Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Razdiranje čeljusti pa res ni problem. Batki ven, čiščenje ležišč, menjava gumic, čiščenje batkov, sestava nazaj, novo zav. olje. Zavore delujejo kot pri novem. Gumice je občasno pa res potrebno zamenjati al kaj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni

 

Zavorna tesnila se naj bi menjala ( z novimi ) vsakič, ko je batek odstranjen iz ohišja ( zavornega cilindra ). 

 

Lep pozdrav

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje v LJ kupit vodoodporno mast za ležaje? če je to kej drugač k "navadna" mast za ležaje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj pa ne?

attachicon.gifcalipers.png

Štirje vijaki in en O-ring pa ja niso tak bav-bav.

Sam naj nebi to popravljal,ker sploh ni potrebno kot sem napisal batek samo toliko ven da se očisti namažeš ga z ATE  mastjo po potrebi zamenjaš prašno manšeto in to je to kar naj bi sam naredil ! Namreč vedno obstoji možnost da pri sestavljanju se malo poškoduje gumica in po takem popravilu lahko med vožnjo pride do puščanja zavorne tekočine in nesreča je tu !Namreč v delavnicah to še mehaniki nismo smeli delat ampak je klešča VEDNO popravil serviser poblaščen za popravilo zavor.Ampak kaj čmo živimo v Banana republiki in se špara na vseh koncih ! :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kje v LJ kupit vodoodporno mast za ležaje? če je to kej drugač k "navadna" mast za ležaje?

To je bela mast dobiš jo v kaki navtični trgovini,kjer prodajajo opremo za čolne,če se nemotim je taka trgovina v BTC-eju  Lj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam da je občutljivo delo lahko, ampak jst nisem mogel menjati prašnega tesnil brez da bi potegnil vn batek ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bela mast dobiš jo v kaki navtični trgovini,kjer prodajajo opremo za čolne,če se nemotim je taka trgovina v BTC-eju  Lj.

Je ja KAMM doo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam naj nebi to popravljal,ker sploh ni potrebno kot sem napisal batek samo toliko ven da se očisti namažeš ga z ATE  mastjo po potrebi zamenjaš prašno manšeto in to je to kar naj bi sam naredil ! Namreč vedno obstoji možnost da pri sestavljanju se malo poškoduje gumica in po takem popravilu lahko med vožnjo pride do puščanja zavorne tekočine in nesreča je tu !Namreč v delavnicah to še mehaniki nismo smeli delat ampak je klešča VEDNO popravil serviser poblaščen za popravilo zavor.Ampak kaj čmo živimo v Banana republiki in se špara na vseh koncih ! :grim

Čeljusti sem razdrl, ker je bil namen zamenjati gumice, ki so bile verjetno že od pradavnine notri, batki so posledično počasnejši ob stisku ročice zavore. In ne, Banana republika nima nobene veze z menjavo gumic. In sem seveda privarčeval kar veliko, ker gumice v utor zavorne čeljusti lahko porine petletnik brez težav, batek pa očka pomaga. Nataknit nazaj zavorne cevi, nalit zavorno olje in prezračit sistem pa spet ni problem, no vsaj za nekatere tukaj na tem forumu. Če bi za vsako stvar moral motor voziti k strokovnjakom za to in ono, bi ga raje ne imel.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam naj nebi to popravljal,ker sploh ni potrebno kot sem napisal batek samo toliko ven da se očisti namažeš ga z ATE  mastjo po potrebi zamenjaš prašno manšeto in to je to kar naj bi sam naredil ! Namreč vedno obstoji možnost da pri sestavljanju se malo poškoduje gumica in po takem popravilu lahko med vožnjo pride do puščanja zavorne tekočine in nesreča je tu !Namreč v delavnicah to še mehaniki nismo smeli delat ampak je klešča VEDNO popravil serviser poblaščen za popravilo zavor.Ampak kaj čmo živimo v Banana republiki in se špara na vseh koncih ! :grim

Tule pa naravna selekcija naredi potem svoje :P

Če pa veš kaj delaš... zakaj pa ne :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bela mast dobiš jo v kaki navtični trgovini,kjer prodajajo opremo za čolne,če se nemotim je taka trgovina v BTC-eju  Lj.

Kupil. Je pa modre barve.

