Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Za moj motor sem govoril sej sploh nima veze kolk je cena hotel sem samo povedati da je brezveze menjavati stvari dokler so še v mejah ki jih je predpisal proizvajalec ;)

Objavljeno

Za moj motor sem govoril sej sploh nima veze kolk je cena hotel sem samo povedati da je brezveze menjavati stvari dokler so še v mejah ki jih je predpisal proizvajalec ;)

Brezveze je to,da sami šraufate in vozite motorje namesto,da bi ostali na variomatih !

Objavljeno

Zakaj pa potem nisi ostal na variomatu :P

Objavljeno

Nisem imel nikoli variomata ;) drugače pa rajše sam šraufam ker imam vse potrebno znanje kot pa da peljem na servis kjer ponavadi naredijo neki na hitro in to drago računajo ;)

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

imam Yamaho r6 2007,začela mi je podrset sklopka,zamenjal sem lamele,jih dal po vrstnem redu kot mi je povedal prodajalec ,opazil sem da delajo v malem kotu (hod ročke zelo majhen),če zajlo imam skoraj spuščeno nekako dela čim jo malo zategnem takoj drsi sklopka.sem naredil 40 km in sedaj ko sem v 6 brzini in nad 6000 obratov mi ponovno drsi sklopka.Ali bi mogu menjat tudi diske železne in fedre ???

Hvala za pomoč

Tako kot so ti že povedali, zmeri fedre, če se ne motim morjo bit vsaj 55mm dolgi (slipper clutch jih zbije).

Si zadnjo lamelo zamaknil za en prostorček?, če jo ne, v vseh prestavah na visokih obratih drsi (pa zadnjo zamelo in disk zažge :( )

Objavljeno

Zato se mora vedno vsaj izmerit diske ampak ne z kljunastim merilom je premalo natančno,ker nalega na celo površino merit je potrebno z mikrometron in so diski vedno obrabljeni tudi do 0,15- 0,25 mm kar pomeni pri ca 10-tih diskih manjkata tudi do 2,5 milimetra ! ! kar pomeni,da bo taka sklopka z dobrim sintetičnim olje že lahko drsela še sploh z zmatranimi starimi fedri !

Ps; povej kdaj greva probat iz Brusnic do Gabrja pridem z BMW-ejem dizlom,da vidim zakolko me boš nažgal !

razumem, da se pri menjavi lamel pomeri še diske če so v mejah tolerance, vendar ne razumem pa, kako so lahko lamele kot nove, z ogromno mesa, medtem ko so diski gladki kot ogledalo, pa je original sklopka (prva vgradnja)

 

PS: z avtom ne dirkam, ker mi je edino prevozno sredstvo za v službo, in ne vem kako bi bilo če bi se mu kaj zgodilo :D .....sploh pa bi za tisto cesto raje uporabil lado nivo

Objavljeno

Zakaj pa potem nisi ostal na variomatu :P

IMAM  še vedno kar dva -  zato sam nešraufam mojga motorja ! ! pa tudi ni potrebe dokler so mi  strokovno narejeni servisi dokaj cenovno zanimivi in brez problema dosegljivi se jih bom tudi v naprej posluževal.Sicer je moja "mojstersa" ura dražja ob BMW-ejevega mehanika in naj te to nemoti ! :P

Objavljeno

Ima mogoče kdo sertifikat o ustreznosti za KOSO prikazovalnik?

 

Rabim nujno, pa ni nikjer za dobit, Včasih so jih imeli na spletni strani, zdaj pa niso več dostopni.

Objavljeno

dobil sem od serviserja vse mere, fedri pa so mi za 1 mm pod mero tak da sem jih naročil stanejo pa 20 eur ostale meritve pa sem na zgornji meji tak da bi mogla stvar delovat,ko jih montiram vam povem kakšna je situacija

Objavljeno

dobil sem od serviserja vse mere, fedri pa so mi za 1 mm pod mero tak da sem jih naročil stanejo pa 20 eur ostale meritve pa sem na zgornji meji tak da bi mogla stvar delovat,ko jih montiram vam povem kakšna je situacija

Jeklene plosce obrni tko k sm ti napisal, skupaj z lamelami jih pred montazo potopi v olje, pa ce imas na kosari zareze od lamel jih spili. Glej da zategnes fedre na pravi moment. Mora delat.

