Bremzer Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Kdo ve kje čistijo frgazerje ultrazvočno in koliko to stane Razstavi in operi z nitro razredčilom, sem 40 let mehanik in še NIKOLI nisem dal noben fergazer ultrazvočno očistit ! Ps; potrata gnarja raje 2X natankaj !
rajder Objavljeno September 9, 2014 Opozori Objavljeno September 9, 2014 Razstavi in operi z nitro razredčilom, sem 40 let mehanik in še NIKOLI nisem dal noben fergazer ultrazvočno očistit ! Ps; potrata gnarja raje 2X natankaj ! Hvala bom. Je tako vreme da ni drugega kaj počet.
tomash Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Kdo ve kje čistijo frgazerje ultrazvočno in koliko to stane Sam sem očistil že več klasičnih frgazerjev. Nitro razredčilo pride v poštev samo za kovinske dele. Pazit moraš na gumice in membrano. Najbolje je vse skupaj zamenjat, če pa ni dotrajano pač ne. Ultrazvok sem opravil sam, in sicer sem v demineralizirano vodo dodal nekaj čistila in frgazerji sijejo kot novi. Pametno pa je, če to počneš prvič, predhodno dobit kakšen načrt fergazerja, razstavljanje pa poslikaš po korakih in mogoče še kakšen filmček nardiš. V glavnem, vaja dela mojstre in mojstri delajo vaje. Nč bat. Ultrazvok očisti kanale, kar nitro po mojem ne. Vprašanje pa je, ali sploh potrebuješ čiščenje fergazerja. hajoktejn 1
stjepan Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Mogoče ve kdo ka bi lahko bil vzrok za povečano porabo bencina? še ne dolgo nazaj z polnim tankom 240-260km zdaj pa recimo 150km...enaka vožnja..to se je začelo dogajati po rahlem padcu :jezen ... gre se za suzukija gsxr750 01
rajder Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Sam sem očistil že več klasičnih frgazerjev. Nitro razredčilo pride v poštev samo za kovinske dele. Pazit moraš na gumice in membrano. Najbolje je vse skupaj zamenjat, če pa ni dotrajano pač ne. Ultrazvok sem opravil sam, in sicer sem v demineralizirano vodo dodal nekaj čistila in frgazerji sijejo kot novi. Pametno pa je, če to počneš prvič, predhodno dobit kakšen načrt fergazerja, razstavljanje pa poslikaš po korakih in mogoče še kakšen filmček nardiš. V glavnem, vaja dela mojstre in mojstri delajo vaje. Nč bat. Ultrazvok očisti kanale, kar nitro po mojem ne. Vprašanje pa je, ali sploh potrebuješ čiščenje fergazerja. Bo potrebno ker je motor dolgo stal (nekaj let) je pa že postal starodobnik. Kje se pa kupi to vodo in ali za to potrebuješ tudi ultrazvočni čistilec ali samo čistilo in to vodo zmešaš skupaj in frgazerje potopiš in pustiš nkaj časa da se umazanija raztopi.
trojan69 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Mogoče ve kdo ka bi lahko bil vzrok za povečano porabo bencina? še ne dolgo nazaj z polnim tankom 240-260km zdaj pa recimo 150km...enaka vožnja..to se je začelo dogajati po rahlem padcu :jezen ... gre se za suzukija gsxr750 01 Mogoče kaj z ubrizgom? Lahko pa tud vžig-svečke, tuljave,.. rajder, dne 10 Sept 2014 - 16:00, pravi: Bo potrebno ker je motor dolgo stal (nekaj let) je pa že postal starodobnik. Kje se pa kupi to vodo in ali za to potrebuješ tudi ultrazvočni čistilec ali samo čistilo in to vodo zmešaš skupaj in frgazerje potopiš in pustiš nkaj časa da se umazanija raztopi. Ja za to potrebuješ čistilec, Drugač jih pa jst spucam z čistilom za ferge (v sprayu) ter kompresorjem. baje pa dela čudeže tudi vinski kos-potopiš ferge čez noč v kis in razgradi vso umazanijo itd. Za kater motor pa gre?
