Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Snemi zavorno čeljust in počasi stiskaj zavoro, da boš videl ali zavorni batki sploh prilezejo iz ležišča. Lahko so polni umazanije (patine) in sploh ne prilezejo iz ležišča. V takem primeru jih očisti, pobrusi z vodobrusnim papirjem, namaži z ATE mastjo (lahko tudi z zavornim oljem) in sestavi nazaj. Pri mojem motorju je bil ravno to vzrok, da zavora ni prijela. Če se na zavore ne spoznaš pa delo prepusti komu, ki te stvari obvlada.

Popravljeno . Popravil ton
Objavljeno

Jaz vsakič ko se grem vozit pogledam zavorno tekočino, olje v motorju in pa tlak v gumah 

le zakaj :kva2:  :OK:

Objavljeno

Zato ker se mam rad pa nima veze kake znamke je motor. Sam osnovne stvari moreš pa ja vedet sej zarad mene ni treba da kontrolira olje v motorju in tlak v gumah sam da mu žlajfi delajo da se ne prbije kje v mene slučajno.

Objavljeno (popravljeno)

Ja zavorne tekočine je dovolj sem pogledal že prej, sem mislil samo, če je mora bit več ker do fula je pa res ni, malo sem narobe skapiral tvoj prvi odgovor @ludiluka.

@MiNa lepo da si se spotaknila v besedo poigral, morda ti bo ljubše če rečem bolj podrobno pregledal in preučil problem, naj še omenim da mi zavore niso čist tuje, ker sem že komplet razdrl čeljust, spucal in zluftal, in ja delajo tiste zavore zdaj, je pa bila takrat prednja zavora.

Pa batki se tud premikajo, saj stisnejo, samo jaz bi rad da to bolj grabi oz. prej.

Preden še kdo kaj sikne, motor je bil na servisu, ko so mi blokado vgradili in sem naročil, da še poservisirajo, tako da so oni takega tudi dali iz rok.

Popravljeno . Popravil Xcode
Objavljeno

Če si že stopu na MiNo moraš vedet da je ta moške vrste. :kva2:

Drugače pa poštimaj žlajfe magari s kako pomočjo.

Objavljeno

Ja zavorne tekočine je dovolj sem pogledal že prej, sem mislil samo, če je mora bit več ker do fula je pa res ni, malo sem narobe skapiral tvoj prvi odgovor @ludiluka.

@MiNa lepo da si se spotaknila v besedo poigral, morda ti bo ljubše če rečem bolj podrobno pregledal in preučil problem, naj še omenim da mi zavore niso čist tuje, ker sem že komplet razdrl čeljust, spucal in zluftal, in ja delajo tiste zavore zdaj, je pa bila takrat prednja zavora.

Pa batki se tud premikajo, saj stisnejo, samo jaz bi rad da to bolj grabi oz. prej.

Preden še kdo kaj sikne, motor je bil na servisu, ko so mi blokado vgradili in sem naročil, da še poservisirajo, tako da so oni takega tudi dali iz rok.

 

Aja da se spotaknem še ob to če je bil motor na servisu to še ne pomeni da je z motorjem vse v redu. Ker moje izkušnje glede servisov so zelo slabe (sej stvari vedno zaračunajo če jih pa zamenjajo oz vsaj pregledajo je pa drugo ) pa to ne velja samo za motoservise ampak tudi za avte in kamione za najslabše so se izkazali uradni servisi do sedaj;)

 

No nazaj k tvojemu problemu če je v lončku dovolj tekočine povej kakšen je občutek na stopalki?? se poseda ali je trda??? Da so zaribani batki je zlo malo verjetno saj če so batki zaribani ti zavora noče popustit  tako da lahko porbaš odzračit. Pa poglej da je disk čist in ploščice prav tako. ploščice lahko odstraniš in jih pogreješ z industrijskim fenom ali jih daš v pečico da se zažgejo maščobe oz še rajše kupiš nove. če pa nič od tega ne pomaga potem je zanič cilinder in ga je potrebno obnoviti http://www.ebay.co.uk/itm/06-09-KAWASAKI-ER650-ER-6N-EURO-REAR-BRAKE-MASTER-CYLINDER-REBUILD-KIT-32-4230-/181124468718?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item2a2bdc0fee

Objavljeno (popravljeno)

Aja da se spotaknem še ob to če je bil motor na servisu to še ne pomeni da je z motorjem vse v redu. Ker moje izkušnje glede servisov so zelo slabe (sej stvari vedno zaračunajo če jih pa zamenjajo oz vsaj pregledajo je pa drugo ) pa to ne velja samo za motoservise ampak tudi za avte in kamione za najslabše so se izkazali uradni servisi do sedaj;)

Točno tako! Drugače pa je občutek dokaj navaden, ni trda, nevem kako mehka pa tudi ne. Disk je čist, ploščice pogledam jutri. Kar se pa obnove cilindra tiče, hvala za link, ampak je moj ena serija novejši, no važno da vem kaj iskat, če bo slučajno treba.

