Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Hvala vsem za predloge. Poročam, ko kaj več zvem. Baje pa, da so r1 l. 2003 imele neke probleme s statorji.

Objavljeno

Poglej za vsak slučaj najprej če grejo štiri žice med alternatorjem in reglerjem preko spojke.Tukaj radi zgorijo kontakti,oziroma tu prekini da boš pomeril lahko upornost navitja.

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo!

 

Eno hitro vprašanje....

Honda CBF 600 pred zimo parkirana v garažo, akumulator zunaj.

Zdej akumulator nazaj notri, je nafilan proban v drugmu motorju, aku dela 100% :)

 

Problem:

Ko dam kontakt se ne zgodi čist nič. Nobena lučka se ne prižge, napetost v akumulatorju ne pade tud za 0.001 V, tema, kot da je mopa brez akumulatorja...

Ključavnica ali miš pregrizla kable :) ?

 

LP

Popravljeno . Popravil GregaSLO
Objavljeno

Huh OK good question.

Preveril sem vse varovalke, ki so pod zadnjim sedežem in so vse OK (mislim da jih je 6).

Je še kje kakšna?

Objavljeno

Ja glavna je običajno takoj zraven "+" kleme od akumulatorja, je ne moreš falit, ker je običajno skupi/zraven releja. Če se ne motim 20A. Sicer pa sam sumim, da je nekje samo prekinjen kontakt.

Objavljeno

Nč to je od kolega motor, bo kr mehankarja poklical, bo najbolj ziher :)

 

Hvala za odgovor!

Objavljeno

Zdravo, ponovno jaz. Je že kdo imel kako izkušnjo z nastavitvijo uplinjača pri suzuki dr 650 se? Namreč pri nizkih obratih ob konstantnem plinu mi motor cuka, takoj ko dam malo več plina, motor normalno potegne brez cukanja. Pri višjih obratih tega cukanja ni. Svečke so dobre, uplinjač je čist. Kakšna ideja morda?

Objavljeno

Poskusi za pol/en obrat odvit vijak mešanice.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Bom poskusil tudi to. Na internetu sem sicer nekaj našel, kjer piše da moraš iglo prestaviti malo višje, tako da motor dobi več goriva. Bom se pa poigral tudi s tem vijakom kjer se nastavlja zrak. Sporočim ko bom zvedel če je to to :)

Objavljeno

z dvigom igle obogatiš mešanico v celem režimu delovanja.Če tebi dela lepo pri višjih obratih,potem zaenkrat pusti iglo.Vijak za mešanico je ravno za nizke obrate.

Objavljeno (popravljeno)

Tudi pri nizkih obratih dela lepo, ampak le med pospeševanjem, oziroma če greš v kak klanec, kjer moraš dodati malo več plina. Ko se pa hočeš voziti konstantno z nizkimi obrati, se pa pojavlja to cukanje. Motor drugače v prostem teku lepo teče, ni nobenega zaganjanja.

Popravljeno . Popravil yamahaxt600
Objavljeno

Je štandagas dovolj visok? Drugač pa poskusi z vijakom za zrak/bencin kot je predlagal Cartman

Objavljeno

Kaj pa veriga? Je mogoče neenakomerno raztegnjena? Sem imel podoben primer cukanja na Varaderi. Na koncu se je izkazalo, da se je veriga pri 6000 km zaradi tovarniške napake neenakomerno raztegnila.

Ko je motor vlekel, se sploh ni čutilo, pri počasni vožnji z enakomernimi obrati po ravnini pa je cukal.

Objavljeno

Bom kar tu vprašal, zadnja zavora mi zelo slabo prijema, tudi če jo nabijem do konca kolo ne blokira pravzaprav komajda sploh kaj zavira, tudi npr. če se peljem samo v prvi še vedno ni dovolj, da bi se ustavil. Kaj bi lahko bilo in kako lahko to sam popravil? (Motor: Kawasaki er6f brez abs) Pa ploščic je še veliko.

Objavljeno

Poglej da ni kaka maščoba na ploščicah poglej da je dovolj zavorne tekočine. Če je to dvoje v redu potem je zavora za odzračit če to ne pomaga je zjeban zavorni cilinder in ga je potrebno obnovit

Objavljeno

A če dolivam samo odprem rezervarček, odstranim gumico, dotočim olje, dam gumico nazaj, zaperem. Ali je potrebno tudi prezračevat?

Objavljeno

ja odvisno če je še olje v lončku potem ni to vzrok da ti zavora ne dela če ga pa ne vidiš ga je potrebno dolit in odzračit

Objavljeno

A če dolivam samo odprem rezervarček, odstranim gumico, dotočim olje, dam gumico nazaj, zaperem. Ali je potrebno tudi prezračevat?

lahko je dovolj olja ampak ostanejo v ceveh malo mehurcki zraka in potem to botruje nedelovanju zavor. sicer pa bos vidu a hodijo vn mehurcki in kolko bos moral spumpat skozi.

Objavljeno

Bom kar tu vprašal, zadnja zavora mi zelo slabo prijema, tudi če jo nabijem do konca kolo ne blokira pravzaprav komajda sploh kaj zavira, tudi npr. če se peljem samo v prvi še vedno ni dovolj, da bi se ustavil. Kaj bi lahko bilo in kako lahko to sam popravil? (Motor: Kawasaki er6f brez abs) Pa ploščic je še veliko.

spusti olje, preglej zavorni cilinder, nalij novo olje ter prezrači.

Objavljeno

Če je zavora mehka so lahko tri stvari: zrak, staro olje ali pa da sistem nekje ne tesni. Če je pa zavora na občutek trda: blokiranje batkov, zamaščene ploščice/diski, pregrete zavore... Lahko imaš pa čisto banalen primer... ko ti recimo zaradi premalo redne uporabe zavore dobijo "patino". Pa če so bile ploščice pred kratkim menjane je lahko na začetku tudi precej trapast občutek. Dober podatek je tudi kje zavore primejo. V vsakem primeru naj ti nekdo malo zavore pogleda.

Objavljeno

se bom čez vikend malo poigral ko bo več časa, hvala za nasvete, poročam oz. še kaj vprašam

Objavljeno

Sam me preseneča kolk slabo eni skrbite za svoj motor in posledično za svoj motor  xcode zdej si bom glih tebe sposodu upam da ne zameriš reku si da ti ne dela žlajf ok se zgodi ampak ti niti ne veš ali imaš dovolj zavore tekočine??? pa takih je precej. 

 

Jaz vsakič ko se grem vozit pogledam zavorno tekočino, olje v motorju in pa tlak v gumah 

Objavljeno

ja pa še z zavorami se bo "malo poigral"....

 

ajjajjaj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!