Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Eno malo butasto vprasanje... zobnik mi je vrjetno zamaknalo (2. prestava) in poka ko se peljes. (brez obremenitve na stojalu laufa bp). Pr nesreci je komplet motor dobil udarec in danes na testni voznji ko sem vilce preverjal ni nic pokalo. je mozno da je sel zobnik nazaj v svoje lezisce?

NE razen,če so se vilice od 2-ge prestava malo premaknile(zvile) in so se zdaj, ko si se peljal in parkrat prešaltal,so se verjetno malo ulegle - poravnale. Sam zobnik se nemore popravit saj je zračnost med zobniki samo ca 0,15 - 0,20 mm in vsled udarca se nemore premaknit samo en zobnik,če se že premakne potem se cela osovina in posledično poči kaka varovalka ali  ohišje menjalnika !

Objavljeno

Hvala za pojasnilo. Stvar je v tem da je rado zaskrtalo med prestavljanjem iz prve v drugo. Sedaj ne skrta vec pri prestavljanju, prestavi se gladko.

Objavljeno

Hvala za pojasnilo. Stvar je v tem da je rado zaskrtalo med prestavljanjem iz prve v drugo. Sedaj ne skrta vec pri prestavljanju, prestavi se gladko.

Prej je možno da so se lamele od sklopke malo sprijele !

Objavljeno

Lp Sem sveži lastnik Honde cb 750f 1983 letnik motor ni ravno v bleščečem stanju in ga bo treba malce porihtat. Muči me da ko dam kabel iz cilindra motor ne reagira pri ostalih treh pa crkne. pogledal iskro vse ok sem pa opazil da svečka ni enaka kot ostale tri in ko sem poguglal sem prišel do info. da je to svečka za 50 ccm skuterja. že sam motor dela tako kot po 3 cilindrih. Ali je možno da svečka kljub temu da ima iskro ne vžiga četrtega cilindra. Hvala

Objavljeno

Lp Sem sveži lastnik Honde cb 750f 1983 letnik motor ni ravno v bleščečem stanju in ga bo treba malce porihtat. Muči me da ko dam kabel iz cilindra motor ne reagira pri ostalih treh pa crkne. pogledal iskro vse ok sem pa opazil da svečka ni enaka kot ostale tri in ko sem poguglal sem prišel do info. da je to svečka za 50 ccm skuterja. že sam motor dela tako kot po 3 cilindrih. Ali je možno da svečka kljub temu da ima iskro ne vžiga četrtega cilindra. Hvala

Da.

Objavljeno

Lp Sem sveži lastnik Honde cb 750f 1983 letnik motor ni ravno v bleščečem stanju in ga bo treba malce porihtat. Muči me da ko dam kabel iz cilindra motor ne reagira pri ostalih treh pa crkne. pogledal iskro vse ok sem pa opazil da svečka ni enaka kot ostale tri in ko sem poguglal sem prišel do info. da je to svečka za 50 ccm skuterja. že sam motor dela tako kot po 3 cilindrih. Ali je možno da svečka kljub temu da ima iskro ne vžiga četrtega cilindra. Hvala

Zamenjaj svečke. Pomoje lahko uporabiš NGK D8ES - preveri v servisni knjigi. Potem pa, če bo potrebno, naprej na vplinjače itd.

Objavljeno (popravljeno)

Lp...zanima me, ce je kdo ze namontiral tale izdelek

http://www.wunderlich.de/shop/en/rapidbike-1-4883.html?___from_store=de

Ali je to res da poveca moc motorja tako kot nekateri pisejo ali je to sam en larifari?

To je nekaj podobnega kot Dynojet Power Commander. Na kolikor-toliko serijskem motorju se na moči ne pozna kaj prida.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno

Za 400€ si raje privoščim izlet s tistim kar mi trenutno motor ponuja....

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Pozdravljeni, moj enocelindraš ima dve svečki, ker bi moral razšrafati kar precej motorja, da bi lahko eksperimentiral vas prosim, če kdo ve, da mi odgovori kaj bi se zgodilo,če mi odpove ena svečka.  Bi motor crknil ali bi deloval slabše a bi se kljub vsemu lahko peljal. Hvala za odgovor in Lp

Objavljeno

Lp...zanima me, ce je kdo ze namontiral tale izdelek

http://www.wunderlich.de/shop/en/rapidbike-1-4883.html?___from_store=de

Ali je to res da poveca moc motorja tako kot nekateri pisejo ali je to sam en larifari?

podobno zadevo montiral na cbr-ko (dyno) imelje tudi več programov malo sem sprobaval vse tist program ki je dal rezultat na moči je dal bisteveno večji rezultat pri posodi za gorivo. namesto 250km 170km. vse se plača zastonj ni nič

Objavljeno

Pozdravljeni, moj enocelindraš ima dve svečki, ker bi moral razšrafati kar precej motorja, da bi lahko eksperimentiral vas prosim, če kdo ve, da mi odgovori kaj bi se zgodilo,če mi odpove ena svečka.  Bi motor crknil ali bi deloval slabše a bi se kljub vsemu lahko peljal. Hvala za odgovor in Lp

 

Mislim, da bi imel eno generacijo starejši model, ki je imel samo eno svečko. Če bi res šla samo svečka, bi se še vsaj po mojem peljal in to brez kakšne hude drame.

