hajoktejn Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 dober odgovor zna biti to da je ona matica notri preveč zategnjena oziroma tale teleskop na tej ki kliki ne delujejo zašraufan preveč noter Spet bo treba narazen dati, naštimat oba enako in potem urejati dalje ker tako itak nima smisla če že notri ne štima, torej mi zato nabija povsej vrjetnosti ne? kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako preberi, kar ti je Jure napisal. Vzami(te) servisni priročnik v roke in v pravilnem redosledju sestavi(te) oba kraka nazaj. Zlo pomemben je vrstni red vseh podložk in ostalih jajc v vilci. Pa preden greš na cesto pošteno sprobaj delovanje vilic v garaži, ker tkole probavat te lohk glave košta Popolnoma dobronamerno sem to napisal. gsxf750 1
Jure Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 kaj pa to je normalno da je ena vilica bila nižje kot druga tu ko je na sliki označeno? vrjetno ne? kaj je posledica tega? porijena sta gor oba mortizerja enako Ne, to ni normalno.. In naj uganem, vilica ki je bolj gor, torej na sliki desna, ima manj klikov?
DOHO Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Ne, to ni normalno.. In naj uganem, vilica ki je bolj gor, torej na sliki desna, ima manj klikov? Ja drži, desna na sliki ima majn klikov ker preostalih sploh ni :grrr Treba narazn poknit pa nastavit še tole ki ni ok na enako višino kot je ona, se pravi matica v notranjosti vilice in potem more biti ok, če nebo se pa tak spet javim
Jure Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 (popravljeno) Ja drži, desna na sliki ima majn klikov ker preostalih sploh ni :grrr Treba narazn poknit pa nastavit še tole ki ni ok na enako višino kot je ona, se pravi matica v notranjosti vilice in potem more biti ok, če nebo se pa tak spet javim Predno karkoli nastavljaš poišči podatek koliko klikov je predvideno za te vilice oziroma kakšna je tista pozicija matice v notranjosti.. Če si imel podrta oba teleskopa ni 2x za reči, da ima levi teleskop klikov preveč oziroma predolgo višino in ne desni klikov premalo oz prekratko višino.. Popravljeno April 21, 2014. Popravil Jure
DOHO Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Predno karkoli nastavljaš poišči podatek koliko klikov je predvideno za te vilice oziroma kakšna je tista pozicija matice v notranjosti.. Če si imel podrta oba teleskopa ni 2x za reči, da ima levi teleskop klikov preveč oziroma predolgo višino in ne desni klikov premalo oz prekratko višino.. Ja recimo da zdaj dela levi "ok" ker sem ga lahko lepo zavil v desno do konca potem pa štel klike recimo do 26 kot bi naj bilo nekje da je motor mehek ali normalen, torej zmerim tega notri v vilicah koliko je matica visoko da se sreča z teleskopom, in potem še preprosto drugega navijem na enako višino..pa bi to naj bilo to? malo se še pa potem lahko prilagaja ko je že skup dano z temi vijaki vene če je to tak kak si predstavljam
Jure Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 Ja recimo da zdaj dela levi "ok" ker sem ga lahko lepo zavil v desno do konca potem pa štel klike recimo do 26 kot bi naj bilo nekje da je motor mehek ali normalen, torej zmerim tega notri v vilicah koliko je matica visoko da se sreča z teleskopom, in potem še preprosto drugega navijem na enako višino..pa bi to naj bilo to? malo se še pa potem lahko prilagaja ko je že skup dano z temi vijaki vene če je to tak kak si predstavljam V dobi interneta in dostopa do vseh mogočih podatkov se ni potrebno zanašati na "recimo" Kot rečeno, poišči podatek koliko je serijski razpon nastavitve (koliko klikov) in boš vedel kaj je prav in kaj ne. V vsakem primeru pa ciljaj na to da je matica pri obeh teleskopih v enaki, predvsem pa v pravi liniji ker samo tako boš dosegel identično višino teleskopov in pravilno število klikov pri obeh. Ne vem kakšne vilice ima ta Yamaha ampak vem da imajo neke Yamahe različni levi in desni teleskop in sicer tako, da se na enem štela compression, na drugem pa rebound in ne oboje na vsakem. Ne vem kako je pri tebi, ampak če je slučajno na vsakem štelat za svoje, je za preverit tudi ali imata oba teleskopa sploh predvideno enako št klikov nastavitve.
