Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

No pa da se še jst vključm. 

Suzuki gsxr K5 kot mi je znano bi morala svetiti tudi zgornja H4 kratka, vendar sveti samo dolga ter spodnja H7 kratka. Sicer nisem gledal če je prejšnji lastnik morda izključil žičko da sveti pri kratki samo spodnja. No torej zanima me v primeru da ni problem v prekinitvi žice, je lahko še kaj drugega?

(žarnica je nova, stara je tudi samo dolga gorela)

 

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Logika?

Klicaji se namenijo sogovorniku, motor, ki ga vozim je pa precej moja stvar, kajne?

OK, fajn se imej.

 

Biker77, ne vem, pravim, da je morda tako, saj lahko preveriš.

Jaz se imam res vedno fajn samo tu na tem forumu vidim,da imate veliko težav tako z znamkami motorjev kot tudi z pisanjem in slovenščino .Pred kratkim je bil pri meni en bivši Forumaš in se mi je potožil,da on ni več na tem "MS" njegov prevod "moto sekret"

Malo sem ga potolažil tako,da sem mu odgovoril razmišljan tudi v tej smeri.

Ps sicer se imaš tako kot si sam delaš-narediš. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa da se še jst vključm.

Suzuki gsxr K5 kot mi je znano bi morala svetiti tudi zgornja H4 kratka, vendar sveti samo dolga ter spodnja H7 kratka. Sicer nisem gledal če je prejšnji lastnik morda izključil žičko da sveti pri kratki samo spodnja. No torej zanima me v primeru da ni problem v prekinitvi žice, je lahko še kaj drugega?

(žarnica je nova, stara je tudi samo dolga gorela)

lp

Ne bom trdil..ampak ce me spomin ne vara je spodaj kratka in zgoraj dolga. Nista dve kratki..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz se imam res vedno fajn samo tu na tem forumu vidim,da imate veliko težav tako z znamkami motorjev kot tudi z pisanjem in slovenščino .

 

Čakaj, a se ti zdaj greš malo samoironije? Če je tako, si takoj pridobil nekaj pozitivnih točk.  :OK:  Ravno ti namreč nisi sposoben napisati enega stavka brez slovnične napake. Tale zgornji stavek jih vsebuje najmanj ene pet.

Ampak tole je že res hudo off topic, zato je to moj zadnji prispevek k temu dopisovanju.

 

 

Biker77, po mojem bo ravno tista motnost problem.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bom trdil..ampak ce me spomin ne vara je spodaj kratka in zgoraj dolga. Nista dve kratki..

spodaj je samo kratka H7 v leči. Zgoraj je pa H4 z kratko in dolgo, drugače se mi zdi nesmisel dajati  H4 da bi bila  samo za dolgo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spodaj je samo kratka H7 v leči. Zgoraj je pa H4 z kratko in dolgo, drugače se mi zdi nesmisel dajati H4 da bi bila samo za dolgo

Saj to pravim. Ena kratka in ena dolga. Sicer pa service manual bo zihr vedu. Sam zdi se mi da je kratka gorela samo ena. Sam je ze nekaj let odkar sem mel K4 Suzukija. Dex bo zihr vedu ;-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po električni shemi ki jo sedaj gledam imajo

E 02, 19 iz H4 2 žici (dolga)

E 03, 24, 28, 33 pa imajo 3 žice. (kratka in dolga)

 

Hmmmm, da še ugotovim pod katero cifro moj spada :D

Popravljeno . Popravil Ervin93
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po električni shemi ki jo sedaj gledam imajo

E 02, 19 iz H4 2 žici (dolga)

E 03, 24, 28, 33 pa imajo 3 žice. (kratka in dolga)

 

Hmmmm, da še ugotovim pod katero cifro moj spada :D

Ali pa poglej koliko žic imaš v štekerju, če so dve je samo ablend,če so tri potem bi morale goret obe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa poglej koliko žic imaš v štekerju, če so dve je samo ablend,če so tri potem bi morale goret obe.

