Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Živijo tretji cilinder ne dela sveče kapica in kabli novi iskra je dobra ali je zabasan fergazer?

Ni nujno,da je zabasan lahko,da je samo gumi membrana zanič in nedvigne batka,da ta cilinder dobil sploh pravo zmes goriva in zraka !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam težavo, ki se je pojavila danes, ko sem vžgal motor. Obrati v prostem teku so visoki in ne padejo niti, ko je motor vroč. Imam ročni čok in je zaprt. Motor je Honda vt600. Kako se lotiti iskanja napake ?  Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

imam težavo, ki se je pojavila danes, ko sem vžgal motor. Obrati v prostem teku so visoki in ne padejo niti, ko je motor vroč. Imam ročni čok in je zaprt. Motor je Honda vt600. Kako se lotiti iskanja napake ?  Hvala za pomoč.

poglej da se ti ni plašč od čoka skočul iz ležišča pri ročici in pri karburatorju.  Če je to ok se ti lahko zatika čok v karburatorju to poglej naslednje. Najverjetneje bo kaj od tega ;) možno da se ti je enako zgodilo s plaščem od gasa oz da se ti zatika zaslonka od gasa. v te primeru bo imela ročka od gasa več lufta kot običajno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na Kju sem imel E vbrizg in kao ročni čok. Ubistvu je bla ročica s katero si sam prosti tek mal dvignu. Ni imel nobene veze z pravim čokom. Si se lahko vozu cel dan z kao "čokom na ful" pa ni nič protestiru. Res nevem kako je pri Konkretnem motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je 95 letnik. Mislim, da je atm. vplinjač. Pri vročem motorju mašina pač teče z visokimi obrati v prostem teku. Opazim pa, da za malenkost padajo, ko spustim ročko. Ročka nima nič več lufta kot običajno. Pri vročem motorju lahko navijem plin do konca, pa ne bo mašine nič dušilo... :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je enkrat nagajala ročka gasa, ki se ni včasih vrnila do konca na nulo. enkrat je paprosti tek skakal. je fouš luft vlekl pri cevi za odzračevanje. Imaš pa sigurno vplinjače, tal da je lahko res nekaj na čoku tak kot sta LL in Kotzi napisala. Fajn porihtaj. Js mam pa tudi delo. Nek kamenček se je v ploščico zataknu, pa ga miram ven dobit preden disk počoha.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da ti pletenica gasa kje šteka, kot je reku ciciban fouš zrak lahko tud zataknjen šiber (batek) v vplinjaču itd.

Glede na ot, da si iz LJ lahko zadevo enkrat pripelješ do mene pa bom pogledal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem motorju moram sneti pokrov vztranika ker imam tam rahle probleme z določenimi deli, zdaj pa me zanima kaj se bolje obnese da nabavim originalno tesnilo pokrova ali zadevo namažem s tesnilnim silikonom (nevem pravilnega izraza).

 

Hvala in lp!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem motorju moram sneti pokrov vztranika ker imam tam rahle probleme z določenimi deli, zdaj pa me zanima kaj se bolje obnese da nabavim originalno tesnilo pokrova ali zadevo namažem s tesnilnim silikonom (nevem pravilnega izraza).

 

Hvala in lp!

Lahko nabaviš tud tesnilni papir(tud jaz ne vem pravilnega izraza)pa sam izrežeš,preden privijačiš namažeš z navadno mastjo obe strani na tenko! drži k pes ježa,preverjeno! To je boljš varianta kot samo s tesnilnim silikonom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo,

