Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


HHV

Priporočene objave

aia??? cudno ker predn sem zacel kej na kablih delat je normalno vzigal...pa tud zdej sm ga pusto mal laufat pa isto noce v prvo vzgat  kar se verglanja tice pa normalno skoz isto vergla.... bom se to mal preveril hvala

posvetuj se na servisu.....

 

Je učasih škoda živcev....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober dan!

 

Danes sem začel sestavljati motor zaradi okvare druge prestave. pri sestavljanju se mi zdi nekaj čudno in sicer pri montaži vodne pumpe. Vodna pumpa lepo vleže v ležišče vse paše na vijake ampak me moti da ostane zunaj(med blokom in ohišjem pumpe) 5mm materiala z luknjico na vrhu in zdaj me bega če je to normalno ali ne ali pride vmes še kakšen del. Po service manualu ne najdem ničesar ampak res ne zdi se mi logično. Gre se za suzuki gsxr 600 k1. Če ve kdo kako bi moralo to biti prosim za pomoč

 

 

post-25368-0-57076000-1419621883_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni, jaz pa imam problem okrog sklopke in sicer motor bmw k1200r prevoženih 53k. Pojavi se čuden zvok malo zaškrta in sklopka ne prime, zdrsi za kakšno sekundo to samo pri bolj grobem speljevanju. So obrabljene lamele ali kaj drugega?

Prilagam še video, sliši se čuden zvok pri speljevanju takrat tudi malo zdrsne..

https://www.youtube.com/watch?v=8UizSCrbXmM&feature=youtu.be

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prilagam še video, sliši se čuden zvok pri speljevanju takrat tudi malo zdrsne..

https://www.youtube.com/watch?v=8UizSCrbXmM&feature=youtu.be

 

 

Škoda de ni več Bremzerja tle okrog, on je mel to naštudirano u piko. Verjetno ti celo sklopko hudič jemlje. Kolikor je meni znano, je BMW ta pojav oklical judder. Prvi letniki meli preslabo mazano sklopko, in so z 2009? povečali pretok olja do košare ampak problema ni bistveno spremenilo.  Na žalost je sklopka ahilova peta teh motorjev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo: zanima me, če zamenjam kontaktno ključavnico, ki ima kodno varovane ključe ali bo stvar laufala, če jo zamenjam z drugo rabljeno, al ECU zazna napako k so drugi ključi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo: zanima me, če zamenjam kontaktno ključavnico, ki ima kodno varovane ključe ali bo stvar laufala, če jo zamenjam z drugo rabljeno, al ECU zazna napako k so drugi ključi?

 

vse komplet moreš zamenjati kolikor je meni znano je pa tudi opcija da dobiš koga oziroma pri enih motorjih lahko to sam narediš in izklopiš kodno varovan vžig

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tnx, ne sj pr mojmu vse štima :D :D gre se za monstra s4r, ki je trenutno razstavljen na kose in poterben montaže nazaj!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam tezavo na CBR in sicer cez oddušek iz raztezne posode mi izteka hladilna tekočina. prva stvar na katero sem posumil je pokrovček hladilnika, kasneje mi je tudi serviser potrdil, da bi naj bil defekten. pokrovček je bil zamenjan (original), vendar težava ostaja ista.

je kdo imel podoben primer? se malo bojim da bi blo kaj s tesnilom glave...

nivo hladilne količine pa je malce pod polovico med črticama pri hladnem motorju, ko se zagreje, pa je malce pod MAX, kar v bistvu nima veze, sajtudi če pade pod MIN v vsakem primeru izteka ven...

 

LP

 

 

post-20836-0-76503800-1420027626_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bratu se je tako isto zgodilo,samo on je mislu da pusca iz pokrovcka puscal je pa hladilnik,nazalost je mogu nalit tesnilec notri ker je bil v avstriji za 1x dela bp...je pa 2007 1000 rr in mislim da mi je omenu da je 1x menjal tesnilo glave..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja pri meni pušča 100% samo čez ta oddušek iz raztezne posode in to čisto minimalno, pač toliko da se po vsaki vožnji vidi na oklepih kot na sliki.  pomislil sem tudi ce bi lahko bilo to od "suvanja" pri občasni vožnji po zadnjem kolesu, a to skoraj ne verjamem, mnogi to počnejo pa še nisem slišal da bi zaradi tega komu iztekal antifriz pa tudi pri prejšnjih motorjih se mi to ni dogajalo..?

