Skoči na vsebino

Sam svoj mehanik - vse mogoče okoli šraufanja


Priporočene objave

Objavljeno

ma ne, to je boga yamaha sr125 (ki jo mučim počasi skupaj celo zimo), zdej je končno zalaufala  :yea1: (čeprau sm na veliko zamudu mamutovanje)  ampak sem seveda pred prvim zagonom menjau olje in filtre in upazil nekaj svetlečega prahu na filtru in okolici, ne koščki niso večji od 0.1mm. Upam da je kej šmelcalo samo zaradi tega ker je bilo vse razštelano in da bo zdej ko je frišno olje in use naštelano vredu. Drugače pa je opilkov za 1/4 tamale kavne žličke.

 

p.s.: upamd a jo spravim te tedn čez tehnični, vse dela, samo paken nism odpru pa ne vem če zdej čudno delajo zarad rje ki se je nabrala al so tut v K..

zalaufaj da se ogreje do delovne temperature in še enkrat spusti olje ven - ter ga spotoma precedi kot ssem napisal pa boš videl na čem je stvar - ali se je to nabiralo 10 let ali pa je problem v obrabi / lomljenju nečesa kovinskega (najpogosteje menjalnik) ..

ankh ima sr125 tako da se verjetno lahko kaj pozanimaš pri njem ..

sej včasih mal laja ..sam v resnic je pa prjazn  muck ... :P

Objavljeno

Problem pri vžigu motorja

Pri vžiganju se sliši na zaganjaču ropotanje, motorja pa ne obrne. Iskra na svečki je. Ali je možno, da je akumulator slab, kljub temu, da je skoraj nov in ves čas priklopljen na vzdrževalec. (BMW R80)

 

 

vzameš štarter dol in pogledaš ...

če je klasika kot pri avtu ti mora ob pritisku na gumb potisniti mali zobnik - če je cel - če je obrabljen takoj veš da ga moraš zamenjat -  ven in nato zavrteti , ko pa spustiš pa se mora vrniti v prvotni položaj mirovanja.. ( ps - verjetno mora za pravilno delovanje imeti štarter maso. .)

če ti ga ne porine ven je potisni magnet / špula na štarterju (akso/osovino rotorja vseeno zavrti a se vrti - ali pa sploh ne odvisno od izvedbe mehanske sklopke - zobnik v prazno ker ne nalega na vztrajnik) ..

možno da je samo oksidiralo na kontaktih potisnega magneta - torej načeloma lahko najprej očistiš vse kontakte kjer so pritrjeni kabli na štarter..

Kot ti je napisal @thumper, še prej pa poglej kako je z priključkom mase na ohišje motorja.

Zaganjač rabi velik zagonski tok, če je kje kak slab kontakt na enem od kablov, zaradi velikega padca napetosti pride do enakega pojava kot da je prazen akumulator.

Tule imaš pa podatke kakšen je zaganjač (letnik84-87). Če pa ni ta letnik pa izberi drugega.

Objavljeno

Na kakšen način bi ugotovil če imam zvito pesto sprednjega kolesa, oziroma natančneje "ušesa" kamor je pritrjen sprednji disk? Mislil sem da je disk zvit, pa ugotovil da očitno ni to-to zaradi česar mi opleta.

Objavljeno

Zgolj ideja.... ne nujno prava. Snameš dol disk, prednje kolo namestiš nazaj na motor in na vilico fiksiraš plastično cevko (slamica od soka, cev od wd40). Namestiš jo tako, da se komaj dotika enega ušesa. Potem kolo zavrtiš in opaziješ če po ostalih ušesih drsa oziroma se pojavi razmak. To finto eni nucajo za centriranje naper/kolesa.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Z merilno "urico"...prišraufaš feltno na motor, urico pritrdiš na vilico, obračaš feltno in meriš odmik vsakega "ušesa".

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Ima kdo 13mm ploščice za nastavljanje ventilov?

Objavljeno

vzameš štarter dol in pogledaš ...

če je klasika kot pri avtu ti mora ob pritisku na gumb potisniti mali zobnik - če je cel - če je obrabljen takoj veš da ga moraš zamenjat -  ven in nato zavrteti , ko pa spustiš pa se mora vrniti v prvotni položaj mirovanja.. ( ps - verjetno mora za pravilno delovanje imeti štarter maso. .)

če ti ga ne porine ven je potisni magnet / špula na štarterju (akso/osovino rotorja vseeno zavrti a se vrti - ali pa sploh ne odvisno od izvedbe mehanske sklopke - zobnik v prazno ker ne nalega na vztrajnik) ..

možno da je samo oksidiralo na kontaktih potisnega magneta - torej načeloma lahko najprej očistiš vse kontakte kjer so pritrjeni kabli na štarter..

