Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Zdravo.

Enako težavo sem imel sam pri hondi vt600. Poglej nekaj postov nazaj. Pri meni je bila težava v tem, da sem drugače speljal zajlo za plin in jo je zategnilo. Poglej najprej zajlo, da lepo teče, jo podmaži. Potem pa so lahko naprej težave pri vplinjaču, zataknjen metuljček ( če je atmosferski vplinjač ), umazana diza za prosti tek, umazan uplinjač...preglej tudi gumice med vplinjačem in cilindrom, da ti ne vleče zraka, fantje so postopek že opisali ( čistilni sprej za vplinjače ) sicer pa kakšen senzor TPS..

Hvala za odgovor. Sem preveril ampak to naj bi bilo vse ql.. kaj pa zračnost ventilov? je lahko to težava za povišanje obratov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poglej, če ostaja čok/zavg odprt. Ventili niso krivi za to. Vseeno pa ni odveč preverit zračnosti, sploh če nimaš podatkov o servisih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako imaš za štelanje minimuma? Če imaš ročni minimum ga malo odvij, lahko da je imel prejšnji lastnik naštiman malo višji minimum.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če motorju škodi preveč koncentriran antifriz.

Danes sem se odločil menjat antifriz.

Ko sem ga kupil, mi je bilo rečeno, da ga ni potrebno redčit. Antifriz je Repsol.

Ko sem ga začel nalivat, se mi je zdel precej gost. Takrat sem precital na embalazi, da ga je potrebno redčit.

Koncentrat 50/50 naj bi zadostoval za -50stopinj. Seveda sem ga takoj razredčil...

Zanima me, kaj bi se zgodilo, če bi uporabil 100% koncentrat?

Hvala in Lp

Prenos toplote se z višjo koncentracijo slabša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako imaš za štelanje minimuma? Če imaš ročni minimum ga malo odvij, lahko da je imel prejšnji lastnik naštiman malo višji minimum.

vsak motor ima štandgas na roke za nastavljat, elektronika potem samo "lovi" tvojo nastavitev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo na Ninji 2000 letnik, 600ccm. In sicer, dokler motor ni popolnoma ogret je prava znanonst spraviti obrate čez 3000. Ko enkrat uspe gre motor normalno, dokler spet ne padejo. 

 

Razstavil sem vse okoli fergazerjev, očistil filter, ga zatesnil, zamenjal s športnim vložkom in navadnim (novim), vse membrane so cele in enakomerno odpirajo, nikjer ni spokanih gumic ali kakšnega znaka za uhajanje zraka. 

 

Mogoče menjava svečk ali enostavno vzet fergazerje dol in jih nastaviti ročno? Ker motor normalno dela ko je segret, ne pije kot žolna in gre čisto OK.

 

Kakšna ideja mogoče? 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je igla v mojem starem fergu res za zamenjat, motor je začel žgat dvakrat tolk k ponavadi auspuh pa ratuje črn, sajast. A je dost če sam iglo zamenjam al morm tud dizo od igle?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Očitno je igla v mojem starem fergu res za zamenjat, motor je začel žgat dvakrat tolk k ponavadi auspuh pa ratuje črn, sajast. A je dost če sam iglo zamenjam al morm tud dizo od igle?

a ni ponavadi diza iz medenine/brona igka pa jeklena in se bolj obrablja diza?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo na Ninji 2000 letnik, 600ccm. In sicer, dokler motor ni popolnoma ogret je prava znanonst spraviti obrate čez 3000. Ko enkrat uspe gre motor normalno, dokler spet ne padejo. 

 

Razstavil sem vse okoli fergazerjev, očistil filter, ga zatesnil, zamenjal s športnim vložkom in navadnim (novim), vse membrane so cele in enakomerno odpirajo, nikjer ni spokanih gumic ali kakšnega znaka za uhajanje zraka. 

 

Mogoče menjava svečk ali enostavno vzet fergazerje dol in jih nastaviti ročno? Ker motor normalno dela ko je segret, ne pije kot žolna in gre čisto OK.

