Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Možno, da je staro olje očistilo kake stare usedline? 

No vse skrbi in špekulacije so se razblinile, ko sem staro olje spustil ven in vzel kantico z novim. Pozabil sem namreč, da sem v kardan nalil motulovega 80-90, ki je že v defaultu temno siv  :headbang: . Zamenjal podložko, nalil sveže olje, 100 živahnih kilometrov in to je to. Vseeno hvala za ponujeno pomoč in odgovore. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To me spomni na tiste trenutke k se mi zazdi da mi v avtu nekej ruži..dam radio bl na glas in se ruženje konča. Moji motorji pa itak vsi ropotajo. En lih tolk olja žre da sploh ne rabim menjat :-D

No sam da se ne rabis več sekirat..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne verjamem da sem nalil preveč olja...ker mi skorajda tece ven...v menjalniku se ustvari neki prisisk....

zamenjal sem semeringe,ležaj,oring vodne črpalke ker mi je prišla voda v menjalnik in je bila čista emulzija (rumeno penasto olje)

...po zamenjavi se mi dogaja isto...vendar brez emulzije...zdaj mi meče ven čisto olje....po dolgem času pa začne tudi antifriz oddtekati čez cevko pri čepu....se pravi nekje prihaja do komprisije....

prosim za pomoččččččč....

hvala lepaaa

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Počena glava ali počeni cilindri med vodi hladilne tekočine in olja..... :hmm:  mogoče....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej teh dotičnih mašin ne poznam. Ampak možno da ti nabija kompresijo mimo bata (zanič bat, obročki, porisan cilinder)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo. Imam motor Tomos sm 125 replica cup in imam sledeč problem. V petek se peljem, vozim se za enim vozilom ki vozi max. 40km/h. Ker je bilo malo doline dam v LER.. Motor kar na enkrat crkne. Probam užgat pa ni šlo, vžgem z zauhom pa lepo v prvo zalaufa.. Prej teh problemov ni nikoli bilo in tudi v petek sem prej naredil kar nekaj KM. Sepravi.. sedaj z zauhom užge v prvo.. ga fajn segrejem zaprem zauh in crkne. pelje se normalno moč je enaka.. vendar če se ne drži vsaj malo gasa crkne. to se je nrdil kar na enkrat in nevem kaj bi bilo lahko. Forgazor je bil spucan v nulo, bencin zamenjan(za vsak slučaj).. ddrugo pa nevem kaj bi bilo lahko. Tudi z štelanjem forgazorja sem se malo igral vendar nič ne pomaga.
Hvala za odgovore in pomoč!
LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kakšna je pa svečka? Ne kje ti vleče zrak verjetno, poglej mal tesnilo med fergazerjem in cilindrom če je kej preperelo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tomos 125 je 4 tak ja....Honda al ti prek semeringa nabija al pa kak pocen blok glava,al pa tesnilo glave,sej je 4 takt?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fora je da skos use isto ulece kot je prej. Edin zvok je mal bul cudn pa mogoc bol poka vn.. Sm najbrs tut ni cist prou forgazn nastelan. Sm tle ni fora forgazor k smo ze use probal

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma ne more bit isto ker če ti motor dela ko držiš gas  je enako kot če dvigneš minimum in gas spustiš in ne vem zakaj sploh šlataš karburator če pol praviš da ne veš če je prav naštelan

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst sem ravno zamenjal batne obročke, nov bat,tesnilo pod cilindrom in nad cilindrom, na novo nastavil ventile...

olje mi je metalo že prej ven zato sem vse to menjal ( se sreča da sem ker je bil bat počen)...

ko sem dal vse skupaj sem se vozil 30min in sem opazil da mi olje še vedno meče ven ampak cisto emulzijo (voda olje)...

mislil sem, da če bom zamenjal semeringe, ležaj in oring vodne pumpe vredu, ampak še vedno mi olje meče ven...

:(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(  :(

....nimam več idej....zato sem se obrlin na forum...

prosim če dkorkoli kaj ve, ali se mu dozdeva kaj naj bi bil vrok mi prosim javi

hvala lepa

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tukaj je lahko precej stvari od slabega čepa hladilnika počene glave, cilindra,. to pojasni izgubo antifriza je pa normalno da ga nekaj odteče ko ga zamenjaš sploh če ha naliješ preveč ne sme pa nivo pasti pod minimum.  kar se pa olja tiče če ga nisi nalil preveč je spet par možnih vzrokov od tega da se ti batni obročki niso vlegli, imaš podrsan cilinder počena glava, cilinder ali pa v najboljšem primeru slabo tesnilo ;)  . Bat si dal tapravo velikost not?? 

Popravljeno . Popravil ludiluka
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda ima ločeno olje za menjalnik in motor!

če bi blo kaj iz obročki ali pa batom bi se mi poznalo pri motornem olju...vendar je ta ves čas enak

glede preveč nalitega antifriza bi bila tudi neka možnost... mogoče bi molar še malo počakati da nivo pade...

skrbi me samo menjalnik....kje za vraga pride notri tlak da mi olje meče ven??????????? :( :(

ko motor ugasnem iz cevke iz odduška menjalnika prav slišim šumenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha tega nisem vedel ker ne poznam dotičnega motorja torej v tem primeru je samo ena možnost preveč olja kar si rekel da si preveril druga

mislim da je blok motorja in menjalnik v enem kosu v tem primeru ti lahko pušča spoj med karterjem in menjalnikom torej po spoju bloka v tem primeru ti olje iz karterja pritisk poriva v menjalnik v tem primeru bi se ti znal nivo motornega olja znževat je pa tudi možno da ti pušča blok kje nad nivojem olja v tem primeru ti pa samo pritisk nabija v menjalnik. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm probov z štant gasom in ne deluje. Nimaš sploh kej velik štelat na forgazorji k maš samu za zrk pa pa za štant gas druzga ni. probavou sm use pa ni nič od tega. tku da je mogoče kje drugje kašn problem da tu dela.. ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne pomisli na zrak pod cilindrom ko se bat spušča in dviguje če bi bil karter zaprt bi se ti tam ustvarjal podtlak in nadtlak Zato ima vsak motor oddušnik karterja eni ga imajo tudi pri pokrovu ventilov velikokrat se zgodi da se kje ta cev stisne in potem di zaradi pritiska prebije kako tesnilo in tudi bat ti lahko sesuje zaradi tega(sicer to je zlo redko je pa možno) ;) 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako, sedaj bi še pa jaz rabil pomoč, sploh cvajtakt gurujev, ker moja dva mehanika ne vesta več, kaj je narobe in kaj narediti.
Pred približno 1000km se m naredil na Rotax 122 mašini reden servis: torej menjava bata itd.
Ker mi je bil original predrag, sem v Motonavtiki kupil kopijo, za katero pa trdijo da je enaka, če ne celo boljša zaradi tanjših obročkov.
Kakorkoli, motor je po manjavi bata zgubil moč: v 6. ni vlekel oz je brzina začela padat, domačega hriba nisem več zvozil.
Dober, ulaufam stvar, nič bolje. Dam naštelat fergazer, nova svečka. Nobene razlike.
Potem sem imel tega dovolj in smo dali noter stari bat: isto: nobene moči.

Sedaj me pa zanima, kaj je lahko mehanik naredil narobe, da kljub staremu batu ni enako moči, kot jo je bilo pred posegom?

Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej možnih je več stvari lamelni ventil je ok?? izpušni ventil je pravilno nastavljen?  ti glava dobro tesni? kaka smet v karburatorju?. Tesnila so nova? Lahko ti pa kje zrak vleče.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!