tomash Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Bo potrebno ker je motor dolgo stal (nekaj let) je pa že postal starodobnik. Kje se pa kupi to vodo in ali za to potrebuješ tudi ultrazvočni čistilec ali samo čistilo in to vodo zmešaš skupaj in frgazerje potopiš in pustiš nkaj časa da se umazanija raztopi. Demineralizirana voda je voda pridobljena po nekem posebnem postopku. Čistilo sem dal nekaj blažjega kot je meglio. Ultrazvok pa šiba delce (molekule)? naokoli in v bistvu mehansko prečisti kanale. Tako, da bistvo ni samo v čistilu in vodi, ampak tudi v UZ. Kontaktiraj na PM pa se bova zmenla. Moji fergazerji so prav tako stali več let, zdaj pa špilajo ko urca.
svobodnaptica01 Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Kdo ve kje čistijo frgazerje ultrazvočno in koliko to stane Pri nas jih ultrazvočno čistimo, po potrebi se jih očisti tudi s sodo. Mamo ravno nov tudi tavelik peskalnik, če je še kakšna feltna za speskat poleg fergazerja Za informacije me pa kontaktiraj na ZS.
stjepan Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Mogoče kaj z ubrizgom? Lahko pa tud vžig-svečke, tuljave,.. če bi ble npr. svečke bi se to na njej lahko kaj vidlo al ne?
Bremzer Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Bo potrebno ker je motor dolgo stal (nekaj let) je pa že postal starodobnik. Kje se pa kupi to vodo in ali za to potrebuješ tudi ultrazvočni čistilec ali samo čistilo in to vodo zmešaš skupaj in frgazerje potopiš in pustiš nkaj časa da se umazanija raztopi. Daj "nekomliciraj" usedline se naberejo samo tam kjer je plovček fizično jih odstrani z kakim izvijačem odvij dize vse spihaj in stvar bo "sigurno" delovala brez opisanih razno raznih "nepotrebnih" postopkov! Ps Membrano pa res ni nujno da jo pereš saj ni potrebno čeprav NITRO ni agresiven na gumo razen kake plastike ki pa sploh ni nujno da jih pereš npr.Plastičen plovček vse kovinske dele pa lahko temeljito očistiš z nitro razredčilom ali celo acetonom !
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Daj "nekomliciraj" usedline se naberejo samo tam kjer je plovček fizično jih odstrani z kakim izvijačem odvij dize vse spihaj in stvar bo "sigurno" delovala brez opisanih razno raznih "nepotrebnih" postopkov! Ps Membrano pa res ni nujno da jo pereš saj ni potrebno čeprav NITRO ni agresiven na gumo razen kake plastike ki pa sploh ni nujno da jih pereš npr.Plastičen plovček vse kovinske dele pa lahko temeljito očistiš z nitro razredčilom ali celo acetonom ! ti si pa res bolan če pa nitro in aceton ni agresiven na gumo dej posnet kak filmček kako polivaš nitro in aceton po gumjastih delit tvojega opevanega bmw-ja Da take stvari govori tako izkušen mehanik za katerega se maš niti karjole ti nebi dal za popravit in če slučajno ne veš kej je karjola ti povem da je to samokolnica drugače pa karburatorje operi z bencinom alpa nafto usedline lahko očistiš z majhnim šraufencigerjem dise odšravfej vse prepihej s kompresorjem dize očisti s pletenico alpa kako drugo podobno stvarjo edino pazi da ne boš kakih prask delal ker so ponavadi iz medenine
Domen L Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 Kakšen nasvet kako odviti uničen križni vijak. Sem probal narediti zarezo in, da bi ga odšravfal z navadnim izvijačem a brez uspeha. Vijak gre v aluminj zato sem poskušal že tudi z gretju pa tudi brez uspeha. Malo me je strah, ker nima ravno veliko placa in vijak je na throttle bodyu (vplinjač al kako je slovensko?) tako, da kakšno vrtanje mi nediši najbol.
