Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

če se ne motim ročico odšraufaš dol in porineš stikalo ven-proti ročici, ne v smer el. jezičkov.

Objavljeno (popravljeno)

če se ne motim ročico odšraufaš dol in porineš stikalo ven-proti ročici, ne v smer el. jezičkov.

 

 

Hvala obema ;). Sem upal, da ne bo potrebno odstranjevati ročice.

Popravljeno . Popravil strajnarR
Objavljeno

saj ni potrebno cele ročke z nosilcem dol dat, odstraniš samo ročico, odviješ tisti vijak (osovino) in snameš zajlo

Objavljeno

saj ni potrebno cele ročke z nosilcem dol dat, odstraniš samo ročico, odviješ tisti vijak (osovino) in snameš zajlo

Jpjp, mi je uspelo :)

Objavljeno

Problem, ki se je vlekel že celo lansko sezono. Po zračenju zavor (sprednjih in zadnjih) je situacija na ročki za bremzo zelo dobra, se pravi fino črvsto vse..po par 100km pa je ročka za zavoro vedno bolj mehka, in po kakšnih 600km sploh ni več pritiska, stiskaš kolikor hočeš in ni zavornega učinka, malo pomaga če parkrat na hitro "napumpaš", ampak to je dobro le za par minut. Ko dolijem malo zavorne tekočine v rezervoarček, je spet vse v redu za par 100km, dokler se spet ne ponovi enaka zgodba. Kaj je sedaj tu problem?

Slabo narejen postopek zračenja? Uničen "bleeding valve"? Slabe zavorne cevi? Letnik motorja 2004, po mojem bi bile cevi že zrele za menjavo. Upam na še kakšen odgovor.

 

LP

Objavljeno

Navadne cevi naj bi se menjale na vsakih par let. Oplaščene imajo življenjsko dobo bistveno daljšo. Lani si tule iskal pomoč pri obnovi čeljusti, pa glede na to, da si imel potem še celo sezono težave, bi bilo mogoče fajn, da si zadevo pogleda kakšen mehanik.

Btw Kako si se pa lotil odzračevanja? Pa sistem ti sploh tesni?

Objavljeno

Zračenje s klasično metodo. Napumpat, odpreti zračni ventil in zapreti in tako naprej, dokler ni ves zrak venih. Najbrž bom kar dal menjati cevi, bo vsaj mir potem.

Objavljeno

Ena možna rešitev je, da doliješ v posodico zavorno olje, pustiš pokrov malenkost odvit (da lahko luft izdiha) in nato "napumpaš" ročko do kraja in ko je trda, jo max stisneš, ter tako stisnjeno poviješ z gumi trakom (pajk ali podobno) in pustiš par ur če je treba . Postopek ponoviš tolikokrat, da se ročka več ne stisne do konca (čez noč). 

 

Če bo treba ponovit več kot 3-4 x pa ni druge kot nekaj bolj korenitega ukrenit -> mehanik 

Objavljeno (popravljeno)

Zračenje s klasično metodo. Napumpat, odpreti zračni ventil in zapreti in tako naprej, dokler ni ves zrak venih. Najbrž bom kar dal menjati cevi, bo vsaj mir potem.

 

 

Že v dveh besedah, vidim, da nimaš razčiščeno kako je potrebno zadevo pravilno naredit. Ali pa si morda nerazumljivo napisal.

 

Ročice nikoli ne "pumpaš" in nato odpiraš vijak za prezračevanje. Kvečjemu napumpaš, držiš ročico stisnjeno in druga oseba odpre vijak in nato zapre. V drugo nič ne pumpaš...le spustiš ročico da se vrne v prvotni položaj. Ponovno stisneš in odviješ / priviješ vijak.

Popravljeno . Popravil HyperJack
  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Problem, ki se je vlekel že celo lansko sezono. Po zračenju zavor (sprednjih in zadnjih) je situacija na ročki za bremzo zelo dobra, se pravi fino črvsto vse..po par 100km pa je ročka za zavoro vedno bolj mehka, in po kakšnih 600km sploh ni več pritiska, stiskaš kolikor hočeš in ni zavornega učinka, malo pomaga če parkrat na hitro "napumpaš", ampak to je dobro le za par minut. Ko dolijem malo zavorne tekočine v rezervoarček, je spet vse v redu za par 100km, dokler se spet ne ponovi enaka zgodba. Kaj je sedaj tu problem?