Objavljeno

Če ma zareze na košari je itak košaro treba zamenjat če hočeš da je vse v tolerancah predpisanih s strani proizvajalca

Objavljeno

na crf 450 mi sklopka premalo popusti, (motor sili naprej ko mam stisnjeno sklopko) danes sem jo razdrl in na košari sem opazil da se poznajo zareze od tornih plošč in me zanima če te zareze samo popilim ali bo bolše in pa če lahko zaradi piljenja kak drug sklop poškodujem potem med vožnjo?

pa še to a za lamele in diske je vazno kako so obrnjeni in pa zaporedje?

prilagam slike

 

 

 

wp20140412085129pro.jpg

Objavljeno

Pri nekaterih motorjih je vrstni red določen (in najbrž pomemben). Recimo Suzuki DL1000 ime dve vrsti kovinskih diskov in tri vrste lamel.

 

post-2208-0-37165400-1397289520_thumb.jpg

 

Objavljeno

Vsaka sklopka pa naj bo z pletenico ali hidravlična MORA imeti VEDNO malo prostega hoda na koncu ročke vsaj 1-2 cm.Če  je pletenica (zajla) + zunanji bouden (zunanji obod pletenice)100%-ten potem zamenjaj olje v motorju z kako boljšo znamko ! ! Vsekakor pa poizkusi z redkejšim sintetičnim  oljem npr. vizkoznosti  10W-40 in ne 15W-50 !

 

mm :)

Objavljeno

pol pravite da je košara vredu razdrl sem zato da sem dobil vso olje ven pol sem pa opazil to obrabo in sem  mislil da je lahko tudi to pripomoralo da ni pravilno delovala

Objavljeno

pol pravite da je košara vredu razdrl sem zato da sem dobil vso olje ven pol sem pa opazil to obrabo in sem  mislil da je lahko tudi to pripomoralo da ni pravilno delovala

 

Sam s tem sicer nimam konkretnih izkušenj, sem pa že večkrat prebral, da to popilijo in je OK - je pa seveda odvisno od tega, kako globoke so te udrtine.. Če so pregloboke, je košaro treba menjat.

 

http://www.thumpertalk.com/topic/587584-rippled-clutch-basket-file-or-buy-new-one/

http://twostrokemotocross.com/forum/technical/dragging-clutch-notched-basket/

Objavljeno

Jst sm jo spilu. Dela k ura.

Objavljeno

na crf 450 mi sklopka premalo popusti, (motor sili naprej ko mam stisnjeno sklopko) danes sem jo razdrl in na košari sem opazil da se poznajo zareze od tornih plošč in me zanima če te zareze samo popilim ali bo bolše in pa če lahko zaradi piljenja kak drug sklop poškodujem potem med vožnjo?

pa še to a za lamele in diske je vazno kako so obrnjeni in pa zaporedje?

prilagam slike

 

 

 

wp20140412085129pro.jpg

 

 

Zamenjej košaro ker le jo boš popilil dal nove lamele in vmesne plošče ,... boš imel preveč lufta  in ti bo stvari še bolj stolklo zato pa proizvajalec predpiše koliko je dovoljena toleranca poglej v manual

Objavljeno

mm :)

1-2mm na koncu ročke?

Objavljeno

Ne se smešit, normalno, da tisti konec, kjer je zajla.

Maš v navodilih, če ne razumeš :)

 

Narobe je pač mero napisal, se zmotil.

Objavljeno

Razdalja varira med mopedi,vsaj pri starejših je  za sklopko nekje med 10-20 mm na koncu ročke.

Za spr.zavoro pa zadostuje nekje 3-5 mm.

Objavljeno

ne spuščajte se v te milimetre brezveze....bistvo je, da mora imeti ročka na koncu malenkost lufta zgolj zato, da je sklopka popolnoma sproščena, da se naokoli ne vozimo z napeto pletenico sklopke, ker zna potem le-ta spodrsavati....nima veze ali je luft 1mm ali pa 5mm, samo da je (samo pri 5mm boš mogoče slišal škrtanje v menjalniku ko boš prestavil na mestu :D )

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

ne spuščajte se v te milimetre brezveze....bistvo je, da mora imeti ročka na koncu malenkost lufta zgolj zato, da je sklopka popolnoma sproščena, da se naokoli ne vozimo z napeto pletenico sklopke, ker zna potem le-ta spodrsavati....nima veze ali je luft 1mm ali pa 5mm, samo da je (samo pri 5mm boš mogoče slišal škrtanje v menjalniku ko boš prestavil na mestu :D )

Brezveze ali gre za 2mm ali 2cm !?

Problem je v temu,da nekateri proizvajalci podajo "free play" zajle na enem koncu ročke ,drugi pa na drugem.Zato je razlika očitna.

post-1419-0-75330100-1397321414.jpg

post-1419-0-11399600-1397321456.jpg

Objavljeno

ja v bistvu je vseeno, ker 2mm na koncu ročke je dovolj, 2cm na vpetju ročke pa.....izvoli sam nastavit pa poročaj ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!