Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

da bi tudi zamenjani diski tresli, je če mene vprašaš mala vrjetnost, tudi nova guma zna trest, diski če so zviti, trese že pr 20 km/h, pr gumi pa je problem pri višjih hitrostih in bremzanju na full

Popravljeno . Popravil duce749
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdrav,

 

na cbr-i imam problem s tresenjem sprednjega konca ob zaviranju...

 

Najprej je ob zaviranju samo treslo/pulziralo bremz ročko, zato smo zategnili ležaj v križu (je imel luft-naj bi bil pa še OK) ampak je tresenje ostalo (najbrš 

kriv edeno od diskov)

 

Nato sem zamenjal diske (rabljene-naj bi bili ravni) namesto pulziranja bremz ročke se sedaj celoten sprednji konec močno trese  :blink:

Nekaj lufta je še vedno v ležaju (ko na mestu stisneš bremzo in hočeš premakniti motor naprej se sliši "klik"). Serviser pravi da je ležaj vseeno OK, da 

naj bi bilo potrebno zamenjat diske...

 

Sedaj me pa zanima ali bi lahko zaradi nekaj lufta v ležaju tako treslo sprednji konec že pr rahlem zaviranju pri 60-70km/h ali pa so ti drugi diski totalno v k...

JIh bo treba jutri malo podrobneje pogledati.

Glede "klika" poglej v zavornih čeljustih gumice,  če niso izrabljene.

Pozdrav,

 

na cbr-i imam problem s tresenjem sprednjega konca ob zaviranju...

 

Najprej je ob zaviranju samo treslo/pulziralo bremz ročko, zato smo zategnili ležaj v križu (je imel luft-naj bi bil pa še OK) ampak je tresenje ostalo (najbrš 

kriv edeno od diskov)

 

Nato sem zamenjal diske (rabljene-naj bi bili ravni) namesto pulziranja bremz ročke se sedaj celoten sprednji konec močno trese  :blink:

Nekaj lufta je še vedno v ležaju (ko na mestu stisneš bremzo in hočeš premakniti motor naprej se sliši "klik"). Serviser pravi da je ležaj vseeno OK, da 

naj bi bilo potrebno zamenjat diske...

 

Sedaj me pa zanima ali bi lahko zaradi nekaj lufta v ležaju tako treslo sprednji konec že pr rahlem zaviranju pri 60-70km/h ali pa so ti drugi diski totalno v k...

JIh bo treba jutri malo podrobneje pogledati.

Glede "klika" poglej v zavornih čeljustih gumice,  če niso izrabljene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da bi tudi zamenjani diski tresli, je če mene vprašaš mala vrjetnost, tudi nova guma zna trest, diski če so zviti, trese že pr 20 km/h, pr gumi pa je problem pri višjih hitrostih in bremzanju na full

 

Ja, tudi pri meni je bila kakšno sezono nazaj za tako težavo kriva guma.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, tudi pri meni je bila kakšno sezono nazaj za tako težavo kriva guma.

guma je vseskozi v stiku z cestiščem, če vemo, po kakšnih cestah ali bolje rećeno jamah se vozimo, pride do deformacije prej kot na diskih, kateri se obrabljajo in ko so tanki, pride do deformacij ali posledica udarca, vode na zabeljen disk, iz čistega mira je pa to malo verjetno, sploh, če je dal druge gor, pa mu dela isto, napaka je po meni v gumi, sm mel na velikih motorjih take probleme in redko kdaj so krive bremze :grim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj motor je 1 teden stal na nekih čudnih tlakovcih sredi poletje in od takrat naprej je treslo nenormalno pri hitrosti kakšnih 60km/h, z menjavo pnevmatik tega ni več bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

guma je vseskozi v stiku z cestiščem, če vemo, po kakšnih cestah ali bolje rećeno jamah se vozimo, pride do deformacije prej kot na diskih, kateri se obrabljajo in ko so tanki, pride do deformacij ali posledica udarca, vode na zabeljen disk, iz čistega mira je pa to malo verjetno, sploh, če je dal druge gor, pa mu dela isto, napaka je po meni v gumi, sm mel na velikih motorjih take probleme in redko kdaj so krive bremze :grim

 

Kot sem rekel...guma ni problem, ker je bilo s prejšnjo čisto enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kajp a vilice/izrabljene puše? ampak v tem primeru bi ti verjetno tudi puščalo olje pri semeringih. Preveri še vijake spodjega in zgornjega križa, če so dovolj zategnjeni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem če bo tebi rešilo ta problem, ampak meni je začelo pulzirat med zaviranjem kar na lepem. Pomeril disk z nastavljeno uro ob čeljust in ugotovil zvitost. Ker se mi ne daje blaznih evrov za nove diske, pa vem da nikamor nisem zadel z motorjem, na stezi pa tudi nisem bil, sem probal sledeče:

 

-snel sprednje kolo

-vzel sem 1200 šmirglpapir in skupaj z bencinom na lahko prebrusil diske, toliko da je šla dol stara plast svinjarije

-z avtošamponom sem nato skrbno opral diske po celi površini in tudi tiste plavajoče kovice.

-ploščice sem nalahko pobrusil na 1000 (ali bolj grobem, ne vem več) šmirglpapirju na steklu

-namestil nazaj prednje kolo in z brake cleanerjem razmastil diske in ploščice pred montažo čeljusti

 

Rešil zadevo. Zaenkrat.

 

Ne pozabi zamašiti ležajev, da ne boš vode notri nalil po nepotrebnem.

 

Možnih vzrokov je več: ponavadi bremzam bolj na lahko in se je lahko gor nabrala plast od ploščic, namesto da bi se zdrgnila ob kakšnem konkretnem zaviranju.