stjepan Objavljeno April 21, 2014 Opozori Objavljeno April 21, 2014 ADJUSTING THE FRONT FORK LEGS The following procedure applies to both of the front fork legs. 1. Adjust: • rebound damping ▼ ▼ ▼▼▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼ ▼▼▼ ▼ ▼▼▼ a. Turn the adjusting screw in direction a--------> smer urinega kazalca or b----------> v obratno smer urinega kazalca Direction a Rebound damping is increased (suspension is harder). Direction b Rebound damping is decreased (suspension is softer). Adjusting positions Minimum: 26 clicks in direction b * Standard: 13 clicks in direction b * Maximum: 1 click in direction b * * with the adjusting screw fully turned-in direction a
zanski18 Objavljeno April 22, 2014 Opozori Objavljeno April 22, 2014 (popravljeno) Kje dobit tako matico? Na servisu se dolgo caka. Ce ma kdo mu z veselem odkupim! Popravljeno April 22, 2014. Popravil zanski18
schila Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 menjal fedre,lamele stvar dela brezgibno,hvala vsem za pomoč p.s. zelo majhne tolerance da stvar dela ali ne
Nemirni Duh Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Pozdravljeni @zanski18 - Fini navoj je kar širok spekter, lahko je 1.0 , 1.25 , 1.50 ali colski. Torej je potrebno izmeriti........................... Če pa se vam mudi, se oglasite pri meni ( 031-797-021 ), pa bova rešila Lep pozdrav
Bremzer Objavljeno April 23, 2014 Opozori Objavljeno April 23, 2014 Kje dobit tako matico? Na servisu se dolgo caka. Ce ma kdo mu z veselem odkupim! Če je M-8 navoj standardni korak kupiš v Merkurju M-8 dolgo(ca 3 cm) matico za 13mm ključ in jo daš postružit na fi 12 !
zanski18 Objavljeno April 24, 2014 Opozori Objavljeno April 24, 2014 Ni stardandni ("navadna" matica ne pse gor, je finejsi. Nevem kolko tocno pa je (1.25?))bom vzel srauf sabo v merkur in definitivno probal.
trojan69 Objavljeno April 24, 2014 Opozori Objavljeno April 24, 2014 V merkurju nestandardnih navojev nimajo. poskusi v kaki specializirani trgovini npr. metaloprema
zanski18 Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Sem ze resil in sicer tako. Da sem nasel ta srauf (po katerem celjust "plava") ki je imel navaden navoj in nato matico dobil pri prijatelju. Hvala vseeno trojan69 1
Nemirni Duh Objavljeno April 25, 2014 Opozori Objavljeno April 25, 2014 Pozdravljeni Serijski navoj ima eno slabo lastnost, zaradi tresljajev se lahko odvije ali pa privije ( odtrga navoj ), v vsakem primeru ni to priporočljivo opaziti med vožnjo. Prav zaradi tega problema izdelujejo varnostne matice ali pa se navoj namaže s posebno, prav za ta namen, narejeno tekočino ............................... lep pozdrav trojan69 1
kusar Objavljeno April 26, 2014 Opozori Objavljeno April 26, 2014 Živjo, ali mogoče kdo ve če je tole kritično. Ravnokar sem pregledal motor (Hornet 900),... priprava na sezono ... in opazil, da se mi zadnji zobnik premika za približno slab centimeter. Se pravi če je zadnja guma pri miru se zobnik premakne za centimeter naprej in nazaj. So to kakšni blažilci in takomora biti ali je potrebno kej v "feltni" zamenjat? p.s ko premikam zobnik slisim nekaj gumijastega v feltni pod zobnikom. Lp, u.