 

Kakšna ideja mogoče?

Letnik 2000 pravis.

prvo bi preveril delovanje in nastavitev zauga po domace

Ce tu vse deluje disi po nastavitvi vplinjacev

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo na Ninji 2000 letnik, 600ccm. In sicer, dokler motor ni popolnoma ogret je prava znanonst spraviti obrate čez 3000. Ko enkrat uspe gre motor normalno, dokler spet ne padejo. 

 

Razstavil sem vse okoli fergazerjev, očistil filter, ga zatesnil, zamenjal s športnim vložkom in navadnim (novim), vse membrane so cele in enakomerno odpirajo, nikjer ni spokanih gumic ali kakšnega znaka za uhajanje zraka. 

 

Mogoče menjava svečk ali enostavno vzet fergazerje dol in jih nastaviti ročno? Ker motor normalno dela ko je segret, ne pije kot žolna in gre čisto OK.

 

Kakšna ideja mogoče?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej thump, neb vedu, zato vprašam. Je pa na igli vidt znake obrabe.

če ni strošek igle 25€ pa dize 70 je verjetno najboljše zamenjati oboje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ni strošek igle 25€ pa dize 70 je verjetno najboljše zamenjati oboje..

maš prov; 40 eur je oboje, pa bo spet 15 let mir :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dize se znajo poškodovat.Glede ceno, bi tud jst na tvojem mestu menjal oboje. 

 

Ima kdo kakšno idejo kaj bi lahko bilo na Ninji 2000 letnik, 600ccm. In sicer, dokler motor ni popolnoma ogret je prava znanonst spraviti obrate čez 3000. Ko enkrat uspe gre motor normalno, dokler spet ne padejo. 

 

Razstavil sem vse okoli fergazerjev, očistil filter, ga zatesnil, zamenjal s športnim vložkom in navadnim (novim), vse membrane so cele in enakomerno odpirajo, nikjer ni spokanih gumic ali kakšnega znaka za uhajanje zraka. 

 

Mogoče menjava svečk ali enostavno vzet fergazerje dol in jih nastaviti ročno? Ker motor normalno dela ko je segret, ne pije kot žolna in gre čisto OK.

 

Kakšna ideja mogoče? 

To, da ti mrzlo mašino zamori, ko obrneš ročko, je dost normalno. 

 

preden greste karkoli štelat, se prvo zamenjajo svečke, zdaj se motor drugače obnaša, ko je zima, tudi zaradi toplotne vrednosti le teh :smoke:

A slučajn pri NGK delaš?  :D

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja dize se znajo poškodovat.Glede ceno, bi tud jst na tvojem mestu menjal oboje. 

 

To, da ti mrzlo mašino zamori, ko obrneš ročko, je dost normalno. 

 

A slučajn pri NGK delaš?  :D

Sej načeloma vedno ogrejem motor pred vožnjo, ampak je vseeno malo nerodno vsakič, ko se kje ustaviš za kake pol ure in moraš potem tam motor na mestu prižgat in čakat kot nek butl, da se segreje do konca. 

 

Kako pa je najbolje preveriti delovanje zauga? Ker če pustim malo zauga potem motor brez problema deluje normalno, razen če ga popolnoma izklopim, potem nastanejo problemi. 

 

Bom najprej zamenjal svečke in pregledal če zaug dela tako kot je potrebno, potem pa če to ne bo pomagalo, bom dal fergazerje nastavit. Se pa ne mudi, ker je zima šele pred vrati.

 

Hvala vsem za konstruktivne odgovore, končno ena tema, kjer ni debata o tem kdo ma daljšega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pomoje ni tolk krize. Zdaj ko je mrzlo se mašina prej shladi, Kawe pa itak veljajo za bolj mrzlokrvne in se dalj časa segrevajo. Tko da zna bit to čist normalno.  Lahko voziš tudi z vklopljenim zavgom/čokom sam ne ga navijat v visoke obrate dokler ni res do konca segret. 

 

Drugač pa lahko probaš očisti vplinjače pa menjat svečke, če že dolgo niso bile menjane. pa boš vidu če bo kej bolš.

