Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Problem je v tem, ker se folku ne lušta navodil prebrat. Začne rosit pa sam še bolj zategujejo. Na koncu je tesnilo že čist pretegnjeno, pa še bolj curi. Na prejšnem motorju je bivši lastnik pol zadevo poskušal sanirat kar z dvokomponentnim limom. Ne moteš verjet dokler ne vidiš. Za O ringe in semeringe piše, da se jih mora zamenjat za vsak ko se zadevo razdira. Pri plinu je enako. Novo tesnilo ob vsaki menjavi jeklenke. Recimo za tvojega R-a lahko nekatera tesnila uporabiš še enkrat. Pokrov ventilov jeena takšna stvar. Ponekod lepo piše, da moraš tesnilo novo ali staro, če je še nepoškodovano uporabit v kombinaciji z tekočo tesnilno maso. Pa še to ni treba nasrat čisto vsepovsod ampak samo na kritičnih mestih. Ponavadi je v navodilih navedeno. Če si v dvomih ni pa nič narobe, če menjaš. Ostale zadeve padejo v kategorijo "dobra praksa". Recimo za vsak ko menjaš žarnico smernika malo namažeš tesnilo od stekla. Ko menjavaš zračni filter namažeš tesnilo od airboksa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda, da mojih težav z visokim prostim tekom še ni konec. Zadnjič sempreverjal okoli zataknjene žice za čok... zadeva je taka, da se obrati prostega teka povečujejo z višjo delovno temperaturo mašine. Torej ko je mrzel, brez težav vžge brez čoka in obratov ne morem spravit tako nizko, da bi mašina "crknila", kot sem to lahko prej nastavil. Ko pa se nekaj časa peljem in se mašina segreje, pa obrati v leru še bolj narastejo. Verjetno, da bo težava v umazaniji v vplinjaču, zato bi se najprej lotil čiščenja brez razdiranja, torej s sprejem ali dodatkom v gorivo...Kakšno je vaše mnenje ? Bi lahko bil to vzrok težavi ? V visokih obratih teče mašina enakomerno, se ne zaganja ...

lp

Popravljeno . Popravil yakuza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

umazanija v vplinjaču povzroči da ti motor slabše dela oz crkuje. je pa možno da ti je pršla kaka smet med iglo in šobo in ti ta smet onemogoča da bi se glavna šoba zaprla kar je malo verjetno prej bi imel na sumu da se ti je kak vijak od minimuma razštelal. tisto čiščenje z raznimi dodatki in spreji je pa potrata denarja je treba stvar raztavit pregledat in nazaj sestavit ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

1.

Imam cbr 600 rr, katero uporabljam samo za vožnjo po pisti.

V nedeljo sem jo po dolgem času vžgal (cca 2 mes.), da malo olje zaokroži po mašini in sem ugotovil, da mi temperatura kljub vžganemu ventilatorju ne pada.

Ko sem se zapeljal, mi je temperatura takoj začela padati, na mestu pa mi samo raste, kljub prižganemu ventilatorju.

Naj omenim, da imam na hladilniku spredaj, pritrjeno zaščitno aluminijasto mrežo, na kateri so luknje velike približno 2x3 mm. Bi lahko ta mreža bila razlog za ta problem ali je kaj drugega?

 

2.

Zanima me še glede nivoja olja v mašini.

Ko sem menjal olje, sem normalno menjal tudi oljni filter.

V servisnem priročniku piše, da se natoči 2,9 L olja, če se menja tudi oljni filter. Natočil sem ga 2,8 L in motor segrel na delovno temperaturo, ter pustil do naslednjega jutra, ko sem preveril nivo olja. 

Nivo olja je bil do max. črtice tako kot mora biti, vendar sem po mesecu dni, ko sem preveril nivo opazil, da je okenček poln do vrha z oljem. Ko sem to opazil, sem takoj odvil čep za olje in preveril če ima olje vonj po bencinu in ker ga ni imel, sem preveril še hladilno tekočino katera je bila točno do max. črtice tako kot pred 1 mesecem. 

