadevah ampak moja ki temelji na tehnologiji iz '80 se da s potrpljenjen in občutkom skor use pošraufat.

 

LP

 

p.s.: ko sem iskal silikonsko mast, vprašal adel, euroton, tehimpex... in nato uporabil eno staro prozorno silikonsko mast na akteri samo piše silicone grease for o-rings, če bi vedel da gre ATE bi si prišparal nekaj iskanja in pisanja po forumu. 

Objavljeno

Obe masti se najde brez težav samo klešča se naj nebi NIKOLI razdirala

Zakaj pa ne?

post-2208-0-51371600-1396426940_thumb.png

Štirje vijaki in en O-ring pa ja niso tak bav-bav.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Razdiranje čeljusti pa res ni problem. Batki ven, čiščenje ležišč, menjava gumic, čiščenje batkov, sestava nazaj, novo zav. olje. Zavore delujejo kot pri novem. Gumice je občasno pa res potrebno zamenjati al kaj?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!