crasher Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Možno, da je staro olje očistilo kake stare usedline? No vse skrbi in špekulacije so se razblinile, ko sem staro olje spustil ven in vzel kantico z novim. Pozabil sem namreč, da sem v kardan nalil motulovega 80-90, ki je že v defaultu temno siv . Zamenjal podložko, nalil sveže olje, 100 živahnih kilometrov in to je to. Vseeno hvala za ponujeno pomoč in odgovore. trojan69 1
biker77 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 To me spomni na tiste trenutke k se mi zazdi da mi v avtu nekej ruži..dam radio bl na glas in se ruženje konča. Moji motorji pa itak vsi ropotajo. En lih tolk olja žre da sploh ne rabim menjat :-D No sam da se ne rabis več sekirat.. crasher 1
r0bert0 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 ne verjamem da sem nalil preveč olja...ker mi skorajda tece ven...v menjalniku se ustvari neki prisisk.... zamenjal sem semeringe,ležaj,oring vodne črpalke ker mi je prišla voda v menjalnik in je bila čista emulzija (rumeno penasto olje) ...po zamenjavi se mi dogaja isto...vendar brez emulzije...zdaj mi meče ven čisto olje....po dolgem času pa začne tudi antifriz oddtekati čez cevko pri čepu....se pravi nekje prihaja do komprisije.... prosim za pomoččččččč.... hvala lepaaa lp
Kmet2 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Počena glava ali počeni cilindri med vodi hladilne tekočine in olja..... mogoče....
trojan69 Objavljeno Oktober 12, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2014 Zdej teh dotičnih mašin ne poznam. Ampak možno da ti nabija kompresijo mimo bata (zanič bat, obročki, porisan cilinder)??
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Zdravo. Imam motor Tomos sm 125 replica cup in imam sledeč problem. V petek se peljem, vozim se za enim vozilom ki vozi max. 40km/h. Ker je bilo malo doline dam v LER.. Motor kar na enkrat crkne. Probam užgat pa ni šlo, vžgem z zauhom pa lepo v prvo zalaufa.. Prej teh problemov ni nikoli bilo in tudi v petek sem prej naredil kar nekaj KM. Sepravi.. sedaj z zauhom užge v prvo.. ga fajn segrejem zaprem zauh in crkne. pelje se normalno moč je enaka.. vendar če se ne drži vsaj malo gasa crkne. to se je nrdil kar na enkrat in nevem kaj bi bilo lahko. Forgazor je bil spucan v nulo, bencin zamenjan(za vsak slučaj).. ddrugo pa nevem kaj bi bilo lahko. Tudi z štelanjem forgazorja sem se malo igral vendar nič ne pomaga. Hvala za odgovore in pomoč! LP
macak333 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Kakšna je pa svečka? Ne kje ti vleče zrak verjetno, poglej mal tesnilo med fergazerjem in cilindrom če je kej preperelo.
motom Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 fouš zrak ti lahko vleče tudi na semeringu na blajerci.
franc Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 fouš zrak ti lahko vleče tudi na semeringu na blajerci. Mislim, da je Tomos sm 125 replica cup 4 takten. lp
Ciko86 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 tomos 125 je 4 tak ja....Honda al ti prek semeringa nabija al pa kak pocen blok glava,al pa tesnilo glave,sej je 4 takt?
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Svecka je malo bolj siva..
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Fora je da skos use isto ulece kot je prej. Edin zvok je mal bul cudn pa mogoc bol poka vn.. Sm najbrs tut ni cist prou forgazn nastelan. Sm tle ni fora forgazor k smo ze use probal
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 A da se ti je minimum razštelal pa nisi pomislil?
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 vse miljonkrat prbal tako z zrakom kot z stant gasom pa zmeraj isto..
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 ma ne more bit isto ker če ti motor dela ko držiš gas je enako kot če dvigneš minimum in gas spustiš in ne vem zakaj sploh šlataš karburator če pol praviš da ne veš če je prav naštelan
r0bert0 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 jst sem ravno zamenjal batne obročke, nov bat,tesnilo pod cilindrom in nad cilindrom, na novo nastavil ventile... olje mi je metalo že prej ven zato sem vse to menjal ( se sreča da sem ker je bil bat počen)... ko sem dal vse skupaj sem se vozil 30min in sem opazil da mi olje še vedno meče ven ampak cisto emulzijo (voda olje)... mislil sem, da če bom zamenjal semeringe, ležaj in oring vodne pumpe vredu, ampak še vedno mi olje meče ven... ....nimam več idej....zato sem se obrlin na forum... prosim če dkorkoli kaj ve, ali se mu dozdeva kaj naj bi bil vrok mi prosim javi hvala lepa LP
Ciko86 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 je mozno da ti je tesnilo na glavi spihalo?meni je tlako na husqvarni mesalo..pritisk v hladilni sistem nabija?
