Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

Zivjo bi mel eno vprasanje glede honde cbr 1000rr in sicer me zanima (letnik je 2007) ce pase hladilnik vode tudi od kakega drugega modela oz ce pase od kakega 05 06 letnika? hvala

Objavljeno

Zivjo bi mel eno vprasanje glede honde cbr 1000rr in sicer me zanima (letnik je 2007) ce pase hladilnik vode tudi od kakega drugega modela oz ce pase od kakega 05 06 letnika? hvala

Pokliči na servis in ti povejo če je kataloška številka enaka potem paše !

Objavljeno

Da se spet javim z novmo problemo .... lani sem zamenjal prvi akumulator za novega, ki se je pokvaril po 3 mesecih in sem pod garancijo spet dobil novega. Motor vžge takoj, samo dotakneš se gumba in pali ... tu je pa zdj problem: po parih furah motor ni hotel več vžgat na gumb (kot da bi blo premalo moči) in takrat sem šel preverit kaj je narobe. Akumulator se v bistvu sploh ne polni zto po parih furah ni več vžgal - med vožnjo se skos prazni.
Če se prav spomnem bi moralo akumulator, ko je motor prižgan, polnit med 14,4-14,8V (najmajn 2,4V na celico x6 celic je to 14,4V). Meni ga pa polni 13,8V ko pa dodam obrate pa samo 13,2V!!
Kdorkoli kak predlog? Morda blo treba menjat samo ščetke? (ps, vmes sem menjal navadne smernike za led, samo to ne bi smelo vplivat na porabo, ali pač?)
Tnx

Objavljeno

Pozdravljeni!

 

Na Yamahi R6 2002 letnik imam en problem.

 

Opazil sem da se mi izpod sprednjega sedeža kadi. Po odstranitvi sedeža je nameščena nekakšna cev ki vodi pod zadnji sedež in o nazaj do vplinjačev ali airboxa. Iz cevi se narahlo kadi in je narahlo mastna. To se dogaja ko je motor na delovni temparaturi, če ima kdo kakšno idejo bi lepo prosil za nasvet.

 

Hvala!

LP

Objavljeno (popravljeno)

Po opisu sledeč je to pomoje oddušnik od karterja sam ne vem kaj bi pod zadnjim sedežem delal?? ponavadi gre iz bloka motorja v airbox. Razen če je pod sedežem še kakšna dodatna posoda zato da se poveča volumen v tem primeru gre iz karterja v posodo ki je res ponavadi pod sedežem in nato v airbox. tako da zna bit da se ti je kaka cev snela

 

tko to zgleda pr ducatiju http://i807.photobucket.com/albums/yy357/tom_998R/998RS%20F02%20parts/anounce007.jpg

Popravljeno . Popravil ludiluka
Objavljeno

Kot ti je ludiluka napisal to je odušek motorja, poglej če se ti ni snela cev ki gre na airbox, sicer meni ko se je snela sem slišal že po zvoku razliko...

 

Poglej še nivo olja če ga je preveč zna tudi zmetat kej več ven.. 

Objavljeno

Da, še ena mala posodica je spodaj. Motor nimam dovgo, tako da ima skos enako štimo..... Bom rezervar snel in pogledal podrobneje.....

Poročam.

Hvala!

Objavljeno

Mogoče neumno sprašujem, pa vseeno me zanima, če pri motorju lahko imam vedno pipco za bencin obrnjeno na rezervo? (za Suzuki GSF Bandit 600)

In še nekaj, a je res dobro na vsake 2 leti zamenjat zavorno tekočino in zakaj?

hvala

Objavljeno

Mogoče neumno sprašujem, pa vseeno me zanima, če pri motorju lahko imam vedno pipco za bencin obrnjeno na rezervo? (za Suzuki GSF Bandit 600)

In še nekaj, a je res dobro na vsake 2 leti zamenjat zavorno tekočino in zakaj?

hvala

 

Lahko, ampak ne vem zakaj bi imel, ker če imaš pipco in rezervo sklepam, da nimaš lučke in boš enkrat nekje ostal brez goriva ker boš pozabil spremljat koliko ga je še.. :)

 

Zavorno tekočino pa obvezno menjat. To pa zato, ker je higroskopna - to pomeni, da nase vleče vlago iz okolja kar pa znižuje njejo vrelišče. Pri močnem zaviranju ko se zavore fajn segrejejo se lahko zavorna tekočina toliko segreje da se v njej vlaga upari kar rezultira v slabšem zavornem učinku - ročka se ti bistveno bolj poseda..

 

Kar se mene tiče je na motorju za cestno uporabo zavorno tekočino fajn menjat na dve leti, če se pa voziš tudi po pisti pa vsaj 1x letno.. Dirkači po počnejo še bistveno bolj pogosto..

