Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

Vodilo ventila (pasta ti ne sme priti na "steblo" ventila) , pa dobro očisti po brušenju. Jaz sem enkrat videl enega ki je to delal z vrtalnim strojem (vpel steblo v glavo vrtalke in gasa... ) ampak tega ravno ne svetujem (čeprav je njemu ratalo odlično) .

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

S čim pa je najbolše spucat one ogljikove ostane k izpušnem kanalu in na ventilih? nebi rad zlil kar kakšnega razrečila notri da ne uniči kakšnega tesnila.

 

LP

 

ps.: sej te akumulatorske mašince za zavijat ali vrtat imajo obrate do 500 obr na minuto kar pomoje tam na enih 300 ni preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst bi vzel debelo krpo in z gripkleščami prijel ventil pa obračal levo-desno pa mal na drugo stran.

Ostanke ogljika pa oćistil z kakšnim čistilom za pečice pa obrisal, za vsak slučaj pa še z vodo "spral".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne, pr GVS :kva2:

vidim da moram cenik popravit..

 

Jst bi vzel debelo krpo in z gripkleščami prijel ventil pa obračal levo-desno pa mal na drugo stran.

Ostanke ogljika pa oćistil z kakšnim čistilom za pečice pa obrisal, za vsak slučaj pa še z vodo "spral".

gumi cev natakneš na steblo pa objemko...cev vpneš v glavo od vrtalke in ko poliraš paziš da ne pretiravaš s silo..on pbrati..

če boš pretiraval z odvzemom materiala se ti lahko zgodi , da ne boš dosegel minimalne uračnosti pri nastavitvi ventilov ker bo steblo preveč iz glave..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me kakšen nasvet glede "brušenja ventilov", torej ker se mi je zdelo da ima motor mal slabo kompresijosem dal dol glavo, natočil tekočino nad ventile in iz zgornje strani pihnil s kompresorjem, pri vsesovalnem ventilu se je potem na notranji strani pojavil moker rob sicer ne vem če je to merodajno ampak sumim da bi moral malce zbrusit ventil in ležišče da bi lepše sedla.

Sedaj me zanima kaj bi moral vedet pri tem opravilu, razen tega da se kupi neka pulir pasta za ventile in da se z venttozo pol vrti ventil da se mal zbrusi ležišče in mal ventil. Kaj lahko še zajebem?

Če si se že lotil potem stori tako- demontiraj ventile-tesnila ventilov boš itak menjal-s pomočjo škatle si zloži ventile kot so nameščeni v glavi in jih tako                                                      tudi vgradi

                                                   -lepo operi ventile z bencinom in čopičom-                                                  

                                                   -če so na ventilih saje jih odstrani z ščetko ali smirkovim papirjem

                                                   -brez tesnila ventilov uporabi metodo na videu zgoraj za -žljafanje ventilov-z baterisko vrtalko in                                                                    cevko-objemke ne rabiš

                                                   -med vrtenjem ventil pritisni k glavi za par sekund in za kako sekundo popusti,itd.....

                                                     -na en ventil boš porabil cca 1-3 v velikosti zrna riža paste

                                                  -da je ventil dobro ožljafan boš prepoznal po sivem robu na tesnilnem delu, ki naj bo cca 2mm                                                                     širok

                                                   -pred sestavljanjem nujno ampak nujno operi ventile in glavo, da nebi ostanki paste kje kaj.....

                                                   -na steblo vsakega ventila pred vgradnjo nanesi nekaj motornega olja, da nebo pusto ob prvem                                                                   zagonu.

                                                   - ob sestavljanju uporabljaj moment ključ

 

pa srečno

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bo še kdo potreboval HEL Performance cevi, ni več potrebe po naročevanju iz UK, ker imam zastopstvo/izdelavo za njih tukaj v Sloveniji - HEL Slovenia,

dobi se pa vse kar ponuja HEL Performance, cevi za zavore in sklopko se naredi tukaj v Sloveniji, za bencin in olje pa v UK. Imam pa vse barve cevi na zalogi in pa vse barve priključkov, katalog vseh možnih tipskih cevi in cene so na uradni strani (s tem da kot HEL Slovenia lahko ponudim tudi določen popust na izdelek), možne so tud cevi po naročilu (razne predelave).

Slike že izdelanih tipskih in po naročilu cevi si lahko ogledate tudi na isto imenski fb stran

bi te lahko prosil za link od strani magari na zs

Popravljeno . Popravil Wakasaki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa bodite nežni pri brušenju... itak ti pa gumijasta cevka ne dovoli velike sile.

Gumijaste cevke dobiš tudi v ribiški trgovini (elastika od frač za metanje vabe v vodo) .

