brancisv Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 (popravljeno) crf ma zajlo, nima pletenice zdaj ko sem zajlo do konca zategno je za silo ampak se še mi zdi da ga malo vleče pri dokonca stisnjeni sklopki pa nikako ne dobim v ler ko se pelem je treba počakat Popravljeno Marec 30, 2014. Popravil brancisv
ludiluka Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 In kaka je razlika med zajlo in pletenico
k0ci Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 enaka kot med šraufencigerjem in izvijačem DAMI34 1
danci1973 Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 crf ma zajlo, nima pletenice zdaj ko sem zajlo do konca zategno je za silo ampak se še mi zdi da ga malo vleče pri dokonca stisnjeni sklopki pa nikako ne dobim v ler ko se pelem je treba počakat To, da je pletenica do konca zategnjena, pomeni, da je najbrž tudi raztegnjena.
jul Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 imam eno vprašanje se kateri spozna na elektriko pri tdm-kah
brancisv Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 ok zajla ali pletenica verjetno če je do konca razregnjena hod ma še zmeraj enak sem jo zategno tako da je že dersela sproščena ampak do konca stisnjena še zmer ni čisto prijela tako da zajla vrjetno ni ali se motim
Bremzer Objavljeno Marec 30, 2014 Opozori Objavljeno Marec 30, 2014 ok zajla ali pletenica verjetno če je do konca razregnjena hod ma še zmeraj enak sem jo zategno tako da je že dersela sproščena ampak do konca stisnjena še zmer ni čisto prijela tako da zajla vrjetno ni ali se motim Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim oljem npr. vizkoznosti 10W-40 in ne 15W-50 !
brancisv Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim oljem npr. vizkoznosti 10W-40 in ne 15W-50 ! vem da zajla mora imeti prosti hod zajla nevem kakna je ker motor sem komaj v soboto kupil potem je lahko zajla tudi zanič in zato ne prime? sam zato sem jo pa zategnil do konca da sem sprobal če bo takratm prijela pa bolše je bilo smpak ni to to. kolko sem gledal okoli ročk je zajla cela gre se za crf 450 r
hajoktejn Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Dej narest novo zajlo. Ce ne pomaga bo treba pa pokrov sklopke vzet dol, lamele in plosce pregledat, pa kosaro mal vtore spilit.
carmagedon Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 (popravljeno) pozdrav zanima me če je že kdo imel podoben problem. na CBRi se mi dogaja, kljub temu da so vsi vijaki na križih in na kliponih vredu zategnjeni, mi teleskopi enostavno sčasoma zlezejo navzgor. praktično po vsaki malo daljši furi na novo nastavljam teleskope kar mi gre pošteno na živce, to se mi še na nobenem motorju ni dogajalo. vzel sem že komplet dol, obrisal (sem mislil če bi slučajno blo vmes kaj mastno), sestavil - še vedno isto. nimam več ideje, z loctite-om pa vilic ne bi rad mazal, saj se mi to ne zdi rešitev, če na drugih motorjih drži kot je treba bi moglo tudi tukaj. aja, pa motor ni bil nikoli razbit ali poškodovan, vilice so bile odstranjene samo ob menjavi sprednjih semeringov. kakšna ideja? (slika je poleg samo za primerjavo kaj mislim, drugače zleze vse skupaj gor tudi za pol cm LP Popravljeno Marec 31, 2014. Popravil carmagedon
danci1973 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 zanima me če je že kdo imel podoben problem. na CBRi se mi dogaja, kljub temu da so vsi vijaki na križih in na kliponih vredu zategnjeni, mi teleskopi enostavno sčasoma zlezejo navzgor.S kakšnim navorom pa so zategnjeni vsi ti vijaki (spodnji križ, zgornji križ, clip-on)? Pri 2008 CBR1000RR naj bi križi bili zategnjeni s 23Nm, clip-oni pa s 27Nm. http://www.1000rr.net/forums/1000rr-mods-upgrades/45225-quick-reference-torque-specs.html
carmagedon Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 točno s takim oz na kliponih s 25 Nm, kot narekuje manual za ta model. pa sem potem z navadnim ključem še malenkost "dodal". sem skoraj ziher da če bi še malo pritegnil bi šel navoj..
