Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

dober odgovor

zna biti to da je ona matica notri preveč zategnjena oziroma tale teleskop na tej ki kliki ne delujejo zašraufan preveč noter

Spet bo treba narazen dati, naštimat oba enako in potem urejati dalje ker tako itak nima smisla če že notri ne štima, torej mi zato nabija povsej vrjetnosti ne?

kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako

r2.jpg

 

preberi, kar ti je Jure napisal. Vzami(te) servisni priročnik v roke in v pravilnem redosledju sestavi(te) oba kraka nazaj. Zlo pomemben je vrstni red vseh podložk in ostalih jajc v vilci. Pa preden greš na cesto pošteno sprobaj delovanje vilic v garaži, ker tkole probavat te lohk glave košta ;)

Popolnoma dobronamerno sem to napisal.

Objavljeno

kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako

r2.jpg

 

Ne, to ni normalno.. In naj uganem, vilica ki je bolj gor, torej na sliki desna, ima manj klikov? :)

Objavljeno

Ne, to ni normalno.. In naj uganem, vilica ki je bolj gor, torej na sliki desna, ima manj klikov? :)

 

Ja drži, desna na sliki ima majn klikov ker preostalih sploh ni :grrr

Treba narazn poknit pa nastavit še tole ki ni ok na enako višino kot je ona, se pravi matica v notranjosti vilice in potem more biti ok, če nebo se pa tak spet javim :D

Objavljeno (popravljeno)

Ja drži, desna na sliki ima majn klikov ker preostalih sploh ni :grrr

Treba narazn poknit pa nastavit še tole ki ni ok na enako višino kot je ona, se pravi matica v notranjosti vilice in potem more biti ok, če nebo se pa tak spet javim :D

 

Predno karkoli nastavljaš poišči podatek koliko klikov je predvideno za te vilice oziroma kakšna je tista pozicija matice v notranjosti.. Če si imel podrta oba teleskopa ni 2x za reči, da ima levi teleskop klikov preveč oziroma predolgo višino in ne desni klikov premalo oz prekratko višino.. :)

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Predno karkoli nastavljaš poišči podatek koliko klikov je predvideno za te vilice oziroma kakšna je tista pozicija matice v notranjosti.. Če si imel podrta oba teleskopa ni 2x za reči, da ima levi teleskop klikov preveč oziroma predolgo višino in ne desni klikov premalo oz prekratko višino.. :)

 

Ja recimo da zdaj dela levi "ok" ker sem ga lahko lepo zavil v desno do konca potem pa štel klike recimo do 26 kot bi naj bilo nekje da je motor mehek ali normalen, torej zmerim tega notri v  vilicah koliko je matica visoko da se sreča z teleskopom, in potem še preprosto drugega navijem na enako višino..pa bi to naj bilo to? malo se še pa potem lahko prilagaja ko je že skup dano z temi vijaki vene če je to tak kak si predstavljam

Objavljeno

Ja recimo da zdaj dela levi "ok" ker sem ga lahko lepo zavil v desno do konca potem pa štel klike recimo do 26 kot bi naj bilo nekje da je motor mehek ali normalen, torej zmerim tega notri v  vilicah koliko je matica visoko da se sreča z teleskopom, in potem še preprosto drugega navijem na enako višino..pa bi to naj bilo to? malo se še pa potem lahko prilagaja ko je že skup dano z temi vijaki vene če je to tak kak si predstavljam

 

V dobi interneta in dostopa do vseh mogočih podatkov se ni potrebno zanašati na "recimo" :) 

 

Kot rečeno, poišči podatek koliko je serijski razpon nastavitve (koliko klikov) in boš vedel kaj je prav in kaj ne. V vsakem primeru pa ciljaj na to da je matica pri obeh teleskopih v enaki, predvsem pa v pravi liniji ker samo tako boš dosegel identično višino teleskopov in pravilno število klikov pri obeh.

 

Ne vem kakšne vilice ima ta Yamaha ampak vem da imajo neke Yamahe različni levi in desni teleskop in sicer tako, da se na enem štela compression, na drugem pa rebound in ne oboje na vsakem. Ne vem kako je pri tebi, ampak če je slučajno na vsakem štelat za svoje, je za preverit tudi ali imata oba teleskopa sploh predvideno enako št klikov nastavitve.

Objavljeno
ADJUSTING THE FRONT FORK LEGS
The following procedure applies to both of the
front fork legs.
 
1. Adjust: 
• rebound damping
▼ ▼ ▼▼▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼▼▼
a. Turn the adjusting screw in direction a--------> smer urinega kazalca 
or b----------> v obratno smer urinega kazalca 
 
 
Direction a
Rebound damping is 
increased (suspension 
is harder). 
Direction b 
Rebound damping is 
decreased (suspension 
is softer).
 
 
Adjusting positions 
Minimum: 26 clicks in direction b * 
Standard: 13 clicks in direction b * 
Maximum: 1 click in direction b * 
* with the adjusting screw fully turned-in
direction a

 

Objavljeno (popravljeno)

Kje dobit tako matico? Na servisu se dolgo caka. Ce ma kdo mu z veselem odkupim!

post-37900-0-72874600-1398198167_thumb.png

Popravljeno . Popravil zanski18
Objavljeno

menjal fedre,lamele stvar dela brezgibno,hvala vsem za pomoč

p.s. zelo majhne tolerance da stvar dela ali ne

Objavljeno

Pozdravljeni

 

@zanski18

- Fini navoj je kar širok spekter, lahko je 1.0 , 1.25 , 1.50 ali colski. Torej je potrebno izmeriti...........................