Ali pa se je umazanija nabrala v plavajoči kovici in je zato disk malo zaštekal v eno stran.

Meni je bilo ceneje se malo igrat kot pa pljunit 500€ za nove diske in zaenkrat je to rešilo težavo. Mogoče jo tudi tebi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem rekel...guma ni problem, ker je bilo s prejšnjo čisto enako.

Kaj pa platišče? A je res okroglo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Mene zanima če ima kdo podatek o velikosti tesnil ležajev v zadnjem kolesu za hondo cbr 600 rr 2003.

 

LP Dejan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Mene zanima če ima kdo podatek o velikosti tesnil ležajev v zadnjem kolesu za hondo cbr 600 rr 2003.

 

LP Dejan

Ponavadi-skoraj vedno ima ležaj svoje tesnilo (zaprti ležaj 2RS) odzunaj ležaja je še eno dodatno tesnilo (semering) . Najenostavneje je, da demontiraš kolo in na semeringu ti piše številka npr.32X19X5 kar pomeni  prva št.zunanji premer,druga notranji premer in tretja širina semeringa.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem vzel ze vceraj to vse dol, problem je bil da na eni strani je bil semering na drugi ne. Kasneje sem videl po servis manualu da je tako, da ga tam. Me pa moti tam tisti utor za lezaj ima pol se toliko prostora da bi skoraj ziher reko da bi moralo se nekaj biti.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal. Za prjatla išem del kjučavnice v katero se zaklene zadnji sedež ( ne vem kako se točno reče ). Gre pa za BMW R 1200 RT. Sem pa že pogledal na e-bay. Hvala za namige.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom še tukaj vprašal. Za prjatla išem del kjučavnice v katero se zaklene zadnji sedež ( ne vem kako se točno reče ). Gre pa za BMW R 1200 RT. Sem pa že pogledal na e-bay. Hvala za namige.

 

A tole?

 

$_12.JPG

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da sporočim okoli povišanih vrtljajev v prostem teku....Kriva je bila zajla od plina. Namreč, ko sem menjal olje in tesnila v prednjih amortizerjih sem pri sestavljanju zajlo speljal drugače z več zavoji kot je bila prvotno. Očitno se je nekako zategnila in zato odpirala fergazer. Bil sem pa ravno na tem, da razdrem fergazerja....Bor raje zdaj užival v vožnji na toplem jesenskem soncu..:-))))

Popravljeno . Popravil yakuza
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

imam Honda CRF 250R letnik 2004.

mogoče kdo ve kaj je narobe da mi skozi oddušek menjalnika kar dobro kaplja olje???

hvala za odgovor 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kontroli olja v kardanu sem opazil, da je olje popolnoma črno (menjano pred 2tkm). Če se dobro spomnim, je bilo ob menjavi na servisu skoraj rumeno, kot novo. Kontroliral sem, ker sem opazil, da mi rosi pri vijaku za izpust. Kakšna ideja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pozdravljeni!

imam Honda CRF 250R letnik 2004.

mogoče kdo ve kaj je narobe da mi skozi oddušek menjalnika kar dobro kaplja olje???

hvala za odgovor 

LP

Preveč olja si nalil, pa ti ga meče vn skozi oddušek.

 

Pri kontroli olja v kardanu sem opazil, da je olje popolnoma črno (menjano pred 2tkm). Če se dobro spomnim, je bilo ob menjavi na servisu skoraj rumeno, kot novo. Kontroliral sem, ker sem opazil, da mi rosi pri vijaku za izpust. Kakšna ideja?

po 2t kilometrov p omoje nebi smelo bit črno, sploh ne v kardanu. Poglej če so v olju kaki opilki itd. Pod vijak za izpust pride ponavadi alu tesnilo, možno da niso dali novega, preveri še, če je vijak dovolj zategnjen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Preveč olja si nalil, pa ti ga meče vn skozi oddušek.

 

po 2t kilometrov p omoje nebi smelo bit črno, sploh ne v kardanu. Poglej če so v olju kaki opilki itd. Pod vijak za izpust pride ponavadi alu tesnilo, možno da niso dali novega, preveri še, če je vijak dovolj zategnjen.

Vem, tesnilo sem ob menjavi olja menjal sam (uporabil sicer bakrenega). Popoldan bom izpustil olje ven, bomo videli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni velike razlike med ALU in Bakrenim tesnilom (podloško). Bakrena hitreje korodira in je trša od alu., se jo da pa ponovno uporabit - segreješ jo, da zažari in potopiš v vodo.

Drugač pa ni šans, da bi zaradi pritiska prebilo bakreno tesnilo (pomisli na zavore). Bi prej prebilo pri gumjastem/oljnem tesnilu. Poskusi še mal dotegnit vijak, pa previdno!! Lahko pa da naležna površina ni bila čista, je bilo kaj narobe z tesnilom oz. ni bil prave velikosti itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni velike razlike med ALU in Bakrenim tesnilom (podloško). Bakrena hitreje korodira in je trša od alu., se jo da pa ponovno uporabit - segreješ jo, da zažari in potopiš v vodo.

Drugač pa ni šans, da bi zaradi pritiska prebilo bakreno tesnilo (pomisli na zavore). Bi prej prebilo pri gumjastem/oljnem tesnilu. Poskusi še mal dotegnit vijak, pa previdno!! Lahko pa da naležna površina ni bila čista, je bilo kaj narobe z tesnilom oz. ni bil prave velikosti itd.

Saj to, da bi rosilo olje pri vijaku me ne skrbi. To bom zlahka rešil. Skrbi me barva skoraj novega olja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!