macak333 Objavljeno April 26, 2014 Opozori Objavljeno April 26, 2014 (popravljeno) To je preveč (1cm). Si pa prav ugotovil, če snameš zadnjo gumo in potegneš zobnik dol boš videl not gumjaste blažilce, ki so v tvojem primeru verjetno že kar znucani. Kupit se jih pa da tudi v Louisu, če imajo tvoj model motorja. Popravljeno April 26, 2014. Popravil macak333
kusar Objavljeno April 26, 2014 Opozori Objavljeno April 26, 2014 To je preveč (1cm). Si pa prav ugotovil, če snameš zadnjo gumo in potegneš zobnik dol boš videl not gumjaste blažilce, ki so v tvojem primeru verjetno že kar znucani. Kupit se jih pa da tudi v Louisu, če imajo tvoj model motorja. Tnx za ogovor, bo treba razdret, da vidim.
matjazst Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Pozdravljeni! Kupil sem podaljšek sprednjega blatnika in me zanima s čim ga naj zalepim (silikon)?
raza Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Trak za lepljenje bočnih letev na vrata avtov ali pa dvokomponentno lepilo za lepljenje avtomobilskih stekl. Pred lepljenjem stični površini dobro očisti.
DOHO Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Yamaha R6 letnik 2000 , vodna pumpa, spuša kot na sliki, je potrebno zamenjati celo ali je možnost samo tega pokrova ? Kje bi to dobil, in koliko približno stane ? Za začetek me zanima slovenski trg ali okvirna cena, pokrova ali kompleta
Bremzer Objavljeno April 28, 2014 Opozori Objavljeno April 28, 2014 Yamaha R6 letnik 2000 , vodna pumpa, spuša kot na sliki, je potrebno zamenjati celo ali je možnost samo tega pokrova ? Kje bi to dobil, in koliko približno stane ? Za začetek me zanima slovenski trg ali okvirna cena, pokrova ali kompleta Tole ti po vsej verjetnosti pušča samo na tem fitingu(kolenu) snemi gumijasto cev,da hladilna tekočina izteče po potrebi malo nagni motor tako da ko boš demontiral (izvlekel) to železno koleno nebo več ven tekla hladilna tekočina.Ko to koleno izvlečeš ven vse lepo osuši in namaži z gel ciankolom in zabij koleno nazaj,če ohišje ni počeno bo sigurno držalo v nasprotnem primeru ti neostane drugega kot naročit pri Yamahi nov pokrov. FLY, DOHO in Kmet2 3
nejcracing Objavljeno April 29, 2014 Opozori Objavljeno April 29, 2014 Tole ti po vsej verjetnosti pušča samo na tem fitingu(kolenu) snemi gumijasto cev,da hladilna tekočina izteče po potrebi malo nagni motor tako da ko boš demontiral (izvlekel) to železno koleno nebo več ven tekla hladilna tekočina.Ko to koleno izvlečeš ven vse lepo osuši in namaži z gel ciankolom in zabij koleno nazaj,če ohišje ni počeno bo sigurno držalo v nasprotnem primeru ti neostane drugega kot naročit pri Yamahi nov pokrov. Če rabiš imam komplet motor od r6 po delih tudi vodno pumpo.
stjepan Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 Če rabiš imam komplet motor od r6 po delih tudi vodno pumpo. kolega rabi...kolko je cena?pa da ni taka kot na sliki
nejcracing Objavljeno April 30, 2014 Opozori Objavljeno April 30, 2014 kolega rabi...kolko je cena?pa da ni taka kot na sliki bom jutri pogledu pa ti javm v kakšnem stanju je, za ceno pa nimam pojma se bomo že zmenil tako da bo za vse dobro
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se