 

..med brušenjem pogosto menjajte brusno pasto s svežo. Paste so različnih granulacij. Prični recimo s 180... nato 220... na koncu 400...

..če nimaš paste, me kontaktiraj, pa jo dobiš malo v zamaških od pive (več ne rabiš). Pa ne prnest zdej samo zamaškov...  :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... pa bodite nežni pri brušenju... itak ti pa gumijasta cevka ne dovoli velike sile.

Gumijaste cevke dobiš tudi v ribiški trgovini (elastika od frač za metanje vabe v vodo) .

 

..med brušenjem pogosto menjajte brusno pasto s svežo. Paste so različnih granulacij. Prični recimo s 180... nato 220... na koncu 400...

..če nimaš paste, me kontaktiraj, pa jo dobiš malo v zamaških od pive (več ne rabiš). Pa ne prnest zdej samo zamaškov...  :P

na koncu brušenja pa še lahko tuširaš(tušir pasta) ventil in vidiš kako nalega(tesni)na ležišče. :OK:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...tut lahko... ni pa nujno, ker si ventil vrtel v ležišču... tko da se sigurno idealno uležeta en v drugega...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri poliranju ventilov velja manj je več, ampak ne pretiravat. 1mm je naleganja je dovolj, kar je več- toliko manj ventil dihta, ker se poveča naležna površina in tako zmanjša sila na površino dihtanja. Med poliranjem je treba vsakih nekaj obratov ventil odmakniti, da se pasta premeša in ne naredi raze okrog in okrog. Se mi zdi najboljša varianta počasni vrtljaji z baterijsko vrtalko in pulzno odmikanje. Za povezavo med vrtalko in ventilom uporabljam plastično cevko v katero vtaknem trn, da jo lahko vpnem v glavo vrtalke. Tudi na roko gre, na način, da vrtiš palčko med dlanmi. Prednost tega načina je, da stalno menjavaš smer vrtenja. Je pa to precej naporno. Ga pa priporočam za prvi ventil, da dobiš občutek in pravi rezultat brez nevarnosti, da kaj zaj...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, jaz pa imam problem okrog sklopke in sicer motor bmw k1200r prevoženih 53k. Pojavi se čuden zvok malo zaškrta in sklopka ne prime, zdrsi za kakšno sekundo to samo pri bolj grobem speljevanju. So obrabljene lamele ali kaj drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, jaz pa imam problem okrog sklopke in sicer motor bmw k1200r prevoženih 53k. Pojavi se čuden zvok malo zaškrta in sklopka ne prime, zdrsi za kakšno sekundo to samo pri bolj grobem speljevanju. So obrabljene lamele ali kaj drugega?

lahko so obrabljene lamele to probaš tako da da daš v 5 ali 6 brzino voziš počasi okrog 60km/h lahko še počasneje če upaš in potem pohodiš gas do konca če ti bojo naraščali obrati in obenem motor ne bo pospeševal dovolj hitro potem ti drsi sklopka. Je pa verjetneje da imaš dotrajano košaro sklopke in lamele v tem primeru se ti v košari naredijo zareze in se sklopka zatika

 

http://ryandhackney.files.wordpress.com/2014/01/grooved-clutch-basket-001.jpg

http://www.google.com/imgres?imgurl=http%3A%2F%2Fwww.ducatisportingclub.com%2Fimages%2Fdsc%2Fshazaam%2FNotchClutch.jpg&imgrefurl=http%3A%2F%2Fwww.ducati.ms%2Fforums%2F56-superbikes%2F79910-1098-clutch-basket.html&h=254&w=443&tbnid=rzEYSLRso2OhdM%3A&zoom=1&docid=gWCJxo0lMQ61jM&ei=GpOVVOivOoy1UYy8gJgL&tbm=isch&ved=0CBwQMygAMAA&iact=rc&uact=3&dur=610&page=1&start=0&ndsp=17

 

je pa tudi varianta če imaš sklopko na zajlo da ti je zajla zaribala ,...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne zastopim :mellow:

pravim da moram z novim letom malo cenik popravit...sej si napisal da delaš pri GVS ane ...če maš za 50000e motorjev pomeni da sem prepoceni...

 

Pozdravljeni, jaz pa imam problem okrog sklopke in sicer motor bmw k1200r prevoženih 53k. Pojavi se čuden zvok malo zaškrta in sklopka ne prime, zdrsi za kakšno sekundo to samo pri bolj grobem speljevanju. So obrabljene lamele ali kaj drugega?

