Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Ja brezveze, sej je lepo napisal, važen da maš mal lufta v ročki oz. da je zajla sproščena v prostem položaju. Samo tako lahko zagotoviš, da sklopka ne drsi, če nimaš lufta pa pomeni, da so lamele mal razmaknjene in potem sklopka drsi. Tako da neki lufta mora bit, ne preveč in ne premalo.

Objavljeno

mm :)

Nevem kaj ti ni jasno NAKONCU ročke 1-2 CM ! !

In pri vpetju ca 1-2 MILIMETRA !

Vedno se javl na tem forumu neki dlakocepec-i saj sicer bi blo dolgcajt !

Objavljeno (popravljeno)

Jaz mam v navodilih samo pri vpetju v mm, stran 111, pa vedno tako delam, še od mopeda naprej. 2-3mm

Ma kaki konec ročke neki :-) ne ga lomit

Popravljeno . Popravil Snecer
Objavljeno

Dokler se držimo navodil bo v redu.Se pa navodila za različne mopede lahko razlikujejo.Eni recimo podajajo  olje v vilci v mm drugi v ml.Kdo ima "prav"?

 Tudi luft zajle podajajo na dva različna načina.Dokler vemo zakaj gre ni problema.Bremzerjevih 2cm na eni strani ročke je Snecerjevih 2mm na drugi strani in oba imata prav.Problem bi bil ,če bi kak nadebudnež naštelal po Bremzerjevi metodi 2mm kar bi pomenilo praktično brez lufta.

XTZ 750 ima uradno na koncu ročice luft 1-1.5 cm

 

post-1419-0-42720900-1397341385_thumb.jpg

Objavljeno

A je tu gor kdo ki se spozna na elektriko pr motorjih imam problem ker mi ne dela obratomer in se mi niti ne sanja kaj bi lahko bilo narobe niti kako bi poiskal vzrok saj je elektrika moja šibka točka :D

Objavljeno (popravljeno)

Ne se smešit, normalno, da tisti konec, kjer je zajla.

Maš v navodilih, če ne razumeš :)

 

Narobe je pač mero napisal, se zmotil.

 

se smešm.... ne razumem navodil.... bogi rst... napačno mero je napisow kapiš?..... kva je? a boš kej nazaj vzeu al boš modro tiho kot 3/4 bebcev k se nategne v prepričanju, da imajo le oni prav?

 

še link, če maš cajt kej pogledat al pa smo vsi bebci, ki ne pihamo po tvoje(dovolj je slikce pogledat)....:

https://www.google.com/search?q=motorcycle+clutch+lever+free+play&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AWtKU7KwNez8yAPv3oGwDg&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAg&biw=1600&bih=1099

Popravljeno . Popravil RSTDRIVER
Objavljeno

A je tu gor kdo ki se spozna na elektriko pr motorjih imam problem ker mi ne dela obratomer in se mi niti ne sanja kaj bi lahko bilo narobe niti kako bi poiskal vzrok saj je elektrika moja šibka točka :D

Ej lukec če gre res za elektriko ni tak bav-bav,saj je navsezadnje naravni pojav.Pizd@rija pa je pri elektroniki...(ki ni naravni pojav)

upamdanimašnazajlopress  :book:

:OK:

Objavljeno

Luka, že prev delaš, ki kot pravjo če vezje u prvo dela je z njim neki hudo narobe :D

A je tolk zajebano? vrži kakšno shemo gor :D

Objavljeno (popravljeno)

Ni na zajlo ne :D

 

problem je ker gre vsaka žica na miljon strani :D

 

post-24414-0-66695900-1397388363_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno (popravljeno)

Torej grem se peljat, počakam in vidim da je vse to masno kar sem obkrožil na sliki
Olje je neslo po gumi in plastiki
Kaj to pomeni in kaj je treba zamenjati ?
Je pa enako na obeh straneh..sem pobrisal do suhega in je spet po 20km vožnje vse namastilo
aaaaaaaaaaaaaa.jpg

Popravljeno . Popravil DOHO
Objavljeno

Torej grem se peljat, počakam in vidim da je vse to masno kar sem obkrožil na sliki

Olje je neslo po gumi in plastiki

Kaj to pomeni in kaj je treba zamenjati ?

aaaaaaaaaaaaaa.jpg

 

Spodnji semering na vilici. Istočasno menjaj semeringe + olje še v drugi vilici.

 

lp

Objavljeno

Kakšne so cene za te stvari ? koliko računajo menjavo?
(to pa bil hiter odgovor :D )

Objavljeno

Če sam odneseš vilice k mehaniku 80-100€ s tem da je njegov material. Mene je osebno je prišlo 100€ nekatere 80, če pa kdo nardi še ceneje pa tok boljš :).

Če pa sam kupuješ, semeringe vzami pri Louisu so dost ugodni.

Objavljeno

Ni na zajlo ne :D

 

problem je ker gre vsaka žica na miljon strani :D

 

obratomer je pod številko 28, črna žica je masa, siva mora biti napajanje (+12V), in kot kaže je potem vijolična signal za odklon igle ....tista dva para žic črna in svetlo modra pa sta od žarnic za osvetlitev števčka

Objavljeno

To je tudi meni uspelo ugotoviti da ima ena žica 12V ena sem vedel da je masa sem ugibal da je črna in na vijola sem imel tudi napetost problem je pa da gre vijola še v on/off switch v elektroniko od vžiga in v stator  bom malo pomeril in bom videl kaj bom ugotovil

Objavljeno (popravljeno)

Torej grem se peljat, počakam in vidim da je vse to masno kar sem obkrožil na sliki

Olje je neslo po gumi in plastiki

Kaj to pomeni in kaj je treba zamenjati ?

