Pips Objavljeno September 1, 2014 Opozori Objavljeno September 1, 2014 Hi. Je tole ta vijak(4)? Cena bo kakšnih 5€ Ne, ta kompleten nosilec je spredaj in zadaj pritrjen na motor z dvema vijakoma, sprednji M8X110mm mi je počil, ko sem se vozil po Romuniji, zadnji je nekoliko daljši. Sem že naročil pri Selmarju, vijak dobim v 3 dneh cena ~3€ Hvala vam za pomoč.
marcc Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Takole zgleda, pubeci so že nekaj šravfali..... Me kr skrbi, kaj pravite?
Ciko86 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Pomoje ce je use prav speljano te nima kaj skrbet..edino ta slauf za zalivanje menjaj,ni odporen na temp pa na olja in otrdi pol pa je rezultat da ti oljni hlapi sikajo ven in mastijo motor..Kupi kako silikonsko cev pa bo...
ludiluka Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Pomoje ce je use prav speljano te nima kaj skrbet..edino ta slauf za zalivanje menjaj,ni odporen na temp pa na olja in otrdi pol pa je rezultat da ti oljni hlapi sikajo ven in mastijo motor..Kupi kako silikonsko cev pa bo... sej ne da hlapi hodijo enako ven al je mehek šlauf al pa trd. Pa komot pustiš ta šlauf mam jaz podobnega na vseh motorjih in na nobenemu ni otrdel .pa tudi če bi ti slučajno otrdel nima veze. Drugače pa poglej v manualu kako bi moglo bit to speljano v originalu in naredi enako
Ciko86 Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Meni je tak slauf,skor povsod kjer sem ga rabu,otrdel vsaj na spoju itd,pol pa ni vec tesnilo...lahko istega pusti samo je grd :closedeyes:
smasher Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 ja nič strašnego eno poceni gumo za benz pa je. lahko tut uno nearmirano (brez tkanine umes)če jo kje dobiš je bol poceni.
marcc Objavljeno September 2, 2014 Opozori Objavljeno September 2, 2014 Seveda imam napačno speljano.... Jo bom popravil. Tako mora biti.
Ciko86 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Zivjo bi mel eno vprasanje glede honde cbr 1000rr in sicer me zanima (letnik je 2007) ce pase hladilnik vode tudi od kakega drugega modela oz ce pase od kakega 05 06 letnika? hvala Odgovor je ,kataloske so razlicne,v praksi pa nevejo ce pase brez manjsih predelav...(as domzale) lih tolko da javim ce bo mel se kdo kako tako situacijo...lp
carmagedon Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 pozdrav zanima me ali je kakšna varianta tesnilne mase, ki bi zdržala temperature na izpušnih krivinah? na voljo so sicer paste za tesnenje izpušnih sistemov, ampak ne vem če bo vzdržalo na začetku kolektorja.. gre za to, da je eni cevi od vibracij malo zajedlo rob, in malenkost piha mimo (akrapovičeve krivine, kjer se cevi samo vtaknejo skupaj in bi moglo tesnit). ima kdo kakšno drugo varianto? hvala, LP
Jure Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 (popravljeno) Nekatere tesnilne paste za izpušne sisteme zdržijo več kot 800°C. Pomoje s takšno maso ne bi smelo biti nobenega problema, tudi če je čisto pri cilindru.. Popravljeno September 4, 2014. Popravil Jure carmagedon 1
KNNMS Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 pozdrav zanima me ali je kakšna varianta tesnilne mase, ki bi zdržala temperature na izpušnih krivinah? na voljo so sicer paste za tesnenje izpušnih sistemov, ampak ne vem če bo vzdržalo na začetku kolektorja.. gre za to, da je eni cevi od vibracij malo zajedlo rob, in malenkost piha mimo (akrapovičeve krivine, kjer se cevi samo vtaknejo skupaj in bi moglo tesnit). ima kdo kakšno drugo varianto? hvala, LP Mogoče steklena voda. carmagedon 1
nofla Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 pozdrav zanima me ali je kakšna varianta tesnilne mase, ki bi zdržala temperature na izpušnih krivinah? na voljo so sicer paste za tesnenje izpušnih sistemov, ampak ne vem če bo vzdržalo na začetku kolektorja.. gre za to, da je eni cevi od vibracij malo zajedlo rob, in malenkost piha mimo (akrapovičeve krivine, kjer se cevi samo vtaknejo skupaj in bi moglo tesnit). ima kdo kakšno drugo varianto? hvala, LP Poizkusi to, z ostalimi izdelki (PU lepilne mase) sem izredno zadovoljen http://www.at-team.si/p-2663-exhaust-assembly-paste-pasta-za-tesnjenje-izpusnih-sistemov-150-g.aspx carmagedon in Cartman 2
Bremzer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 pozdrav zanima me ali je kakšna varianta tesnilne mase, ki bi zdržala temperature na izpušnih krivinah? na voljo so sicer paste za tesnenje izpušnih sistemov, ampak ne vem če bo vzdržalo na začetku kolektorja.. gre za to, da je eni cevi od vibracij malo zajedlo rob, in malenkost piha mimo (akrapovičeve krivine, kjer se cevi samo vtaknejo skupaj in bi moglo tesnit). ima kdo kakšno drugo varianto? hvala, LP Jaz bi šel s to eno cevjo in flanšno direkt k Akrapoviču in bi ti to sigurno poštimal po vsej verjetnost celo zamenjali ! carmagedon 1
carmagedon Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Jaz bi šel s to eno cevjo in flanšno direkt k Akrapoviču in bi ti to sigurno poštimal po vsej verjetnost celo zamenjali ! to bi bila najbolj ziher varianta ja, vendar bolj rezervna, saj kaj več kot nakup nove cevi, verjetno ne bi uspel izborit, ker je že rabljen avspuh... v bistvu bi najprej probal s čim zattesnit če bi držalo, no pozabil sem omenit, pušča res minimalno, ravno toliko da se z roko čuti, ko se krivine segrejejo pa skorajda nič. Bremzer kaj meniš..? drugač pa hvala za odgovore
rajder Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Evo dobil kapice za svečke , svečke in kabla vse zamenjal motor ima v prostem teku mirnejši tek in zelo lepo prede tudi ko dodam gas je še vredu ko se pa peljem in ga hočem dati na obrate pa stroj ne potegne in več kot 100 km/h ne doseže. Gre se pa za hondo cb 750 f rc04 let. 1982. So morda krivi frgazerji? Zračni filter je tudi nov
Ciko86 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Js sem probal od walkerja jointing pasto za avspuhe na husqvarni,res da je na zacetku drzala ,ko pa sem motor malo navleku na obrate recimo 10 min se je pasta posusila in razpokala posledicno odpadla..