 

Dve svečke na valj je ena taka letalska pogruntavščina, še iz časov, ko so bile svečke manj zanesljive. V avto/moto industrijo je reč prišla bolj zaradi ekologije. Teorija je, da se mešanica bolj enakomerno vname. Takle enmal čez prst se mi zdi, da je tudi fajn način za zaslužek serviserjev, pa da se lahko pohvaljo, da ima nova generacija nekaj "novega in boljšega".

Objavljeno

kaj 2, indijci majo kar 3 in to na 200 kubičnem motorju

cylinderheadwithcarb_640x480.jpg

 

Če imaš samo 1 svečko se lahko morda zogid kot če imaš slabe kable, da malo potrokira ko je mešanica zlo bogata.

Objavljeno

Hvala vama za odgovor, vse dobro in srečno na cesti vama želim.

Objavljeno

kaj 2, indijci majo kar 3 in to na 200 kubičnem motorju

cylinderheadwithcarb_640x480.jpg

 

Če imaš samo 1 svečko se lahko morda zogid kot če imaš slabe kable, da malo potrokira ko je mešanica zlo bogata.

Svečke ma dve tista zadeva na sredin je pa vbrigovalna šoba (ajnšpric diza)

Objavljeno

Svečke ma dve tista zadeva na sredin je pa vbrigovalna šoba (ajnšpric diza)

kwa pa pol dela frgazar na shem? al kva je tist?

Objavljeno

kwa pa pol dela frgazar na shem? al kva je tist?

Loputa za zrak (throttle body)...

Objavljeno

Tako je to je pulsar 200NS, in v enem članku lepo pove da so najprej dali 2 svečke (in pol ugotovili da so zaj.. ) in pol ugotovili da dosežejo z 3 mevečkami  27% boljše izogrevanje kot pa če bi bila samo 1 svečka in sta tiste 2 pri strani kao pomožne.

(pomoje so hotli narest twinspark, mal pod dimenzjonirali svečke in pol rekli "pa dejmo še eno ornk v sredino pa bo zihr delalo " :D )

Kr tut ta mašina ima bat z dolgim "hodom" tako  da mi ni jasno kaj bluzjo z 3mi svečkami, če bi bil neki kr ma širok bat, in malo hoda in zaradi večje površine bata opravičijo toko svečk sam to neko bluzenje o bolšem iskoristku ki itak to pokuri tam okol 2L/100km je kr neki.

Objavljeno (popravljeno)

Razmerje vrtina/gib (bore x stroke of 72 x 49). Glede na vrtino ima kar kratek gib-hod.

 

ps, na sliki pa je TB res bolj podoben vplinjaču tudi zaradi priključka za bencin....

 

Zakaj več svečk?

Popravljeno . Popravil MiNa
Objavljeno

Boljše da se vdaš ker nimaš prav tista slika ki si jo dal ni enaka kot tista od smasherja se lepo vidi da je karburator+ lonček ma spodej,,,

Objavljeno

Boljše da se vdaš ker nimaš prav tista slika ki si jo dal ni enaka kot tista od smasherja se lepo vidi da je karburator+ lonček ma spodej,,,

? kje je frgazar? na smasherjevi sliki? kva sm pa jest trdu?

Objavljeno (popravljeno)

E, tolkrat ma bremzer prav, v tem času da sm prebral in članek in potem napisal komentar sem obrnil v glavi številke za vrtino in gib in zato napisal brezveze da ima dolgi hod in malo vrtino, čist moja napaka učasih me mel zjebejo številke.

evo vir: samo stran ful počasi louda: http://www.motorbeam.com/bikes/bajaj-pulsar-bikes/why-the-pulsar-200-ns-has-3-spark-plugs/

 

pa še en članek da se ne boste tolko toukli:

http://autotechreview.com/features/item/522-bajaj-pulsar-200-ns-review.html

 

"Also, the Pulsar engine is carburetted instead of fuel-injected."

Popravljeno . Popravil smasher
Objavljeno

? kje je frgazar? na smasherjevi sliki? kva sm pa jest trdu?

hribucu je blo namenjeno ;)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!