Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Kolk prblizno stane nastavitev ventilov, ker bo treba dat pocas jih prevert?

Objavljeno

Menjal bom zavorno olje. Ker nevem kakšno zavorno olje je bilo prej notr dot4 al dot5, ker ga nisem jaz prej menjeval.

 

Me zanima, če je kakšen problem v primeru da je bilo noter dot5 olje in želim dati dot 4?

 

Naredil bom brake bleed po standardnem postopku, da dolijem dokler je ga je ravno toliko da je pokrito dno, tako da bo šlo vso staro olje ven.

Če kaj vem je ogromna razlika med oljem DOT 4 in DOT 5, ta dva olja se ne smeta mešat med sabo. Lahko samo zamenjaš med sabo DOT 4 in DOT 5.1

 

Tako da pazi katero olje imaš!!!

Objavljeno

Kolk prblizno stane nastavitev ventilov, ker bo treba dat pocas jih prevert?

100-200€ odvisno od ure mehankarja in kok podložk bo rabil zamenjat.

Objavljeno

 

Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben.

LP

 

Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje !

Objavljeno

Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben.

LP

 

Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje !

Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje?

Objavljeno

Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje?

Sem šel brat tehnične liste in zadeva "ne pije vode".  :whistle:  Maš prav!

Ampak vseeno ponudba še velja če ga rabi. :D

Lp

Objavljeno

Ko je zadeva enkrat odprta (ni hermetično zaprta) mislim da nase vlago vleče. A se motim? A ni podobna zadeva kot zavorno olje?

Se motiš ! samo zavorna tekočina je higroskopična in vleče vlago nase sicer pa nobeno drugo olje in zato se reče zavorna tekočina in NE zavorno olje !

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Se motiš ! samo zavorna tekočina je higroskopična in vleče vlago nase sicer pa nobeno drugo olje in zato se reče zavorna tekočina in NE zavorno olje !

Ja pardon! Slabo sem se izrazil glede zavorne tekočine. Pa da zadeva ne pije vode sem mislil na olje in ne na tvojo  izjavo. :mellow:

Lep večer in lepe praznike

Objavljeno

Žijo!

Imam viška ene 3/4 litra olja motul fork oil expert 10w.

Če ti kej koristi, sem drugi vikend v Šentjurju in si kje med mojo potjo ali blizu ti ga šenkam.

Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben.

LP

 

Hvala ej tole je pa lepa ponudba :)

Sem ga bil že kupil liter pa sem dal pol litra v vsako tako da je šlo skoz

Objavljeno

Ne ugaša, pa na mestu ga lahko lepo zavrtiš. Med vožnjo pa ne vleče tako, kot bi moral.

Če bo še kdo mel kaj za povedat. Drugač pa hvala za info nxyz.

na mojem Kwaku je bil tak simptom posledica preluknjane membrane v karburatorju.

Objavljeno

Ko bom jaz naslednjič menjal, ne bo več uporaben.

LP

 

Zakaj nebi bil več uporaben?? saj nima rokla trajanja kot jedilno olje !

Tukaj pa moram rečt da sevseeno motiš

 

Maziva imajo rok trajanja 5let od datuma polnitve. Po tem jepotrebno preverit  stestom če je mazivo še uporabno

 

Olja imajo rok uporabe 10 let od datuma polnitve

 

Oboje velja če je originalno zaprto.

 

Podatki veljajo odprouzvajalca Mobil.

 

Preverjene trditve.

 

L.p.

 

Dušan

Objavljeno

Tukaj pa moram rečt da sevseeno motiš

 

Maziva imajo rok trajanja 5let od datuma polnitve. Po tem jepotrebno preverit  stestom če je mazivo še uporabno

 

Olja imajo rok uporabe 10 let od datuma polnitve

 

Oboje velja če je originalno zaprto.

 

Podatki veljajo odprouzvajalca Mobil.

 

Preverjene trditve.

 

L.p.

 

Dušan

Za hidravlična olja to nevelja ! Motul Fork = hidravlično sintetično olje ! Je pa logično,da ga po uporabi spet nazaj zapreš in po potrebi dolivaš v hidravlične skloppe tako v amortizerje kot tudi v hidravljične preše,hidravlična dvigala itd.

Objavljeno

Majhen popravek..

 

Motul Forx  Oil Expert, ki ga je ponujal KNNMS je polsintetično olje. Pri Motulu je sintetično olje za vzmetenje samo 2x dražji Motul Fork Oil Factory Line.

Objavljeno

Hja zdej je pa cel roman nastal iz mojega posta...  :grim  Pa da menjamo temo.

En dan sem na enem italianskem R1200GS opazil prozorne ščitnike rok. Bilo mi je všeč, pa me zanima če je že kdo tole kje videl v prodaji, ali celo sam iz pleksija probal naredit? Bili so pritrjeni samo nekje ob ročkah, na koncu volana pa so bili v zraku. Kot recimo pri varaderu, transalpu, ali...