Motor sem vžgal, ga pustil prižganega, da se segreje do delovne temperature se malo zapeljal in ga spet pospravil. To pot sem nivo olja spremljal vsak teden in po tretjem tednu se je nivo zopet začel dvigovati čez max. črtico. Zanima me če je kaj narobe ali je pač normalno, da se olje še dodatno scedi, ker se motor vžiga vsake 2 meseca ali pa pač ko se gre na pisto. Morate vedeti. da grem na pisto včasih 2x v enem mesecu včasih pa tudi 2 meseca ne.

 

Že v naprej hvala za pomoč

 

Lp Danijel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni !

 

1.

Imam cbr 600 rr, katero uporabljam samo za vožnjo po pisti.

V nedeljo sem jo po dolgem času vžgal (cca 2 mes.), da malo olje zaokroži po mašini in sem ugotovil, da mi temperatura kljub vžganemu ventilatorju ne pada.

Ko sem se zapeljal, mi je temperatura takoj začela padati, na mestu pa mi samo raste, kljub prižganemu ventilatorju.

Naj omenim, da imam na hladilniku spredaj, pritrjeno zaščitno aluminijasto mrežo, na kateri so luknje velike približno 2x3 mm. Bi lahko ta mreža bila razlog za ta problem ali je kaj drugega?

 

2.

Zanima me še glede nivoja olja v mašini.

Ko sem menjal olje, sem normalno menjal tudi oljni filter.

V servisnem priročniku piše, da se natoči 2,9 L olja, če se menja tudi oljni filter. Natočil sem ga 2,8 L in motor segrel na delovno temperaturo, ter pustil do naslednjega jutra, ko sem preveril nivo olja. 

Nivo olja je bil do max. črtice tako kot mora biti, vendar sem po mesecu dni, ko sem preveril nivo opazil, da je okenček poln do vrha z oljem. Ko sem to opazil, sem takoj odvil čep za olje in preveril če ima olje vonj po bencinu in ker ga ni imel, sem preveril še hladilno tekočino katera je bila točno do max. črtice tako kot pred 1 mesecem. 

Motor sem vžgal, ga pustil prižganega, da se segreje do delovne temperature se malo zapeljal in ga spet pospravil. To pot sem nivo olja spremljal vsak teden in po tretjem tednu se je nivo zopet začel dvigovati čez max. črtico. Zanima me če je kaj narobe ali je pač normalno, da se olje še dodatno scedi, ker se motor vžiga vsake 2 meseca ali pa pač ko se gre na pisto. Morate vedeti. da grem na pisto včasih 2x v enem mesecu včasih pa tudi 2 meseca ne.

 

Že v naprej hvala za pomoč

 

Lp Danijel

Kar se tiče hlajenja je sigurno kriva ta mrežica pred hladilnikom in ventilator težje vleče zrak potreben za hlajenje .Lahko pa je tidi malo zamašeno satje hladilnika odstrani mrežico preveri in verjetno rešiš to težavo. Nivo olja,če motor stoji je normalno,da se malo poviša kajti nekaj olja ostane pri odmičnih gredeh,ki "počasi" steče nazaj v karter.Če pride v olje hladilna tekočina postane olje rujavkasto kot bela kava.Če pride v olje benzin pa ugotoviš kot si opisal,olja NIKOLI ne nalij do vrha okenčka ampak samo do 3/4 okenčka še sploh za vožnjo po pisti kajti,če je olja do max. se olje bolj greje ker glavna gred z ojnicami udarja po zgornjem nivoju olja,tu so v prednosti mašine z suhim karterjem !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo ve ali ima izkušnje, prosim za odgovor, in sicer:

Ali se lahko na odušek ventilov postavi manjši zračni filter? Prvotno je odušek imel cevko, ki je šla v škatlo zračnega filtra.

