Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

bom jutri pogledu pa ti javm v kakšnem stanju je, za ceno pa nimam pojma se bomo že zmenil tako da bo za vse dobro :)

:OK:

Objavljeno

Se opravičujem ker sem prehitro rekel, to je edin pokrov ki mi je manjkal na mašini ki sem jo kupil.

Nejc

Objavljeno

Mogoče brezvezno vprašanje, sam majstri mate več izkušenj. Ali moram zamenjati tesnilo pri krivinah vsakič, ko snamem rozete? Namreč, zamenjal sem ju pred 200 km, zdaj pa spet nekaj razdiram, pa ne vem ali je smiselno spet menjat al lahko kar gor pustim ta tesnila. Saj so poceni, ampak je spet treba čakat ene 3,4 dni, da bo prišlo...

Tesnilo št. 32.

 

ETK_MO_400_mil_04_3208144_page_10.jpg

Objavljeno

ne rabiš menjat; mal, res mal namaži za vsak slučaj, s tesnilno maso. tud tesnila pod št. 6 lahko stara vsaj 1X daš nazaj, preverjeno ne pušča ;)

Objavljeno

 Zdravo mene zanima kaj bi blo lahko narobe, motor mi pri določenih obratih (5000) začne oddajati še nekakšen zvok kot da nekaj drsa ob nekaj. To dela samo ko se peljem ni pa važno če pospešujem ali pa bremzam pri drugih obratih deluje povsem normalno. ketno sm sem na novo nastavil tako da nevem kaj bi bilo. hvala za odgovor!

Objavljeno

 Zdravo mene zanima kaj bi blo lahko narobe, motor mi pri določenih obratih (5000) začne oddajati še nekakšen zvok kot da nekaj drsa ob nekaj. To dela samo ko se peljem ni pa važno če pospešujem ali pa bremzam pri drugih obratih deluje povsem normalno. ketno sm sem na novo nastavil tako da nevem kaj bi bilo. hvala za odgovor!

Če sumiš v ketno in si jo nastavil napiši vsaj kako ? ? kajti ketna mora imeti zračnost vsaj 2-4 cm in to,ko nastaviš dvigni zadnje kolo izmeri ponovno zračnost (2-4 cm) nato obrni zadnje kolo vedno za 90 stopinj in ponovno izmeri zračnost,če je v zračnosti,ko obračaš kolo razlika je potrebno zamenjkat ketno in oba verižnika ! Če bo drsanje še vedno prisotno se zapelji na servis in naj se en mehanik zapelje z motorjem in ti bo povedal kaj drsa kajti na taka vprašanja odgovarjat po internetu je nekaj podobnega kot,če bi slepa kura iskala zrno po dvorišču !

Objavljeno

ketno sem nastavil kot sem povedal, problem je nekje drugje tudi ketna motorju ni in menjalnika se še ne sliši tako da nimam pojma... jst mehaniku peljem ko res ni druge rešitve  :)

Objavljeno

Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom  :kva2: 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom  :kva2: 

vzami vrečo cementa, v trgovini kupi košarico za bicikl, tisto ki se jo namesti na balanco. Košarico namontiraj na krmilo. V košarico postavi vrečo cementa.

Boš videl, v trenutku bo ciklistika boljša, oprijem prve gume pa fantastičen. :P

p.s. v kolikor bo moped še silil na zadnjo gumo, vstavi v košarico še eno vrečo cementa.

Objavljeno

Danes sem se malo zapeljal z ducatijem po zimskem šraufanju in se je pojavil hud problem ker sprednje kolo noce ostati v stiku z asvaltom  :kva2: 

Jah, to je eden od načinov, kako podaljšati življensko dobo gume  :kva2:

Objavljeno

vzami vrečo cementa, v trgovini kupi košarico za bicikl, tisto ki se jo namesti na balanco. Košarico namontiraj na krmilo. V košarico postavi vrečo cementa.

Boš videl, v trenutku bo ciklistika boljša, oprijem prve gume pa fantastičen. :P

p.s. v kolikor bo moped še silil na zadnjo gumo, vstavi v košarico še eno vrečo cementa.

 

s tvojo rešitvijo hkrati nastane enak problem za zadnje kolo :D

Objavljeno

Na zadnjem kolesu je moj karakter tko da ni panike :D

Obrni KARAKTER ! !