ludiluka Objavljeno September 10, 2014 Opozori Objavljeno September 10, 2014 najlažja metoda je da privariš gor imbus alpa torx in ga potem preprosto odšraufaš že sama toplota od varjenja bo svoje naredila in potem se bo lepo odšraufalo trojan69 1
tomash Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Če želiš, da z fergazerja spraviš umazanijo in da mal pošajna, potem ne pomaga bencin, nafta, nitro, aceton. To je preverjeno. Kot sem že napisal, meni je ratalo to z UZ kopeljo. Bremzer je pa itak proti domači obrti. Kmet2, MiNa, ciciban in 1 other 4
Bremzer Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 najlažja metoda je da privariš gor imbus alpa torx in ga potem preprosto odšraufaš že sama toplota od varjenja bo svoje naredila in potem se bo lepo odšraufalo Ti imaš res pravo ime v avtarju"ludi"(po slovensko neumen) na aluminijasti leguri "varit" star vijak. Ps še tole gumijasto membrano pa res ne potrebuješ z "ničamer" čistit,kot tudi plovec ne.
ludiluka Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Ti imaš res pravo ime v avtarju"ludi"(po slovensko neumen) na aluminijasti leguri "varit" star vijak. Ps še tole gumijasto membrano pa res ne potrebuješ z "ničamer" čistit,kot tudi plovec ne. komot zavariš imbus na vijak v aluminiju ker niti pribljižno ne segreješ aluminija toliko da bi bilo kaj narobe. Zdej če pa ne znaš varit pol pa bmw-ja kupiš tam se itak nč ne kvari
Bremzer Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 pa bmw-ja kupiš tam se itak nč ne kvari Vse kar pišeš o mehaniki so zame "buče" ampak s temle stavkom se pa ZELO strinjam enkrat si napisal nekaj pametnega ! Kmet2 1
Bremzer Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 (popravljeno) Če želiš, da z fergazerja spraviš umazanijo in da mal pošajna, potem ne pomaga bencin, nafta, nitro, aceton. To je preverjeno. Kot sem že napisal, meni je ratalo to z UZ kopeljo. Bremzer je pa itak proti domači obrti. Še kromirat bi ga moral dat veš kak bi pol šele motor letel in koliko bi dodatnih KW pridobil ! In še kdo z domačo obrtjo bi mal pokasiral. Ps: motorji z fergazerji bodo kmalu vsi polnoletni ! (mal za glodat) Popravljeno September 11, 2014. Popravil Bremzer
rajder Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Mogoče kaj z ubrizgom? Lahko pa tud vžig-svečke, tuljave,.. rajder, dne 10 Sept 2014 - 16:00, pravi: Ja za to potrebuješ čistilec, Drugač jih pa jst spucam z čistilom za ferge (v sprayu) ter kompresorjem. baje pa dela čudeže tudi vinski kos-potopiš ferge čez noč v kis in razgradi vso umazanijo itd. Za kater motor pa gre? honda cb 750 f rc04
rajder Objavljeno September 11, 2014 Opozori Objavljeno September 11, 2014 Če želiš, da z fergazerja spraviš umazanijo in da mal pošajna, potem ne pomaga bencin, nafta, nitro, aceton. To je preverjeno. Kot sem že napisal, meni je ratalo to z UZ kopeljo. Bremzer je pa itak proti domači obrti. to je pravo delo ja všeč mi je ciciban 1
tomash Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Bom še mal na karbit pluval. Fergazerji, ki sem jih ščistil so Bingovi in pašejo na BMW. Glede na to, da obnavljam motocikel, se mi zdi smiselno očistiT, popravit ipd. posamezne dele. Če ne znam vprašam, in potem poizkusim. Če pa slučajno ne gre in zaje... potem pa na pomoč pokličem majstre. Kar nekaj pa je takšnih "majstrov", ki pravijo naj tega ne počnem in grem na pooblaščeni servis. Pooblaščeni servis, to sem videl na lastne oči, je narobe vgradil oljni filter ... za moj denar. Fantje šraufajte sami. ps. Kasiral pa za pomoč še nikomur nisem nikdar. Hobi je džabe. Kmet2, Joker, ciciban in 2 others 5