če imaš zajlo/pletenico so se verjetno lamele obrabile in moraš natraviti zajlo na ročki ali na vzvodu pri menjalniku .. pa dobro preveri če je vse privijačeno kot je treba ( btw linx je mel prejšnjo soboto deklc losan pa mu je sklopka prijemala čisto na koncu ko je bila stisnjena - ko smo zategnili vijake je prišel domov baje brez problemov)..

če imaš pa hidravlično se pa kar pripravi na strošek...

Popravljeno . Popravil thumper
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovora. torej v 6ti prestavi se večkrat peljem skozi naselje 50km/h (zaradi glasnega izpuha) konec naselja pa pospešim in skopka nič ne drsi, je pa hidravlična in ne na zajlo.. torej je najverjetneje obrabljena košara? to se vidi ne da bi razdrl sklopko? da so lamele not? danes sem preverjal in ta "potisni ležaj" ima malo zračnosti kakšna 2mm..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoce kdo ve na r1 l08  montiram indikator prestav GPT plug n play...zraven sm dobiu navodila za priklop...kar sem recimo da prav priklopil...zatakne se pa pr prilagoditvi prestav tko hitr zacne  kazat stevilke da ne uspem pravilno  prilagodit oz pri prvem zagonu je motor uzgal zj pa ne uzge vec...samo uzge za 1 s in tkoj ugasne motor   ki sm ga zajebo :D????

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

maš srečo da je konec sezone, in mas do spomladi cajt zrihtat kar si z..... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sm zvezal nazaj tko kot je blo..in motor še vedno ne zalaufa...edino da gas drzim pol laufa ce pa spustim pa kr ugasne ( pa tud cudn dim iz izpuhov pride....ta prikazovalnik naj bi bil po nacrtu priklopljen na senzor hitrosti,   pa na stop stikalo(kot +) pa na senzor položaja vztrajnika(pickup coil) ma kdo ksno idejo kaj  je slo rakom zvizgat :S

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kot je meni jasno za ta indikator imaš dve žice za napajanja (jest sem jih dal na parkirno luč)

eno žico na števec (ki jo samo prilotaš polek po navodilih kera barva na kero barvo žice)

in eno na obratomer (isto kot za števec)

 

res pa da je pod števcem toliko žic da hitro kaj za j.... in jest se take stvari ne lotim več. bolje dat nekomu naredit ki ve kako se stvari streže.

 

te indikatorje imajo sedaj tudi take da ga samo na servisni konektor priklopiš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že cel dan si glavo belim na motorju...uglavnem motor sedaj užge in ko vžge normalno laufa....so pa težave še pri zagonu namrec ko stisnem gumb za zagon zavergla in uzge samo za 1 s in ugasne....ce pa drzim tipko za zagon da zavergla neha in se nemudoma 1x zavergla potem uzge in laufa...akumulator je dober in tud normalno suče.... študiram pa  pri prilagoditvi indikatorja pise da za reset mores dat 5x zaporedoma kontakt....to sem jaz tudi veckrat naredil ker mi ni ratalo...je mozno da je  to zej kej vpliva na zagon da ne vžge v prvo???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

že cel dan si glavo belim na motorju...uglavnem motor sedaj užge in ko vžge normalno laufa....so pa težave še pri zagonu namrec ko stisnem gumb za zagon zavergla in uzge samo za 1 s in ugasne....ce pa drzim tipko za zagon da zavergla neha in se nemudoma 1x zavergla potem uzge in laufa...akumulator je dober in tud normalno suče.... študiram pa  pri prilagoditvi indikatorja pise da za reset mores dat 5x zaporedoma kontakt....to sem jaz tudi veckrat naredil ker mi ni ratalo...je mozno da je  to zej kej vpliva na zagon da ne vžge v prvo???

 

že cel dan si glavo belim na motorju...uglavnem motor sedaj užge in ko vžge normalno laufa....so pa težave še pri zagonu namrec ko stisnem gumb za zagon zavergla in uzge samo za 1 s in ugasne....ce pa drzim tipko za zagon da zavergla neha in se nemudoma 1x zavergla potem uzge in laufa...akumulator je dober in tud normalno suče.... študiram pa  pri prilagoditvi indikatorja pise da za reset mores dat 5x zaporedoma kontakt....to sem jaz tudi veckrat naredil ker mi ni ratalo...je mozno da je  to zej kej vpliva na zagon da ne vžge v prvo???

Taki znaki so ravno pri R1,če akumulator ni 100%.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aia??? cudno ker predn sem zacel kej na kablih delat je normalno vzigal...pa tud zdej sm ga pusto mal laufat pa isto noce v prvo vzgat  kar se verglanja tice pa normalno skoz isto vergla.... bom se to mal preveril hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!