PS

Se opravičujem MiNi, spoštujem njegovo moškost :)

Popravljeno . Popravil Xcode
Objavljeno

no predno si delaš stroške probaj odzračit . Link sem ti pa dal sam zato da veš kaj iskat ;)

Objavljeno

OK. Ni problema. Zaskrbelo me je tvoje začetno vprašanje včeraj ob 20:33 kot, da tavaš v popolni temi. Jaz bi se zapeljal do najbližjega centra za TP in na valjih potestiral kako je z zavoro. Rade volje ustrežejo četudi še ni čas za redni TP vozila - pa še drago ni.

Objavljeno

OK. Ni problema. Zaskrbelo me je tvoje začetno vprašanje včeraj ob 20:33 kot, da tavaš v popolni temi. Jaz bi se zapeljal do najbližjega centra za TP in na valjih potestiral kako je z zavoro. Rade volje ustrežejo četudi še ni čas za redni TP vozila - pa še drago ni.

Eko odličen predlog pa to ti dostikrat  zastonj naredijo ;)

Objavljeno

Evo kako lahko zafuraš dan v operacijski sobi

 

Pacijent čaka na transplantacijo

post-1419-0-13966400-1400438882_thumb.jpg

 

S posebno dostavo in embalažo pride motorni organ

 

post-1419-0-80516400-1400439216_thumb.jpg

 

Starček je spet dočakal novo srce

 

post-1419-0-94712500-1400439347_thumb.jpg

 

slava mu

 

post-1419-0-20821000-1400439415_thumb.jpg

 

 

sicer sem večkrat obljubil,da nikoli več...ampak isto se mi dogaja s sosedo...

 

Objavljeno

Je prejšni izdihnil? Kaj si mu pa delal :D

Objavljeno

Je izihnilo že več prejšnjih..pa lepo sem delal znjimi.Imam pa to smolo,da so ta model yamahe sestavljali špagetarji in menjalniki crkavajo v cvetu mladosti.

Objavljeno

najhuje je z zobniki.So delali metalurške analize sami Italijani in pri teh mopedih je utrujenost materiala veliko bolj izrazita kot pri prvih "original"TTjkah.

Pa nič osebnega nisem mislil z špageti..

Objavljeno

Daj od novejše TT zadnjo feltno gor, ki ima že zobnik v gumi, mogoče boš podaljšal življensko dobo menjalnika za kakšnih par tisoč km :)

Objavljeno

Ja ,bi pomagalo sigurno.Samo baje ne paše in moraš komlpet sam sestavit pesto,špice..

Objavljeno

Aja, sm mislu da je isti šmoren.. :/

Objavljeno

Kaj pa je problem špice sestavit?? a sam zobnikov se pa ne da z unimi od tastare zamenjat?

Objavljeno

ma nisem dober niti za kolo od bicikla splest ne pa od motorja.Če pa misliš zobnike od menjalnika,je prvič ful dela,še huje pa je da so stroški nenormalni.

Objavljeno

Ma splest kolo je 5 min dela ni noben bavbav za zobnike sem pa mislil ja da bi na ebayu dobil od tastare zobnike ali pa kar celo piramido če je enaka kot pri tastari in potem samo zamenjaš

Objavljeno

Sej za samo pletenje imam mojstra,težava je prilagodit potem drug pesto na pravo osovino..

Ta agregat je bolj ozek od drugih TTjk in Xtjk,tako da te piramide odpadejo.Drugač pa nastane pri teh krompirjevih zobnikih en pojav (en angleški izraz) ko nastajajo na stičnih površinah mikrorazpokce..in praviloma ko zjebe en zobnik,je zdravo menjat še njegovpar..in po nekem času imaš 10kom x 60/70 eur plus dve hudi tesnili in si na jurju.Rabljeni zobniki so pa po tej logiki tudi vprašljivi.

Žalostno da pri velikem  mopedu en agregat preživi štiri agregate na ta malem..

Objavljeno

Ker v MT-03 temi nihče ne odgovori, bom še tukaj vpašal.

 

Katero olje naj nabavim? Vidim, da dosti folka kupuje Motul Ester 4T 15W-50. Če pogledam v Owners manual bi naj uporabil 15W-40. Kaj pravite vi izkušeni mački, kaj naj dam not?

Objavljeno

V manualu imaš tak lep grafek za viskoznost olja. Po domače povedano je 15W50 bolj "poletno" olje. Obe oznake so vredu za tvoj motor in klimo v kateri živimo.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!