elektronik Objavljeno September 12, 2014 Opozori Objavljeno September 12, 2014 Še… Čiščenje uplinjača ni noben bav-bav, se je pa pred in med razdiranjem potrebno poučiti čemu služi kakšen del in luknja v posameznem uplinjaču. Informacij je dovolj, le za zbiranje in preučitev je potrebna podobna količina časa kot za ogled vseh tekem svetovnega prvenstva. Uplinjač običajno slabo dela samo v enem režimu (prosti tek, pospeševanje, delno odprta loputa…), dobro je vedeti skozi katero luknjo mora takrat priteči bencin in dobro očistiti predvsem dotično luknjo. Če se ti ne da raziskovati lukenj, natakni na motor enostavnejši uplinjač J Vse spodaj napisane improvizacije sem uporabil in so primerne za hobi mehanike z dovolj časa in volje za sprotno raziskovanje. Ultrazvočno čiščenje je kombinacija mehanskega čiščenja – ultrahitro gibanje tekočine odtrga umazanijo in kemičnega – vsaka tekočina nekaj topi. Ker so v uplinjaču vsaj dve vrsti umazanije – poenostavljeno gre za »kamen« in »mast«, je dobro uporabiti dva topila – ne istočasno. Potrebno se je tudi zavedati, da moč ultrazvočnih valov za ovinkom slabi, dolge in ozke luknje ne bodo popolnoma očiščene. Ultrazvočno čiščenje ni nujno potrebno. Šobe oziroma knjižno dize so običajno iz medenine oziroma mesinga, ker so trdno privite, se včasih med odvijanjem sprostijo s pokom, če to počnemo z obrabljenim izvijačem se z veseljem odkrušijo. Po tem dogodku preklinjanje ne pomaga. Za čiščenje lukenj so uporabni razni predmeti: igle, deli zajle, predvsem pa bakrene žičke različnih debelin, ki so mehkejše od šob in onemogočajo poškodbe oziroma povečavo lukenj. Nekatere luknje so ozke in dolge in jih z nobeno tekočino ne moreš očistiti, potrebna je mehanska sila. Za večje dele je uporabna zobna ščetka. Za pranje uplinjača sem uporabil že marsikaj eksotičnega: zavorno tekočino, pralni prašek v vroči vodi, nitro razredčilo, čistilo za zavore v spreju, razne alkohole... Pogosto se v uplinjaču nabere nekakšen »vodni kamen«, pomaga kislina, ki topi kamne. Takšnih kislin je dovolj v raznih izdelkih iz reklam. Solno kislino in podobne močne stvari ni uporabljati, če je želja premočna, uporabljati previdno in kratkotrajno, saj že v nekaj sekundah začnejo jesti kovino. Koristno je osnovno znanje kemije ali bližina urgence. Gume in plastike v uplinjačih so dovolj kvalitetne, da zdržijo nekaj sekundno čiščenje z nitro razredčilom, nitro kopel nekaterim ne prija. Fotografski spomin je priporočljiv, stisnjen zrak in radovednost sta obvezna. trojan69, Joker, KLOVN in 3 others 6
damjandugi Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 (popravljeno) ludiluka najlažja metoda je da privariš gor imbus alpa torx in ga potem preprosto odšraufaš že sama toplota od varjenja bo svoje naredila in potem se bo lepo odšraufalo Po kakšnem postopku pa to lahko zavariš skupaj? Popravljeno September 13, 2014. Popravil damjandugi
ludiluka Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 Jaz uporabljam mig lahko pa tudi tig z elektrodo se pa nebi glih igral. Če želiš in če hodiš kej v Novo Gorico lahko prineseš do mene in zrihtamo.
Domen L Objavljeno September 13, 2014 Opozori Objavljeno September 13, 2014 Sem probal z elektrodo drugega načina varjenja nimam doma in ni šlo. Sem pa vsejeno na srečno nekako uspelo odšravfati ta vijak. trojan69 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se