Whitee Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 Kaj je lahko vzrok nestabilnosti motorja, predvsem v ovinkih? Motor namreč opleta z sprednjo balanco sem in tja, kar se z višanjem hitrosti povečuje. Tudi na ravnini je motor dokaj težko spraviti v nagib, pri tako rečenem "ogrevanju" gum. Je možno kaj povezano z zadnjim amortizerjem, nastavljen je na najnižjo višino in največjo mehkoto.
danci1973 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 točno s takim oz na kliponih s 25 Nm, kot narekuje manual za ta model. pa sem potem z navadnim ključem še malenkost "dodal". sem skoraj ziher da če bi še malo pritegnil bi šel navoj.. To je pa zelo čudno... Da nimaš v 'razpoki' česa vmes, kar bi preprečilo, da zadeva dovolj stisne?
matija1234 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 zivjo mene zanima s cim se podmaze cilindre v zavornih celjustih preden se jih vstavi nazaj na svoje mesto v celjusti? ali obstaja kaksno posebno mazivo ali pa kar z zavornim oljem? danes sem menjal zavorno cev spredaj pa sem mislil razdreti se prednjo celjust ampak na koncu sem jo pustil pri miru, jutri imam v planu menjavo zadnje zavorne cevi in bom vrjetno razdrl zadnjo celjust cisto iz firbca, da vidim kako zgleda vrjetno je vse v najlepsem redu ker ima motor 40k km ampak vseeno bi rad probal zdaj ko bo sansa LP
trojan69 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 ATF mast modra tuba - kupiš v Evrotonu itd. Če je pa nimaš pri roki pa lahko tud z zavornim oljem
danci1973 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 mene zanima s cim se podmaze cilindre v zavornih celjustih preden se jih vstavi nazaj na svoje mesto v celjusti? ali obstaja kaksno posebno mazivo ali pa kar z zavornim oljem? Načeloma kar z zavornim oljem, obstaja pa tudi namenska pasta.
matija1234 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 hvala za hiter odgovor . zdelo se mi je da obstaja kaksno namensko mazivo ampak ga nisem nasel v motoristicnih trgovinah. hvala za link si bom shranil!
trojan69 Objavljeno Marec 31, 2014 Opozori Objavljeno Marec 31, 2014 ATF mast modra tuba - kupiš v Evrotonu itd. Če je pa nimaš pri roki pa lahko tud z zavornim oljem Uuups - ni atf ampak ATE Dobi se pa v trgovinah zavtodeli-evroton, motomat,...
smasher Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 kaj ni tudi silokonska mast? u kwasaki manualu piše silicone grease, in jaz sem uporabil silikonsko mast za O-ringe, ampak lepo vedet da se lahko da ta ATE mast ki silikonsko mast ni enostavno najt. LP
Bremzer Objavljeno April 1, 2014 Opozori Objavljeno April 1, 2014 kaj ni tudi silokonska mast? u kwasaki manualu piše silicone grease, in jaz sem uporabil silikonsko mast za O-ringe, ampak lepo vedet da se lahko da ta ATE mast ki silikonsko mast ni enostavno najt. LP Obe masti se najde brez težav samo klešča se naj nebi NIKOLI razdirala (razen v poblaščenih zavornih servisih) pa če je ferbec še tako velik .Tudi če klešča blokirajo potisneš batek z zavorno ročico samo toliko ven,da olje še ne izteče batek spoliraš očistiš namežeš z ATF mastjo (ali silikonsko) in batek potisneš nazaj ! Bostjan L 1
smasher Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 no, jst si pa kr upam, dal lani vn batek ker je čisto zaribal, ga fajn spucal odstranil staro prašno tesnilo dal novo notri, batek rahlo namazal s silikonsko mastjo in ga dal nazaj notri. Ko olje izteče je batek že zunaj?? Sicer ne vem akko ej pri novih zadevah ampak moja ki temelji na tehnologiji iz '80 se da s potrpljenjen in občutkom skor use pošraufat. LP p.s.: ko sem iskal silikonsko mast, vprašal adel, euroton, tehimpex... in nato uporabil eno staro prozorno silikonsko mast na akteri samo piše silicone grease for o-rings, če bi vedel da gre ATE bi si prišparal nekaj iskanja in pisanja po forumu.
danci1973 Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Obe masti se najde brez težav samo klešča se naj nebi NIKOLI razdiralaZakaj pa ne? Štirje vijaki in en O-ring pa ja niso tak bav-bav. matija1234 in hajoktejn 2
ton Objavljeno April 2, 2014 Opozori Objavljeno April 2, 2014 Razdiranje čeljusti pa res ni problem. Batki ven, čiščenje ležišč, menjava gumic, čiščenje batkov, sestava nazaj, novo zav. olje. Zavore delujejo kot pri novem. Gumice je občasno pa res potrebno zamenjati al kaj?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se