LP

Objavljeno

Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt ;)

Objavljeno

Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt ;)

Pa polikarbonat ali pa kej podobnega :mellow: . Nisem analize materiala delal :slap:

Objavljeno

Pleksi odpade razen če bi jih mel samo za lepo videt ;)

Pravzaprav zakaj pa so taki ščitniki kot tej če ne za lepo videt. No ja pa za čmrlje odbijat, da te v roke ne zebe in da te revma ne prime. :P

Objavljeno

Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke
Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse
Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ?
Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat)

Ps: Ve gdo koliko stane vodna pumpa za r6 2000 letnik, ali ima gdo za prodati ?

r1.jpg

Objavljeno

Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke

Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse

Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ?

Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat)

 

Una matica je menda varnostna. Ko naštelaš vijak, zategneš matico da se ti vijak ne vrti več. Če je tako, pol popusti matico, saj ti ona blokira da ne moreš več vijaka štelat.

Objavljeno

Una matica je menda varnostna. Ko naštelaš vijak, zategneš matico da se ti vijak ne vrti več. Če je tako, pol popusti matico, saj ti ona blokira da ne moreš več vijaka štelat.

 

pa nebi reko, na toti strani nisem nič odpusto pa je šlo vredi lepo ,gladko do konca tam pa noče

Objavljeno (popravljeno)

Nekje ste kiksnili pri sestavljanju. Priporočam ti, da en teleskop vzameš dol, razdreš in pogledaš kaj se not dogaja. Je pa tak uni šrauf, ki je na izvijač (rebound) je kok hitr oz. kok nihanj rabi vilca da pride v neko stalno lego. Tsiti k je na ključ je za posedek motorja (sag-preload), doli na vilici je pa za kompresijo.

Evo še v slovenščini, kako naštelat: http://www.carman-motosport.si/prodaja/vzmetenje/wilbers/nastavljanje-vzmetenja-za-optimalno-delovanje/

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno (popravljeno)

Aja, sem spregledal da je zadeva bila razdrta.

Popravljeno . Popravil KNNMS
Objavljeno (popravljeno)

Torej imel sem narazen vilice sedaj pa je motor zelo trd, nabija in po par kilometrah bolijo roke

Nisem si zapolnil kak je bilo prej nastavljeno,oz. delno sem si ne pa vse

Sedaj pa sem gledal kak se to naštela oz. eden mi je povedal pa sem ta vijak ko sem na sliki označo sukal tako kot bi naj bilo..in sicer 26 klikov da bi bil motor mehkješi in bi naj posledično lepše poberal luknje majn treso in nabijal ?

Je pa problem da na eni strani ok navijem na nulo pa potem 26 klikov, na drugi na zategnem v nulo ampak že tukaj gre čudno potem pa odvijam in naredim največ 16 klikov dlje pa negre kot da bi bilo na koncu, kaj bi to bilo krivo ? a je to sploh pravi postopek al morem naštimat z ono matico ki je malo pod tem vijakom (no saj ono sem tudi naredil na mehkeje,je boljše ampak ni to to motor je čudn za pelat)

Ps: Ve gdo koliko stane vodna pumpa za r6 2000 letnik, ali ima gdo za prodati ?

r1.jpg

 

Narobe si sestavil vilice...

 

Ko zgornjo "glavo" vilce (fork cap) pri sestavljanju priviješ na notranjo kartušo, ki je v teleskopu, imaš na kartuši (v service manualih ponavadi označeno kot "inner rod") kontra matico s katero stisneš glavo. Ta ista matica (glede na to kje na navoju se nahaja) tudi definira kako globoko se je zgornji del privil na kartušo. Očitno je na eni vilici glava bila bolj privita na kartušo kakor na drugi zato razlika v klikih.

 

Razstavit vilice in sestavit skladno z navodili po service manualu. Oba teleskopa enako. In potem bo tudi klikov pri obeh teleskopih enako.

 

 

Z matico, ki je pod vijakom za nastavljanje kompresije, (označeno na sliki z rumeno puščico) se nastavlja pa preload oz prednapetost vzmeti. To torej pomeni koliko je v vilici napeta vzmet. Bolj je matica zategnjena, bolj je vzmet napeta, bolj je matica ven, bolj je vzmet sproščena. Težji kot si, bolj je treba zategnit preload. Nima pa to s številom klikov pri kompresiji in reboundu nobene povezave.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dober odgovor
zna biti to da je ona matica notri preveč zategnjena oziroma tale teleskop na tej ki kliki ne delujejo zašraufan preveč noter
Spet bo treba narazen dati, naštimat oba enako in potem urejati dalje ker tako itak nima smisla če že notri ne štima, torej mi zato nabija povsej vrjetnosti ne?

kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako

r2.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!