Pogledam jutri pa poročam, je pa smešno tudi to da ima naprimer spodnja H7 zaradi orginal adapterja enaki konektor kot zgornja h4 z tremi luknjami za 3 pine (oba konektorja). No uglavnem jutri pogledam

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Parabola zgleda okej. Je pa vse motno not. Makaronarji so res precizno naredl vse skupi. Bom probal ce gre kaj narazen in da se malo bolje naredi.

Thx..pa uzivaj na stroju ;-)

na mojem avtu je enako, steklo (plastika) od znotraj čisto motno...če lahko razdreš se še da rešit (polirat), drugače pa menjaj ali se pa sprijazni.....bo pa svetilnost neprimerljivo boljša če/ko boš popravil, kot bi recimo žarnici dodal 20W moči 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je komu kdaj zavrelo baterijo? men je ucer kitajc zacel pihat HCl skoz stoplce. Bal sem se da je crknil reg/rec, pa se cifra vrti okrog 13,2-13,8V. a je mozno da zakuha tudi ce ima dobro polnenje, ali reg/rec lahko crkuje postopoma, torej zdaj dela, cez dve uri pa ne?

@biker77: https://www.mimovrste.com/avto-zarnice/3m-set-za-obnovo-zarometov-3m?gclid=Cj0KEQjwu_eeBRCL3_zm8aOtvvkBEiQApfIbGGN4dE47_jkI1amhPTLPqL4IYSneIH7qFsm5hc-demgaAsmj8P8HAQ

Popravljeno . Popravil Cartman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mi jo je že skuhalo.Šlo je za serijsko napako (reglerji so bili original prešvoh).Skurjo se diode v kaskadah.Ponavadi napetost pade in baterije ne polni.

.Hudič pa je če se napetost drastično poveča in elektrolit zavre.Ti imaš kvečjemu za kak volt manj od idealne.

Nisem  še slišal da bi bat.zavrela pri normalni napetosti.Lahko pa  gre za kako deformacijo same baterije.

Fuč regler ne bo občasno delal dobro,verjetno bo   le baterija  par ur po zagonu bolj vroča.

Brez meritev bi na pamet bolj sumil baterijo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K se ze lih o luceh pogovarjate. Na moji 1997 cagivi elefant so luci bl zato da so. Svetjo itak za en klinac. Kaj se bi dal narest? A mislte da so ze v osnovi tok zanic al je z leti to prislo? Ker motor ma 39k km.

 

Jaz bi za začetek pomeril, koliko napetosti sploh pride na žarnice (obvezno pri priključeni in delujoči žarnici) - pri tako starem motorju so žice in konektorji že najbrž malo oksidirani, poleg tega so luči ponavadi vezane preko varovalke, pa potem stikala na krmilu - kar pomeni kar precejšnjo dolžino žic, tako da hitro pride do par voltov padca napetosti - 2V padec napetosti pa pomeni skoraj 1/2 svetilnosti...

 

Če je razlika med napetostjo na sponkah akumulatorja in sponkah žarnice več kot 0.3V, bi za luči naredil novo ožičenje, z nekoliko močnejšimi žicami, preko relejev direkt z akumulatorja...

 

 

Drug faktor pa je seveda stanje reflektorja in leče, vendar če motor ni bil ravno non-stop na soncu parkiran, pri samo 39kkm to še ne bi smelo biti tako slabo.

Popravljeno . Popravil danci1973
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede poliranja žarometa, po mojem ima bikerjeva Cagiva steklenega, polira pa se novodobne plastične žaromete, ki se jim lak odlušči zaradi UV. Naj me kdo popravi, če ni tako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm..bom malo pomeril ja..

Luči so pa steklene in ne plastične. Zgleda pa tako kot bi italijani nekaj na hitro skupaj dali in je zaradi tega prost dostop za vse vrste H2O in smeti..