Problem je bil v novem akumulatorju. Ko smo priklopili kable, je motor vžgal brez problema.

Sedaj je pa problem drugje. In sicer kakšen akumulator kupiti.

FIAMM 18Ah, je v enem letu izgubil moč, kljub priključitvi na vzdrževalec.

Potrebujem dobrega svetovalca, saj očitno rabim za moj ta star motor ful dobro baterijo.

Prosim za nasvete ali usmeritev na strokovnjaka za baterije.

Objavljeno

Problem je bil v novem akumulatorju. Ko smo priklopili kable, je motor vžgal brez problema.

Sedaj je pa problem drugje. In sicer kakšen akumulator kupiti.

FIAMM 18Ah, je v enem letu izgubil moč, kljub priključitvi na vzdrževalec.

Potrebujem dobrega svetovalca, saj očitno rabim za moj ta star motor ful dobro baterijo.

Prosim za nasvete ali usmeritev na strokovnjaka za baterije.

Ni nekega pravila....

Na prejšnjem motorju R1150GS sem pri odhodu na malo daljšo pot pri 32Kkm namontiral nov AKU firme DeLo (Louis). Po treh sezonah pri 75Kkm sem motor prodal in je še vedno vžigal BP. Cena je bila takrat le 32€ v akciji (trenutno 47€).

Zimo je akumulator "preživel" na toplem, občasno pa sem ga polnil z navadnim polnilcem (brez pameti).

Objavljeno

Problem je bil v novem akumulatorju. Ko smo priklopili kable, je motor vžgal brez problema.

Sedaj je pa problem drugje. In sicer kakšen akumulator kupiti.

FIAMM 18Ah, je v enem letu izgubil moč, kljub priključitvi na vzdrževalec.

Potrebujem dobrega svetovalca, saj očitno rabim za moj ta star motor ful dobro baterijo.

Prosim za nasvete ali usmeritev na strokovnjaka za baterije.

Zdravo

 

Kaj ce bi najprej probal napolnit aku s kakim klasičnim polnilcem? Lahko da vzdrževalec ni delal? Nivo elektrolita - kisline?

 

D.

Objavljeno

Problem je bil v novem akumulatorju. Ko smo priklopili kable, je motor vžgal brez problema.

Sedaj je pa problem drugje. In sicer kakšen akumulator kupiti.

FIAMM 18Ah, je v enem letu izgubil moč, kljub priključitvi na vzdrževalec.

Potrebujem dobrega svetovalca, saj očitno rabim za moj ta star motor ful dobro baterijo.

Prosim za nasvete ali usmeritev na strokovnjaka za baterije.

meni je accu zdržal 2.5 let in zajamral..ok dam novega ..zajamra po pol leta še ta ...

problem? ja itak v slabem kontaktu na konektorju iz reglerja - zanimivo ko sem accu napolnil je spet delal 1 mesec brez problema ..

torej samo občasno slab kontakt na konektorju posledično oslabil accu ..

vzrok je pa jasen - konektor za parabolo v luči - zaradi vseskozi prisotne vlage na kablovju prišlo do oksidacije - najbolj verjetno - on posledićno tudi do pregretja enega kabla ...

ja sej vem..po suhem se vozi...bom ja mama itak ..  :P

Objavljeno

meni je accu zdržal 2.5 let in zajamral..ok dam novega ..zajamra po pol leta še ta ...

problem? ja itak v slabem kontaktu na konektorju iz reglerja - zanimivo ko sem accu napolnil je spet delal 1 mesec brez problema ..

torej samo občasno slab kontakt na konektorju posledično oslabil accu ..

vzrok je pa jasen - konektor za parabolo v luči - zaradi vseskozi prisotne vlage na kablovju prišlo do oksidacije - najbolj verjetno - on posledićno tudi do pregretja enega kabla ...

ja sej vem..po suhem se vozi...bom ja mama itak ..  :P

Kontakte je treba mazat z SILIKONSKO MASTJO ki fulll odbija vodo pa bo mir - preizkušeno

Objavljeno

Zračenje s klasično metodo. Napumpat, odpreti zračni ventil in zapreti in tako naprej, dokler ni ves zrak venih. Najbrž bom kar dal menjati cevi, bo vsaj mir potem.

Cevi ti držijo ali pa ne, tako da tega problema neboš rešil s cevmi,je pa pametno jih zamenjati zaradi starosti.

Ali ti olje izginja ,ko si napisal da če ga naliješ da je za nekaj časa bolje?

Se ti mogoče grejejo zavore?

Objavljeno

Problem je bil v novem akumulatorju. Ko smo priklopili kable, je motor vžgal brez problema.