Če pa se vam mudi, se oglasite pri meni ( 031-797-021 ), pa bova rešila

 

Lep pozdrav

Objavljeno

Kje dobit tako matico? Na servisu se dolgo caka. Ce ma kdo mu z veselem odkupim!

Če je M-8 navoj standardni korak kupiš v Merkurju M-8 dolgo(ca 3 cm) matico za 13mm ključ in jo daš postružit na fi 12 !

Objavljeno

Ni stardandni ("navadna" matica ne pse gor, je finejsi. Nevem kolko tocno pa je (1.25?))bom vzel srauf sabo v merkur in definitivno probal.

Objavljeno

V merkurju nestandardnih navojev nimajo. poskusi v kaki specializirani trgovini npr. metaloprema

Objavljeno

Sem ze resil in sicer tako. Da sem nasel ta srauf (po katerem celjust "plava") ki je imel navaden navoj in nato matico dobil pri prijatelju. Hvala vseeno :)

Objavljeno

Pozdravljeni

 

Serijski navoj ima eno slabo lastnost, zaradi tresljajev se lahko odvije ali pa privije ( odtrga navoj ), v vsakem primeru ni to priporočljivo opaziti med vožnjo. Prav zaradi tega problema izdelujejo varnostne matice ali pa se navoj namaže s posebno, prav za ta namen, narejeno tekočino ...............................

 

lep pozdrav

Objavljeno

Živjo, ali mogoče kdo ve če je tole kritično. Ravnokar sem pregledal motor (Hornet 900),... priprava na sezono ... in opazil, da se mi zadnji zobnik premika za približno slab centimeter. Se pravi če je zadnja guma pri miru se zobnik premakne za centimeter naprej in nazaj. So to kakšni blažilci in takomora biti ali je potrebno kej v "feltni" zamenjat? p.s ko premikam zobnik slisim nekaj gumijastega v feltni pod zobnikom.

 

Lp, u. 

Objavljeno (popravljeno)

To je preveč (1cm). Si pa prav ugotovil, če snameš zadnjo gumo in potegneš zobnik dol boš videl not gumjaste blažilce, ki so v tvojem primeru verjetno že kar znucani. Kupit se jih pa da tudi v Louisu, če imajo tvoj model motorja.

Popravljeno . Popravil macak333
Objavljeno

To je preveč (1cm). Si pa prav ugotovil, če snameš zadnjo gumo in potegneš zobnik dol boš videl not gumjaste blažilce, ki so v tvojem primeru verjetno že kar znucani. Kupit se jih pa da tudi v Louisu, če imajo tvoj model motorja.

Tnx za ogovor, bo treba razdret, da vidim. 

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Kupil sem podaljšek sprednjega blatnika in me zanima s čim ga naj zalepim (silikon)?

Objavljeno

Trak za lepljenje bočnih letev na vrata avtov ali pa dvokomponentno lepilo za lepljenje avtomobilskih stekl.

 

Pred lepljenjem stični površini dobro očisti.

Objavljeno

Yamaha R6 letnik 2000 , vodna pumpa, spuša kot na sliki, je potrebno zamenjati celo ali je možnost samo tega pokrova ?
Kje bi to dobil, in koliko približno stane ? Za začetek me zanima slovenski trg ali okvirna cena, pokrova ali kompleta

 

 

r6coolantleak.jpg

Objavljeno

Yamaha R6 letnik 2000 , vodna pumpa, spuša kot na sliki, je potrebno zamenjati celo ali je možnost samo tega pokrova ?

Kje bi to dobil, in koliko približno stane ? Za začetek me zanima slovenski trg ali okvirna cena, pokrova ali kompleta

 

 

r6coolantleak.jpg

Tole ti po vsej verjetnosti pušča samo na tem fitingu(kolenu) snemi gumijasto cev,da hladilna tekočina izteče po potrebi malo nagni motor tako da ko boš demontiral (izvlekel) to železno koleno nebo več ven tekla hladilna tekočina.Ko to koleno izvlečeš ven vse lepo osuši in namaži z gel ciankolom in zabij koleno nazaj,če ohišje ni počeno bo sigurno držalo v nasprotnem primeru ti neostane drugega kot naročit pri Yamahi nov pokrov.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Tole ti po vsej verjetnosti pušča samo na tem fitingu(kolenu) snemi gumijasto cev,da hladilna tekočina izteče po potrebi malo nagni motor tako da ko boš demontiral (izvlekel) to železno koleno nebo več ven tekla hladilna tekočina.Ko to koleno izvlečeš ven vse lepo osuši in namaži z gel ciankolom in zabij koleno nazaj,če ohišje ni počeno bo sigurno držalo v nasprotnem primeru ti neostane drugega kot naročit pri Yamahi nov pokrov.

Če rabiš imam komplet motor od r6 po delih tudi vodno pumpo.

Objavljeno

Če rabiš imam komplet motor od r6 po delih tudi vodno pumpo.

 

kolega rabi...kolko je cena?pa da ni taka kot na sliki ;) 

Objavljeno

kolega rabi...kolko je cena?pa da ni taka kot na sliki ;)

bom jutri pogledu pa ti javm v kakšnem stanju je, za ceno pa nimam pojma se bomo že zmenil tako da bo za vse dobro :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!