 

sem probal danes na hitro sledit navodilom od ludiluka. Najprej previdno vžgem motor in držim roko nad kill stikalom. Obrati so takoj šli v višave tako, da sem ga takoj ugasnil. Pri gumbu od čoka je bilo vse v redu, samo nekam močno sem ga moral izvleči. Potem sem sledil zajli in našel na isti strani kot gumb čoka mesto, kjer gre zajla v fergazer. Zajla je pri uvodu prekrita z gumijasto zaščito. Vse skupaj sem razdrl in nato lepo uvedel plašč zajle v uvod pri uplinjaču, da je lepo sedel do konca, pokril z gumijasto zaščito in vžgal motor. TO JE TO. Zgleda, da se je res zataknil plašč zajle oz. zlezel iz ležišča pri fergazerju. Hvala vsem za nasvete. Sem se bal, da ne bo kaj hujšega...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem motorju moram sneti pokrov vztranika ker imam tam rahle probleme z določenimi deli, zdaj pa me zanima kaj se bolje obnese da nabavim originalno tesnilo pokrova ali zadevo namažem s tesnilnim silikonom (nevem pravilnega izraza).

 

Hvala in lp!

Vsako staro tesnilo,če le ni poškodovano lahko ponovno uporabiš.Vse lepo osušiš nesme biti od ola ali od hladilne tekočine obe strani tesnila namaži natanko z Permatexom dobiš ga v trgovinah z avto deli npr. v Nm v Turbo-šop ljubljanska cesta .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na mojem motorju moram sneti pokrov vztranika ker imam tam rahle probleme z določenimi deli, zdaj pa me zanima kaj se bolje obnese da nabavim originalno tesnilo pokrova ali zadevo namažem s tesnilnim silikonom (nevem pravilnega izraza).

 

Hvala in lp!

Silikona se izogibaj. Ko zategneš vijake pokrov iztisne nekaj silikona na notranji strani, Čez čas lahko zadeva odpade in se znajde v olju. Tesnilo lahko izrežeš tudi iz navadnega kartona-jst sem uporabljal tiste stare zelene/oranžne mape za papir.

Drugač še ena dober trik-stran tesnila, ki nalega na pokrov namažeš z tesnilno pasto (Bremzer je omenil permatex-ovo, drubač se dobi v evrotonu podoben izdelek ene druge firme) stran, ki nalega na blok pa z mastjo. Ko naslednič odmontiraš deklc ostane tesnilo v enem kosu na deklcu, se ne trga itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni podobnega izdelka, kajti vse druge tesnilne mase preveč primejo,razen raznih silikonskih tesnil,ki jih vsaj jaz nikoli nisem uporabljal. Permatex se uporablja v avijonski industriji in se naslednjič,ko dekel demontiraš tesnilo ne poškoduje in ga ponovno uporabiš namaže se tudi  novo tesnilo glave samo res čisto natanko z obeh strani še posebno je priporočljivo tam kjer tesni hladilno tekočino;gumi obročke,gumijaste cevi,tesnilo vodne črpalke,termostata itd. !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje izkušnje s Permatexom segajo v leto1967,če ti to kaj pove ?

kdo pa pravi, da v skoraj 50 letih ni nekdo pogruntal česa boljšega, vendar ker ti čutiš pripadnost znamki tesnilnih mas pač drugega ne uporabljaš ?

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tak to je v avijaciji. Ko nekaj dela neradi spremenijo, pa čeprav je na trgu že 100 boljših izdelkov. Jaz se tega permatexa ne spomnem. Daleč največ se nuca PRC Desoto. Dejansko je teh kitov, tesnil in drugih žavb toliko na enem letalu, da se ti zmeša. Vsako tesnilo je imelo zelo ozko področje uporabe. Papirji, da se žavba sploh lahko nuca na letalih na koncu dvigne ceno izdelka za faktor 7. Je bilo pa zanimiv... sploh način dela. BTW ena taka hudo banalna žavba, ki se je nucala na letalih se lahko kupi v prosti prodaji. Navaden vazelin. Na motorju uporabno pri nameščanju tesnil. Za namazat mehanizem gasa. Stikalo stranskega stojala. Zadrgo na kombinezonu. Mehanizem vizirja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Me zanima kdo uporablja 50 let staro tesnilo na jeklenki za plin? Tesnila so za to, da se lahko zamenjajo!!! In tesnila je potrebno menjati. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!