Slabo narejen postopek zračenja? Uničen "bleeding valve"? Slabe zavorne cevi? Letnik motorja 2004, po mojem bi bile cevi že zrele za menjavo. Upam na še kakšen odgovor.

 

LP

Tule najbrž tiči problem.

V zavorni sitem, ki deluje pravilno ni potrebno dolivat olja. Najbrž ti zadeva nelje pušča. Dobro še enkrat preveri vse kar si "podiral", mogoče si celo narobe obrnil kakšno tesnilo in imaš zato probleme. Najmanjša sled zavornega olja na čeljustih (poglej pod protiprašne gumice), je lako vzrok za problem, ki ga opisuješ.

Objavljeno (popravljeno)

Že v dveh besedah, vidim, da nimaš razčiščeno kako je potrebno zadevo pravilno naredit. Ali pa si morda nerazumljivo napisal.

 

Ročice nikoli ne "pumpaš" in nato odpiraš vijak za prezračevanje. Kvečjemu napumpaš, držiš ročico stisnjeno in druga oseba odpre vijak in nato zapre. V drugo nič ne pumpaš...le spustiš ročico da se vrne v prvotni položaj. Ponovno stisneš in odviješ / priviješ vijak.

Mogoče sem se res narobe izrazil, postopek je seveda bil narejen tako, kot si ti napisal :)

 

Je pa res, da je na sprednji zavorni čeljusti malo mastno, oz. po vožnji lahko tudi kakšna kapljica tekočine pade na tla. Ker so čeljusti barvane, je ta tekočina raztopila barvo in zgleda, da je problem nekje okoli prezračevalnega ventila (bleeding valve). Ampak na zadnji čeljusti je vse popolnoma suho in je problem enak.

 

Se oproščam za nekatere nerazumljive objave, ampak pač poskušam narediti veliko sam in se iz tega tudi kaj naučiti, ko pa vidim, da pa le ne morem več nič sam narediti pa peljem k mehaniku.

Popravljeno . Popravil Whitee
Objavljeno

Imaš torej oba problema: tesnenje in narobe odzračene zavore. Lepo po vrsti:

 

-So zavore delale normalno preden si jih razdiral?

-Kaj vse si razdiral?

-Eno bedasto vprašanje... kakšno olje si noter nalil?

-Si uporabil nove dele, ali si nazaj tlačil stare?

-Se ti gladina zavorne tekočine po cca nekaj vožnjah spremeni ali je na istem nivoju?

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

- zavor pred tem sploh nisem nič kaj poskušal, ker je motor nekaj časa stal. Poizkusil sem samo toliko, da vidim, da motor dela in se pelje, ga naložil na prikolico in odpeljal. Čez zimo sem razdrl čeljusti. Stanje? katastrofalno. Zavorni bateki so bili čisto zarjaveli in zasidrani v čeljust. Mučil sem se kar precej časa, da sem jih dobil ven. Malenkost so popraskani čisto na robu, ampak mislim, da to ne bi smel biti vzrok.

- Razstavil čeljusti kompletno

- olje Bel Ray Super dot 4

- kupil sem nova oljna in prašna tesnila

- malenkost se spremeni

 

Sem se sedaj spomnil. Tesnila sem kupil specifično za moj model motorja, vendar se mi zdi, da se oljno tesnilo ni povsem prilegalo, ne vem sedaj ali je bilo premajhno ali preveliko.

Objavljeno

Tako kot je zapisal franc. Lepo počasi in sistematično preglej cel sistem od začetka do konca. Lepo počasa po vrsti. Čeljusti, cev, glavni zavorni cilinder in tako naprej vse do rezervoarčka za olje. Če se ti bo zdelo, da je vsega skupaj le malo preveč, pa lepo do mehanika. Upam, da ti rata najdet težavo.

Objavljeno

- zavor pred tem sploh nisem nič kaj poskušal, ker je motor nekaj časa stal. Poizkusil sem samo toliko, da vidim, da motor dela in se pelje, ga naložil na prikolico in odpeljal. Čez zimo sem razdrl čeljusti. Stanje? katastrofalno. Zavorni bateki so bili čisto zarjaveli in zasidrani v čeljust. Mučil sem se kar precej časa, da sem jih dobil ven. Malenkost so popraskani čisto na robu, ampak mislim, da to ne bi smel biti vzrok.