Gre za predelavo, tako, da na uradnem servisu o tem nimajo pojma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če kdo ve ali ima izkušnje, prosim za odgovor, in sicer:

Ali se lahko na odušek ventilov postavi manjši zračni filter? Prvotno je odušek imel cevko, ki je šla v škatlo zračnega filtra.

Gre za predelavo, tako, da na uradnem servisu o tem nimajo pojma.

Oddušek gre v zračni filter zato, da gredo plini iz ohišja motorja zgoret skupaj z gorivom, gre za varovanje okolja. Stari motorji imajo to cevko speljano ven in to brez filtra, skozi to cevko ves čas piha ven.

Cev je speljana v ohišje zračnega fitra med filtrom in motorjem - ti plini ne gredo skozi filter.

Odgovor je ne - varovanje okolja. Tisto cev spelji nekam pred filter, tisti plini so tudi gorivo, teoretično boš malo prišparal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cev iz motorja v eno posodico, kjer se bo nabiralo olje. Na vrhu posodice pa majhen zračni filter ali pa kos pene. Majhne zračne filtre imajo RC avti. Tisti modri filter dobiš na DX (pošiljajo zastonj v SLO). Za posodico pa nekaj kar se lahko odpre, da potem iztočiš ven olje. Večji tulec od cigare, kakšen fancy kozarec, ali pa če predelaš posodico od mazakle za olje (tiste stare od šivalnih strojev so lepe). Priključek za cev potem gor prilepiš ali prilotaš. Majnše cevi pa tudi ni problem dobit (cevi za akvarije). No sej če si cel motor prededlal ti tudi ena posodica ne bo delala težav.

post-5959-0-67253100-1411537361_thumb.jpg

post-5959-0-42532200-1411537379_thumb.jpg

post-5959-0-51350400-1411537407_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil ciciban
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me ali se kdo (pozan koga) ukvarja s "flešanjem" centralne enote=računalnika=ECU. Ta namreč ne pošilja signala bencinski pompi, z originalnim testerjem se ni možno povezati, motor je ZX10R. Hvala!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo. Spet se obračam na in vas prosim za pomoč. Podrl in očistil sem uplinjače na Hondi cb 750f letnik 1982. Zanimivo je da mi dela sedaj samo en cilinder trije kolektorji so hladni. Dobil sem eno knjigo ki pa je v nemščini. Ali obstaja kakšen univerzalni postopek kako nastaviti uplinjače preden jih montiraš na cilindre. Nekaj sem našel na ytub ampak samo sinhronizacijo kaj pa mešanica zraka in goriva. Recimo privijači vijak do konca potem pa ga odvij za obrat in pol in potem na vseh štirih narediš enako. Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se tiče hlajenja je sigurno kriva ta mrežica pred hladilnikom in ventilator težje vleče zrak potreben za hlajenje .Lahko pa je tidi malo zamašeno satje hladilnika odstrani mrežico preveri in verjetno rešiš to težavo. Nivo olja,če motor stoji je normalno,da se malo poviša kajti nekaj olja ostane pri odmičnih gredeh,ki "počasi" steče nazaj v karter.Če pride v olje hladilna tekočina postane olje rujavkasto kot bela kava.Če pride v olje benzin pa ugotoviš kot si opisal,olja NIKOLI ne nalij do vrha okenčka ampak samo do 3/4 okenčka še sploh za vožnjo po pisti kajti,če je olja do max. se olje bolj greje ker glavna gred z ojnicami udarja po zgornjem nivoju olja,tu so v prednosti mašine z suhim karterjem !