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 (popravljeno) tukaj je lahko precej stvari od slabega čepa hladilnika počene glave, cilindra,. to pojasni izgubo antifriza je pa normalno da ga nekaj odteče ko ga zamenjaš sploh če ha naliješ preveč ne sme pa nivo pasti pod minimum. kar se pa olja tiče če ga nisi nalil preveč je spet par možnih vzrokov od tega da se ti batni obročki niso vlegli, imaš podrsan cilinder počena glava, cilinder ali pa v najboljšem primeru slabo tesnilo . Bat si dal tapravo velikost not?? Popravljeno Oktober 13, 2014. Popravil ludiluka
r0bert0 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Honda ima ločeno olje za menjalnik in motor! če bi blo kaj iz obročki ali pa batom bi se mi poznalo pri motornem olju...vendar je ta ves čas enak glede preveč nalitega antifriza bi bila tudi neka možnost... mogoče bi molar še malo počakati da nivo pade... skrbi me samo menjalnik....kje za vraga pride notri tlak da mi olje meče ven??????????? :( ko motor ugasnem iz cevke iz odduška menjalnika prav slišim šumenje
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Aha tega nisem vedel ker ne poznam dotičnega motorja torej v tem primeru je samo ena možnost preveč olja kar si rekel da si preveril druga mislim da je blok motorja in menjalnik v enem kosu v tem primeru ti lahko pušča spoj med karterjem in menjalnikom torej po spoju bloka v tem primeru ti olje iz karterja pritisk poriva v menjalnik v tem primeru bi se ti znal nivo motornega olja znževat je pa tudi možno da ti pušča blok kje nad nivojem olja v tem primeru ti pa samo pritisk nabija v menjalnik.
marecare30 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Sm probov z štant gasom in ne deluje. Nimaš sploh kej velik štelat na forgazorji k maš samu za zrk pa pa za štant gas druzga ni. probavou sm use pa ni nič od tega. tku da je mogoče kje drugje kašn problem da tu dela.. ?
r0bert0 Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 ampak sej motor ustvarja komprisijo samo v zgornjem delu pri ventilih....se mogoče motim????
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Ne pomisli na zrak pod cilindrom ko se bat spušča in dviguje če bi bil karter zaprt bi se ti tam ustvarjal podtlak in nadtlak Zato ima vsak motor oddušnik karterja eni ga imajo tudi pri pokrovu ventilov velikokrat se zgodi da se kje ta cev stisne in potem di zaradi pritiska prebije kako tesnilo in tudi bat ti lahko sesuje zaradi tega(sicer to je zlo redko je pa možno)
Buschi Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 Tako, sedaj bi še pa jaz rabil pomoč, sploh cvajtakt gurujev, ker moja dva mehanika ne vesta več, kaj je narobe in kaj narediti. Pred približno 1000km se m naredil na Rotax 122 mašini reden servis: torej menjava bata itd. Ker mi je bil original predrag, sem v Motonavtiki kupil kopijo, za katero pa trdijo da je enaka, če ne celo boljša zaradi tanjših obročkov. Kakorkoli, motor je po manjavi bata zgubil moč: v 6. ni vlekel oz je brzina začela padat, domačega hriba nisem več zvozil. Dober, ulaufam stvar, nič bolje. Dam naštelat fergazer, nova svečka. Nobene razlike. Potem sem imel tega dovolj in smo dali noter stari bat: isto: nobene moči. Sedaj me pa zanima, kaj je lahko mehanik naredil narobe, da kljub staremu batu ni enako moči, kot jo je bilo pred posegom? Hvala.
ludiluka Objavljeno Oktober 13, 2014 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2014 torej možnih je več stvari lamelni ventil je ok?? izpušni ventil je pravilno nastavljen? ti glava dobro tesni? kaka smet v karburatorju?. Tesnila so nova? Lahko ti pa kje zrak vleče.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se