Ve kdo, kje bi kupil v LJ mazalico na stisnjen zrak? Mislm uno za na kompresor priklopit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Piše, da ima certifikat eu t.j. ima vse potrebno za homoligacijo (z db kilerjem). Sicer pa če nisi ziher napiši mail prodajalcu.
 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz malo poslužim te teme je kak majster ki se spozna na elektriko od motorjev v bližini Nove Gorice? Problem je ker mi ne dela obratomer. Imam dva obratomerja in noben od njiju ne dela tako da da bi bil pokvarjen obratomer lahko izključim. Problem je ker če gledam po shemi se vse žice razdelijo v miljon smeri in se mi niti ne sanja kaj bi lahko bilo narobe ??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Yamaho r6 2007,začela mi je podrset sklopka,zamenjal sem lamele,jih dal po vrstnem redu kot mi je povedal prodajalec ,opazil sem da delajo v malem kotu (hod ročke zelo majhen),če zajlo imam skoraj spuščeno nekako dela čim jo malo zategnem takoj drsi sklopka.sem naredil 40 km in sedaj ko sem v 6 brzini in nad 6000 obratov mi ponovno drsi sklopka.Ali bi mogu menjat tudi diske železne in fedre ???

Hvala za pomoč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam Yamaho r6 2007,začela mi je podrset sklopka,zamenjal sem lamele,jih dal po vrstnem redu kot mi je povedal prodajalec ,opazil sem da delajo v malem kotu (hod ročke zelo majhen),če zajlo imam skoraj spuščeno nekako dela čim jo malo zategnem takoj drsi sklopka.sem naredil 40 km in sedaj ko sem v 6 brzini in nad 6000 obratov mi ponovno drsi sklopka.Ali bi mogu menjat tudi diske železne in fedre ???

Hvala za pomoč

 

fedre sigurno, diske pa ravno tko zmeriš in če so znotraj toleranc in ravni, obrneš "ostri" rob proti mašini in stvar deluje še en cajt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se še jaz malo poslužim te teme je kak majster ki se spozna na elektriko od motorjev v bližini Nove Gorice? Problem je ker mi ne dela obratomer. Imam dva obratomerja in noben od njiju ne dela tako da da bi bil pokvarjen obratomer lahko izključim. Problem je ker če gledam po shemi se vse žice razdelijo v miljon smeri in se mi niti ne sanja kaj bi lahko bilo narobe ??

Najprej preglej vse konektorje malo jih pošpricaj z elektro spreyem,če nimaš elektro spreya lahko tudi kar z VD-ejem samo pazi VD nesme priti na gumi tesnilo konektorja jo razžre,če obratomir  še vedno nebo deloval je verjetno napaka na modulu vžiga za več info se boš moral obrnit na uradni servis !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bom,probal zamenjat še vzmeti,hvala

In diske !  jaz menjam VEDNO oboje + vzmeti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri vzmeteh je v manualu predpisana minimalna višina tako da jih prvo premeri predno kupuješ nove ;)

Ja in koliko bo prišparal ca 5-10€ :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fedre sigurno, diske pa ravno tko zmeriš in če so znotraj toleranc in ravni, obrneš "ostri" rob proti mašini in stvar deluje še en cajt.

samo kot zanimivost....na mojem mopedu je tudi podrsavala sklopka, ampak glej ga zlomka, lamele kot nove, diski pa čisto gladki (novi imajo vdolbinice po celi površini, kot bi bili zatočkani)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja in koliko bo prišparal ca 5-10€ :slap:

Jah lej ne vem koliko stanejo sam zakaj bi menjal če so še dobre??? za moj motor je vzmet 18€ x6 rada že lepa cifra ;)

 

Kar se pa tvojega komentarja na obratomer tiče sem že vse vse konektorje pregledu in vse prešprical ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo kot zanimivost....na mojem mopedu je tudi podrsavala sklopka, ampak glej ga zlomka, lamele kot nove, diski pa čisto gladki (novi imajo vdolbinice po celi površini, kot bi bili zatočkani)

Zato se mora vedno vsaj izmerit diske ampak ne z kljunastim merilom je premalo natančno,ker nalega na celo površino merit je potrebno z mikrometron in so diski vedno obrabljeni tudi do 0,15- 0,25 mm kar pomeni pri ca 10-tih diskih manjkata tudi do 2,5 milimetra ! ! kar pomeni,da bo taka sklopka z dobrim sintetičnim olje že lahko drsela še sploh z zmatranimi starimi fedri !

Ps; povej kdaj greva probat iz Brusnic do Gabrja pridem z BMW-ejem dizlom,da vidim zakolko me boš nažgal !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!