Sedaj je pa problem drugje. In sicer kakšen akumulator kupiti.

FIAMM 18Ah, je v enem letu izgubil moč, kljub priključitvi na vzdrževalec.

Potrebujem dobrega svetovalca, saj očitno rabim za moj ta star motor ful dobro baterijo.

Prosim za nasvete ali usmeritev na strokovnjaka za baterije.

 

Vsaj pri našem 30 let starem BMWju je akumulator (znamke ne vem) spustil dušo po 7-8 letih. Sedaj je ene 4 leta Delo iz Lojza noter. Ga je bilo treba letos nafilat, da je vžgal, tistega prej ni bilo nikoli treba... Moraš imet malo sreče pri teh akumulatorjih.

 

Vse kar lahko takole doma narediš je, da vzameš multi meter in izmeriš.

 

-Napetost, po tem, ko si akumulator napolnil. Referenca naj ti bo 12.35 V

-Napetost, pri prižganem motorju 14-15V

-Tok pri ugasnjenem motorju in brez kontakta.

-Tok pri ugasnjenem motorju, ugasnjene luči in kontakt.

 

Pri zadnjih dveh postavkah meriš Amperažo. Cilj je ugotovit, če ti kaj prazni/zajeda akumulator. Eni BMWji so imel recimo mehansko uro, ki je pri parkiranem motorju veselo praznila akumulator. Lastniki so potem vgradili dodatno stikalo.

  • Všeč mi je 3
Objavljeno

Kontakte je treba mazat z SILIKONSKO MASTJO ki fulll odbija vodo pa bo mir - preizkušeno

je bil konektor zapolnjen z mastjo tovarniško pa jo je zgleda sčasoma v treh letih "spralo"..

Objavljeno (popravljeno)

Vsaj pri našem 30 let starem BMWju je akumulator (znamke ne vem) spustil dušo po 7-8 letih. Sedaj je ene 4 leta Delo iz Lojza noter. Ga je bilo treba letos nafilat, da je vžgal, tistega prej ni bilo nikoli treba... Moraš imet malo sreče pri teh akumulatorjih.

 

Vse kar lahko takole doma narediš je, da vzameš multi meter in izmeriš.

 

-Napetost, po tem, ko si akumulator napolnil. Referenca naj ti bo 12.35 V

-Napetost, pri prižganem motorju 14-15V

-Tok pri ugasnjenem motorju in brez kontakta.

-Tok pri ugasnjenem motorju, ugasnjene luči in kontakt.

 

Pri zadnjih dveh postavkah meriš Amperažo. Cilj je ugotovit, če ti kaj prazni/zajeda akumulator. Eni BMWji so imel recimo mehansko uro, ki je pri parkiranem motorju veselo praznila akumulator. Lastniki so potem vgradili dodatno stikalo.

Sam še eno točko bi dodal;  Pomeri padec napetosti med zaganjanjem. Naj nebi padla pod cca. 10V (za pravo vrednost mal pobrskej po netu).

 

Za akumulatorje pa Velog na Brnčičevi v LJ. Ti akumulator tudi stestirajo:

https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.akumulator.si%2F&ei=C0fvVLeqFpDUapCMgZAN&usg=AFQjCNFaHkQmpEpyzQQB3c9MmLv2HtzgCQ&sig2=xZcsZa6smrPVPwElRdYtBw&bvm=bv.86956481,d.d2s

Popravljeno . Popravil trojan69
Objavljeno

Nujno rabim tesnilni obrocek, vcasih so bili azbestni, sedaj pojma nimam. Notranjega fija 35mm debeline 2-3mm in dolzine 4 cm in visokotemperatuno odporno.. Kje bi se dalo dobiti. ? nujno 4kose !

hvala,

L.P. joni

Objavljeno

ahoj

 

s čim čistite bovden zajel in s  čim jih mažete?

 

gracie

Objavljeno

ahoj

 

s čim čistite bovden zajel in s  čim jih mažete?

 

gracie

čiščenje - petrolej , nafta , bencin..

mazanje - olje - motorno ..

Objavljeno

 rabim podatek : premer batka glavnega zavornega cilindra nissin :

$_57.JPG

Objavljeno

žmigavci...

na avtu če ti ena žarnica v žmigavcu pregori, ti začnejo hitreje utripat... yes?

Meni na motorju je glih kontra. Če je priklopljena samo ena žarnica, utripa normalno, če priklopim še drugo, začne utripat prehitro. V čem je štos? Oz bolj enostavno, kateri rele rabim, da jih "umirim"? :)

Objavljeno

A maš ledice?

Najlaži je kupt orginal rele za ledice la das sam starga vn pa novga not.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!