- Razstavil čeljusti kompletno

- olje Bel Ray Super dot 4

- kupil sem nova oljna in prašna tesnila

- malenkost se spremeni

 

Sem se sedaj spomnil. Tesnila sem kupil specifično za moj model motorja, vendar se mi zdi, da se oljno tesnilo ni povsem prilegalo, ne vem sedaj ali je bilo premajhno ali preveliko.

 

Enih se res ne da zastopit da greš čarat po motorju brez znanja. Sploh pri zavorah ki so življenskega pomena ;) dej rajše zapelji do mehanika da ti zrihta sam pa se igraj z ostalimi nepomembnimi stvarmi po motorju da ne boš slučajno ratal statistika pa brez zamere.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Nekje ti sistem ne tesni dobro. Pri oljnih tesnilih je ponavadi tudi pomembno kako so obrnjena. Se pa strinjam z napisanim - ne se igrat z zavorami! Če ti ne znese rajš pelji do mehanika.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Problem pri vžigu motorja

Pri vžiganju se sliši na zaganjaču ropotanje, motorja pa ne obrne. Iskra na svečki je. Ali je možno, da je akumulator slab, kljub temu, da je skoraj nov in ves čas priklopljen na vzdrževalec. (BMW R80)

Objavljeno (popravljeno)

Problem pri vžigu motorja

Pri vžiganju se sliši na zaganjaču ropotanje, motorja pa ne obrne. Iskra na svečki je. Ali je možno, da je akumulator slab, kljub temu, da je skoraj nov in ves čas priklopljen na vzdrževalec. (BMW R80)

vzameš štarter dol in pogledaš ...

če je klasika kot pri avtu ti mora ob pritisku na gumb potisniti mali zobnik - če je cel - če je obrabljen takoj veš da ga moraš zamenjat -  ven in nato zavrteti , ko pa spustiš pa se mora vrniti v prvotni položaj mirovanja.. ( ps - verjetno mora za pravilno delovanje imeti štarter maso. .)

če ti ga ne porine ven je potisni magnet / špula na štarterju (akso/osovino rotorja vseeno zavrti a se vrti - ali pa sploh ne odvisno od izvedbe mehanske sklopke - zobnik v prazno ker ne nalega na vztrajnik) ..

možno da je samo oksidiralo na kontaktih potisnega magneta - torej načeloma lahko najprej očistiš vse kontakte kjer so pritrjeni kabli na štarter..

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno (popravljeno)

Dobro, nekaj bom že zbrkljal. Hvala vseeno.

zakaj bi dvakrat delal isto sranje? na koncu boš zmetal za vsa tesnila in olje ter razne vijake več denarja kot je vreden moped..

 

no ja saj ko se boš skantal bodo krediti ostali tvojim potomcem in boš rešen skrbi...

 

p.s. - če misliš čarati z zavorami pa ne znaš si kupi motor z bobni in zajlami  :fight2:  :stupid:  :bum:

Popravljeno . Popravil thumper
Objavljeno

koliko opilkov (kovinskega prahu) je lahko na filtru od olja preden začnem zganjat paniko da bo kej zaribalo?

Objavljeno

koliko opilkov (kovinskega prahu) je lahko na filtru od olja preden začnem zganjat paniko da bo kej zaribalo?

če je tega manj kot za kavno žličko na menjavo  -to  pri kawah ni noben problem .. :P

a resno ? prav : toliko kot da povprečna ženska čilija na konico noža ... torej malenkost !

pazi se delcev (lahko daš na krpo in opereš z bencinom da se pokažejo)  , ki so tudi vidni kot svetli kovinski delci torej se je nekaj okrušilo !!

če sumiš na kaj takega , potem je dobro ob menjavi spustiti olje skozi krpo / plenico da se precedi in vidiš dejansko količino trdih delcev večjih od 0,1mm ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

ma ne, to je boga yamaha sr125 (ki jo mučim počasi skupaj celo zimo), zdej je končno zalaufala  :yea1: (čeprau sm na veliko zamudu mamutovanje)  ampak sem seveda pred prvim zagonom menjau olje in filtre in upazil nekaj svetlečega prahu na filtru in okolici, ne koščki niso večji od 0.1mm. Upam da je kej šmelcalo samo zaradi tega ker je bilo vse razštelano in da bo zdej ko je frišno olje in use naštelano vredu. Drugače pa je opilkov za 1/4 tamale kavne žličke.

 

p.s.: upamd a jo spravim te tedn čez tehnični, vse dela, samo paken nism odpru pa ne vem če zdej čudno delajo zarad rje ki se je nabrala al so tut v K..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!