Objavljeno

Dokaj pravilno si tole opisal samo v zavorni tekočini se absorbirana vlaga spremeni v  vodne kapljice,ki se vsedajo na najnižji točki v zavornem cilindru in v čeljustih in te kapljice se pri določeni temperaturi zavorne tekočine uparijo in zato postane zavorna ročica mehka zavore pa neučinkovite.Te vodne kapljice na dnu povzročajo tudi oksidacijo-rjavenje v zavornem cilindru,kleščah in pri batkih zato je zelo priporočljivo menjat tekočino kot je bilo že velikokrat povedano na 2 leti.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Živijo, rabim odgovor poznavalca !

Na nosilcu stranske tace mi je odlomilo vijak M8. Oznaka na glavi odtrganega  vijaka je GFD 8,8, lahko ta vijak nadomestim  vijakom ki nosi oznako A2 7,0 THE. Hvala za vaš odgovor. Vse dobro in lp 

Objavljeno

8,8 je standardna trdota, dobiš povsod kjer prodajajo vijake

Objavljeno

Oba vijaka sta RF, po zagotovilu trgovca pa RF vijak v trdoti 8,8 ne obstaja, max trdota je 7,0. Zanima me, če je velika razlika med tema vijakoma. Hvala.

Objavljeno

Oba vijaka sta RF, po zagotovilu trgovca pa RF vijak v trdoti 8,8 ne obstaja, max trdota je 7,0. Zanima me, če je velika razlika med tema vijakoma. Hvala.

Sem že našel odgovor, natezna trdnost 8,8 je 640N/mm2 vijak A2 7,0 pa le 410 N/mm2, če nimam prav me naj kdo popravi, ker nisem strojnik. Hvala in Lp

Objavljeno

Tudi sam nisem strojnik, tako da bo mogoče kdo bolje vedel, ampak kolikor mi je znano, vijak 8.8 ima natezno trdnost 800 MPa (navedenih 640 MPa je meja plastičnosti), vijak A2-70 (in ne 7.0, ker bi to pomenilo mejo plastičnosti pri 0 Mpa) pa je rostfrei z natezno trdnostjo 700 MPa.

 

LP :)

Objavljeno

Hvala AJ za popravke, laično gledano ni tako velike razlike med vijakoma ali se motim?

Objavljeno

Bo držalo kar je AJ povedal edino meja plastičnosti dvomim da je 0 pomoje se pr RF vijakih to kako drugače gleda.

 

Drugače ap imajo v merkurju inox vijake 8.8 

Objavljeno

Hvala AJ za popravke, laično gledano ni tako velike razlike med vijakoma ali se motim?

 

 

Razlika ni tako majhna če pomisliš 800-700= 100 Mpa = N/mm2 vprašanje je kako je z mejo plastičnosti pri rf vijaku nimam strojniškega priročnika pri sebi da bi pogledal 

 

Je pa bolj pomembno kam misliš ta vijak dati?? zdej če je za kak brezvezen nosilec ni panike če je pa kak pomemben del se jaz nebi igral 

Objavljeno

Bo držalo kar je AJ povedal edino meja plastičnosti dvomim da je 0 pomoje se pr RF vijakih to kako drugače gleda.

 

Drugače ap imajo v merkurju inox vijake 8.8 

Hvala tudi tebi in lp

Objavljeno

Bom na servisu naročil orginalnega, saj mi ne bodo gate slekli. Lp

Objavljeno

Bom na servisu naročil orginalnega, saj mi ne bodo gate slekli. Lp

To ti je bolj pametno kot da tu po forumu toplo vodo odkrivajo "hobi" metalurgi !

Objavljeno

Bo držalo kar je AJ povedal edino meja plastičnosti dvomim da je 0 pomoje se pr RF vijakih to kako drugače gleda.

 

Drugače ap imajo v merkurju inox vijake 8.8 

 

Meni si pa za krmilo predlagal 11 pa so štirje :)

 

Pips@ poišči kataloško številko tega šraufa pa se da morda po netu poiskat.

Objavljeno

Meni si pa za krmilo predlagal 11 pa so štirje :)

 

Pips@ poišči kataloško številko tega šraufa pa se da morda po netu poiskat.

 

No pokaži kje sem to rekel pa ti dam kar hočeš . Zdej ne vem al hočeš bit pameten al hočeš da jst kot mona izpadem al si preprosto zabit  :headbang:  :headbang:  pa brez zamere 

8.8 vijaki so dovolj kvalitetni za vse stvari kar se tiče motorja razen za notranje sestavne dele agregata kjer morajo biti boljši (ne boš verjel tudi za večino sestavnih delov za letala so dobri). In nikoli nikjer nisem napisal da morejo biti 11 ker 11._  vijaki sploh ne obstajajo vsaj kar se standarda tiče  :wallbash:  :wallbash:  :wallbash:

 

pa konec koncev zarad mene si lahko belanco z žico gor prvežeš če ti jo tajci zraven pošljejo sej so strokovnjaki ;)

Objavljeno

hmm jst bi šel po vijak M10 z polkroglo glavo in imbus luknjo z morda 2cm stebla brez navoja. (pač treba zmerit kolk je debelo uno železnje.

In se mi zdi to dost elegantna rešitev..

LP

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!