Je pa enako na obeh straneh..sem pobrisal do suhega in je spet po 20km vožnje vse namastilo

aaaaaaaaaaaaaa.jpg

 

Kot že povedano, treba zamenjat semeringe.

 

Strošek je odvisen od tega ali boš k serviserju peljal kar cel motor in bodo imeli delo še z demontažo in montažo vilic ali pa boš nesel samo vilice. Če boš nesel samo vilice se tudi jaz pridružujem oceni dela z materialom tja med 80 in 100€. Kar je čez 100€ je za moje pojme predrago.

 

Sicer pa so stroški materiala sledeči:

- komplet semeringov od 10 do 20€ (odvisno a kupuješ aftermarket ali original)

- 1 l olja za vzmetenje 10€ če boš vzel klasično polsintetično motulovo olje oziroma cca 20€ liter če boš vzel racing sintetiko. Po slednji pomoje ni nobene potrebe, tako da bo navadno Motul Fork Expert olje za 10€ čisto dovolj.

- če boš menjal še zaščito za prah (tista črna guma med kromiranim in srebrnim delom) še dodatnih 10 do 20€.

 

Zamenjat semeringe ni nobena raketna znanost tako da lahko zamenjaš tudi sam, če si malo vešč šraufanja. V tem primeru obvezno potrebuješ service manual za tvoj motor (dobiš na internetu) kjer je prikazan postopek korak za korakom. Predvidenega je tudi cela kopica specialnega orodja vendar se ga da večinoma narediti kar doma, če se malo znajdeš oziroma malo improviziraš pa je. Ampak kot rečeno, moraš biti malo vešč takih opravil. Če ti je šraufanje tuje se definitivno ne splača zafrkavat sam zato da prišparaš 50€.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Če sam odneseš vilice k mehaniku 80-100€ s tem da je njegov material. Mene je osebno je prišlo 100€ nekatere 80, če pa kdo nardi še ceneje pa tok boljš :).

Če pa sam kupuješ, semeringe vzami pri Louisu so dost ugodni.

 

80€?tesnilo za olje in prah je komplet okoli 30€ + olje 30?kdo bi te kaj takega delal za 20€?  :eek:

Objavljeno

jst bi pa reku da je 100 zelo ugodna cena, vsaj pri meni je bilo tkao in sm potem raje naredil sam, torej oljna tesnila 22€ prašna mislim da 28 al neki tazga (nisem jih pol menjal ker sor ekli d aniso na zalogi in pridejo čez 14 dni pa kdo bo sredi sezone čaku 14 dni :P) Tako da osdivno od modela so lahko original tesnila že preko 40€ + olje torej dobrih 50...

 

Ko sem jaz spraševal informacijo za manjavo tensil je bila cena 150 do 200 (ne vem pa če s tem da pripelješ motor al samo vilice)

Objavljeno

Jao greš v trgovino kjer prodajajo tesnila in stanejo par €po komadu 

Objavljeno

80€?tesnilo za olje in prah je komplet okoli 30€ + olje 30?kdo bi te kaj takega delal za 20€?  :eek:

Nevem kdo to nardi, sem napisal kar mi je bilo rečeno.

Problem teh semeringov je ker niso standardni, no vsaj ko sm jih jst iskal jih nikjer niso imeli, razn da bi jih strugar naredu.

Objavljeno

Jaz kupujem tesnila v stari gorici ma tip eno majhno štacuno večinoma s tesnili in sem še vedno vse dobil in vse ima vedno na zalogi sam šifro ki piše na tesnilu mu poveš in to je to 

Objavljeno

80€?tesnilo za olje in prah je komplet okoli 30€ + olje 30?kdo bi te kaj takega delal za 20€?  :eek:

 

Ene par let nazaj sem 2x nesel zrihtat vilice za GSX-R k Čarmanu. Si nisem še zrihtal orodja, pa se mi ni dalo zajebavat doma..

 

Obakrat sem nesel samo vilice, nisem peljal celega motorja.

- prvič sem material prinesel sabo ker sem že imel doma in so mi računali 50€ dela

- drugič so material dali oni in so računali 85€

 

To se mi zdi čisto realno.

 

Kot rečeno 1 liter Motulovega Forx Expert olja (v vsako vilico gre pol litra) je 10 eur. Pa semeringi so od 10 do 20 € če so prašni še ok. Če menjaš tut prašne je pač mal dražje. S tem, da serviserji itak dobijo te stvari bistveno ceneje kot nekdo, ki kupi sam v maloprodaji.

Objavljeno

Luka ja reku: 

:D sm zmeru in vem še manj ku prej če dam ku da merim voltažo se mi spreminja z gasom lotilo je pri -0,6 in prišlo nekej do 3 s tem da nisem glih neki nabiju gasa

 

To je dobro, to pomeni da signal pride, višji so obrati višja je voltaža, torej dejansko je obratomer le voltmetr, tako da lahko namesto obratomera (ki ti trdiša da dela) kr to primaš na armaturko 

ebri_volt_meter_analog_91_30vdc.jpg

 

Tako da če se je voltaža spreminjala bi moral trzat tut tvoj obratomer.

Edino kr mi še ostane kod ideja, je to da da obratomer ne dobi zadostne napetosti, ampak to dvomim ker pomoje čez 12V in če si ti izmeril 3V bi pri tem moral že trznit pomoje.

 

Vidiš luka kako uporabn je multimetr 

Objavljeno

Jaz kupujem tesnila v stari gorici ma tip eno majhno štacuno večinoma s tesnili in sem še vedno vse dobil in vse ima vedno na zalogi sam šifro ki piše na tesnilu mu poveš in to je to

Jst pa zivim 100 in neki km stran od gorice in lokalni semeringarji nimajo takih tesnil, zato jih kupujem v lojzu.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!