Hvala za odgovor. Glede mrežice probam takoj ko bo čas.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živijo. Spet se obračam na in vas prosim za pomoč. Podrl in očistil sem uplinjače na Hondi cb 750f letnik 1982. Zanimivo je da mi dela sedaj samo en cilinder trije kolektorji so hladni. Dobil sem eno knjigo ki pa je v nemščini. Ali obstaja kakšen univerzalni postopek kako nastaviti uplinjače preden jih montiraš na cilindre. Nekaj sem našel na ytub ampak samo sinhronizacijo kaj pa mešanica zraka in goriva. Recimo privijači vijak do konca potem pa ga odvij za obrat in pol in potem na vseh štirih narediš enako. Hvala

Za servisni priročnik (service manual) pogooglaj. Tam bo tudi pisalo kako morajo bit nastavljeni vijaki (koliko obratov). Ampak pomoje ni problem v nastavitvah. Si pravilno sestavil vplinjače? so svečke mokre ali suhe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za servisni priročnik (service manual) pogooglaj. Tam bo tudi pisalo kako morajo bit nastavljeni vijaki (koliko obratov). Ampak pomoje ni problem v nastavitvah. Si pravilno sestavil vplinjače? so svečke mokre ali suhe?

sveče so mokre je pa res da še nisem dal airboxa zraven ker čakam filtre posamezne stožce zanimivo pa je da je motor takoj začel delat vendar samo po enem cilindru zato sem mislil da je priteklo premalo bencina v uplinjače ker je preveč zraka 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sveče so mokre je pa res da še nisem dal airboxa zraven ker čakam filtre posamezne stožce zanimivo pa je da je motor takoj začel delat vendar samo po enem cilindru zato sem mislil da je priteklo premalo bencina v uplinjače ker je preveč zraka 

Fergi rabijo par minutk da se napolnijo z gorivom (pipica na PRI). možno pa tud, da si svečke zalil.

P.S.- če boš dal pos/konusne filtre moraš ponavadi menjat dize. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

na cbr-i imam problem s tresenjem sprednjega konca ob zaviranju...

 

Najprej je ob zaviranju samo treslo/pulziralo bremz ročko, zato smo zategnili ležaj v križu (je imel luft-naj bi bil pa še OK) ampak je tresenje ostalo (najbrš 

kriv edeno od diskov)

 

Nato sem zamenjal diske (rabljene-naj bi bili ravni) namesto pulziranja bremz ročke se sedaj celoten sprednji konec močno trese  :blink:

Nekaj lufta je še vedno v ležaju (ko na mestu stisneš bremzo in hočeš premakniti motor naprej se sliši "klik"). Serviser pravi da je ležaj vseeno OK, da 

naj bi bilo potrebno zamenjat diske...

 

Sedaj me pa zanima ali bi lahko zaradi nekaj lufta v ležaju tako treslo sprednji konec že pr rahlem zaviranju pri 60-70km/h ali pa so ti drugi diski totalno v k...

JIh bo treba jutri malo podrobneje pogledati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj malo preluftat nete s katerim je inox del diska prikovičen na alu sredico, lahko da so zapikali...na vijak daš dve matici, vmes to kovico, zategneš matici in vpneš v bormašino pa zavrtiš

 

imam pa še jaz eno vprašanje....prek ebaya bom naročil kotne (90st) ventilčke za gume, pa me zanima kolikšen fi luknje imajo japonci, ker dobiš različne ventilčke, pa mislim da je razlika med italijani pa japonci v fiju luknje, a kdo ve?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

na cbr-i imam problem s tresenjem sprednjega konca ob zaviranju...

 

Najprej je ob zaviranju samo treslo/pulziralo bremz ročko, zato smo zategnili ležaj v križu (je imel luft-naj bi bil pa še OK) ampak je tresenje ostalo (najbrš 

kriv edeno od diskov)

 

Nato sem zamenjal diske (rabljene-naj bi bili ravni) namesto pulziranja bremz ročke se sedaj celoten sprednji konec močno trese  :blink:

Nekaj lufta je še vedno v ležaju (ko na mestu stisneš bremzo in hočeš premakniti motor naprej se sliši "klik"). Serviser pravi da je ležaj vseeno OK, da 

naj bi bilo potrebno zamenjat diske...