Objavljeno

Če ga obrnem se bo znamka ducati udejstvovala ne samo v motociklizmu ampak tudi v letalstvu ;)

Objavljeno

Ja je za Dukatije znano da se bolj slabo vozijo :P

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

dej več se pelji pa manj šraufaj,zgleda da ti škodi abstinenca(moto) :)

Objavljeno

To se pa strinjam sam je treba prvo € dobit da se bom lahko vozu mi pa manjka sam še barva tesnilo airboxa šipca, gume in registracija

Objavljeno

Ja za drugo sezono boš zrihtan :OK:

Objavljeno

V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne.

 

Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor.

 

Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. 

 

Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo :)

 

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal?

 

Lp, Yunksi

Objavljeno

V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne.

 

Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor.

 

Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. 

 

Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo :)

 

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal?

 

Lp, Yunksi

cez zimo sm saniral podoben problem in mi je Leteci dal odlicn nasvet. zacni na zacetku. pri statorju, in res je bla napaka ze tam. btw, ce je navitje skurjeno je po navadi prebito, in je upornost majhna, in ne neskoncna. test je enostaven. uzges motor in meris napetost na kablih ki pridejo iz statorja, ponavadi so trije enaki. napetost je izmenicna, odstopanja med kabli pa morajo bit minimalna. ce je tam OK, je crknil samo "regler". Oziroma regulator/rectifier, usmernik in regulator v enem.

Objavljeno

...kaj pa sam akumulator, je OK? Pri meni je na akumulatorju nihala napetost, s kabli je vžgal, ko sem kable odklopil je kmalu ugasnil. Z novim akumulatorjem sem jaz problem rešil...lahko preizkusiš še to za vsak slučaj, 

Objavljeno

V petek se peljem iz Ljubljane proti primorski, nakar mi v drevoredu pri Logatcu motor začne nenormalno cukat, pogledam na števec in vidim, da števec ne dela, čez nekaj sekund motor ugasne.

 

Se ustavim, probam pržgat - nič, zaganjač se obnaša kot v primeru de je čisto prazen akumulator. Si rečem, jah očitno se je spraznil akumulator, nič bom vžgal na kable pa bom že pršu do doma. Motor prek kablov vžge normalno, odključimo kable in motor po parih minutah crkne. Na displayu se izpiše Er_5, Er_4, Er_3, Er_2, Er_1, ugasne display in čez cca. 15s se ugasne še motor.

 

Nič, zgleda, da je šel alternator, motor na prikolico in domov. Doma ga polnem celo noč in drug dan vžge brez problema. Med tekom pomerim napetost kaže samo nekaj malega čez 12V, prižgem dolge luči, napetost pade, ok, res je šel alternator. Grem v service manual pogledat "Charging system troubleshooting". Uf, nekaj sem spregledal, lahko da je šel tudi rectifier/regulator, v service manualu priše, da mora bit upornost "generatorja-alternatorja" med 0.19-0,23 ohmov na prvem in sredinskem, ter prvem in zadnjem pinu. Izključim alternator iz regulatorja in pomerim, dobim zelo čudne cifre v obeh primerih dobim prbl. 5,5 ohma upornosti. 

 

Razmišljam v tem stilu, da če bi bilo z alternatorjem kaj narobe oz. da bi bilo skurjeno kakšno izmed navitij bi bila upornost "neskončna". Glede na to, da je pa tako odstopanje od podatkov v service manualu, sklepam, da bi resnično lahko bil zanič alternator ali pa voltmeter. upam, da je to drugo :)

 

Ima kdo kakšno idejo, kaj bi še lahko bilo narobe? Najbolje, da probam zamenjati regulator, pa v primeru, da ni regulator zamenjam še alternator? Ima kdo slučajno kak FH001 (Shindengen) regulator, za posodit, da bi lahko probal?

 

Lp, Yunksi

Zna bit kr stator. Preveri še upornost med vsakim navitejm in maso. Mora bit 0. 

Objavljeno

Običajno pridejo iz alternatorja štiri žice,tri faze in skupna nula.Med nulo in vsako žico mora bit neka mala upornost (par ohm)

Če je šel usmernik/stabilizator ti ne polni baterije .V posebnih primerih pa polni z do 30V,ampak takrat kislina v bateriji zavre in smrdi.

Za poskus lahko vzameš skoraj bilo kateri regler.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!