Bremzer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Evo dobil kapice za svečke , svečke in kabla vse zamenjal motor ima v prostem teku mirnejši tek in zelo lepo prede tudi ko dodam gas je še vredu ko se pa peljem in ga hočem dati na obrate pa stroj ne potegne in več kot 100 km/h ne doseže. Gre se pa za hondo cb 750 f rc04 let. 1982. So morda krivi frgazerji? Zračni filter je tudi nov Preveri gumi mebrane v fergazerjih !
Bremzer Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 to bi bila najbolj ziher varianta ja, vendar bolj rezervna, saj kaj več kot nakup nove cevi, verjetno ne bi uspel izborit, ker je že rabljen avspuh... v bistvu bi najprej probal s čim zattesnit če bi držalo, no pozabil sem omenit, pušča res minimalno, ravno toliko da se z roko čuti, ko se krivine segrejejo pa skorajda nič. Bremzer kaj meniš..? drugač pa hvala za odgovore Glej kar koli boš pacal po auspuhu se bo poznalo in nebo držalo, resno jaz mislim,da bi ti to pri Akrapoviču zamenjali pod garancijo saj to ne sme popustit razen,če je bilo kdaj udarjeno potem pozabi na garancijo ! Sicer pa kot pravijo beseda ni konj jaz bi vprašal mogoče kar po telefonu !
ciciban Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Evo dobil kapice za svečke , svečke in kabla vse zamenjal motor ima v prostem teku mirnejši tek in zelo lepo prede tudi ko dodam gas je še vredu ko se pa peljem in ga hočem dati na obrate pa stroj ne potegne in več kot 100 km/h ne doseže. Gre se pa za hondo cb 750 f rc04 let. 1982. So morda krivi frgazerji? Zračni filter je tudi nov http://www.cb750c.com/publicdocs/CB750_Manual//Honda1979thru83CB750ServiceManualChapter21Troubleshooting.pdf Upam, da ti tole kaj pomaga. Lepo počasa po vrsti... jaz bi najprej izločil stvari, ki so enostavne in ki bi jih lahko brez težav opravil sam. Za začetek bi recimo preveril pipco za gorivo.
trojan69 Objavljeno September 4, 2014 Opozori Objavljeno September 4, 2014 Evo dobil kapice za svečke , svečke in kabla vse zamenjal motor ima v prostem teku mirnejši tek in zelo lepo prede tudi ko dodam gas je še vredu ko se pa peljem in ga hočem dati na obrate pa stroj ne potegne in več kot 100 km/h ne doseže. Gre se pa za hondo cb 750 f rc04 let. 1982. So morda krivi frgazerji? Zračni filter je tudi nov Bo verjetno nekaj z bencinom ja. Preglej pipico, odušek tanka (da se ne dela vakuum v tanku) morebitne filtre goriva ter uplinjače. Sploh če je motor nekaj časa stal se jih splača dobro očistit in nastavit. ciciban 1
Šarc Objavljeno September 6, 2014 Opozori Objavljeno September 6, 2014 Zanima me kje bi dobil ušesne hidravlične priključke. Podaljšat moramo zavorne cevi in ni problem dobit samo cev, tehnologijo za stiskanje hidravlike in zavornih fitingov pa imamo tudi na voljo. Lp T.
Ciko86 Objavljeno September 6, 2014 Opozori Objavljeno September 6, 2014 Js vem za 3 trgovine,in sicer (obala) hidravlika brzan (lj) prit hidravlika,in se ena v mb se pa ne spomnem tocno imena,kaj pa recimo ebay?
Bremzer Objavljeno September 6, 2014 Opozori Objavljeno September 6, 2014 V Hidexu Novo mesto Ljubljanska cesta bi jih dobil .
rajder Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Kdo ve kje čistijo frgazerje ultrazvočno in koliko to stane
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se