Se pravi da bo dovolj če samo fino obrišem in posušim? Če seveda pridem zraven.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa poglej koliko žic imaš v štekerju, če so dve je samo ablend,če so tri potem bi morale goret obe.

Sm preveru in sta sam dve žički na žalost

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede poliranja žarometa, po mojem ima bikerjeva Cagiva steklenega, polira pa se novodobne plastične žaromete, ki se jim lak odlušči zaradi UV. Naj me kdo popravi, če ni tako.

Ne vem kakšen lak imaš v mislih ... Polira se "steklo" (pri novejših je to plastika, ki se sčasoma zrazi in zato postane motna, z zunanje strani) - morda z "lakom"  misliš naparjeno živosrebrno prevleko na paraboli žarometa, ki pa je lahko "umazana" zaradi slabo izvedenega lepljenega stika med steklom žarometa in parabolo - tu je največrat težko ločiti steklo od parabole žarometa, če hočeš imeti oba dela nepoškodovana - v tem primeru je bolj smiselno poskusiti očistiti parabolo skozi odprtino za žarnico, vendar moraš biti pazljiv, da ne uporabljaš kakšnih ostrih predmetov, ki bi lahko poškodovali naparjeno prevleko ... Je pa to precej "ginekološki" poseg ...  :evilgrin: Upam da ti uspe  :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem malo premeril. Itak pride do zarnice kr dost manjsi tok kot je na akomulatorju. Tko da bo tole rihtanje luci slo v zimski cas. Do takrat pa bolj dnevne voznje. Hvala vsem za pomoc..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kakšen lak imaš v mislih ... Polira se "steklo" (pri novejših je to plastika, ki se sčasoma zrazi in zato postane motna, z zunanje strani) - morda z "lakom"  misliš naparjeno živosrebrno prevleko na paraboli žarometa...

 

Saj to sem mislil, polira se zunanja stran žarometa, ki je pri novejših vozilih plastična. In ta plastika, kolikor vem, ima plast nekega zaščitnega laka. Cagiva ima steklen žaromet, ki se po mojem ne polira in tudi mislim, da ni težava v tem, saj steklo ostane bistro. Verjetno je umazanija znotraj žarometa, na paraboli ali na notranji strani stekla. Kaj s tem, ne vem.

Popravljeno . Popravil dlicen
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri italjanskih motorjih rada začne parabola razpadati in glede tega ne moreš narediti nič razen če raztaviš luč in daš nanovo napariti parabolo vendar sploh ne vem če kdo to dela. Posledica razpadanja parabole pa je ta da se steklo megli iz notranje strani to se pa reši tako da vsake par let uzameš palčko na konc daš košček cunjice in obrišeš steklo z notranje strani 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoj čas so parabole naparjevali v Saturnusu na Letališki, sedanja Hella. Povprašat je treba, če se s tem še vedno ukvarjajo.

 

 

LP Robert

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svoj čas so parabole naparjevali v Saturnusu na Letališki, sedanja Hella. Povprašat je treba, če se s tem še vedno ukvarjajo.

 

 

LP Robert

 

 

To vem in mislim da jih še za nove luči bolj je pa vprašanje ali tudi obnavljajo stare parabole (in ali naparjajo na kovino ali tudi na plastiko) kje je treba staro prevleko pobrat dol in naparit novo  pa kakšna je cena je tudi vprašanje pač mene ne moti če vsake 5 let enkrat notranjost luči obrišem 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Parabola je lepa je pa dost motno notr vse. Steklo ni nic spraskano. Je pa napetost na zarnici slaba. Tko da bom mogu tut to mal zrihtat. Kolkr je cagiva hud stroj si to zasluzi. Poleg menjave zadnjega amortizerja. Pol bo pa huda raketa..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pazi jaz govorim o paraboli ki izgleda kot ogledalo. če je pa steklo motno ga samo z notranje strani obriši s suho cunjo na palčki (palčka pa zato da prideš v luč skozi odprtino za žarnico da ti ni treba luči raztavljat)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!