Popravljeno . Popravil trojan69
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej načeloma vedno ogrejem motor pred vožnjo, ampak je vseeno malo nerodno vsakič, ko se kje ustaviš za kake pol ure in moraš potem tam motor na mestu prižgat in čakat kot nek butl, da se segreje do konca. 

 

Kako pa je najbolje preveriti delovanje zauga? Ker če pustim malo zauga potem motor brez problema deluje normalno, razen če ga popolnoma izklopim, potem nastanejo problemi. 

 

Bom najprej zamenjal svečke in pregledal če zaug dela tako kot je potrebno, potem pa če to ne bo pomagalo, bom dal fergazerje nastavit. Se pa ne mudi, ker je zima šele pred vrati.

 

Hvala vsem za konstruktivne odgovore, končno ena tema, kjer ni debata o tem kdo ma daljšega...

Emmmm jst pri z-ju pustim zaug dokler mi ne prikaze temp.motoja

to je cca 45-50stopinj na pamet.Ce ga prej zaprem se pojavi

to kar opisujes,dusi motor ........

V teh dneh kr rabis redno uporabljati zaug.

Potegni zaug zalaufi in pelji ne rabis na mestu cakat.

Vrjami poleti teh tezau nebos imel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bom probal očistit uplinjače in zamenjati svečke, hvala za nasvete.

 

Poročam spomladi  :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo še kdo potreboval HEL Performance cevi, ni več potrebe po naročevanju iz UK, ker imam zastopstvo/izdelavo za njih tukaj v Sloveniji - HEL Slovenia,

dobi se pa vse kar ponuja HEL Performance, cevi za zavore in sklopko se naredi tukaj v Sloveniji, za bencin in olje pa v UK. Imam pa vse barve cevi na zalogi in pa vse barve priključkov, katalog vseh možnih tipskih cevi in cene so na uradni strani (s tem da kot HEL Slovenia lahko ponudim tudi določen popust na izdelek), možne so tud cevi po naročilu (razne predelave).

Slike že izdelanih tipskih in po naročilu cevi si lahko ogledate tudi na isto imenski fb strani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je kakšen dobrovoljac k bi posodil "leak down" tester?

Če ti kej pomaga mam za kompresijo merit.

 

Če bo še kdo potreboval HEL Performance cevi, ni več potrebe po naročevanju iz UK, ker imam zastopstvo/izdelavo za njih tukaj v Sloveniji - HEL Slovenia,

dobi se pa vse kar ponuja HEL Performance, cevi za zavore in sklopko se naredi tukaj v Sloveniji, za bencin in olje pa v UK. Imam pa vse barve cevi na zalogi in pa vse barve priključkov, katalog vseh možnih tipskih cevi in cene so na uradni strani (s tem da kot HEL Slovenia lahko ponudim tudi določen popust na izdelek), možne so tud cevi po naročilu (razne predelave).

Slike že izdelanih tipskih in po naročilu cevi si lahko ogledate tudi na isto imenski fb strani.

Super! Jih bom rabu za Zephyrja 1100...te kontaktiram drug let enkrat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti kej pomaga mam za kompresijo merit.

Hvala ti, ampak mam avtomatski dekompresor in bojda meritev ni prava s testerjem kompresije. Popravljeno . Popravil hajoktejn
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kakšen nasvet glede "brušenja ventilov", torej ker se mi je zdelo da ima motor mal slabo kompresijosem dal dol glavo, natočil tekočino nad ventile in iz zgornje strani pihnil s kompresorjem, pri vsesovalnem ventilu se je potem na notranji strani pojavil moker rob sicer ne vem če je to merodajno ampak sumim da bi moral malce zbrusit ventil in ležišče da bi lepše sedla.

Sedaj me zanima kaj bi moral vedet pri tem opravilu, razen tega da se kupi neka pulir pasta za ventile in da se z venttozo pol vrti ventil da se mal zbrusi ležišče in mal ventil. Kaj lahko še zajebem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!