 

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poglej na pokrovček za kakšen nadtlak je narejen in preveri če odgovarja tovarniškim vrednostim..lahko pa je tudi to , da je nov z malenkost premehko vzmetjo in pač pušča - se je že zgodilo... 

drugače pa tesnilo na glavi - če je ne odlašaj da ti ne naredi hladilna tekočina dodatne škode z vdorom v izgorevalni prostor ko ugasneš motor - te kapljice se vidijo na dnu posode če izpustiš olje iz mašine..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pušča zdaj že pri drugem pokrovčku enako.. tako da ne vem.. ne domislim pa se nobenega načina kako bi preveril in bi bil ziher če je dihtunga na glavi prebita, ima kdo kakšno idejo? menim sicer da bi v tem primeru antifriz veliko bolj iztekal, pri meni res minimalno, barva olja je normalna, prav tako antifriza..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti nabija kompresijo v hladilni sistem vidiš mehurčke v ekspanzijski posodi (ko motor teče seveda)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na servisih pomerijo pline v hladilni tekočini in ti pokažejo ali gre za puščanje tesnila glave ali pa je glava celo počena.

Bratranec je imel podobne težave na ZZR 600, kjer pa je bil vzrok v poroznosti glave. Menjava glave je rešila problem, pred tem pa so mu kar 2 x menjali tesnilo in brusili glavo.

.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če se meša hladilna tekočina in olje(primer prebitega tesnila na glavi) boš na pokrovčku kjer nalivaš olje ali pa na pokrovčku hladilne tekočine videl peno ......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Srečno v 2015 ..... mene pa zanima CE lahko na skuterju, Ki IMA VSE LUČI v žmigavce LED izvirno, priklopim alarm direktno na žmigavce (Izhod na alarmu ZA žmigavce JE 12 V ??) ........ ...

Popravljeno . Popravil yamtdm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lahko. Alarm deluje na tem mestu samo kot stikalo, ki uklaplja in izklaplja smernike

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Vse rešitve dobrodošle. Kdo ve ali paše sprednji  zavorni disk od Honde CBR 600 letnik 01-06 na Hondo CB900F letnik 2004?

Popravljeno . Popravil Giga
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

premer , odmik diska (preveriš ko ju postaviš na glavo in zmeriš od tal ), debelina torne površine diska ter debelina diska kjer nalega na pesto ter luknje za pritrditev - razdelba ter velikost - fi lukenj za vijake ter premer luknje kjer sede na pesto ...

če je vse enako paše...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za konkreten odgovor, Thumper.

Seveda ..sem glih v soboto ravno to doktoriral ko sem menjal prednjo feltno 18 za 19 - pesto isto vse štima ..trikrat gor pa dol pa je kolo še zmeraj štekalo ko sem blago zategnil akso... jp disk na novi je bil na ležišču na pesto debelejši za nekaj mm in mi je stisnilo polža od brzinomera na disk.. premenjal disk in voila - u nulo ... jbg celo življenje se učimo.. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ''težave'' z vžiganjem moje Deauvillke letnik '06 in 42kkm. Zadnje dve leti bolj malo vozim in od jeseni dalje, ko pritisnem gumb za vžig se nič ne zgodi. Potem ga pa nekajkrat pritisnem ali pa zadržim cca 5 sekund in motor kresne kot, da ni bilo nič. Ko je mašina topla vžiga vedno iz prve, naslednji dan pa spet ista pesem...

 

Gumb za zagon sem prejšnji dan razdrl in ni bilo nobenega sledu o oksidaciji. Preventivno sem kontakte malo podrgnil s finim brusnim papirjem, pa je motor naslednji dan spet čudno vžigal...Akumulatorja nisem še pomeril ampak dvomim, da bi sploh vžgal, če bi bilo kaj narobe z njim.

 

Ali kdo ve kaj mi je storiti?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno da je rele štarterja oz kak kontakt. Slišiš klikanje oz. klik ko pritisneš gumb štarterja?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ''težave'' z vžiganjem moje Deauvillke letnik '06 in 42kkm. Zadnje dve leti bolj malo vozim in od jeseni dalje, ko pritisnem gumb za vžig se nič ne zgodi. Potem ga pa nekajkrat pritisnem ali pa zadržim cca 5 sekund in motor kresne kot, da ni bilo nič. Ko je mašina topla vžiga vedno iz prve, naslednji dan pa spet ista pesem...

 

Gumb za zagon sem prejšnji dan razdrl in ni bilo nobenega sledu o oksidaciji. Preventivno sem kontakte malo podrgnil s finim brusnim papirjem, pa je motor naslednji dan spet čudno vžigal...Akumulatorja nisem še pomeril ampak dvomim, da bi sploh vžgal, če bi bilo kaj narobe z njim.

 

Ali kdo ve kaj mi je storiti?

Preglej zaganjač,nekaj ti je povedal že trojan69 sam pa ti lahko svetujem tudi pregled krtačk na zaganjaču.....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!