 

Sedaj me pa zanima ali bi lahko zaradi nekaj lufta v ležaju tako treslo sprednji konec že pr rahlem zaviranju pri 60-70km/h ali pa so ti drugi diski totalno v k...

JIh bo treba jutri malo podrobneje pogledati.

 

 

sposodi si merilno urico in magnetno stojalo za njo in premeri diske

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj malo preluftat nete s katerim je inox del diska prikovičen na alu sredico, lahko da so zapikali...na vijak daš dve matici, vmes to kovico, zategneš matici in vpneš v bormašino pa zavrtiš

 

imam pa še jaz eno vprašanje....prek ebaya bom naročil kotne (90st) ventilčke za gume, pa me zanima kolikšen fi luknje imajo japonci, ker dobiš različne ventilčke, pa mislim da je razlika med italijani pa japonci v fiju luknje, a kdo ve?

 

 

Italjani majo manjšo luknjo japonci pa večjo točne mere pa nebi vedel sej pomoje so samo dve?

 

mislim da italjani so nekje okrog 8mm japonci pa 12mm tko iz glave 

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj malo preluftat nete s katerim je inox del diska prikovičen na alu sredico, lahko da so zapikali...na vijak daš dve matici, vmes to kovico, zategneš matici in vpneš v bormašino pa zavrtiš

 

 

 

Na prvih diskih sem to naredil ampak ni bilo nekega velikega učinka. Na teh, ki so trenutno zmontirani pa tega še nisem poskusil, bo treba jutri probat.

 

 

...če so diski zviti ti pulzno zavira od 20km/h do nule, to probaj, tudi pri zelo rahlem zaviranju boš čutil pulze

 

Bom probal, ampak mi je ful čudno, ker se pri rahlem zaviranju pri 60-70km/h močno trese cel sprednji konec, kar se prej ni. 

 

Obojni diski so pa original hondini, seveda rabljeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

na cbr-i imam problem s tresenjem sprednjega konca ob zaviranju...

 

Najprej je ob zaviranju samo treslo/pulziralo bremz ročko, zato smo zategnili ležaj v križu (je imel luft-naj bi bil pa še OK) ampak je tresenje ostalo (najbrš 

kriv edeno od diskov)

 

Nato sem zamenjal diske (rabljene-naj bi bili ravni) namesto pulziranja bremz ročke se sedaj celoten sprednji konec močno trese  :blink:

Nekaj lufta je še vedno v ležaju (ko na mestu stisneš bremzo in hočeš premakniti motor naprej se sliši "klik"). Serviser pravi da je ležaj vseeno OK, da 

naj bi bilo potrebno zamenjat diske...

 

Sedaj me pa zanima ali bi lahko zaradi nekaj lufta v ležaju tako treslo sprednji konec že pr rahlem zaviranju pri 60-70km/h ali pa so ti drugi diski totalno v k...

JIh bo treba jutri malo podrobneje pogledati.

trese ti lahko tudi zaradi prve gume

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

plastično podložko med diskom in feltno si zamenjal za novo (če jo imaš)??, so diski na moment zategnjeni, so bila ležišča diska na feltno spucana v nulo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

trese ti lahko tudi zaradi prve gume

 

guma gotovo ni kriva, ker ima približno 1.5kkm

 

plastično podložko med diskom in feltno si zamenjal za novo (če jo imaš)??, so diski na moment zategnjeni, so bila ležišča diska na feltno spucana v nulo?

 

Podložke ni, tudi service manual je nič ne omenja. Vijaki so zategnjeni s predpisanim momentom, ležišče diska je bilo spucano in narahlo pošmirglano (če bi bila kej kaka umazanija) tako da to tudi ne bi smelo bit.

 

V glavnem...prvi par diskov bom dal jutri pomerit potem pa od tam naprej. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!